Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] RTX3070 16 GB VRAM-mal?
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] [GoodSpeed:] Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók II. Secure Boot
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
diegho
nagyúr
Amikor 300k egy normális állapotú G4, akkor nem tudom miről beszéltek. Aktuális párom ennyiért vette múlt hónapban és nem tudok belekötni. Szerintem teljesen jó ez ennyiért. Én is azért vettem a Leon 3-at, mert bármit próbáltam, ami nem VW konszernből származott, az egyszerűen nem felelt meg nekem, pedig sosem volt előtte VW konszernből autóm és full japán párti vagyok.
gzbotii
veterán
1.5 DCi nagyon jo motor lett. De eleinte nem keves problema volt veluk.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
#89309696
törölt tag
Szerencséje volt, mert ennyiért a rozsdás G3 megy. Nem sokan adják a reális árukon, miért is tennék ha elmegy 800-ért is a G4.
[ Szerkesztve ]
#89309696
törölt tag
Focust, Focust és Focust nem szabad?
tboldi
nagyúr
Attól függ, kinek mit jelent a normális állapot. Amiket én látok 300-ért, azok közül egyikre sem mondanám, hogy normális.
gzbotii
veterán
Nincs törött rugó vagy a csomagtér ajtó nem szürke?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
tboldi
nagyúr
diegho
nagyúr
Autószerelőtől vette, rozsda nincs. 1.4 szívó.
Integrale
veterán
Nem szar a VW, en az Audit szerettem, de az ülése szenvedés volt, a rezsókapcsoló miatt az ergonómiát nem tudom jónak nevezni, sosem ertettem miert kell egy kulon kapcsolo a vilagitasnak, japanok, franciak, olaszok meg tudjak oldani (utobbi mar leszokott rola), hogy kezednel legyen minden a bajuszkapcsolon.
Szerintem egy Megane 3 siman hozza egy Passat B6/B7 belsejenek szintjet is.
"Bad reklám is reklám too"
gzbotii
veterán
1.4 benzin és az 1.9 TDI között van egy 30-40% árkülönbség lazán.
tboldi: bedúrciztál?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Szoszo94
őstag
És tboldi: köszi!
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
tboldi
nagyúr
Nem vagyok durci, csak a poén unalmasságát próbáltam érzékeltetni.
gzbotii
veterán
Megan 3-ban nem ültem, nemtom' mihez hasonlítani. Én amiről beszéltem az a Megane 2 FL.
Bajuszkapcsolókra rakott mindentől meg én falra mászok, istenments' tőle. Nem vagyunk egyformák.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
diegho
nagyúr
Megane 3 belül kb Polo méret, ezt se felejtsük el. 191cm-el csak kopp hátra tolt üléssel férek el elől, úgy pedig nem ül mögém felnőtt ember, de ez elmondható rengeteg más Golf kategóriás autóról is.
Integrale
veterán
A Megane 2 borzasztoan oregszik, az is kopik, szakad, nyulik, ugyanaz a ragacsos undormany lesz, annyi kulonbseggel, hogy fekete a bevonat alatt a muanyag.
Nem tudod mi a jo, megtekered a gyurut, helyzetjelzo, aztan tompitott, benyomod a veget kodlampa, tolod refi, le fel index. Keznel van minden balra ami vilagitas, jobbra meg minden ami ablak, szelvedofutes es tarsai is.
"Bad reklám is reklám too"
#89309696
törölt tag
1.8 vagy 2.0 vagy TDI kombiban és máris 600-ról indulunk. 50% felár csak ezek miatt. Értem, hogy az 1Z frankó mert nincs kéttömeg meg geometria, de annyival drágább is az autó amennyiért meg lehet javítani. Az is igaz, hogy jobb helyeken ez egy havi fizetés, nem kettő.
[ Szerkesztve ]
gzbotii
veterán
Tudom mi a jó, de az nem ez
Vezettem több autót is, amiben így vannak a kapcsolók, nekem nem jön be. Neked meg a másik nem jön be. 🤷🏻♂️
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
diegho
nagyúr
Az autó életében egyszer auto-ra kapcsolom a rezsót és ennyi volt. Ez miért rossz?
Qru
MODERÁTOR
G4-ben meg nincs auto mode. De amugy valid amit irsz.
#nincsbennetarcsi
Integrale
veterán
Hangulatjelet lehagytam.
Nem akarom raderoltetni, neked az tetszik, nincs ezzel gond. Nem arrol van szo, hogy nem jon be, csak szamomra az ergonomia az, ha minden keznel van es egy helyen a hasonlo funkciok, ez a rezsoval nem teljesul.
Diegho: ha az eletben egyszer auto allasba rakod, akkor nem mindegy min rakod autora? :D Ezen egyszer tompitottra rakod es ugy hagyod, amig mukodik az auto.
"Bad reklám is reklám too"
Qru
MODERÁTOR
Nalunk a cegnel anno Bora vt meg G Astra. A Bora sokkal kenyelmesebb volt mint az Astra. Menni egyik sem ment jo (1.6i) de az Opelek legalabb ettek is az olajat. Viszont futomuben az Astra jobbnak tunt nekem.
#nincsbennetarcsi
ÍGY
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
rbalint88
addikt
Objektive mindketto futomuve egy kalap szar amugy egy elonye van, nem nagyon kell hozzanyulni 100e km-ig.
#89309696
törölt tag
Ez jó, könnyű a ködöt lekapcsolni. Rönónak a belső gyűrűjén lassabban érni el. Nekem duda volt a kapcsoló végén, csak tudnám minek mikor a kormányt ütögetve is dudál. Ez a ködlámpás sokkal jobb.
#89309696
törölt tag
Elsőkerekesek közül szerintem majdnem minden alsó-középkategóriás kocsinak szar ami Golf méretig van és ebben a korszakban. Bár persze nem sok autóban ültem, csak logikusan gondolva a futóművön sokat lehet spórolni és meg is teszik.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Igen sokaig nem is vt divat a tobb lengokaros futomu ezekben a kocsikban. Most meg megint visszatertek a csatolt lengokarhoz. Persze azt is meg lehet csinalni eleg jora csak foglalkozni kell(ene) vele a tervezoknek.
#nincsbennetarcsi
pècsimunkás
addikt
Lancer, Civic, Corolla... asszem ezekben a 90- es évek közepén, már több lengőkaros futómű volt.
Aztán a Focus 1- nek is az lett. A Golf5 - nek volt először a Golfoknál. Kb 10 évvel később mint a Japán kategória társainak.
Érdekes, a Golf 6 összes verziója több lengőkaros volt, a Golf 7- nél 150 le felett volt csak .
Az "én" Aurisomban is az alap benzines, és az alap dízel "butább" futóművel rendelkezett .
Kérdés, teljesen átlagos felhasználás mellett észre veszi- e valaki a különbséget.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
Qru
MODERÁTOR
Amig nem akar gyorsan menni addig nem igazan.
#nincsbennetarcsi
#89309696
törölt tag
A tervezés is pénz amin spórolni lehet, szóval nem foglalkoznak vele.
Mondjuk kocaautósoknál szerintem mindegy is, mert ő lesz a szűk keresztmetszet.
Nem is értek annyira hozzá mint kocaautós, azt tudom, hogy a Samara mindenről is leesik, egy erősebb fékezéstől beszitál a hátulja, kivágja oldalra, egy rakás fos. És van a többi kocsi. Nekem ennyiben kimerül a tudásom.
A Megane butaműve elvileg sokkal jobb a Caddy merev laprugós hátuljához képest és nem érzek semmit, pedig egy darab cső két laposvassal ami a Caddy alatt van. Nem érzem, hogy rosszabb volna.
[ Szerkesztve ]
pècsimunkás
addikt
Igazad van, mert én is a német autópályán vettem észre. A Meganom himbi- limbi futóműve 150- ig volt jó, az Auris meg bármeddig. Mondjuk a gumik is 175.... vs 205...
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
Qru
MODERÁTOR
Fontos a lengescsillapitok allapota is. Hiaba a tobb lengokaros futomu ha nincs rendes csillapitas akkor az is eluszik uthiban kanyarban pl.
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
Igen, meg gyorsan vett kanyarban is hamar kiderul az igazsag.
#nincsbennetarcsi
MC Pite
veterán
Ez baromság, a Golfnál is nagyobb a M3, nemhogy Polo méret. Nem csak én mondom, az adac, ridc, adatlapok. Saját magam mögött (175) egy tonna lábhely van a kombiban, 198 magas haverom is elfért mögöttem, feje már nekiért a kárpitnak (nem akarta 2km-re kitúrni nejem (182) a jobbegyből). Igaz, én ülök, nem fekszem.
Csomiban meg a legnagyobb/jobban bővíthetőbb (hetekig hasonlítottam össze a kombikat).
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
ngaba
aktív tag
Ebben a kérdésben veled vagyok. :) Nekem az is fura, hogy a Seatban a műszerfalon nincs zöld tompított visszajelzés, és a rezsókapcsoló állását kell nézegetni.
A Peugeot-ban a duda nem a kormány közepe volt, hanem a bajuszkapcsoló végén egy gomb. Először utáltam, megszokásból a kormányt nyomogattam, aztán most már úgy látom, hogy az is jobban kézreállt ott.
[ Szerkesztve ]
MC Pite
veterán
Azért a saját mezőnyükben, idejükben érdemes összevetni őket. Pl M3 egész korrekt, akit érdekel, utánaolvas, vezettem sok korabelit (Dobogókő és Tátra mindegyikkel megvolt) ami igényesebb konstrukció vagy hypeolt (F2, Mazda3, Corolla, Civic) és egyiktől se mondanám rosszabbnak (Corollát és Civicet meg lekörözi sztem). Bár pl Leon I 20V az alap-sportfutóművel is egész kiegyensúlyozott és ügyes, pedig az is csatolt lengőkaros (igaz, azzal mindig üresen mentem, a többivel jellemzően megpakolva).
Bár ugaz, motor, kaszni és felszereltségfüggő is sokszor milyen, nagy a szórás típuson belül is.
A futóművel utóbbi pár évben kezdett az ipar újra foglalkozni (persze itt sem minden modellre igaz, és a törekvések ellenére vannak nagyobb difik, de akadnak ügyesek).
Ergonómia: Rezsókapcsolót nem szeretem, de elvagyok vele, ettől nagyobb bajaim, bár vag konszern általában korrekt, a C szegmenses fordok szoktak kiakasztani sok dologgal meg a hármas bmw-k.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
pècsimunkás
addikt
M3 kombi rohadt jól néz ki!
Sokáig az volt nálam a kiszemelt autó. Az 1,6 6seb. vagy az 1,4 turbó.
Aztán más mellett döntöttem, amit sosem bánok meg, de egy Megane 3 kombiban is mosolyognék.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
Integrale
veterán
70-es evekben a Beta es Delta már soklengôkaros hatso futomuvet kapott, passziv hatsokerek kormanyzassal, aztan a 90-es evekre ez egy egyszerubb hosszlengokaros dolog lett (nem csatolt, rendes fuggetlen), utana meg csatolt lett.
Latszik a sporolas kb minden gyartonal, profit a lenyeg, nem az igenyes technika.
Civic a 90-es evekben elol is DW volt.
"Bad reklám is reklám too"
MC Pite
veterán
Enyém nem szerelemből lett, csak okoslányos megoldás, drága és ritka volt a C4 Picassóból amilyet akartam.
De élhető, korabeliek között korrekt, és szívesen nézek rá a parkolóban
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
pècsimunkás
addikt
Ennyi. Mármint, hogy a profit a lényeg...
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
pècsimunkás
addikt
" és szívesen nézek rá a parkolóban"
El is hiszem! Gyönyörű autó! Gratulálok hozzá!!
Erről írtad, hogy kicsit húzva van? Megnéztem a képek közt.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
#89309696
törölt tag
Kipróbálnám a CVT-set, de amúgy a kocsi nem kéne. Nekem egy M1 kéne megint, csak 2 literes automatával, amivel sosem gyártották.
Integrale
veterán
Multkor volt szo Priusos szakirol, aki dragan adja, de korrekt, nem talalom a posztot, segitsetek legyetek szivesek.
Prius 3 lenne a tema, korrekt autot, gyorsan. :D
"Bad reklám is reklám too"
Elite Auto-Budapest
Budapest, Szállító u. 7, 1211
Telefonszám: 06 30 200 4200
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
pècsimunkás
addikt
Nem tudom...
Néha eljátszom a gondolattal, hogy milyen autó legyen a következő.
Néha GTI Golf, manuális váltóval, Néha RAV 4 hibrid, néha Corolla hibrid...
Szeretek váltogatni, de a napi városi dugóban jobb lenne az automata váltó.
De...
A mostani autómat sem unom, 4 éves sincs még, 63k km körül. Szóval egy darabig marad
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
#89309696
törölt tag
Ezért kell több autót tartani.
rbalint88
addikt
Azert majd egyszer probalj ki egy alfat de a focuse is bitang, csak az kicsit nemetesebb, sinautosabb erzes, egy picit kevesbe jatekos.
Qru
MODERÁTOR
Vedd meg focvis GTI-jet.
#nincsbennetarcsi
psion2101
tag
Autodocról mi a véleményetek?Megéri onnan rendelgetni?
Qru
MODERÁTOR
Neha nem azt kuldik amit rendeltel, amugy eleg jo araik vannak. De keress vissza volt itt mar szo roluk korabban.
#nincsbennetarcsi