Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Retro Kocka Kuckó 2024
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Helyettesíthetik-e gépek az emberi fordítókat?
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [N€T0X|N:] Starlink előtt és után
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Hozzászólások
6030D
Ármester
Én is mentem öreg gumival, mert úgy hozta a sors, de inkább úgy fogalmaznám meg, hogy hozzászokik az ember, nem úgy, hogy jól tapad. Tehát ha van egy autód, amit napi szinten használsz, akkor tudod, hogy az x m-en beül fog megállni 50-ről, meg azt a kanyart y sebességgel beveszi. Aztán gumicsere után ez csökken. (szerk.: az első csökken, a második nő )
Amikor volt rá lehetőségem, cseréltem őket a gyöngyösi csodákra, és teljesen más lett az autó (javult ). 2 évig, aztán elkezdtek azok is keményedni.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla