Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] Klímaváltozás, természetszennyezés
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Qru
MODERÁTOR
ΞΔGLΞ
nagyúr
CactuS
Arcképgyáros
Ezen a videón ki tudja valaki venni, hogy mivel sikerült ekkorát fékezni? Nekem valamiért az E46 ugrik be, de...
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
CactuS
Arcképgyáros
Tűzoltó akkor is jön, ha nem tudják kinyitni az ajtókat vagy áramtalanítani kell a sérült gépjárművet, de nem férnek hozzá az akkuhoz.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
ΞΔGLΞ
nagyúr
A cső miatt gondoltam, ami ott hever az az aszfalton.
Integrale
veterán
Szerintem E39.
"Bad reklám is reklám too"
MasterMark
titán
Volt egy kis delay mire a másik autó megállt. Meg miért az út közepén azt se értem.
Switch Tax
csoki46
aktív tag
Nekem is E46-nak néz ki.
Az ABS-t meg gondolom elvitte a kiscica
Zizmand
aktív tag
Csak H7-es van.
Qru
MODERÁTOR
Kár, akkor marad egyelőre az NBU.
#nincsbennetarcsi
Kár. Accordba vettem volna szívesen
Qru
MODERÁTOR
A 30 az új 50. Alighanem lerágnám a kormányról a bőrt ha ezt nálunk is meglépnék.
30-ra csökkentik a sebességhatárt Hollandiában.
#nincsbennetarcsi
Integrale
veterán
Egy rekesz sörben fogadok, hogy E39. A hokiütő alakja és hossza árulkodó, E46-nak visszahajlik, ennek nem.
"Bad reklám is reklám too"
F_Zolee
veterán
Lehet csak azt gondolta, hogy a nagy nézelődésben lefulladt majdnem az autó aztán rántott egy nagyot.
Az esethez kellett egy kis skill, hogy pont azon a részen hozzák össze ahol már kikerülni sem lehet őket...
Doki16
addikt
Kettőstömegű lájkolja ezt. A hat sebességes DSG képes 4-be menni 30-al.
Amúgy meg én megrögzött sebességbetartó vagyok, de 50-el is állandóan letolnak. 95-el szoktam menni a 62-esen de ott szinte senki nem tartja be. Nálunk ha ilyen lenne, akkor nem lenne
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
ngaba
aktív tag
Jajjj... Aztán majd 20 év múlva kitalálják, hogy a 20 km/h óra mennyivel biztonságosabb, aki nem ezt akarja, az életellenes.
De egyébként ott kezdődik a probléma, hogy lakott terület és lakott terület között is van különbség. Az egyutcás faluban, ahol még a járda is 3 méterre van az úttól, van kerékpársáv (pl. Kiskorpád), még az 50 is kevés...
Nagyváros belvárosában szerintem "elmegy", Szeged is hasonló: az egész belváros 30-as + egyenrangú kereszteződéses (forgalomcsillapítási okokból + a GPS ne navigáljon arra 400 m nyereségért). Cserébe a fő sugárutak és körutak 50-esek. Ez a rendszer működik, de azért a 30-at nem szokás betartani, és nem tudok róla, hogy valaha trafiztak volna a 30-as részen.
Az kellene, hogy minden lakott terület tábla mellé kirakni a sebességhatárt, hogy azon a településen mennyivel lehet menni. Persze akkor meg indulna a lobbizás a csökkentésért...
CactuS
Arcképgyáros
Pff... ezek se normálisak, már elnézést. El nem hiszem, hogy ez jó a Földnek, jó a technikának, jó az emberek idegrendszerének... Inkább a mobiltelefonnal kószálókat kéne rendesen megbüntetni, nem a közlekedést a fejére állítani.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Integrale
veterán
"Bad reklám is reklám too"
CactuS
Arcképgyáros
Lehet elment a fék, aztán vitte a lendület.
Ha E39, akkor se értem, hogy milyen okosítással sikerült az ABSt kivenni belőle (mondjuk tipikus bóbita, fék padlón, kormányon kitámaszt, szem becsuk és ordítva várja a becsapódást). Bár ugye most töltöttek fel Vályiék egy 991-es Porkát, ahol az övfeszítő patron helyén egy ellenállás volt bedrótozva (még csak nem is forrasztva)...
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
nézd meg jobban, aktív hűtéssel rendelkezik, ahogy a linkelt képeden lévő H4-es is
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
Qru
MODERÁTOR
Az tuti, a 7-es DSG is simán 1100-on teker ha úgy van.
Nálunk semmit sem tartanak be. Autópályán a 130-at sem, mert vagy 110-el megy vki vagy 150-el.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
Persze lassan ott tartunk majd mint 100 éve amikor még lovaskocsik közlekedtek. Sztem Karigeri felkarolja, mert akkor ő lenne a leggyorsabb a bicójával Pesten.
#nincsbennetarcsi
Típushiba az abs kocka, hat ebben nem javították meg
Qru
MODERÁTOR
Agyrém kb, a 30 azt jelenti hogy 2-esben kéne mennem végig a városban... Bár síkon éppen elbírja a 30-at 3-asban...
#nincsbennetarcsi
CactuS
Arcképgyáros
Úgy típushiba, mint a kocka swiften? Ha 10 évig nem cserélnek fékolajat, akkor bedöglik?
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
BigBlackDog
veterán
DSG kell (erre is), nemrég lett megírva, hogy az tud 4-esben is menni 30-nál.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
A DMF gyártók likeolják az tuti.
#nincsbennetarcsi
oliwire
őstag
Hát szerintem sem élhető a 30.. én reggel munkába menet, hogy jobban melegedjen a motor, 2000-2500-as fordulatszám között tartom. Ehhez 40-50-nél hármasban kell lennie, 40 alatt már 2000 rpm alá esik, és 2-es fokozatban kell, hogy legyek..
BigBlackDog
veterán
Egyébként mondjuk a DSG is S módban nálam 2-esbe teszi 30-35 körül. Motormelegítéshez elég jól használható.
Qru
MODERÁTOR
D helyett S-ben próbálkoztam én is mert alig fűtött a kocsi hideg motornál. Aztán rájöttem, hogy a menüben ki volt kapcsolva az elektromos kiegészítő fűtés.
Eszembe sem jutott, hogy gyárilag ki van kapcsolva, gondolom a fogyi miatt...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
ngaba
aktív tag
Az a baj, hogy azt nem lehet vitatni, hogy biztonságosabb úgy. A kérdés az, hogy mekkora árat (pénzbeli, időbeli, idegrendszerbeli stb.) vagyunk hajlandóak fizetni a biztonságért. A tipikus példa az, hogy a vasúti átjáró veszélyes, biztonságosabb lenne mindenhová felüljárót építeni, de annyi pénzt azért nem ér.
Én már 15-20 éve is úgy gondoltam, hogy túlságosan elmentünk a biztonság irányába (mindenben), ma meg már főleg. Ami a repülőtereken is van, az már abszurd (már _ezzel_ nyertek a terroristák). Ezen jelige nevében anno a csóri "egyetemista" bringámat le se szoktam zárni, amikor mászkáltam a városban (nekem annyit nem ér, hogy 6-7-szer nyissak-zárjam-pakolgassam a lakatot). És amúgy akkor lopták el, amikor le volt zárva. :) Ha Kanadában tényleg nem zárják még a házat se, akkor az jó hely.
Qru
MODERÁTOR
Mondjuk megnézném azt is mennyivel nő a káros anyag kibocsátás, mert hogy 2-esben pöregtve 30-nál többet pufogsz ki mint 4-esben 50-nél az is tuti.
Kanadában ugyanúgy zárnak mindent mint itthon (legalábbis a nagyvárosokban).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
BigBlackDog
veterán
Azért remélem nem kapcsoltad be! Végén még oda lenne a jó fogyi.
Qru
MODERÁTOR
De-de. Odacsapok a bébifóka populációnak.
#nincsbennetarcsi
Richard!
addikt
ngaba
aktív tag
Sejtettem (pontosabban hallottam már mindkét verziót), azért írtam feltételes módban. De utópiának nekem tökéletes. :)
Qru
MODERÁTOR
Ami engem meglepett, hogy az elektromos motormelegítő csatlakozások is eltűntek az utcákról. Kérdeztem a helyieket, hogy miért de az volt a válasz, hogy ezek a korszerű autók kemény mínuszokban is könnyen indulnak.
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
Biztos látott egy jó helyet közel a bejárathoz.
#nincsbennetarcsi
Ez anélkül is, de hozzájárul persze. Amikor az enyémet vettem ott volt róla a számla, 7 éves korában cserélték.
BigBlackDog
veterán
Végül is az átlag polgár szemében szerintem az autó van a tulajért, nem fordítva. Ha indul és működik, akkor nem kellenek felesleges sallangok. Mondjuk előfűtéssel az utastérben is gyorsabban lenne meleg.
Qru
MODERÁTOR
Ez itthon is így van, azért nem az itteni topikbéli hozzáállás az általános.
#nincsbennetarcsi
oliwire
őstag
Ha már motormelegítés, érdemes utólag állófűtést szereltetni az autóba? Olyanra gondolok, ami főleg a motorteret, olajat, vizet melegíti elő, hogy télen pl ne -5 vagy -10 fokról induljon meg az indítási folyamat. Az utastér másodlagos, ott a kormányfűtés meg ülésfűtés sokat segít a komfortérzés hamarabbi eléréséhez.
Doki16
addikt
Amúgy ha csak úgy használom akkor 48-nál már elváltja a ötödiket. Ha viszont dugóba vagyok akkor kidobom kézibe és be az ACC aztán megy az szépen magától. Mert egyébként dugóban állandóan 1-2-1-2-1-2-1-2, és ez 30 méterenként. Ha automata módban van akkor 5-el is megy második fokozatban. Remélem, hogy a villany nem használja a kuplungot.
#183292 oliwire: Mindenképpen ha lehetséges és belefér anyagilag. A legjobb extra amit imádok ebben a téli időszakban az ülésfűtés mellett. Be van állítva 6:35-re és vár a jó meleg autó. Ha meg a benzines kazánt használom a motor hűtővízét és olaját is melegíti.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
BigBlackDog
veterán
Szerintem mindenképpen, ha megoldható. Az S60ban volt gázolajos kályha, ez az egyik dolog, amit azóta is visszasírok (a másik meg az S60 ).
Be volt állítva, reggel, kb. zuhanyzás után bekapcsolt az udvaron, amíg reggeliztem és összeszedtem magam fel is fűtötte az utasteret és a motort. Egy szál polóban ültem be, olyan meleg volt a levegő (az ülés azért hideg maradt, de azon az ülésfűtés segített fél perc alatt), mikor kint már fagypont alatt volt bőven. A jég maradékát ablaktörlővel odébb lehetett lökni (nem volt már ráfagyva sehol sem).
Az olaj meg emlékeim szerint gyorsabban elérte az üzemi hőmérséklettartomány alját, mint egy átlagos nyári hajnalban.
BigBlackDog
veterán
Jaja, nálam sem akarja az egyest nagyon használni a száraz 7-es DSG. Kb. álló helyzetből történő megmozdításkor, meg rámpán való lassú menetelkor hajlandó fixen egyben hagyni. Kíváncsi lennék ennek az okára.
ivana
Ármester
Egy csomó régi hidrós automata kettesből indul alapból. Valószínűleg emelkedőn már nem bírná, azért kell az 1-es. Meg nyilván ha taposod akkor egyest is kapcsol.
[ Szerkesztve ]
oliwire
őstag
Google-n rákeresve a Webasto-t hozza ki, mint nagy tapasztalattal rendelkező csapat. Hozzájuk érdemes fordulni?
simonjoe
senior tag
Az enyém CBAB-s, 100k-nál volt egy gépészeti beavatkozás, a balansztengelyt is "felfúrták" és így kapott egy hozzá való gyártott hexagont. (kassza 180eHUF) Az a helyzet, h nem volt csúnya a kivett tengely szinte századnyi kopások voltak az éleken. Én közben váltottam szerelőt, aki azt mondta, h fölöslegesen dobtam ki ennyi pénzt, Ő 150K-nál szokta cseréltetni, a módosított hosszabb és keményebb kivitelre ami nincs 3eHUF. Megkeresem és csinálok a régiről képet.
Joe
Webasto olyan, mint a láncfűrésznél Stihl, vagy a sarokcsiszolónál a Flex.
Annyi különbséggel, hogy a Webasto szinte egyedül van az állófűtés piacon.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa