Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Adrian Mole:] Friss konfig, Win 11, gyere rám
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
tboldi
nagyúr
Az első képedtől focvis is elalél.
Amúgy mi történt a műszerfallal? Véletlenül nem a LUK tesztautója?
Van egy ismerősöm, aki náluk dolgozik, és mesélte, hogy egy Ferrarinak dekopírfűrésszel kivágták a műszerfalát, hogy legyen hova tenni a laptopot.
Qru
MODERÁTOR
Wow!
#nincsbennetarcsi
Qtya123
őstag
Remélem tényleg ennyi van és nem az, hogy ki volt ütve alóla a fél futómű... Bár nehezen tudom elképzelni, hogy akkor az oldalán gyári fény lenne, meg azt sem hinném, hogy ne lenne a javítási listán lengőkar, stb... Egy megnézést, ha kicsit húzom is a számat, talán megér.
EQMontoya: szegény IS ott elöl meg féltékeny lett, hogy lecseréled.
EQMontoya
veterán
Dede, ez egy tesztauto, azert nincs komolyabb belteri foto, mert ott van minden is.
Egy Portofinoba van belefaragva az ujabb infotainment.
Hogy irjak is rola. Eloszor is: ez nem erre a vilagra valo, baszki.
Szoval a 200 lo koruli autok kifejezetten jol mennek.
Ulltem Model3-ban, az nagyon megy. Model S-ben is, az brutalis.
Na, ez ugyanolyan brutalis, csak meg ratesz egy lapattal.
600 lo, 760mokus, csak sokkal konnyebb, mint egy Tesla. Ebbol kifolyolag a fekhatas is embertelen. 20-as felni van rajta, ez fer ra a fekre.
Az ero minden fordulaton embertelen, lerugod, hatbavag es katapultal a horizontba. De ezt mar nem Te vezeted, hanem az elektronika. Savvaltasnal kozben felgazon gyorsitas, mar menne keresztbe, es nyul bele azonnal. Persze, ki lehet kapcsolni, de szerintem itt egyutt 10-en nem tudunk annyira vezetni, hogy ez az otlet egyaltalan felmeruljon.
Hang: alapvetoen jo, es eleg hangos is, de csak kipufogohang van. Tok fura volt, a Lexusban siman hallom magat a motort gyorsitaasnal, itt abbol semmit, csak a kipufogo trombital. Az persze szepen.
Ez ugye nyithato teteju, de annak nem az igazi: egyreszt borzaszto huzatos, meg egy MX5-hoz kepest is, masreszt a csomagtartoba csukodik be az egesz, igy praktikumban sem jobb annal semmivel.
Viszont ami az igazi baj szerintem, hogy ezt nem lehet kielvezni. Ha tiltason valtod el a kettest, az mar autopalyan sem szabalyos, nem lehet kiautozni a hatarait. Ez nem fogod joerzessel elrakani keresztbe, max rarugsz, es az elektronika enged egy picit keresztbe menni, mielott megfogja.
Szoval tovabbra is azt erzem, hogy mondjuk Focvis GTi-jevel lehet egy joizut autozni, ennek meg nagyon tavol vagyok a hataraitol. Persze, lampatol elrugni fun, de onmagaban erre tartani egy autot felesleges.
Same rules apply!
brumi1024
veterán
Persze, ki lehet kapcsolni, de szerintem itt egyutt 10-en nem tudunk annyira vezetni, hogy ez az otlet egyaltalan felmeruljon.
Hat 10-en bele sem ferunk, nem hogy produktiv kooperacioban vezessuk.
Milyen celu tesztauto egyebkent, ha lehet tudni?
[ Szerkesztve ]
slett27
addikt
Többször szó volt róla itt a fórumon, de azért rákérdezek még egyszer. Valakinek tapasztalata Alfa Giulietta 1.4TB Multiair 170LE ? Érdemes ráhangolódni ? Totalcar népítéletnél nagyon jók a tapasztalatok 10/8.9 szóval mintha ez már nem a régi Alfa lenne. Ebben az árkategóriában nincs az az autó ami 250Nm nyomatékkal rendelkezne, ritkán jön szembe (még mindig) számomra mutatós.
Most egy Fiat Bravo 2 1.4 90LE tulajdonosa vagyok 3 éve (eddig egy hátsó kerékagy csapágy és egy önindító ami extra szerviz volt) nincs gondom vele. 2007-es emiatt cserélném lassan és természetesen erősebbre.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
Aztaleborultszivarvégit!
Egy #napifogyi-t azé' dobj majd be
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
Integrale
veterán
Szia!
Én T-Jettel venném. Multiair nem költségmentes, aki eladja pedig nem jótékonyságból, a modulok cseréje után adja el. A MultiAir modulok cseréje nagyjából egy 400e Ft-os költség. Ha ezzel kalkulálsz, és utána megfelelő olajjal, szűrőket cserélve használod, akkor amit lehet, megtettél.
"Bad reklám is reklám too"
EQMontoya
veterán
Valahol 20-30 kozott. Szerintem Vilikenek mar porcosodna tole.
brumi1024: infotainmentet hegesztenek hozza (a gyarit).
Same rules apply!
slett27
addikt
Ráadásul, tudomásom szerint ezt a Multiair rendszert (pillagószelep nélküli motor elvileg ?) a FIAT fejlesztette. Akkor kb egy dízel költségeit kapom így benzinesben.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
rbalint88
addikt
120lovas tjet es mehet ra a chips
EQMontoya
veterán
Halkabb, meg kinyitva is szerintem, meg azert nyilvan sokkal kifinomultabb hangszin, nem olyan "baaaaa" hangja van.
Same rules apply!
Integrale
veterán
Pillangószelep sincs és szívó oldalon vezérműtengely sem, azokat a szelepeket működtetik a modulok.
A 150 lovas T-Jet csak fent erősebb, alacsony tartományban ugyanazt tudja mint a 120, sőt nyomatékban még alatta is van kicsivel. Viszont van hardveres eltérés a két variáns között, más vezérműtengelyek, turbó és az IC is.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
MC Pite
veterán
Mazda hatos kollégánál (szedán) is így kerestük hol tör be a víz a csomagtartóba
Qru: Fékolaj elvileg 2 évente, gyakorlatilag legalább 4 évente ajánlott. (Aki többet is jár az Alpokban/tréingre/pályanapozni, nyilván sűrűbben érdemes).
Ja, és ESP-s/ABS-es autónál a tömbből is ki kell nyomatni a régi fékolyajat, ki kell vezérleni a szelepeket!
slett27: Én a kisebbikkel (120) benyással venném, okokat már korábban kifejtették. Csipsz nélkül is jól megy, nyilván azzal mégjobban.
Nyugi, jobban sikerült ez a rendszer a fiatnak, mint a BMWnek a saját pillangószelep nélküli motorja (Bár a szívó még elmegy abból.)
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Fúúú áááá meg hasonlók.
Olyan, mint a zsiráf, nagyon tetszik de otthonra nem kéne
Elképzelni sem tudom, hogy mehet. Legutoljára 2004 körül egy Impreza WRX STI-ben voltam beszarva, úgy ment közúton, de vajon milyen lehet ez?!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
EQMontoya
veterán
Pontosan ezt a zsirafos hasonlatot hasznaltam ra eloben en is.
Same rules apply!
Meg nagyobb turbó.
Öcsémnek ilyen 120 lovas van, múltkor ő vitt el autót venni. Mondta, hogy hú de jól megy mikor a DNA-t D-re kapcsolja. () Kértem, tolja neki egy kicsit. Tolta egy kicsit. Nem akartam megbántani, mégis csak az egyetlen testvérem... de azért megkérdeztem, hogy
- ez most padlógáz volt?
- Nem teljes padló.
- Nem is rossz, nem is rossz. (Faterunk 1.2 szívó Ignisével szvsz letolom 100-ig )
Integrale
veterán
Nem megy rosszul szerintem, 8,9 alatt futja a 100-at, érdekes módon dinamikusabb, mint a szintén 120 lovas, de kicsit könnyebb Bravo II.
"Bad reklám is reklám too"
tonyrulez
őstag
Lámpabúra már van annyira ködös hogy megérett egy felújításra. Mi a véleményetek az aceton gőzös eljárásról? Gumicserekor mondták hogy elkezdtek ezzel is foglalkozni. Én még leragadtam a polírozásos lakkozásos módszernél.
Illetve, mi az ajánlott 55W halogén izzó, amivel jól is lehet látni, és nem ég ki hamar?
4 8 15 16 23 42
Qru
MODERÁTOR
Optimistan vett kanyarban a jarda szelenek csuszva siman kifurdulhat a futomu es a fenyezes nem serul erdemben. Nem deal breaker de meg kell nezni alaposan (futomuvessel is, mert a bekotesi pont is elmehet).
#nincsbennetarcsi
slett27
addikt
Integrale : thx az infot.
rbalint88 : chips mennyit nyom még a latba ? ~ +20LE +40Nm ?
MC Pite :
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
Qru
MODERÁTOR
Okker sargas vt szoval meg nem tragikus, de majd 2 ev mulva kellesz/lesz meg egy csere. Szerencsere a csavarok nem vtak berohadva (nagyon), meg mehetett inditani viszonylag konnyen.
Meg par aprosag var ram tavaszra addig gyujtom a lelkierot/lovet. ;D
#nincsbennetarcsi
szimi57
őstag
Volt egy gyors szivattyús olajcserém. Olajszűrővel nem is vacakoltam. Hét hónap, 7 e. km nem hiszem, hogy tönkre vágta. Egymás mellett a Lidles és a kis kínai szivattyú. Az utóbbi jól kiszürcsölte.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-v-
addikt
barnam_
nagyúr
Mennyi olaj, mennyi idő alatt ment át a szivattyún?
Nekem a LIDL-s van, csak difi olajra használtam, de azzal (nem meglepő módon) megszenvedett
tboldi
nagyúr
szimi57
őstag
Kb. 1 perc lehetett a 3,5 l. Azonnal összeszívta a csonkra rámenő kb. 3 cm-es toldatot, teljesen fel kellett tolnom a csonkig a keményet. Ha az árból indulok ki, akkor a közel 10 e. Ft üti Lidles megoldást. Speciál olajra készült, más folyadékról nem is tesz említést.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-v-
addikt
Hát ez szuper lett. Tessék a jutalmad: [link]
tboldi
nagyúr
Kösz, nem tudtam, mi hiányzik.
rbalint88
addikt
Napokban majd jelentkezem en is remelhetoleg hasonlo vetitesi kepu fotoval. Rendeltem a Priusba osram h4 ledet a mai sikeres vizsgaja oromere
tboldi
nagyúr
Projektoros vagy reflektoros?
Én a Philips RacingVision GT200-on gondolkodom most.
[ Szerkesztve ]
slett27
addikt
Az igen ! Majdnem 300Nm, benzinestől nem is annyira rossz. Gondolom ez az a fajta tuning ami belefér és hosszabb távon el tudja viselni a kocsi.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
Integrale
veterán
Overboosttal par masodpercig egyebkent is tudnak 240, a 170 loeros pedig 270 Nm-t.
En nem feszitenem ennyire tul.
"Bad reklám is reklám too"
pècsimunkás
addikt
-v-
addikt
A második ütősebb szerintem
Kiváncsiságból megnéztem a Zeperfsen. Ééés... 0-100-ig egál!!! [link]
És mivel én nagyobb állat vagyok az öcsémnél, zihhher, hogy lenyomom 100-ig az Ignáccal.
Integrale
veterán
Hogy egal, ha van 3 masodperc a ketto kozott?
"Bad reklám is reklám too"
Qtya123
őstag
IS200-nál a lökhárító oldalsó felfogatásának patentja alatt tud bemászni a víz. Kolléga szétkapta, látszik is kicsit a képen a víz nyoma.
Qru: Megnéztük az említett Swiftet. Tuti biztosítási mókolás volt. Alja, oldala, pótkerék bili, hátfal hibátlan. Minden gyári fény, 80-100 mikron között. Egyik ajtó volt fújva csak. Viszont otthagytuk. A motor alapjárata 1200 és a lefulladás határán ingadozott. Benyomtam a klímát, azonnal le is állt. Faszi szerint semmi gond, csak járatni kell...
[ Szerkesztve ]
Integrale
veterán
A valosagnak jobban hiszek, mint az ilyen szamitott ertekeknek.
[link] ez pont azt hozza, amit a katalogus megad. ( a 9,4s 2 szemellyel, es 40 kg csomaggal van megadva gyarilag, ezert fordul elo tobb ertek)
"Bad reklám is reklám too"
-v-
addikt
Ez mért, nem számított.
szabonagyur
félisten
Z - zöldség, R meg el lett írva, E - eper pálinka
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
MC Pite
veterán
Lakkozni eztán is kell majd. Nem csináltatta még egy ismerősöm se ezzel, de jöhet a tapasztalat.
Izzóban szinte nemlétező halmazt keresel. Ha a ledeket kizárod, marad a Tungsram Megalight Plus 50.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Integrale
veterán
Es hogy mérik? Videokban, amiben programmal mernek, egy Ignis nincs 11 alatt.
"Bad reklám is reklám too"
-v-
addikt
Mindegyiknél írja hány source van, azoknak az átlaga. Ott meg lehet nézni melyik autós újságtól jönnek az adatok, meg mekkora a szórás.
[ Szerkesztve ]
Hűha, a Z érdekes lehet! (De tényleg.)
Este összefutottam a szomszéddal, üvegeket kértem tőle, tök véletlenül előkerült egy B ügynök, viszont nem barack, hanem banán. Mondta előre, hogy szörnyű lesz, ki akarta önteni az egész üveggel a lefolyóba. Tényleg szar, de azért ne öntsük már ki.
EQMontoya
veterán
Zellert kóstoltam mar pl, és annak ellenére, hogy zöldségkent szeretem, pálinkának nem volt az igazi. Lattam mar céklat is, de mivel azzal amugy sem vagyok jóban, nem kóstoltam.
Same rules apply!
szabonagyur
félisten
Mandarin sem rossz
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
CactuS
Arcképgyáros
Junkbuilds megvan srácok? Kapott új turbót a bömbi, gyári belsővel kijött a motorból némi plusz lóerő, 118@354 Le, mellé ~380 Nm nyomatékkal. Hogy hogy a francba nem esik szét a blokk, azt tényleg nem értem.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Új, bontatlan Samsung S24+ 256 GB black
- Dell Latitude E7270, 12,5" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
- Amazfit I T-REX 2 I GTS 3 I GTR 3 I GTR 3 Pro
- Új Latitude 7440 2-in-1, FHD+ IPS kihajtható érintő, i7-1365U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, IR kamera, gar
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 1000 Lite Corsair 650W