Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
EQMontoya
veterán
Ez igaz, csak nem ez a probléma.
Az autózási költség zöme az adó, mindkét nyál esetén, ez ugye tiszta?
Adót azért fizetsz, mert autózni luxus, mert mert környezetet szennyezünk, valamennyire mindenképp.
A dízel kisebb fogyasztásának (azaz előnyének) egy része abból származik, hogy egy liter gázolajban kb. 10%-kal több energia van, mint egy liter benzinben.
Ebből pedig logikusan következik, hogy aki dízellel jár, az kb. ugyanannyi szennyezéshez és ugyanannyi autózáshoz bőven kevesebb adót fizet. Ez ugye kevéssé fair, az világos, ugye? Ezt hívják EUs dízellobbinak.
Ennél érthetőbben nem tudom elmagyarázni.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!