Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [eldiablo:] Kioxia XG6, BiCS please
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Magnum_
nagyúr
Biztos lehetsz benne, hogy en kihajtanam belole a karteritest. Nem nehez, es manapsag az internet, ahol mindenkirol minden fent van, nagy fegyver.
Ugyes voltal, rogton fotoztal helyben es hivtad a fonokot. De en nem vettem volna at igy, hogy kicsit megkalapaljak es oke. Tul fiatal meg ehhez az autod.
Borisz76, maga a matrica 1.550ft. en is par hete csereltem. De nekem megvolt a regi. Mondom, lezart zacskoban van a ket rendszam + a matrica.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
máyköl
veterán
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Feje tetejére áll a világ
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
zoo8800
veterán
Fordítva van a műszerfal.
rip and tear, until it is done
pit stop
addikt
Egy random mol Upra gondotam csak, azok is hasonlóan hasznosak - csak néhány év múlva nehéz lesz kiszűrni melyik ami kismillió ember által használt.
Gyakorlat teszi csak jobbá az biztos. Vezetéstechnikai tréningre nem gondoltatok?
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
Doki16
addikt
Igazad van teljes mértékben. Nekem ehhez nincs meg sajnos se a tudásom, se a türelmem.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
A gombot nézd
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Integrale
veterán
zoo8800
veterán
rip and tear, until it is done
Qru
MODERÁTOR
Mióta van új neved?
Doki: Basszus, én tuti agyvérzést kaptam volna ott helyben. Meg ők is.
#nincsbennetarcsi
Predator2
addikt
Helló
Ma kaptam egy felszólítást a kötelező biztosításom miatt.
Van lehetőségem felmondani és új biztosítóhoz menni ha:
Kockázat viselés kezdete: 2018:03.18
Kockázat viselés vége: 2019.05.16
Csak mert teljesen kiment ez a sz@r a fejemből, csináltam egy új kalkulációt és új biztosítóval olcsóbbra jönnék ki.
Ha nem fizetem ki akkor és megszűnik a jelenlegi, akkor köthetek másnál az olcsóbb tarifával?
Vagy nincs mese, kénytelen vagyok ezeknél maradni?
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
Qru
MODERÁTOR
Nincs, náluk kell maradnod sajnos. Évforduló előtt legkésőbb 30 nappal be kellett volna jelentened, hogy felmondod a biztosítást náluk.
#nincsbennetarcsi
SpaceKombajn
tag
2017 szeptember
spacetime
Predator2
addikt
A fenébe.
Még valami, ha lecseréltem az autót akkor mi lesz a jelenlegi biztosításommal?
Köszönöm a válaszod.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
Magnum_
nagyúr
ha eladod az autód, akkor felmondhatod a rá kötött KGFB-t és eladás napjáig elszámol veled a biztosító
I humbly and respectfully decline™
Integrale
veterán
De ezt megteszi az uj biztosito is, nem?
"Bad reklám is reklám too"
Qru
MODERÁTOR
Már mint a felmondást? Nem, azt neked kell (vagy alkuszt megbízol vele). De van felmondás generátor, azzal gyorsan megy a dolog.
mod:
MagiCat: Akkor régen.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Magnum_
nagyúr
Kisfeleség szerencsésen és JÓL bevezetett ma a munkahelyünkre. <3 ÁLDÁS <3
I humbly and respectfully decline™
sutszi
veterán
Fogtad a majrévasat, mi?
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
Magnum_
nagyúr
Nem, szerencsere, de nyilvan en is figyelek nagyon
Delutan megyunk atiratni.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
Akkor lassan lehet menni úgy tivornyázni, hogy kisfeleség vezet! Mázlista
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
stickermajom
addikt
Az egyik legjobb "extra". Ma is meg kell jelennem este, remélem lesz fuvarom.
Peter.70
őstag
Pót pedálok beépítésre kerültek
rbalint88
addikt
szerintem működnek a taxitársaságok ma este is
nem tudom ki próbálta már a sofőrszolgálatot, én saját autóval nem nagyon mertem bevállalni. egyszer muszáj volt, az esküvőről úgy jöttünk haza, oda is baszta az alját a kocsinak egyből (szerencsére a suzukinak), nem győzött meg ezáltal, hogy ez milyen jó lesz nekem... cégnél sokszor használjuk, ott nem volt még probléma, meg a céges verdát én is könnyebben odaadnám, de saját autóval nem fogom többször igénybe venni valószínűleg. ha tudom, hogy alkoholizálás lesz, akkor taxi/bkv inkább, városon belül kb ugyanannyi della, de legalább nem kell aggódni a kocsiért.
Haver múlt héten írta be face csoportunkba, hogy egy baráti tali alkalmával ő is a megszokott sofőrszolgálattal ment haza, majd 1 hét múlva jött a fénykép és a csekk, hogy gyorshajtás volt. Megírta a szolgálat címére, és készséggel válallták, a sofőr jelentette is, hogy lehet beleszaladt egybe, kifizették neki. Tök meglepődtünk. Ettől függetlenül én is fázok ezektől a megoldásoktól, inkább BKV/Taxi nekem is.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Integrale
veterán
Felmondta az alkusz. :D
"Bad reklám is reklám too"
Magnum_
nagyúr
én ma este valszeg divinnyózok, oda limo, haza taxi, csá.
I humbly and respectfully decline™
rbalint88
addikt
a gyorshajtás elég egyértelmű dolog, azt kénytelenek vállalni. ráadásul nem is olyan veszélyes összeg. ettől függetlenül arra is ejnyebejnye, értse meg az alkalmazott, hogy ott neki felelőssége van és nettó a kresz szerint kell vezetnie, mintha forgalmi vizsgán lenne.
nekem az a fő problémám, amikor kárt okoznak az autóban, mert ott már olvastam olyan sztoriról, aminek hosszú pereskedés lett a vége. itt is van: [link]
stickermajom
addikt
Félig tankolom az autót egy taxis fuvar árából.
Magnum_
nagyúr
okosan kell helyszínt választani. Én most 2.ker lakosként Lövőház + Bazilika környéke (2-2,5K haza taxify-al, vagyis már Bolt), jövő hónaptól meg csak Bazilika környéke. (ki is megyek holnap a lakásba ellenőrizni, mert kezd fogyni a türelmem )
Ja, hogy a város szélén laktok? az más.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
"Ja, hogy a város szélén laktok?"
Bizony, csendbe, nyugalomba
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
sutszi
veterán
Egészen a szombat reggeli flexelésig.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
szentkuti11
addikt
Engedelmetekkel hozzászólnék a témához, nagyjából 2 éve van egy kábé tízfős sofőrszolgálatom, szerencsére most az ismert diszpécseralkalmazásban az elsők közt vagyunk értékelések szempontjából, de rengeteg ismerősöm dolgozott már mindenféle hasonló cégnél, láttam és hallottam néhány dolgot. Találkoztam már első kézből káresettel is.
A Bálint által is linkelt, 7 évvel ezelőtti sztorin kívül még egy nagyon balul elsült esetről tudok, ott viszont egyértelmű, hogy a fiatal, magát autóversenyzőnek gondoló hölggyel baromira elszállt a ló, mikor az automata Octavia RS-be vetette a sors. Ami amúgy vérlázító. Nyilván vannak olyan esetek is, amik nem kapnak sajtóvisszhangot, mindenesetre egy erősebb hétvégi napon ügyfelek százai mennek minden este sofőrszolgálattal, és nagyon ritkán történik hasonló probléma. Nyilván ez adott esetben nem vigasztalja az embert, aki ilyen helyzetbe kerül, mindenesetre szerintem megnyugtató számokat tudok mondani: nálunk körülbelül 200 fuvarra jut egy apró baki (sötétsárgán átcsúszás, fekvőrendőrön leér a koptató, stb.), illetve nagyjából 1500 jegyzett fuvarunk alatt volt egy nagyobb eset, amikor magas járdára felparkolásnál, háromkerekezés közben megütötte a lökös a sárvédőt az E92-n. Fotó, biztosítónak lead, kárszakértő kijön, önrészt a cégünk fizette, ember autója márkaszervizben javítva. Mintha mi lecascóztuk volna az ügyfél autóját, egy pillanatnyi fennakadás sem volt, még az árral sem kellett sokat harcolni. A számok másik oldala: rendőri aktivitástól függően átlag 15-30 fuvarunkra jut egy szondáztatás.
Ügyfélként az alábbiakat tudjátok tenni, hogy a lehető legjobb élménnyel érjen véget az utatok:
-Mindig használjatok diszpécseralkalmazást. Egyrészt az egy hatalmas szűrő a cég nélküli, kétes bandák ellen, másrészt a rendeléssel rögzíted a megrendelt céget, az időt és a címeket, ha bármilyen csekk vagy egyéb probléma merül fel, letagadhatatlanul lesz nyoma az utatoknak.
-Szánjatok rá egy ezressel többet a minőségi szolgáltatóra. Rengeteg gondunk volt a munkaerő-kereséssel, borzasztó, hogy milyen színvonalú sofőrök gondolják magukat átlagon felülinek, borzasztóan kevés ember alkalmas valójában erre a melóra, aki meg igen, azt meg kell fizetni. Mi is megfizetjük, plusz mi egy olyan munkamódszerrel dolgozunk, amivel a Totalcar által feldolgozott eset elő sem fordulhatott volna: nem gyűjtőautónk van ugyanis, ami kidobálja a sofőröket, hanem élő lekövetéssel dolgozunk, ahol MINDIG a mi autónk megy elöl. Egy ilyen méretű, úttesten lévő tárgyat a mi kocsink kikerül, az ügyfeles sofőr pedig már előre fékez, kikerül, óvatoskodik. Úsztunk már meg így őzet, részeg angolt, meg egy csomó, hasonlóan veszélyes szitut. Egy szó mint száz, sem az üzemanyagköltségek okán, sem pedig a válogatott munkaerőből kifolyólag nem tudunk a legolcsóbbak lenni, viszont garantáljuk, hogy mindent megteszünk a sikeres fuvarért, és ha bármi történik, vállaljuk a következményeket.
-Tájékoztassátok a sofőrt, ha van bármi különlegessége/furcsasága a kocsinak. A tömegautók közül valószínűleg mindegyikben elsőre megtaláljuk a kéziféket, rükvercet meg a legfontosabb kapcsolókat, viszont ha bármilyen specifikus, rendellenes sztori van, amit te már megszoktál, de nem triviális (ültetve van két centit, picit rángat alacsony fordulaton, emelkedőn elindulásnál érdemes picit jobban felpörgetni, stb.), azt nyugodtan mondjátok el az elején, általában egy ilyen komment után azonnal leesik a sofőrnek, hogy az ügyfél konyít valamit a dologhoz, és figyel is arra, ami történik. Csak mert nekem is volt már olyan, hogy a holdkráteres földúton, 15-ös tempóval kezdtem el kerülgetni az árkokat az A6-tal, aztán annyit hallottam hátulról: "szard már le, céges, 70-eket simán szoktam menni ebben az utcában". És az ügyfelek többsége ha nem is ilyen, de alapvetően nem a PH Autós topikjának írói és olvasói, kevesebb "kifaszázott" autóban ültem, mint ahányszor azt hallottam, hogy lépjünk már a gázra, mert halálra unja magát.
-Ne akadjatok ki azon, hogy csak 5 milláig van biztosítva egy cég. Jelenleg egy darab biztosító kínál sofőrszolgálat-biztosítást (elképzelhetitek, monopol-helyzetben milyen összegért), az is csak eddig a keretig. Az alkalmazásban fel van tüntetve, hogy a cégnek van-e biztosítása, ha van, azzal ilyen szempontból mindent megtettek, hogy ne legyen gond. Ha meg szenvedés van, az pontosan ugyanaz a szenvedés, mint egy Casco esetén, alapvetően nem a sofőrcég tehet róla, a posványos biztosítási rendszerrel szerintem már sokkal többünknek volt innen is közvetlen horrosztorija, mint sofőrszolgálattal.
Magnum_
nagyúr
sok lakást bejártam, mire feltételeket teljesítőt találtam (és a csendesség is kiemelt szempont volt, mert most a hegyen is hangos sajnos :/ )
I humbly and respectfully decline™
EQMontoya
veterán
Ez hasznos es korrekt osszefoglalo, koszi!
Same rules apply!
thefreeman
aktív tag
Megjártam Erdély-Győr-t oda vissza 1400km műszerfal szerint és tankolás szerint is körülbelül 7 literes fogyasztás. Pályán végig 120-130 GPS szerint. Nem is olyan rossz 1.6 szívóbenzintől, persze tartalék az nem volt.
EQMontoya
veterán
Ez kb. a normal, 1.6 Corollam is ennyit evett kb. anno, MX5 is hasonlo.
Same rules apply!
csabyka666
addikt
Üdv mindenki!
Nem pont autóval kapcsolatos a kérdésem, de ezt a topicot találtam a legalkalmasabbnak - légyszi mondjátok el a véleményeteket / tapasztalataitotokat.
Utánfutó vásárlását tervezem, de nem vagyok benne túlságosan a témában,ezért kérnék egy kis segítséget.
Ami biztos: 1.7 Isuzu turbódízel (82LE) Opel F Caravan után kötném, jogosítványom csak B-s van, így 750 kg-ra vizsgáztatott futót szeretnék venni.
Az autó forgalmijában a horoggal kapcsolatban fékezetlenül 550 kg, fékezetten 950 kg szerepel, de gondolom utóbbi az én esetemben max 750 kg lehet (a nagyobbhoz ha jól tudom kellene az E-s jogsi, de megszakítani amúgyse akarom a gépet...).
Kérdések:
# A fékezett futó mennyire "jó" választás? A fék inkább áldás, vagy átok? Mekkora hibalehetőség? Hallottam olyat, hogy gyakran berohad, de gondolom ez karbantartás és használatfüggő is, de a nagyobb tömeg miatt nekem csak ez jönne szóba.
# Milyen korú futót szabad még megvenni? 25-30 év soknak számít, ha amúgy nincs szétrohadva? Az újak nekem gyanúsan olcsónak tűnnek, az összeszerelés is elég gagyinak látszik, bár 250-ért újonnan nem tudom, lehet-e minőséget gyártani?! Illetve ezek nem is fékezettek.
# Papírozás kb 40.000 forint a használtnak, ha nem kell honosítani, igaz?
# Vásárlásnál mire kell figyelni? Lámpák működjenek, "vonalba" menjen, az autót ne akarja ledobni az útról, lehessen vele tolatni...más esetleg?
# Érdemes laprugósat venni, vagy plusz hibalehetőség az is?
Plusz adalék - a napokban mentem egy Golf mögött, ami egy ilyen "olcsó, de legalább új" futót húzott. Igaz, üres volt, de ijesztően pattogott az úton ide-oda, egy nagyobb úthibán átmenve 20 centit simán ugrált oldalirányban, pedig 80-nál nem ment gyorsabban a Golf...szóval nekem ezek az olcsók nem szimpatikusak, hiába újak! Lassan oda érünk, hogy aki tud hegeszteni, és van egy tábla lemeze, elkezd gyártani utánfutókat.
Nektek mi a tapasztalatotok? Köszi a válaszokat előre is!
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
Magnum_
nagyúr
EQMontoya
veterán
Ez mokas, meg a legszuro is csak kb. akkora, mint a kezed, pedig Te sem vagy egy lapatkezu birkozo.
Same rules apply!
Mennyivel ment előtted, hogy pattogott a futó? Gondolom nem a megengedettel ment ami ugyebár futóval lakott területen kívül 70, autópályán meg 80km/h.
Nekünk van, évi pár alkalom, hogy használjuk. Sima egyszerű fék nélküli.
[ Szerkesztve ]
Ma ment előttem reggel egy Roush féle Mustang, nagyon patent hangja volt, úgy dübörgött a V8 hogy csak vigyorogni tudtam
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
(#130494) molnarpeter válasza csabyka666 (#130489) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Mennyi az autód megengedett össztömege?
Laprugó annyiban jobb, hogy kevésbé érzékeny a túlterhelésre. Torziós a másik fajta, arra vigyázni kell.
[ Szerkesztve ]
molnarpeter
nagyúr
Buta futómű, nem tud ugyanúgy viselkedni 100 kilóval, mint 500-zal.
Doki16
addikt
Ez az autó még mindig egy vicc ennyi pénzért.
Érdemes megnézni ezt a videót. [link]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
EQMontoya
veterán
Ez a belso valami felelmetesen gagyi.
Same rules apply!
Magnum_
nagyúr
inkább egy Czero, Ion, I-miev, 500E használtan
I humbly and respectfully decline™