Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#130551) csabyka666


csabyka666
addikt

@ (#130492) -secret- : Az én órám 80-at mutatott, ami gyakorlatilag 70 valós, szóval szabályosan ment. Többel azt a futót nem is merném húzni, durván pattogott. Mondom mégegyszer, nem tudom, lehet-e minőséget várni ilyen olcsón, újonnan.

@ (#130494) molnarpeter: No, itt van előttem a forgalmi.
saját tömeg: 1135 kg
együttes tömeg: 1650 kg (ez lenne a megengedett össztömeg?)
fékezetten: 950 kg
fék nélkül: 550 kg

Torziós az a "sima", amikor látszólag semmi csillapítás nincs rajta? Vagy az egy harmadik? Van itt bonyodalom... :)

Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091

(#130552) focvis válasza Szada85 (#130549) üzenetére


focvis
veterán

Kereskedésben van, ma jelent meg a hirdetés; én voltam a 3. érdeklődő. De pont arra gondoltam, hogy 800-at bekínálok.
Írtam, hogy 13 éves, jó profilú gumik vannak rajta, 7 év alatt 5 ezer km, nem volt használva - szóval azzal számolok, hogy minden kopóalkatrész azonnal cserés (vezérlés, fék, gumik, a fékfolyadék fekete, váltóolaj, ékszíj, kb. minden). Első koptató hiányzik, de az összes fedél megvan a spoilereken. Vezetőülés kiült, fényezés nem gyári, tetőantenna környékén csúnya, a felnik szerintem már voltak festve. Kormány újra bőrözve.
De a kedvenc színem! :)

A fotón azért sajnos szebb, mint élőben...

@Boldi: Nem jött át, bocs! Pliz explain!

@tomcsi : szopóbenzines. van (volt?) benne egy bizbasz, azt kell átfordítani a 95 és 98 oktán közötti váltáshoz.

[ Szerkesztve ]

(#130553) tboldi válasza focvis (#130552) üzenetére


tboldi
nagyúr

Ma-kula -> holnap?

Így utólag már én is azt gondolom, hogy nagyon-nagyon gyenge volt. :D

(#130554) molnarpeter válasza csabyka666 (#130551) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Ami számít:
1650+950=2600
2600<3500
magyarul 950 kg ráfutófékes maximumig Ön dönt, 550 vagy azalatt lehet fékezetlen, az egyszerűbb, de nem túl nagy teherbírás.

Keresek képet, ha láttál ezektől eltérő fajtát, mutasd nyugodtan, én a következő kettőt szoktam látni az utakon. Hobbira én fékezetlen, legnagyobb teherbírású változatot keresném, persze azt nem tudom, mire kellene pontosan. Ha van hozzá affinitásod, lehet használtat nézegetni, elmegy rá a használt gumiabroncs (13" esetén), le lehet otthon festeni, stb. Újnál akkora alapméretet és teherbírást kapsz, amit akarsz, de némileg drágább. Padló is csak a felhasználás jellegétől függ. Használtan a maszekolt magasító egész gyakori, megintcsak szállítmány függvényében.

Torziós: nem látszik kb semmi, teherbírást túllépve gyakorlatilag tönkremegy

Laprugó: alul látszanak a rugólapok és a lengéscsillapítók, ha véletlenül túl van terhelve, leül a gumibakokra és semmi baja nem lesz.

(#130555) aero. válasza ΞΔGLΞ (#130524) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Nekem pl. tökre elegem volt már az ilyen formalitásos, hivatalos autóbemutatókból. Már a TC-s is hozta anno a poénkodós, laza formát, a Speedzone meg végképp elhozta ezt. Az, hogy gyártható legyen ilyen szinten, ahogy ők csinálják, azt csak ilyen formában lehet (aka, telefon, spontán élőzés, stb.) és pl. Pista nyugodt szívvel beletüsszent a kamerába és én nem azt mondom, hogy mekkora bunkó, hanem baszki, ezek köztünk élnek, ugyanolyan emberek mint mi, szinte mintha a haverjaim közt lennék. Ahogy Tse is mondta, kimondja mi a szar, és megmutatja mi a jó, toszik az importőr véleményére, nem kell kinyalni a seggüket. Megértem, ha neked nem jön be, de te eszednél vagy, hogy fikázol valakit azért, mert oda született és úgy beszél? Neked elmentek otthonról. :N

bitpork: Gáspár Lacin is hallatszik, aminek kell, Győzikének erősebb. Most ez baj? Szerintem inkább az, hogy utóbbit "ismernünk kell".

[ Szerkesztve ]

(#130556) Szada85 válasza focvis (#130552) üzenetére


Szada85
aktív tag

Igen, a Fb-os Gsi csoportban is volt kis pörgés rajta, többek fantáziáját is megmozgatta. De a leírt állapot alapján az 1 millió valóban picit túlzó, elvégre nem a tulajok száma határozza meg az autó árát, hanem az állapota. Mondjuk ettöl az otthoni siralmas piacon ritka az ilyen gyárias darab.

Nekem mondjuk csak a gyengébbik 8 szelepes van, de én is most szereztem hozzá két szett gyári felnit, tartalékba lökháritót, most épp belsöt vadászok (bár nem kiült gyári ülés olyan, mint a gyári Calibra :D ).

A megbízhatósággal nekem eddig nem volt gond, 7 évig napi jhasználatban is volt a hülyéskedés mellett, most is két évente megteszem vele a Frankfurt-Budapest 1000 Km-t oda-vissza, ha vizsgáztatni viszem (idén lesz megint aktuális), de sosincs zabszem, mondjuk rendesen karban is tartom. :)

(#130557) Tsebacsi válasza brumi1024 (#130527) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Pedig de vigyorgnék egy menő V8 Caddy volánja mögött... akkor is kijutok még egyszer USA-ba és bérlünk egyet asszonnyal :))

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#130558) focvis válasza Szada85 (#130556) üzenetére


focvis
veterán

Ismerik a FB csoportban a konkrét járművet, mit írnak róla? (nincs FB-om) köszi! :R

(#130559) Szada85 válasza focvis (#130558) üzenetére


Szada85
aktív tag

Neem, ott sem ismerik, hogy kié, csak van 1-2 tag, aki venni szeretne, és Ö(k) kérdezte(ék) meg ugyanezt, hogy hátha valaki ismeri. :)

[ Szerkesztve ]

(#130560) ΞΔGLΞ válasza Szada85 (#130549) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Ebből a képből én nem mondtam volna meg így. Jah a Lagesz új "szemkontaktusa"
De igen. C63 AMG, 510hp, 700nm, biturbo :R

[link]
[link]
[link]
[link]

-------------------

(#130555) aero.

Nos, ha te is eszednél lennél többed magaddal, akkor nem rugóznátok ezen. Én aláírom, hogy ért hozzá, de szívesebben nézek Winklert, Karotta-t, de inkább külföldi minőségi autós bemutatókat, függetlenül attól, hogy a kiejtésétől a falra mászok (ez legyen az én gondom), de ez az egész egy nagy amatőrség.
Hadd legyen már véleményem és ha emiatt nem vagyok eszemnél, mert nekem ezek nem jönnek be, akkor nem vagyok, pedig de, mert észnél vagyok mindig. :)
Hagyjuk már ezt a témát, nektek fasza amit csinál, én okádni tudnék. Szerinted megfog változni a véleményem, ha ezt 25 ezredszerre is leírjátok?
Győzike meg, hogy a f..ba jön ide, elég hülye példa., de ebből is látszik, akármilyen trash hányingert is csinált/csinál...ismered.

Pistabáéknak meg további sok sikert kívánok, de amíg - ahogy írod is - az a fasza meg életszerű, hogy beletüsszent a kamerába, lehet... Nálam inkább azt, amit eddig is írtam. Részemről én ezt "témát" lezártam.

[kiszállt]

[ Szerkesztve ]

(#130561) molnarpeter válasza ΞΔGLΞ (#130560) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

S90 helyett? Szép darab, rendszámkeret is stimmel (egy cégcsoport) - ez a gumi rezgéscsillapítós, ugye? :D

[ Szerkesztve ]

(#130562) rbalint88 válasza ΞΔGLΞ (#130560) üzenetére


rbalint88
addikt

ez a Volvo helyett? szép mindenesetre!

(#130563) Szada85 válasza ΞΔGLΞ (#130560) üzenetére


Szada85
aktív tag

Az idei évi "Panamericana" (ha jól írom) hütörács volt árulkodó, de az elsö lökös aljáról is meg lehet ismerni, plusz felette írtad, hogy "V8", így nem volt nehéz összerakni. :D (Plusz nagy álmom is egy, csak ahhoz sok üveget kell még visszavinni. :DDD ) Gratula hozzá, irigykedem! :)

(#130564) Qru válasza brumi1024 (#130527) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Jól megy, mi meg egy Toyota Echo-val nyomultunk odaát. Bár abban is buta volt a 4 gangos automata. :D

#nincsbennetarcsi

(#130565) csabyka666 válasza molnarpeter (#130554) üzenetére


csabyka666
addikt

Köszi a korrekt választ! :R

550 kiló nem jöhet szóba, mert maga a futó minimum 100 kiló, tehát 450-nel terhelhetem...ez kevés. Attól tekintsünk el, hogy rogyásig rakom, tartsuk be a szabályokat.

950 kiló az szerintem amit a horog bír (ugyanezt a horgot gondolom felteszik erősebb, nehezebb autókra is), a jogsim 750 kilóig enged húzni, gondolom azért is vannak 750-re vizsgáztatva a futók. Egyébként létezik 750 kilós olyanból is, ami nem fékezett, de nekem a horog miatt nem jó az.

Tervezek venni egy kb 200 kilós gépet, plusz ágfát szállítanék vele, egy 550 kilósnál hamar összejönne a megengedett maximum, de ahogy írtam is, ezek az olcsóbb újak annyira gagyinak tűnnek nekem, pattognak össze vissza! A laprugós az stabilabb, még üresen is, ugye?

Alulról csak a laprugós, ami feltűnik, a másik fajtát passzolom - az olcsó futók is ilyen torziósak? Mi fér bele egy olyan kis árba, amiben benne van az anyag, a gyártó haszna, az adminisztráció...szóval olcsó húsnak tűnik.

Ja affinitás az van, nem idegen annyira a mechanika, nem is fontos, hogy patika állapotú legyen a futó.

Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091

(#130566) Magnum_ válasza Magnum_ (#130478) üzenetére


Magnum_
nagyúr

1420ft volt hazaut, Bolt (exTaxify) meglepett 1k kedvezmennyel.

Eagle: nekem tetszik a merga.

Focvis: ha 800ert adja, vedd meg. Nagy boldogsagot okozna, mar csak az is, hogy osszevadaszod hozza az alkatreszeket.
Oregszunk.

[ Szerkesztve ]

I humbly and respectfully decline™

(#130567) focvis válasza Magnum_ (#130566) üzenetére


focvis
veterán

Ezen leszek. Mondjuk alkatrész annyira nem kellene hozzá, csak kopók. Ellenben kormány bőrözés, ülésjavítás, pici fényezésjavítás - erre szakemberek. Az üléshez van Zegen, fényezéshez is, a kormány megoldható Bp-en.

@Eagle: Szép sas. 👍 Gratula!

@ Boldi: Sebaj. :D

[ Szerkesztve ]

(#130568) molnarpeter válasza csabyka666 (#130565) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Jogsi: két lehetőséged van. 3500 kg határig mindegy az elosztás, lehet nehézpót (750+) is. Ahogy növekszik a vontató tömege, az továbbra is maximum 3500 kg lehet, de még az után is akaszthatsz 750 kg-ig futót (4250 max), a könnyű pótkocsi minden után jár :) Szóval B kategóriával húzhatsz 3500 kg alatti vontatóval 750 kg-ig futót, ennél nehezebb pótkocsit pedig akkor, ha az egész szerelvény marad egyben 3500 kg alatt.

Erre lemez platót keresnék, az nem kopik el a fától. Én a laprugó pártján állok, de ez egyéni preferencia. Újonnan drága mindkettő, szóval marad a használt reálisan. Fék viszont szívás, csomóan csak műszakira csinálják meg, aztán kiakasztva járnak vele :D

750 kg a fékezetlen határa, azért van annyi olyan. Ha a 200 kg mindig rajta van legalább, akkor már nem pattog szerintem egyik sem. Üresen pattog minden valamennyire, csak ülj be egy pickupba üresen hátra, nem egy Maybach :D valahogy viselkednie kell teljes teherrel is, sajnos üresen így kemény lesz a rugózás, szimpla rugóval ilyet tudnak.

(#130569) csabyka666 válasza molnarpeter (#130568) üzenetére


csabyka666
addikt

Ez érdekes, hogy 750-nél többet is húzhatsz. Úgy tudtam, 2 éves jogsi a minimum, a futó 1 tengelyes lehet, és max 750 kiló. Nálam az autó korlátozza be, szóval annak alapján, amit írsz, 950-et húzhatnék, de ez furcsa érték, szerintem ilyen futó nincs. Amiket láttam, az vagy 750-re van vizsgáztatva, vagy 1 tonna fölött van már, azt meg nem húzhatom.

Amúgy, nem a lakókocsi miatt van ez a kitétel, hogy együtt nem lehet 3500-nál több? Illetve max 4250... Szóval hogy ne kelljen E-s jogsi a lakókocsinak.

No itt is van, igazad volt!

[ Szerkesztve ]

Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091

(#130570) footy válasza brumi1024 (#130527) üzenetére


footy
addikt

Belül egy jobban felszerelt Insignia alatt van valamivel
Minosegre?

(#130571) SzlobiG válasza Doki16 (#130513) üzenetére


SzlobiG
félisten

Szintúgy nekem se jönnek be a videóik. :(

(#130572) Integrale


Integrale
veterán

[Mustang Erőméreő]

"Bad reklám is reklám too"

(#130573) DrDobos


DrDobos
őstag

Hali!
1,2 DIG-T 115Le-s benzin motorokról tud valaki valami infót? Ha minden igaz Nissanokban es Daciakban vannak ilyenek. Nem tudom mennyire igaz hogy a vezerles ennek is beteges, segitsetek kerlek :D

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A55 5G

(#130574) Qru válasza DrDobos (#130573) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Erre a Milyen autót vegyekben előbb kapsz választ szerintem.

#nincsbennetarcsi

(#130575) alázógyík válasza DrDobos (#130573) üzenetére


alázógyík
őstag

Ha betartották a gyári 30K-s olajcserét, akkor gáz. Lánc nyúlásra lehet számítani, szelep gondokra.
Sűrűbben cseréltnél nem lesz gond.

[ Szerkesztve ]

(#130576) molnarpeter válasza csabyka666 (#130569) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Új utánfutó forgalmiba azt írnak, amit kérsz, pl 950-et. Fékezett 750 kg még viszonylag gyakori, biztosítás is olcsóbb :D

(#130577) csabyka666 válasza molnarpeter (#130576) üzenetére


csabyka666
addikt

Újban az a baj, árajánlatot se merek kérni, mert annyira gyengének tűnik a felépítmény...
A használt valahogy masszívabbnak tűnik, ár / érték arányban bőven jobbnak érzem.

Még annyi kérdésem van, hogy a laprugós + fékes futónál mire kell figyelni próbaúton, és úgy általában a futónál? Mik a gyenge pontjai?

Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091

(#130578) molnarpeter válasza csabyka666 (#130577) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Minden :D Lehet kopott fej, terpesztő tengely, rossz fék, rozsda akárhol, törött rugólap (sok közül 1-2 nem feltűnő elsőre), olajat eresztő lengéscsillapító (kézzel lenyomva valamennyire ellenőrizhető a csillapítás), és a konstrukció átgondoltsága különböző apró részletekben (mi pl ládák és raklapok miatt csak a külső sárvédőt szeretjük).

(#130579) DrDobos válasza alázógyík (#130575) üzenetére


DrDobos
őstag

Köszi nektek, mentem is :R

Samsung Galaxy A55 5G

(#130580) csabyka666 válasza molnarpeter (#130578) üzenetére


csabyka666
addikt

Hm, lengéscsillapító? A laprugó ellenére van még benne olajos is?

Jól bele lehet nyúlni ebbe is akkor...gyakran látni patika állapotút, persze kérdés, hogy 200-250.000-ért egy fékezett, rugós futó mennyire kókányolva van felújítva. Nehogy az legyen, mint a 300.000 forintos 20 éves használt autó, ami "teljesen" ki van karosszériázva. "Oszt mibű'"?

Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091

(#130581) kisza25 válasza Integrale (#130572) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Tetszik a forma, meg a hang is, egyszer lesz egy nekem is :))

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#130582) EQMontoya válasza Integrale (#130572) üzenetére


EQMontoya
veterán

Ez bejon.

Belter nem annyira, de maga az auto szep, meg a hang is eleg kiraly.

Same rules apply!

(#130583) sutszi válasza Integrale (#130572) üzenetére


sutszi
veterán

Egyik kedvenc típusom. :)

Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage

(#130584) Magnum_ válasza Integrale (#130572) üzenetére


Magnum_
nagyúr

ezeket nem lehet kapni ésszerű 2.0T motorokkal? Mindig csak 5000est látok szalonautón

I humbly and respectfully decline™

(#130585) aero. válasza Magnum_ (#130584) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Lehet, de minek? :P 2.3 ecoboost amugy, meg azt is eltudom kepzelni, hogy csak a kornyezetvedelmi kvota miatt kerult bele.

(#130586) EQMontoya válasza Magnum_ (#130584) üzenetére


EQMontoya
veterán

Ebbe csak az 5.0 esszeru. Ha mar van egy amerikai izomkuped, amit 10M-ert veszel also hangon, akkor mar ne azon a 2-3 literen menjen a siras, amivel a v8 tobbet eszik a 2.3 turbonal. Ugyse ezzel kerulod meg a holdat.

Same rules apply!

(#130587) Magnum_ válasza EQMontoya (#130586) üzenetére


Magnum_
nagyúr

nem a fogyasztás miatt kérdezem (ennyire ismerhetnél)

aero: ez lehet, nekem 2.3ecoboosttal lenne ésszerű, amúgy tetszene

I humbly and respectfully decline™

(#130588) Magnum_


Magnum_
nagyúr

8er cabrio - YT alert

I humbly and respectfully decline™

(#130589) EQMontoya válasza Magnum_ (#130587) üzenetére


EQMontoya
veterán

De akkor miben esszerubb a 2.3 ecoboost?

Nem sokkal gyengebb (vagy 300 lo az is van, de konnyebb is).

Same rules apply!

(#130590) Magnum_ válasza EQMontoya (#130589) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Nem sokkal gyengebb (vagy 300 lo az is van, de konnyebb is).

Pl ez, környezetkímélőbb, talán halkabb is (engem nem vonzz a sokhengeres brummogás)

I humbly and respectfully decline™

(#130591) Tsebacsi válasza Magnum_ (#130588) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Nem tudom miért, de nekem ez a forma kabrióban nem adja ki :(

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#130592) molnarpeter válasza csabyka666 (#130580) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

A laprugó is csak egy rugó, mint az autóban a spirál. Torziósban nem vagyok otthon annyira, ha gumirúddal van megoldva, elhagyható a lengéscsillapító. Kicsit tovább variálva, ha újat rendelsz, akkor pl torziósnál belerakathatod az 1200 kg-s tengelyt, amit ugyanúgy kérhetsz 750 kg-ra vizsgáztatva, stb stb. Rozsda szempontból hálásabb egy nem kicicomázott, kicsit levert festékes futó, mert akkor nyugodtabban körbe tudod kopogtatni, hogy mindenhol van-e anyag, nameg látszik is, hogy hol van esetleg baj. Ennyi idő után egy vékonyabb padlólemez már ki lehet lyukadva/hasasodva, nézz alá, hogy legyen sűrűn több merevítő lehetőleg (vagy akár utólag is felhegeszthetsz a gép miatt). Szintén a gép miatt talán ponyva érdekes lehet.

[ Szerkesztve ]

(#130593) Magnum_ válasza Tsebacsi (#130591) üzenetére


Magnum_
nagyúr

bocs, csak hsz számot növeltem. :R

;]

I humbly and respectfully decline™

(#130594) aero. válasza Magnum_ (#130590) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Ertheto, valszeg ezert is letezik. Reg nem a presztizsrol, hanem a vasarlokrol szol a piac. Mar a lexus is feleslegesen eros dailynek, de valahogy megbarazkozom a tudattal. :DDD

(#130595) gooool


gooool
őstag

Üdv Urak!

Amatőr kérdés következik:
A pár ezer forintos teleszkópos kerékkulccsal mennyire érdemes nekilátni egyéb szerelési munkáknak? Értem ezalatt olyan csavarok meglazítását, amit 1/2-es racsnissal nem mernék...Meghúzásra van nyomatékkulcs, ez csak arra lenne, hogy bontáshoz legyen erőkar, olcsón...
Megfelel erre a célra?

Köszönöm a segítséget! :R

Üdv, Balázs

(#130596) szentkuti11 válasza gooool (#130595) üzenetére


szentkuti11
addikt

Amihez hozzáférsz vele, arra jó lehet, de érdemes egy rövid, ugyanakkor nagyon erős fix szárat is betárazni, szerelési tapasztalataim alapján ritkán vannak azok a csavarok olyan jó helyen, hogy ilyen vidáman hozzáférj. Az mindenesetre jó kiindulópont, hogy nem a racsnit akarod gyilkolni.

[ Szerkesztve ]

(#130597) EQMontoya válasza Magnum_ (#130590) üzenetére


EQMontoya
veterán

Oke, ezt igy mar ertem, thx.

Ilyen esetben mondjuk sokkal inkabb egy GT86, ami nem feleslegesen eros, takarekos is.
Az nyilvan izles kerdese, hogy tetszik-e valakinek annyira, mint a Mustang.

[ Szerkesztve ]

Same rules apply!

(#130598) Magnum_ válasza EQMontoya (#130597) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Az nyilvan izles kerdese, hogy tetszik-e valakinek annyira, mint a Mustang.

that's the point :-)))

I humbly and respectfully decline™

(#130599) molnarpeter válasza szentkuti11 (#130596) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

+1, breaker bar meg tetszőleges vízcső :D Én a gyári kulcsot használom, meg egy kisebb darab 3/4" csövet.

(#130600) csabyka666 válasza molnarpeter (#130592) üzenetére


csabyka666
addikt

Köszi az instrukciókat! Ismerősi körben, Facebookon körbekérdezek, hátha találok leinformálható eladótól.

:R

Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.