Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Argos:] MuzsikAI
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [callmeakos:] A bukott koncepció, amiért háromszor is fizettem.
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] iPad Minim balladája
- [Re:] [Czeky:] Balszerencse?
- [Re:] [Vakegérke:] NyalóVilág: tizenegy, nem babra megy - VV11 - Való Világ 11
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Jah túl sok volt.
Viszont szerintem téged átbsztak ugye tudod?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Tudom, rossz helyen van.
SzlobiG
félisten
A remap mindig is jobb lesz mint a tuningbox. Mer a box csak átveri az ECU-t a remap meg közvetlen az ECU-t íjra át sokkal jobban lehet finomhangolni pláne egy pados mérés után.
De vedd mán meg valamelyiket ne szarozz.
Magnum_
nagyúr
I humbly and respectfully decline™
Ez jó, ezeknek mind örülök, de annak nem, hogy a gyártók ezeket beépítik az alapárba...
Tú Evriván:
Persze vegyek má, vegyek má, könnyű más f@szával verni a csalánt
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
footy
addikt
Az oke hogy te nem mesz gyorsan, de a nepek ahhoz vannak szokva, hogy ha jon a Q7 akkor le kell huzodni, mert valami tekkes akcio van vagy "fontosgazdag" ember erkezik. Utana persze visszasorolnak a belsobe.
Magnum_
nagyúr
[link]
azt kérdezed, kellene-e? igen kellene (mellé egy C-zero/ion/i-miev) városba
I humbly and respectfully decline™
Coyot
őstag
Jókis MT-s gumikat koptatja az aszfalton, az állatja
Má' nem
Magnum_
nagyúr
nekem nem adja ez a sebességkorlátozás dolog, mert előfordulhat olyan vészhelyzet, hogy 50-90-110-130 fölé kellene gyorsítanom
I humbly and respectfully decline™
A kérdés csak az, hogy mi alapján szabályoz, lehet, hogy kevesebbet fog valamiért mutatni a kilométer óra, mint amennyivel megyek, vagy nem veszek 2022 utáni autót
Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 28,5eFt, posta van
Az autó véleményem szerint nem szól bele abba, ha te gázt adsz, ellenben mikor kvázi "Önvezető" módban van, esetleg tempomattal mész, látja és értelmezi a közlekedési táblákat és aszerint csökkenti/növeli a sebességét. Eléggé balesetveszélyes lenne, ha be lenne állítva egy 60-as korlát és nem engedné az istennek se feljebb. A Fordban van ilyesmi, hogy korlátozni tudod a végsebességet, hifi hangerőt, de még nem mélyültem bele, magamat csak nem fogom korlátozni De poén hogy ha nem vagy bekötve leveszi a rádió hangját, azaz a büdös kölke nem fog öv nélkül bömbölő zenével krúzolni a városban
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Qru
MODERÁTOR
+1 érv majd a chiptuning mellett. A Vmax-ot is ki tudják írni, ezzel sem lesz gond.
#nincsbennetarcsi
sutszi
veterán
Átmentem a másik topikba. Bocs.
(#129115) Saint_ : Na jó, de melyik?
(#129116) Qru: Ok-ok. Megyek.
[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
Magnum_
nagyúr
Opel.
I humbly and respectfully decline™
Qru
MODERÁTOR
Ezt a Milyen autót vegyek topikba tedd be.
#nincsbennetarcsi
Akos1994
aktív tag
Sziasztok!
Utasbiztosítás esetén jól láttam (a netrisken) hogy gyakorlatilag csak assistance szolgáltatást lehet kötni/hozzáadni autóra, azt is csak 15 éves autóra max (2004-ig választható az évjárat), és semmilyen lopás/rongálás térítés nincs autóra semelyik biztosítónál se?
Tudom, lehet kiegészítő éves biztosítás kötni utóbbira, de külön utasbiztosítás formájában (vagy valahogy arra az időszakra) nincs rá lehetőségem?
11 kerbe mérnek valahol féktárcsa ütést utcáról beesve? Nem 20ezerér'?
Declare
őstag
En mar kaptam 200 euros csekket, követesi tavolsag miatt. 130 km/h körül 36 m. Még 1 méter es 1 honapra ugrik a jogsi. Tök hülye szitu volt, mert emlekeztem is ra mi volt, a faszikam kamionok köze nem huzodott be, ugy, hogy a kamionok között volt kb 10 kamionnyi tavolsag....ez a tipikus "ach, ott is jön még egy kamion..." Csak ugye, ha ö lehuzodik, en haladhatok tovabb es senki nem zavar vagy tart senkit fel. Na kb 5 kamion utan jobban ramenetm, hogy essen mar le neki a tantusz es akkor jött a hid, amin lattam is a rendörsegi autot....
Ami otthon van az autopalyakon, az balkan a köbön ehhez kepest. 100x annyi penzt szednenek be, ha a követesi tavolsagra ramennenek es az ugye valoban balesetveszelyes is. Az amikor valaki megy 160 al normal körülmenyek között a mai autokkal, abban semmi nincs.
barnam_
nagyúr
Az hagyján, de az emberek akik kameráznak kezükben a telefonnal... mint a zombik
Mint a Black Mirror egyik részében.
Qru
MODERÁTOR
freeknight
őstag
Köszi
Magnum_
nagyúr
szerintem meg piros.
I humbly and respectfully decline™
Ennek már nagyon régóta itt lenne az ideje. És igen, legyen egy limiter benne mint a mercikben.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
ΞΔGLΞ
nagyúr
Egyébként igen, nagyon igaz, amit írsz.
És most nem seggnyalásként, de itt a PH-án lehet értelmeseket és értelmesekkel beszélni többnyire, aki hülye, arról meg megtanultam lelépni. Volt egy (jó) pár büntim már itt az évek alatt, mert leálltam full zombikkal vitázni, az meg rohant modkerbe, mert talán az anyukája is szóba került (így már érthető, hogy én repültem újra és újra).
Szóval, amikor olvasom a netet, a híreket, bármit és odaérek a kommentekhez, kb full zombie leszek én is, mert egyszerűen nem hiszem el, hogy mennyi "kiszabott", ostoba, agymosott agyvelőgyulladás lép fel napi szinten sztrádára.
Én, 99 óta vagyok neten, igen még valamikor a döglassú, drága betárcsázóssal kezdtem, de úgy vettem észre, kb 2008 volt az, mikor valósan "beszabadultak" a hülyék is, mert ott kezdett olcsó(bb) lenni a net. Azóta eltelt 11 év, a butulás olyan szintű lett (nem csak ebben az országban, hogy az már nonszensz) és ahogy írod is, full zombiek vannak többségben, akik attól is összefossák magukat, ha kicsit megemeled a hangodat mármint persze élőben, mert a monitornak megmondják a frankón ostoba faszságokat...
Szóval, lényegében már mindenkinek van net, mert fillérekbe kerül, főleg városokban simán befog akinek nincs otthon egy ingyenes wifi-t, és aztán osztja világgá a legostobább dolgokat, amire a többi hasonlóan hülye Istenbarma fogékony és ossza tovább, végül jobban és gyorsabban terjed a hülyeség világszerte, mint egy kiszabadult biofegyver...
Több külföldi fórumot kivéve még mindig a PH az, ahol nem ezek vannak többségben, bár nem olvasok minden topikot, de ahová írni szoktam, ott megmaradtak azok, akiknek esze is van.
Csak épp emiatt nyilván a PH átlagéletkora kezd durván "öregedni" (is).
Ugyanígy ez igaz is a vezetésre is, ott is full zombie-kat próbálnak megtanítani vezetni, kurvára sikertelenül, mégis kapnak jogsit. Amikor én (mi) tanultunk vezetni, ezeket úgy vágták volna ki a p...ba, mint a macskát szarni, aztán az ötödik bukta után, meg PÁV etc...majd elgondolkodott volna, hogy akkor ehhez (is) full hülye vagyok, vagy megtanulok vezetni.
Ez most úgy kijött belőlem a hozzászólásodra...
Bocs az esetleges hibákért, mikor telenfonról pötyögök, akkor nem szoktam visszanézni, hol maradt el vessző, vagy írtam félre valamit...
[ Szerkesztve ]
-v-
addikt
mikor telenfonról pötyögök
Azért veled is van baj, telefonról kisregényt írsz
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ha valamit utálok és ezt már nagyon sokszor leírtam máshol, akkor az a mobilról való válasz és netezés, mert nem azért vettem buzi nagy monitorokat, meg számítógépet, laptopot (is), hogy "buzifonról" írjak.
De ma 8-13-ig áramszünet lesz és emiatt épp az autót takarítottam és persze közbe olvastam a PH- is, szóval most, ahogy elolvastam a hozzászólást és megnéztem a videót, hát így alakult, de rendszert nem csinálok belőle.
Ezért most be is fejezem és addig nem lépek netre, míg nem lesz áram...
footy
addikt
Ami otthon van az autopalyakon, az balkan a köbön ehhez kepest. 100x annyi penzt szednenek be, ha a követesi tavolsagra ramennenek es az ugye valoban balesetveszelyes is. Az amikor valaki megy 160 al normal körülmenyek között a mai autokkal, abban semmi nincs.
+1
Ehhez hozzavennem meg az autok muszaki allapotnak ellenorzeset es a kornyezetvedelmi vizsgalatot is. A sok gyoker smoke and charmos is eltunne az utakrol.
MunezXBK
nagyúr
Én mindig mobilról firkálok.
Declare
őstag
Es ugye a vicc, amire reagaltam is, hogy ott vannak a kamerak, amik jo esellyel erre alkalmasak lennenek es megsem szol vagy csinal senki semmit. Az M1 autopalyan ha vegigmesz a hatartol Bp-fele egy ünnepnap elött mondjuk az olyan mint egy csatater. A követesi tavolsag kb oyan 10 cm atlagban, ugy hogy latszik, hogy fullon van minden sav es minimum 3-4 hatulrol egymasbaszaladós balesetet fogsz latni. Erre mit csinalnak? Semmit. Küldik a 30 ezres csekket, ha 10 el gyorsabban mesz es jobbara szerintem azt is csak a Magyaroknak, mert a romanok meg a nemet / osztrak autokon nem latszik a retteges a kapuk elött.
Csak ugy erdekessegkepp, ha a nemeteknel ilyen 10-20 km/h val tulleped a sebesseget kapsz egy 10-20 euros csekket. Ha a követesi tavolsagt nem tartod, akkor meg jön pikk pakk a 100-200 euros csekk a büntetöponttal es gyorsan ugró a jogsi is egy par honapra.
Tök erdekes ezek utan, hogy az emberek többsege nem lep bele a satufekbe es lassit a 60 as tablanal 45 re (biztos ami biztos), ellenben a Porsche Panamera is beall követesi tavolsagra töled, ha latszik, hogy nem tudsz lehuzodni elöle. Milyen erdekes ez az egesz
[ Szerkesztve ]
gzbotii
veterán
2011 óta biztos kiküldik romániába is a büntetést, még a parkolásért is. Szerintem inkább az van, hogy nem ismerik a VÉDA rendszert.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Többször olvastam már itt a topikban az M1 kapcsán a VÉDÁ-t.
Az M1/M7 bevezetőt leszámítva nincsen VÉDA az M1-es autópályán és már hónapok (talán évek) óta a telepített trafik sem működnek az M1-en. Szóval azt csinálsz kis túlzással, amit akarsz..
"Less but better" - Dieter Rams
footy
addikt
Ah ne is mondd, en az M1-M3 utvonalat vegig tolom mikor a szuloket latogatjuk, de annyi idiotat ausztriaban egy ev alatt nem latok mint azon a szakaszon egy nap alatt.
A buntit amugy kikuldik, mikor bevezettek 2017-18? korul, akkor egyszerre kaptam meg 2 vagy 3 birsagot mert nem volt ervenyes parkolojegyem. A kedves ungarische inkasso gmbh-tol 150-160 euro/db(!) korul. Amikor meglattam a 70 euros kezelesi koltseget mindenkinek csuklott az anyja.
[ Szerkesztve ]
Bruh, ne is mond. Most toltam egy Bp-Debrecen távot, voltak érdekes szituk.
Nekem ami fejből beugrik, hogy szvsz gyanúsan VÉDA az M1-en: Biatorbágy előtt, Bábolna és Győr között 2 db. Ezek a kapuk, az NJL traffikat nem számoltam most ide.
Azok tudomásom szerint útdíjellenőrző kamerák, sebességet nem mérnek.
Ami az M1-en sebességet mérne, az az elválasztókorlátok közé pakolt doboz, de ezek meg régóta nem működnek.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
Az igaz, hogy ezek azonos helyre telepítettek, mint az NJL - lehet, hogy csak ezért visít a Waze és a Traffi Hunter....
SzlobiG
félisten
Ami trafi az előtt kötelező kint lennie a táblának, tehát ahol nincs tábla az út díj/tsm kapu. Amúgy mér sebességet az is, de nem szankciónálhat.
Igen, ezek a dobozok mindig olyan kapuk mellett vannak. Régen mindig váltogatták, hogy melyikben volt éppen ténylegesen trafi és azonok a "hidakon" másztak be cserélgetni.
"Less but better" - Dieter Rams
Reggie0
félisten
Viszont baromira nincs ertelme kotelezove tenni a hasznalatat. Abszolut sebessegtullepes miatt - tehat amikor a megengedettnel gyorsabban mennek - a balesetek 4%-a tortenik, ami szinte semmi. Viszont joval tobb veszelyhelyzetet teremthet.
Arrol nem is beszelve, hogy a veszfek asszisztenssel karoltve csak segiti a megallitasos rablasos tamadasokat es egyeb road rageket.
[ Szerkesztve ]
Ezt én nem is cáfolnám. Ugyanakkor annak megint nem sok értelme van hogy még mindig folyamatosan nő a motorok teljesítménye ami miatt az a kevés százalék megveszik és Fittipaldinak képzeli magát. Az előbb hangzott el éppen h a mai kocsikkal simán lehet menni 160nal is gond nélkül. Megjegyezném hogy akár 190-210-zel is lehet gond nélkül menni. A hibafaktor nem a kocsi hanem az ember. Ezért kellene végre teljesen kivonni a vezetésből. És most magam ellen is beszélek mert imádok vezetni, de ez akkor is tény kérdése. Nem mellesleg utána nem lehetne szidni a másik vezetőt csak a szoftvert meg annak íróját v a jogszabályt.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Reggie0
félisten
Szerencsere a mostani EP javaslat szerint a tovig nyomott gaz ideiglenesen ki kell, hogy kapcsolja, illetve javasoljak a ki/be kapcsolo gombot is, ami inditaskor mindig bekapcsolt allapotbol kezdi.
Az embereket nem korlatozni kene, hanem rendesen megtanitani vezetni es aki nem alkalmas, mert nem felel meg a tudasa, reflexei annak egyszeruen nem adni jogsit. Pl. a mostani oktatasi rendszerben mindenki kozveszelyes friss jogsival - igen en is az voltam anno, de szerencsere en nem probaltam egyedul vezetni, mindig volt mellettem tapasztalt vezeto -, sot meg vezetesi treningbol sem lenne eleg egy alkalom.
Raadasul sosem ertem, hogy minden tovig van mar okositva/elektronizalva, de egy rohadt szimulatoros oktatasi lepcso sincsen, amikor a pilotakat mar evtizedek ota tudjak igy kepezni. Es azert egy autos szimulator messze nem olyan bonyolultsagu es koltseges, mint egy repulos, foleg ha az kifejezetten a vezetesi szituaciok felismeresere es a tarsas kozlekedesre keszit fel, nem a gepkezeles es szelsoseges korulmenyek kozotti fizikai reakciok(nehezsegi erok, mechanikai viselkedes) szimulaciojara hivatott.
Amugy nezd meg Nemet autopalyan a korlatozas nelkuli szakaszokon mennyivel rosszabb a baleseti statisztika. Kb. semmivel.
[ Szerkesztve ]
molnarpeter
nagyúr
A ráfutásgátló és adaptív tempomat szvsz sok balesetet meg tudna előzni, és szükség esetén kickdown override még mindig ott van Inkább, mint a limiter.
Na közben ugyanarra jutottunk
[ Szerkesztve ]
Reggie0
félisten
Persze ezzel egyetertek, csak mivel "mindent tud", beindul a veszelyforras a masik oldalrol: a vezetok egyre kevesbe figyelnek a vezetesre, mert ugyis megoldja a gep, aztan ha valamiert megsem mukodik jol, akkor ott a koccanas. Vagy lesatuzza a kocsidat egy tevesen felismert szalagkorlat miatt. (Ezek mind megtortentek eleg surun.)
[ Szerkesztve ]
embereket nem korlatozni kene
Pedig de. Attól mert az elmúlt 20 évben megduplázódott az átlag autók teljesítménye az emberi reflex nem lett 2x jobb.
Reggie0
félisten
A kesek meg elesebbek lettek, megsem ettol van tobb emberoles.
Amugy mint emlitettem, az abszolut sebessegtullepes a balesetek kb. 4%-at okozza. Messze nem ezzel van a gond.
[ Szerkesztve ]
A súlyuk is megnőtt közel duplájára
Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 28,5eFt, posta van
Igen, ma 1200 kg egy Astra K; míg '99-ben 600 kg volt egy Astra G '72-es kispolszki.
Teszem hozzá, a legjobb Zeg-Bp menetidőt a 90-es években futottam 100 lóerős Vectra B-vel, mikor még csak Zamárdiig ért az M7.
[ Szerkesztve ]