Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#129801) Tsebacsi válasza rbalint88 (#129800) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Na most hogy megvan a csipsz és ott is a gyertya/olajcsere, mehet a verseny :))

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#129802) EQMontoya válasza brumi1024 (#129799) üzenetére


EQMontoya
veterán

Kalászról a Petőfi hídhoz reggelente 40 perc alatt beérek

Ha pont jokor indulsz, es nincs epp semmi gond, baleset, utfelujitas...

Ingaztam en is egy idoben a budai alson, volt, hogy 25p alatt ott voltam XI-bol a Montevideon. Meg olyan is volt, hogy egy ora alatt.

[ Szerkesztve ]

Same rules apply!

(#129803) kisza25 válasza EQMontoya (#129784) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Teletál ételfutár? Havi 9000 km és nem adnak autót, de kapsz heti 150eFt-ot, hogy old meg, ebben benne van a fizud is:D

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#129804) Declare válasza molnarpeter (#129798) üzenetére


Declare
őstag

Kellene a 180...kisse felfele van kerekitve, de azert a kenyelem is beleszamit...azaz plussz stressz a hatotav miatt az nem kellene :)

Most igy leirva, meg kicsit hoszabban filozgatva rajta, veletek, nagyjabol kizarom az elektromos autot egyelöre. Marad a polo elsö körben a kalpban...a dizelen még erdemes lehet filozni, de nem tudom...dragabb is otthon a dizel a benzinnel, oriasi fogyasztasbeli különbseg nem lenne az 1.0 tsi meg az 1,6 dizel között szerintem....dragabb megvenni, meg adozni, meg a hasznaltan ertekesiteni is nehezebb lesz mondjuk egy 5 ev mulva szerintem.

Lehet majd inkabb, ahogy Saint is csinalta, a kövi ingatlan vasarlas / epitesekor mar szempont lesz a "konnektor" es majd akkor atvaltunk

(#129805) kisza25 ez si jo ötlet, köszi! :R :C bar ugye ott van egy kis plussz macera a 2 fele üzemanyag tankolassal...utanajarok mennyire lehet ezt forintra valtani....vw polonak van is gyarilag gazos verzioja

[ Szerkesztve ]

(#129805) kisza25 válasza Declare (#129804) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Benzin+gázos polo (TGI, cng) ? Kb 250 eFt + költség, olcsóbban jársz, könnyen eladod, mert benzines és a gáz meg extra

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#129806) Tsebacsi válasza kisza25 (#129805) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Nálam a gáz nagyon nem extra lenne... :U

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#129807) molnarpeter válasza Tsebacsi (#129806) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Pedig talán még koksz szempontból is jobb.

(#129808) EQMontoya válasza molnarpeter (#129807) üzenetére


EQMontoya
veterán

Kornyezetvedelmi szempontbol is.

Same rules apply!

(#129809) kisza25 válasza Tsebacsi (#129806) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Ki lehet szedni, de dieselnek használtan most nincs ára, a benzinesnek meg van, a gázzal meg olcsón eljársz, napi 180 km önköltségen nem mindegy, a benzin+gázolaj ára meg szépen megy fölfelé megint, itt már 395 lesz péntektől, használtan is meg lenne a piaca szerintem, mert ritka.
A gáz nálad pont jó opció lenne a fogyasztásodra ;]

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#129810) Magnum_ válasza Declare (#129804) üzenetére


Magnum_
nagyúr

nekem muszáj volt, feleség nem akarja, hogy 5 évig eladjam az újat :DDD

I humbly and respectfully decline™

(#129811) kisza25 válasza Declare (#129804) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Igen a vw polo TGI az gyárilag cng-s.
Itt egy kalkulátor a gázhoz

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#129812) rbalint88 válasza Tsebacsi (#129801) üzenetére


rbalint88
addikt

A zalfa volt a versenyauto, ez kenyelmes kruzolos. Ezt lehet meg EQM Lexusa is lenyomna ;]

(#129813) molnarpeter válasza kisza25 (#129811) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Mondjuk ebből csak gyári gázosat vennék :)

Diesel ár amúgy röhej. Nem mondom hol most volt két majdnem egyforma Focus, egyik 1.0 Ecoboost, másik 1.6 TDCI. 7-800k árkülönbség (futás és felszereltség nem indokol ennyit), és a benzines pár nap alatt elmegy, a dízel hónapok. Kérdem én, 100 ezer km múlva fog kelleni költeni a gázolajosra, de addig is csak áll a pénz a benzinesben. Hol éri ez meg? :D Abból a pénzből lazán kijön a DPF tisztítás, befecskendező rendbetétel, turbó felújítás, ami épp aktuális.

[ Szerkesztve ]

(#129814) kisza25 válasza kisza25 (#129811) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Mondjuk lpg éri meg, cng nem

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#129815) Tsebacsi válasza kisza25 (#129809) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Nálam a gáz az gáz, kész evvan, Vilinél meg a dízel szar, de ő nem szólhat bele míg nem virít egy névreszóló forgalmit ;]

(#129812) rbalint88: Jólvan kidumáltad magad, csak meg akartam nézni a szép Audit :B

[ Szerkesztve ]

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#129816) kisza25 válasza molnarpeter (#129813) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Kiszámoltam, ha 250 eFt lenne az lpg beépítés, és csak 15ekm megyek egy évben, akkor is 1,7 év után megtérül és onnantól évi 150eFt-ot spórolok.
A napi 180 km, 20 munkanappal, évi ~45ekm esetén, 8hónap alatt térül meg és évi 375eFt a spórolás

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#129817) molnarpeter válasza kisza25 (#129816) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Hajrá :D

[ Szerkesztve ]

(#129818) kisza25 válasza molnarpeter (#129817) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Majd, ha ételfutár leszek, tudom mihez kell nyúlni:D

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#129819) EQMontoya válasza kisza25 (#129816) üzenetére


EQMontoya
veterán

Van jopar auto, ami letezik gyarilag bifuel (lpg) kivitelben, pl. Legacy is.

Same rules apply!

(#129820) kisza25 válasza EQMontoya (#129819) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Skoda oktávia, meg fabia is létezik lpg-vel gyárilag.
Meg a dacia logan is kérhető, ami így hirtelen eszembe jutott

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#129821) Qru válasza EQMontoya (#129819) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Haveromnak gyári benzin-gázos Clio mk3-ja volt, az is fillérekből fenntartható autó volt.

#nincsbennetarcsi

(#129822) Integrale válasza kisza25 (#129820) üzenetére


Integrale
veterán

Úgy tudom, hogy Tipoból is van CNG változat, eddig szinte minden modelljükből készült gyári CNG-s.

"Bad reklám is reklám too"

(#129823) tboldi


tboldi
nagyúr

Lőttem pár esti képet is a lámpákról, megtekinthetőek ittend.

Ha minden igaz, holnap megjön a LED-es féklámpám is, plusz rendeltem qrva drága piros izzót is a baloldali tolatólámpa helyére ködzárónak.

[ Szerkesztve ]

(#129824) barnam_ válasza tboldi (#129823) üzenetére


barnam_
nagyúr

Ha a tolatólámpa helyére megy, hogy lesz belőle ködzáró? Vagy minden alkalommal hátramenetbe rakod majd? :DDD

szerk.: amúgy frankón néznek ki a hátsó lámpák.

[ Szerkesztve ]

(#129825) Qru válasza barnam_ (#129824) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Behúz hozzá egy külön szálat és ráköti a ködlámpakapcsolóra.

#nincsbennetarcsi

(#129826) tboldi válasza barnam_ (#129824) üzenetére


tboldi
nagyúr

Nyilván nem. :DDD

Most a ködzárónak a vezetéke és csatija a lámpa mögött lóg leszigetelve, arra majd rádugom a piros izzót, a tolatót kiszedem a helyéről és beteszem oda a ködzárót. Értelemszerűen a tolató fog lógni ezután, de nem gáz, mert a másik oldalon is van egy. :D

Innen vettem az ötletet: [link]

(#129825) Qru: Még az sem kell, egyszerű csere az egész.

[ Szerkesztve ]

(#129827) Elektrosokk


Elektrosokk
addikt

810 HP Alfa Romeo 8C: here is the last news

ha ez tényleg ilyen lesz.... wow :Y

"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️

(#129828) barnam_ válasza tboldi (#129826) üzenetére


barnam_
nagyúr

Így már tiszta :)

[ Szerkesztve ]

(#129829) Integrale válasza Elektrosokk (#129827) üzenetére


Integrale
veterán

Nem lesz semmilyen. 3 hete lefújták a GTV-t és a 8C-t. Lesz helyette a Tonale, és Brennero SUV.

"Bad reklám is reklám too"

(#129830) Elektrosokk válasza Integrale (#129829) üzenetére


Elektrosokk
addikt

komolyan ? kár érte... :O

"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️

(#129831) Tsebacsi válasza Integrale (#129829) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Ezért nagy kár :(

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#129832) szabonagyur


szabonagyur
félisten

Elvben nem taxi volt, de akkor mégis, hogy mehettek ezzel ennyit?

Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB

(#129833) Csaby25


Csaby25
senior tag

Sziasztok!
Szerintetek 1.6 MPI motor kevés egy Octavia mk2 hatchback-nek?
Városban kevesett lenne használva....
Köszi!

A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.

(#129834) SzlobiG válasza Csaby25 (#129833) üzenetére


SzlobiG
félisten

Ha sok a hosszú táv, akkor dízelt vegyél 1.6 mpi felejtő.

Más: Ennyi trafit se láttam még így este civil autótól elkezdve már mindenből mérnek. :DD

(#129835) Serpiko válasza SzlobiG (#129834) üzenetére


Serpiko
addikt

Váci út 83. Ott álványrol tolják a speedes partyt a zsaruk. Lolipop!

A titok akkor marad titok, ha arról három ember tud és ebből kettő halott. Névtelen kínai bölcs

(#129836) tboldi válasza SzlobiG (#129834) üzenetére


tboldi
nagyúr

Én meg egyet sem láttam se Móváron, se Győrben. :D

(#129837) kisza25 válasza tboldi (#129836) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

de ők látnak téged:D
amúgy itt is kb 15 helyen mértek 5 faluban LOL

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#129838) Serpiko válasza kisza25 (#129837) üzenetére


Serpiko
addikt

Árpád hídon is megy a traffipax óvatosan srácok.

A titok akkor marad titok, ha arról három ember tud és ebből kettő halott. Névtelen kínai bölcs

(#129839) Csaby25 válasza SzlobiG (#129834) üzenetére


Csaby25
senior tag

A táv az napi 2x35 km vidéki út.

A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.

(#129840) ΞΔGLΞ válasza szabonagyur (#129832) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Pályán nagy távolságoknál a km csak úgy szalad az órába.
Én pár év alatt több, mint 400 ezret nyomtam a Laguna III-ba...

(#129841) zoo8800 válasza szabonagyur (#129832) üzenetére


zoo8800
veterán

Heti 1-2 út külföldre, meg napi használat ide-oda, havi 10.000 km könnyen össze tud jönni

rip and tear, until it is done

(#129842) Qru válasza Csaby25 (#129839) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Arra elég de azért majd megfontoltan kell vele előzni.

#nincsbennetarcsi

(#129843) ΞΔGLΞ válasza zoo8800 (#129841) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Anno, mikor ezeket a hosszú utazásokat nyomtam, 9-10 ezrenként cseréltem xado 5W40 luxury drive-ot, kb mindig úgy "hoztam" ki, hogy Aalen-ben, vagy
Ulm-ban az ismerős szerelőnél meg is történjen. Max 5 ezrenként meg én cseréltem légszűrőt. Az autó csomagterében mindig volt 4-5 db új légszűrő. Cseréje a lageszon, kb 30 sec unottan.
Szóval csak azt szeretném írni, hogy olajcsere minden hónapban volt szinte, légszűrőt meg ha olyan kedvem volt 1 hónapban háromszor is cseréltem.

És ezeket az "apróságokat" a Nissan 2.0dCi meg is hálálta, a motor 600 ezernél is bontatlan és bivalyerős még mindig, de már nyugdíjaztam. Pedig, én a németeknél (ahol lehet) ott inkább 250 környékén mentem ...Amolyan családtagként, mivel soha nem hagyott cserben és a szervizlámpája is csak nem olyan régen gyulladt ki egyszer, amiről azt hittük EGR, de csak simán kontakthibája volt... 60 ezer ment a levesbe... amíg én élek itt marad velünk!

Nekem ez az autó egy rakás pénzt "keresett" a sok év alatt. Pedig egy egész raktárnyi alkatrészt bevásároltam az évek alatt, ha majd szükség lesz rá, akkor azonnal lehessen cserélni, de semmi és semmi és még csak hibára utaló jele sincs...
Turbó, kéttömegű, váltó, vezérműlánc meg egy csomó apróbb fasság mind ott van a garázsban bontatlanul.
Azt nem tudom, ha ebben esetleg Renault fejlesztésű motor lenne, akkor mennyi bajom lett volna vele, de ezt a japánok kegyetlen jól összerakták brutális háttérben megbúvó tartalékokkal, ami szoftveresen előhozható és még úgy is bírják simán a gyári alkatrészek benne.

Az más kérdés, hogy a futóműve gyenge (itthoni utakra főleg) szar. De a durván sportos feszessége kárpótol érte, hogy nagyon betapad. Mecseki kanyarokba olyan sebességgel lehet bemenni egy Laguna hármassal, hogy az valami elképesztő. Cserébe hamar minden elkezd huppogni, kopogni, ezért gyakran kell felújítani, meg a beltérben a sok hülyeség zörögni, ezek néha az agyamra mentek. Na meg a kényelme, mintha azt rám szabták volna. Kényelmesebb, mint a Volvo, ezt simán aláírom, hosszabb utakon veszem észre.

Épp a napokban írtam a Renault fórumba, hogy hallok valamit huppogni, mert megküldtem egy "picit" az autót, mivel rég volt már használva, de csak a filléres kipufogó bak lehelte ki a lelkét a sok sótól, amit kapott télen.

Sorry a hosszabb kitérőért... :-D

[ Szerkesztve ]

(#129844) bitpork válasza szabonagyur (#129832) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Szerinted a Szeged Frankfurt Oszkárba mennyi megy bele amikor hetente 3 alkalommal járja meg?

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#129845) Magnum_ válasza bitpork (#129844) üzenetére


Magnum_
nagyúr

évi 175.000-180.000km, ha csak erre használja

I humbly and respectfully decline™

(#129846) zoo8800 válasza Magnum_ (#129845) üzenetére


zoo8800
veterán

Szerintem a duplája, ha heti 3 oda-visszával számolunk

rip and tear, until it is done

(#129847) Magnum_ válasza zoo8800 (#129846) üzenetére


Magnum_
nagyúr

jaj, igen. :R

még a számológépet sem tudom használni.

I humbly and respectfully decline™

(#129848) focvis válasza ΞΔGLΞ (#129843) üzenetére


focvis
veterán

Jól értem, ez a 2.0 dci ez Nissan tervezte motor? Azt gondolnám, a franciák erősebbek dízel-tervezésben a japóknál.

Feltételezem szinte patyolat-tisztaságú légszűrőket dobtál ki. Volt valahol egy anyag - ami amúgy logikus is - hogy az új légszűrő kevésbe hatékonyan szűr, mint a használt.
Persze nem a full dzsuva légszűrő használatáról akarlak győzködni, azt megpróbálhatja beszippantani a turbó; én a gyári 90 e km helyett 15 vagy 30 ezrenként cserélem; mostanában inkább 15 ezrenként, de úgy éppen hogy csak koszos szűrőket dobok ki. [kép] [kép] [kép]

(#129849) Qru válasza focvis (#129848) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nem, ezt csak a Nissanosok terjesztik. :D A Renault tervezte a motort, a Nissan csak adoptálta.Bár a hivatalos álláspont szerint közös fejlesztés...

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#129850) ΞΔGLΞ válasza focvis (#129848) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Menj 200 felett tartósan és nézd meg a légszűrőt 4000 után... Legalábbis nálam egy sem volt patyolat tiszta cserekor, de persze nem is full dzsuva. Egyszerűen csak 1 hónapban 10-15 ezret bőven megért nekem, hogy a légszűrő cserélve legyen. :)

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.