Hirdetés
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Amiga A500 - A régi barátnő
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Digitális Állampolgárság Program
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- AuraSync kibeszélő topic
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
salieri.
őstag
válasz -=RelakS=- #66495 üzenetére
Holnap kiterítem és feltöltöm!
3 ezrenként szoktam cserélni a láncot egyébként. -
dokee78
félisten
Kerékpárosoknál is ugyanaz a megengedett alkohol százalék?
Lehet rosszul fogalmazok.
Egy feles után még szabad tekerni?
Nem kocsma töltelék vagyok,de évente egyszer előfordul. -
-=RelakS=-
veterán
válasz salieri. #66494 üzenetére
Hát centid van-e?
Egy láncszem hossza 1 inch. Kiteríted, megméred, számolsz.Azt, hogy 2000km sok, vagy kevés szerintem simán befolyásolja egy valag tényező: kerékpáros súlya, tekerési szokások, takarítási és olajozási szokások.
Gondolom pl, hogy aszfalton ugyanaz a lánc többet bír, mintha folyton kapja a sarat/homokot.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
salieri.
őstag
Szerintem 2000 km nem sok egy láncban. Igaz általában a Bükkben tekerek,nem síkon. Láncnyúlásmérőm sajnos nincsen.
-
Konflikt
addikt
ki azott meg velunk egyutt szanaszet a McDonald's BringaMánia Tour de Balaton-on harom hete?
ma ebben az esos idoben megvagtam a videot, aki kivancsi 4 percben erre
azota lett outi, dobbenetes a kulonbseg mar a fele-harmad sulybol is adodoan.Commodore Amiga 500 - es a kepzeleteinek tobbe semmi nem szab hatart! // VCIX-DCV&CMA
-
pc360
addikt
válasz -=RelakS=- #66490 üzenetére
2? Szórakozol? 4-5-öt megyek egy évben mostanság, egy szettel nyomom (XTR).
A Sramok sehol nem bírnak ennyit, a 951-es is rendszeresen szakadt.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
-=RelakS=-
veterán
válasz salieri. #66489 üzenetére
2000km?! Nekem még egy láncba sem sikerült ennyit beletekernem Nem szorul már amúgy is cserére?
Hogy vegyél-e patentszemet? Egyrészt látni kéne a másik szemet, hogy az sérült-e. Ha nem, akkor egy patent megoldás lehet, de ha ennyire használt a lánc, nem biztos, hogy megéri azt az 1100 forintot. 4000 forint az új lánc.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
salieri.
őstag
válasz -=RelakS=- #66486 üzenetére
Túl erős a lábam ? 12% -os múrvás emelkedőn a Bükkben. Az volt a szerencsém,hogy a tető közelébe volt így már le tudtam gurulni szépen lánc nélkül. kb 2000 km lehet a láncban. Az elmúlt héten leesett a lánc az alsó fogaskerék és váz közé,de akkor ez nem sérült meg.Azon gondolkodom vegyek e egy patentszemet a helyére,vagy ne kísérletezzek vele.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz -=RelakS=- #66486 üzenetére
Nem érdekes, az "Edit this activity" pont ugyanazt csinálja
balintka
Ha végre kidobásra érett lesz a mostani sor és láncok, akkor nálam is PC-971 és CN-HG73 lesz, CS-HG50-9 sorral.
Igen, több láncot cserélgetek, így talán lassabban kopik a sor Az még a jövő zenéje, hogy kiderüljön, van-e értelmeItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
balintka
addikt
válasz -=RelakS=- #66486 üzenetére
Én eddig Sram 971-et használtam, most gondoltam kipróbálom a Shimano-t. HG93 van most. Hátsó fogsor HG400-9 lett hozzá.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz salieri. #66478 üzenetére
Ezt hogy sikerült összehozni?
Nekem is van PC951, az eddigi legjobb láncom, de csak azért sérült meg, mert beszorult a hajtómű és a váz közéMost olvasom későbbi hozzászólásodat. Szóval nem csak nekem nyúlt jobban a Shimano, mint a Sram? Mondjuk ha a mostani készlet elkopik, még adok a Shimanonak egy esélyt, de ezek szerint nem feltétlenül fog bizonyítani.
Csak azt nem írtam le, amiért jöttem
Strava. Majdnem mindegyik tekerésemnél ott van az "Add a description" gomb. Az egyiknél viszont hiányzik. Mi lehet az oka, illetve hogy lehetne visszahozni? O_o[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
ivana
Ármester
válasz Because #66474 üzenetére
Ez jobb geo, nem olyan hosszú mint a csuklós busz. Cross trekking = a túra csepel modern megfelelője felesleges váltóval
(#66484) salieri. Lehet anyag hiba is, vagy simán rosszul lett össze rakva...
(#66479) Acef Azért használtan 75-ért jobb bringák is vannak.
[ Szerkesztve ]
-
salieri.
őstag
Folyamatos 12-13 százalékon haladtam majd egyszer reccs.. majdnem bukás lett belőle. a shimano lánc hamarabb megnyúlt eddig nekem. Ezért váltottam sramra..
-
Because
őstag
a Claris is belépő szett... de persze tetszik az is, ebben viszont több potenciált látok cyclocross szinten.
4. napja bújom a netet, nehéz szülés ez(#66479) Acef: vidéki vagyok, aki mire feltömegközlekedik... és a színe se az igazi, ebből a fajtából nekem 54-est javasoltak
[ Szerkesztve ]
-
Acef
addikt
-
Because
őstag
hát másnál menetes agyat kapsz tourney váltással ennyiért, de lehet rossz helyen keresek, elveszek a kerékpárok tengerében
ezen kifejezetten tetszik, hogy nem telós és elől csak 1 tányér van, utálom az első váltókat csak a koszt gyűjtik és ahogy én hajtok semmi szükségem rá
a célom a montit eladni és inkább aszfalt, némi ösvénnyel vegyítve nagyobb tempóvalja amúgy 94000-ért
[ Szerkesztve ]
-
Because
őstag
légyszi segítsetek! adottak ezek a geometriák: [link]
~174cm/82-es átlépő melyik lenne a jobb?
-
benjoe1
aktív tag
Bp-en melyik boltokat ajánlanátok ruházat vásárlásra, ahol nagyobb készlet és választék van (árban ne csak a csillagászati termékek legyenek)?
Holnap járok a fővárosban, és délután körbenéznék.https://www.szarvaskovendeghaz.hu/
-
HollyBoni
veterán
[ Szerkesztve ]
-
dokee78
félisten
válasz Tothgera30 #66468 üzenetére
-
JackFeryll
őstag
válasz Pttypang #66466 üzenetére
Majdnem ugyanerről van szó:
"George Stratton pszichológus a XIX. század végén végzett el egy igen érdekes, ma is széles körben ismert kísérletet, amelynek során alanyainak egy olyan szemüveget adott, amely fordítva mutatta a világot. Gyakorlatilag “korrigálta” azt, hogy a szem felépítése miatt fordítva látunk – így viszont az alanyok természetesen, mivel agyuk elvégezte az “átértelmezést”, a világot megint csak fejjel lefelé látták. Legalábbis először. Kiderült ugyanis, hogy az agy képes alkalmazkodni az ilyen körülményekhez, és mintegy két hét alatt a világot fordítva mutató szemüveget viselők is normálisan kezdték látni a dolgokat. Az agy észlelte a problémát, és korrigálta azt, biztosítva a megfelelő működést." -
-
pc360
addikt
Attól még, mert a karjaiddal máshogy kormányzol, a súlypontodat tudod helyezgetni. Látható, hogy idővel belejön az ürge (8 hónap alatt, a fia 2 hét alatt). Nyilván nincs értelme, ez egy kísérlet volt. Ha végignézted, akkor a csattanója az, hogy 8 hónap után a normál bringával gyűlt meg a baja, de ott már viszonylag hamar visszakattant az agya a megfelelő kezelésre.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
veterán
válasz Runner_fxr #66439 üzenetére
Arra gondoltam, ami az enyembe is eletet lehelt, vagyis teljes szetszedes, normalis kenoanyaggal normalis mennyisegu kenes es jé, már mozog, nem csillapitja ki az uthibakat, de hatarozottan mukodget a kategoriahoz merten.
Everybody lies.
-
pc360
addikt
válasz Dr. Mózes #66459 üzenetére
Ha úgyis most tanulod kvázi újra, akkor már az a legkevesebb, hogy patentezz is. Nekem is mondták, hogy hú meg há, majd biztos eldőlök pirosnál. Francokat. Mióta felkerült, egyszer nem léptem ki belőle normálisan az elején, azon kívül nem volt gond vele sosem (esésekkel együtt sem).
Van egyébként egy érdekes videó fordított kormányzásról és a bringázás újratanulásáról, a mozdulatok berögzüléséről, pont ide illik:
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
ivana
Ármester
válasz Dr. Mózes #66459 üzenetére
Pont fordítva az SPD pedál nyújt biztonságot. Csak akkor jön le a pedálról a lábad ha gond van. Nem kell tőle félni az országútik megfelelő nyomással elég stabilak kanyarban, bőven lehet venni kanyarokat 70-el is
Oria Special TT 0.9 Aelle szint nem rossz az bőven elég (közép kategória teteje volt), talán kicsit nehéz, de az a 300g nem oszt nem szoroz
[ Szerkesztve ]
-
Dr. Mózes
aktív tag
Biztos nagyon jó lehet az spd-s pedál cipővel, de egyelőre nem merném használni. Még kanyarodni is csak nagyon félve próbáltam, a váltás gondolata, meg még eszembe se jutott. Úgyhogy a platform pedál biztonságosabb nekem, arról egyből le tudom tenni a lábamat, ha gond van.
Egy Oria Special TT 0.9 váza van.[ Szerkesztve ]
Névváltozás, korábban mustang08
-
pc360
addikt
Amúgy ja, egy olyan géphez, amire most gondolok az elmondottak alapján, mindenképp patentes cipellő illik, a platformra ne költs sokat! Ez utóbbival nem fogod tudni kihasználni a gépet, és a térded is jobban megsínyli, ha hajlamos rá. De hosszútávon is jobb kímélni, 30 fölött meg fogod köszönni. :> A porc sajnos alattomos dolog, mert fogja magát és elfogy egyszercsak.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
ivana
Ármester
válasz Dr. Mózes #66453 üzenetére
Jónak tűnik Főleg ha columbus csöves a váz. Ha SPD van rajta ahhoz inkább cipőt vegyél. Ha klipsz akkor tényleg felejtős. Platform pedál hülyén is néz ki outin meg elég veszélyes is. Amíg próbálgatod max. ilyen nagy műanyagot vegyél, az nem dekorálja a lábat...
(#66455) mustang08 Pezsgő 105 jó cucc az bizony. Fékváltós vagy alsó csöves? Mondjuk ennyiért utóbbi is jó vétel volt. És 9-es campa fékváltóval bármikor fejleszthető.
[ Szerkesztve ]
-
Dr. Mózes
aktív tag
Holnap veszek rá valami normális platformpedált a többi cuccal együtt.
60-ért vettem, és egy kicsit szívom is a fogam miatta, mert 50-nél többet nem akartam egy kezdő bicikliért kiadni. Típusra egy Albuch Kotter California full shimano 1055 szettel. Ránézésre, teljesen amatőr szemmel teljesen rendben van, csak a nyereg és a bandázs van elkopva.ivana: holnap majd csinálok egyet, de most szakad az eső. Egyébként egy picit nőies színe van, fehér-lila, de majd megszokom.
[ Szerkesztve ]
Névváltozás, korábban mustang08
-
pc360
addikt
válasz Dr. Mózes #66450 üzenetére
Érdemes a patentes cipővel, vagy normális fém platformpedállal (nem pedig fémkeretessel) kezdeni, nyeregmagasság- és dőlésszög-állítással, illetve új nyereggel (a régi, domború felületűt lecserélni valami rendes "szigetesre", ami középen ki van luggatva).
Illetve nem árt tisztában lenni azzal, hogy milyen állapotban vannak a csapágyai, ha ilyen lomis cuccról van szó. Nem a legjobb, ha az egyszerű tesztek után az első kanyarban kifacsarodik az első kerék alólad, vagy a rég szétszáradt fékpofa csak karcolja a felnit, de nem állítja meg azt...
Csak viszonyításképp: egy normálisan rendben lévő országútiért min. 50-et elkérnek, 70-ért pedig már egész szép klasszikus darabokat is ki lehet fogni, de általában 90-100 ezer egy minden szempontból jó darab, egy kicsivel is jobb szettel. Ha ennek egy töredékéért vetted, akkor valószínűleg lesz mit rá költeni, de a biztonságod fontosabb. És most nem a sisakra gondolok, mert az itt sokadlagos szerintem, ha azt sem tudod, hogy ugrik/szakad-e alattad a lánc, vagy kiesik-e a négyszöges hajtókar az első kiálláskor.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
Dr. Mózes
aktív tag
Megvettem életem első országútiját egy lomistól. Eddig, csak egy, egy kilométeres próbakört mentem vele, mert még sisakom sincs, plusz patent pedál van rajta. Azt meg nem az igazi utcai cipővel hajtani. 7 év után (21 vagyok) elég furcsa volt újra kerékpárra ülni. Érdekes módon a kerékpár magassága egyáltalán nem zavart, csak az, hogy mennyire nyomja a tökeimet az ülés. Holnapra szabit kértem, úgyhogy beszerzem a még szükséges kiegészítőket, aztán egy kihalt útszakaszon fogom majd próbálgatni.
Névváltozás, korábban mustang08
-
bunddog
tag
Ha elől a középső lánckeréken vagyok akkor mettől-meddig van az optimális hátul, kopás szempontjából?
36-17 alá nem megyek, viszont jobb lenne ha nem kellene annyira pörgetni és akkor több fokozatot használhatnék, elől nem nagyon akarok váltogatni ezért gondoltam valami jobb kiosztású sorra.11-25 vagy 11-28 jobb lenne erre a célra, nem?
-
HEAHEA
aktív tag
Találtam egy videót, hátha valaki még nem látta: Sokkolóval a bringatolvajok ellen. Más: jelenleg a Grade-emen egy Continental Ultra Sport II van 700x28-as méretben, tudnátok olyan külsőt ajánlani, amit szárazon, földúton is használhatok 700x32-es, max 700x35-ös méretben. Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz Vasinger! #66430 üzenetére
Nem hogy haldoklik, de már pár éve halott, lesd csak meg a Carbon 26-os gépek utolsó példányait. Akkor már csak el kell passzolni a tiédet, 200k körül már lehet nézegetni egész jó 29er-eket. Az álltalad linkelt Acid nem rossz, viszont ennyiért kisebb szerencsével egy LTD is becsúszhat, vagy komolyabb setup-os gép. Ha érdekelne MTB, akkor privátban keress meg, kérlek. Egy ismerősöm hamarosan el akarja adni a Deore XT, Recon szettes gépét.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
szebe
addikt
válasz Konflikt #66443 üzenetére
Bizony, az jó térkép, de jó pár helyen észnél kell lenni.
Velence Korzó, gárdonyi rész a parton (Sport Beach után) illetve a Popstrand előtti rész konkrétan szabadstrandokat "vág ketté"."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
dokee78
félisten
Melyik magyar webshopban tudok színes esetleg fényvisszaverős bowdenházat (gondolom ez a neve)venni?
-
Konflikt
addikt
válasz Krisz79 #66405 üzenetére
szerintem ez eleg jo terkep, anno mi is ezt hasznaltuk. egyebkent jol ki van jelolve, de hajlamosak az emeberek elmenni Fehervarra pakozd utan
Commodore Amiga 500 - es a kepzeleteinek tobbe semmi nem szab hatart! // VCIX-DCV&CMA
-
Konflikt
addikt
nincs olyan nap hogy ne legyen ebbol problema.
legutobb pl. ket fiatal, mind2 a telefonjabol ki se latott, setaltak velem szembe a bringauton. persze valahogy mindig tudjak hogy a jokis lejton a legtutibb ez, majdnem allora kellett fekeznem, mire eszrevettek. pedig alatalban ilyenkor mar messzirol "ertesitem oket" hogy jovokCommodore Amiga 500 - es a kepzeleteinek tobbe semmi nem szab hatart! // VCIX-DCV&CMA
-
HollyBoni
veterán
Campagnolo és Shimano/Sram fékbowden ház között van valami különbség? Annyi tudok hogy maga a bowden vége más, de házról semmi infót nem találok.
-
Runner_fxr
Ármester
Szerintem is az a baj, hogy túl előítéletesek és főleg rasszisták vagyunk velük szemben...
(#66329) Crytec210: Természetesen egy fék légtelenítés külön tétel, az 5 ezer ft-os beállítás azt nem tartalmazza. Általában 2500 ft/fék a költsége. Sajnos még komolyabb tárcsafékeknél is előfordul, hogy vagy túl van töltve vagy kevés benne az olaj, ilyennel rendszeresen találkozom új bringákban. Főleg a Sram fékein.
Ha nem nagyáruházból veszed a bringát, akkor megvételnél azt is ingyen megcsinálják neked.
A teleszkópja meg egy vicc ha komolyabban akarod használni terepen, de ez kb az összes új montira igaz 200-250k-ig bezárólag. Egyébként azon a villán sok mindent nem tudsz állítani, szóval az olyan amilyen, nem tudom ott konkrétan mire gondoltál?
Komplett bringát szerintem azért van értelme még hazai kiskertől venni, az alkatrész már valóban neccesebb.(#66330) concret_hp: Én teljesen megértelek, mindenki a saját pénztárcáját nézni, pláne ha értesz is a bicóhoz, tudod mit kell venni hozzá, esetleg magad meg is szereled. Viszont hidd el, hogy a kerékpárboltosok nem tudják olcsóbban adni. Egy kiskernek ma Magyarországon baromi nagy a rezsije. Nekünk mondjuk nem kicsi a boltunk, síkölcsönző is van, meg pincében síszerviz, de olyan rezsi van havonta, bérleti díjjal, mindennel együtt, hogy beszarsz. Sok milliós bruttó forgalmat kell generálni havonta, hogy egyáltalán nyereséges legyen! Persze lehet kisebb boltokat, kisebb rezsivel is fenntartani, de olcsóbban akkor sem fogja tudni adni. Ezt csak az látja aki benne dolgozik és látja a számokat. Te sem tudnád olcsóbban adni ha kerékpárboltod lenne, nem jön ki a matek, ennyi.
(#66337) hackeeeee: Természetesen olyan zár nem létezik, hogy elvághatatlan, kinyithatatlan. Minél erősebb annál több idő alatt és annál látványosabban lehet csak szétvágni, szétfeszíteni. Tökéletes védelem nincs, jól meg kell választani hol zárod le és hogy mivel. Egyébként kb mindenhova bringával járok, még esőben is. Egész telet végig bicajoztam, bár annyira nem volt durva az idei. Van 3-4 bringám mindig, városi használatra kell valami "olcsóbb" gép, nem a 1,5 millás montimat használom városi rohangálásra. Meg különben sem költséghatékony 1 drágább gépet mindenre használni. Hosszabb távon jobban jársz ha a komolyabb géped mellett van egy olcsó rohangálós is. Az olcsóra olcsó az alkatrész is. Ez idővel megtérül.
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz dokee78 #66426 üzenetére
Van ilyen egy ismerősnek, azt mondja rettenetesen nyeklik, nem elég merev a 80 valahány kilójához.
Mondjuk soha nem értettem minek kell ennyire könnyű vázat tervezni, mindig a hajtáshatékonyság kárára megy az ilyesféle túlzott súlycsökkentés. Meg milyen kis vékonyak a láncvillái..
De egyébként biztos jó bringa lehet. -
fpeter07
veterán
Engem speciel nagyon zavar az auto zartsaga. Nagyon meleg van benne es rendkivul oda kell figyelni, hogy ne kovess el hibat. Bar en most vizsgara keszulok, amin ezt kovetelik meg. Egyszeruen mindig mashogyan kell cselekedni, nem lehet szokasbol menni, mint kerekparon. Masik dolog, hogy montizasnal onveszelyesek vagyok csak, egy tonnas autoban ulve meg mar erosen kozveszelyes. Nagy felelosseggel jar az autovezetes. Nagyon kell figyelgetni.
-
JackFeryll
őstag
válasz atok666 #66420 üzenetére
Megyünk harmincan, szembe olyan laza emberek szoktak eljönni néha félek hogy szétesnek. Zsebredugott kézzel görkoris, elengedett kormánnyal krúzolgató bringás.
Persze az se normális hogy fel kell vinni a bolyt a kerékpárútra, de Szentendrén szeretnek büntetni az unatkozó rendőrök így muszáj kerülni.(#66426) dokee78 Nagyon szimpi ez a bringa. Semmi flanc mégis az egyik legkomolyabb váz. A festéssel annyira nem tudok azonosulni, mondjuk van feketében is.
[ Szerkesztve ]
-
Vasinger!
nagyúr
válasz Tothgera30 #66413 üzenetére
Köszi szépen a véleményedet.
Kicsit elkeseredtem, hogy örülhetek ha 200-at kapok már érte, de valóban, a 26"-os MTB piac eléggé haldoklik sajnos.
Az biztos, hogy az eladott bicikli árából venném az újat, rá nem igazán dobnék. Természetesen nem is kéne Full XT bringa és alumínium váz több mint elég. Egy SLX szettel teljesen kiegyeznék, esetleg hajtókanak Deore is becsúszhat. Elől egy levegős Rock Shox teló legyen és ennyi. Valami ilyesmivel már bőven kiegyeznék.
Ha esetleg vannak használt biciklik amiket megmutatnál, azt szívesen fogadom.
[ Szerkesztve ]
-
Valkűr
addikt
Szegediek, jön valaki a ligetbe? Ki és mikor? Összefuthatnánk, elég jó időnk is lett!
iPhone 15 Pro Max, iTab Air 5
-
veterán
válasz Expendable #66425 üzenetére
Jo, nyilvan nem hajt bele az ember a gyalogosok koze a zebran, lol, esetleg ha nekik akkor lesz zold es en az ut kozepen tisztesseges tavolsagban mindket iranybol at tudok suhanni es nincs sok ember.
Everybody lies.
-
pc360
addikt
válasz Expendable #66425 üzenetére
Barmok mindenhol és minden oldalon vannak. Ez nem piroslámpa-függő...
Én a lámpa nélkül közlekedő bringásokra szoktam rászólni sötétedés környékén/után. Múltkor még elkezdett magyarázni, hogy dehát ott van, be van kapcsolva. Akkor, közel hajolva vettem észre a legkisebb kis gumis hátsó villogót, ami oldalirányba fordítva (!) épphogy pislákolt...
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
dokee78
félisten
Rigoberto Uran's Cannondale SuperSix Evo Hi-MOD
Kis könnyű gép. -
Expendable
aktív tag
Ez nem bogottkodás. Itt házunk előtt (panel tömb) megy egy forgalmas út, azon van egy lámpás zebra. Piros a lámpa, de némelyik biciklisnek ez nem számít és belehajt a lelépő gyalogosok tömegébe és ha valaki szólni merészel nekik, akkor sűrű anyázások közepette érkezik a válasz.
Természetesen ti nem ilyenek vagytok, mivel kellő körültekintés mellett helyezitek magatokat a szabályok fölé.
Csak amikor ott van az 5 éves lányom a gyalogosok között és a körültekintő biciklis belehajt a tömegbe 30-al és úgy rántom el előle, majd ezután még neki áll feljebb, akkor bizony elfogy a tolerancia.
Vezetek autót, nagymotort, biciklit, de a piroson soha nem megyek át. Nem mondom, hogy az összes szabályt minden körülmény között betartom, de ezt igen. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz flash- #66421 üzenetére
Megváltást ne várj egytől sem.Nekem konkrétan csalódás volt az első (és egyben utolsó) Előtte sokáig vonakodtam a "bepelenkázott" érzéstől,aztán úgy döntöttem kipróbálom és vettem egy elég jó Nakamurát,de nem érzem azt a hatalmas különbséget,sőt! [link]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
flash-
veterán
van különbség a betétes nadrágok között?
decathlonban vettem az 500 jelzésű aláöltözős kerékpár nadrágot, de egy pár óra után ugyanúgy nyomni kezdett..
biztos van komolyabb(tizezer ft, vagy afelett) is..
azoknak a szivacsa relevánsan jobb? vagy nem érdemes ezért pluszt fizetni? -
Byk01
őstag
válasz Pttypang #66414 üzenetére
A kerékpárút meg úgy egészben a kerékpározás tiszteletét kellene valahogy elültetni az emberekben. A gyalogosok olyan simán semmibe veszik a kerékpár utat, hogy csak néz az ember gyereke. Sokszor gondolok arra, hogy rákérdezek, hogy az úttesten is korzóznának-e így, mint a kerékpárúton.
A múltkor kisgyerekes család tartott fontos családi kupaktanácsot a bicikliút közepén, és nem a felnőttek vettek észre, hanem a kb. 3 éves kisgyerek a futóbiciklijével. Tegnapelőtt meg egy idősebb pasi bóklászott a kerékpárút közepén, és hiába szóltam messziről, hogy jövök (van csengőm, csak ez a típus, és a rugója bemondta az unalmast), akkor nézett nagyot, mikor a buszmegállón keresztül voltam kénytelen kikerülni."Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
-
SG3rg0
őstag
Sziasztok!
Szeretnék vásárolni egy jó kerékpárt. Hobby használatra családdal egy kis kerékpározás ennyi.
180cm magas 90kg megtermet ember vagyok.
Nekem egy ilyen tetszene de szerintem a linkelt bicaj számomra kicsi. : [link]
Tudtok valamilyet javasolni, 60.000ft körül.
Házhoz szállítós webshopok előnyben. -
veterán
válasz Expendable #66411 üzenetére
Nincs jogsim. Az átmegyek a piroson történet kb múlt hónapban egy alkalommal fordult elo, hogy 2-3 piroson átmentem, előtte meg 1-2 helyen, nagyjából ennyit teljesítettem idén 3000 km alatt, azok is gyárak kihajtójának kikanyarodójánál elhelyezett piros, ahol épp nem volt forgalom, vagy csak zebrás lámpa, ahol látom&ismerem a sorrendet.
(#66401) gergo5991
Akkor ha csoport van es se csengo, se satuzasra nem ugranak, nem mozdulnak, akkor fel meterre mogejuk begurulok es varok, eleg hamar eszrevesznek altalaban egy kiallo biciklist maguk mogott(#66412) pc360
Persze, en se megyek at egy random piroson, csak ha biztos vagyok benne, hogy nem lesz baj.
Tudtommal még mindig a kerékpáros rendelkezik a legnagyobb látótérrel, van képben a leginkább a forgalmi helyzettel optimális esetben.(#66410) anorche1
Engem par alkalom már meggyőzött, hogy kéne sisak, csak éppen nem szereztem be.[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
Tothgera30
Ármester
válasz Vasinger! #66372 üzenetére
Szerintetek a mai árakat tekintve mennyit érhet ez a bicikli? - Használt árakat lesve szerintem olyan 200k körül kérhetsz érte. Sajnos 26-os kerékméretű XC fully gépek nagyon nem kelendőek, tehát gondolom nem kell magyaráznom, eladni nem egyszerű.
Ha ezt eladnám, mennyire lenne jó döntés egy merevvázas 27.5-ös vagy 29-es montit venni? - Mindenképpen. Ismerős Carbon 26-os fully-ról 29er Carbon gépre váltott, XC/Maraton versenyekre jár vele, természetesen majdnem 1,5kg-ot spórolt, és sokkal kényelmesebben halad.
Azt vettem észre, hogy nem megyek annyit terepen, hogy megérje a hátsó teleszkópot meghagyni, így meg csak a pénz menne bele feleslegesen. - A plusz súlyt se felejtsd el.
Viszont egy 29-es bringával sokkal jobban lehetne haladni aszfalton és lightosabb terepen is. Úgy tervezném a cserét, hogy a Cube árából még maradjon is valamennyi, illetve az új biciklit is használtan venném egy megbízható forrásból. - Naszóval, erre mindenképp pakolni kell ha hasonló setup-os gépet szeretnél. Először döntsd el hogy milyen összeget szánsz rá, és milyen setup-al szeretnél vásárolni. Mondjuk egy Alu vázas, 12kg-s 29er-t, igen komoly setup-al, már 250-300k körül meg lehet úszni, Carbonra azt tippelném hogy 100k-val vastagabb. Ha gondolod, tudok ajánlani bringát, főleg használtat.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
pc360
addikt
válasz Expendable #66411 üzenetére
A bigottkodást hagyjuk. Én is átmegyek minden piroson, de olyankor, amikor nagyon is biztos vagyok benne, hogy se autót, se mást nem zavarok meg ezzel a tevékenységemmel. Magamat meg nyilván nem üttetném el.
A normálisabb városokban eleve engedélyezett ez a bringásoknak bizonyos körülmények között a piroson áthajtás. És egészen más dolog, mint autóval. Az autóba be vagy zárva, nem hallod, hogy mi újság, holtterekkel vagy tele. Kocsival soha nem mennék át piroson.
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
anorche1
őstag
Szerintem hagyd. Majd egyszer talán saját kárukon megtapasztalják, hogy milyen jó is lett volna, ha hallja a mögötte jövő autót.
Ez is egy olyan dolog mint a sisak, akik ellene vannak, azokat nem fogod tudni meggyőzni a használatáról, amíg nem történik valami baj."It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
pc360
addikt
válasz gergo5991 #66399 üzenetére
Ez nem rejtély. Mindenképpen blokkolod a külső hangokat. Ha zárt a füles, akkor már eleve azzal, és onnantól fogva a hangerő növelésével egyre inkább. A gumihangokat biztosan kizárod, pedig fontos tényező abban, hogy a környezeteddel teljesen képben legyél. Monom ezt tizensok év bp-i közlekedés után.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
cobranco
csendes tag
Sziasztok!
Már biztos sokan unják,de még mindig van a tavalyi alpoktúrából
Most egy kicsit rendhagyó rész következik,remélem tetszeni fog.Célpont: SVÁJC 6.rész: "Gleccser-kanyonok szorításában" 2015. /Aareschlucht// FullHD 1080p
Útvonal:
Innertkirchen-Urbachtal-AarenschluchtTérkép:
h[link]Túrabeszámoló/ 8.nap/:
[link]Fotoalbum:
[link]Kellemes mozizást!
Túráim,videók itt: http://cobranco.hu/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Tomi_Sci #66404 üzenetére
Ha leereszkedsz,hogy hátulról belenézz szemmagasságban az alsó váltógörgőt elhagyó lánc vonalába,mely hátul-elől középen,a tulajdonképpeni láncvonalban fut,látszik ha az úgy hagyja el azt ahogy kell,vagy époen szögben esetleg megcsavarodva.[link]
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ivana
Ármester
-
Krisz79
őstag
Üdv Mindenkinek!
A Velencei tó körül mennyire van végig jelölve a kerékpár út?
(van valami letölthető térkép hozzá?)Milyen kerékpáros gps-t ajánlanátok?
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=Krisz79
-
Tomi_Sci
őstag
válasz Hasaggymeg #66363 üzenetére
Nem kimondottan lehet megállapítani egy váltófülről szemre, hogy görbe-e. Persze ha drasztikus ferdeségről van szó, az nyilván látszik, de ha csak pont annyira van elmászva, hogy ne váltson tökéletesen, csak célszerszámmal lehet belőni. Függőleges tengelyt még csak-csak, de a hosszanti vízszintes tengelyt semmiképp.
(#66364) ivana: Szerintem előbb lesz váltófül egyengetőm, mint menetes kerekem
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz gergo5991 #66401 üzenetére
Ó, hát amikor a 2*2 sávos út mindkét oldalán van kerékpársáv, igaz 1-1 bringás fél el, de legalább van.. Na de szóval, amikor mindkét irányba van sáv, és az Én sávomban jön velem szembe.. És, szólok Neki, hogy nem kéne, ott a másik oldal, és Neki áll feljebb.. Heti szinte 1-2 ilyen mindig van.. A gyalogosokról nem beszélve.
@Tendd: Igen, 8-as. Próbálgattam. most így tűnik jónak. A 25-30-as tempó így kényelmes.. 20-nál azért tényleg gáz.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
gergo5991
őstag
válasz Pttypang #66400 üzenetére
1 hete az húzta fel bennem a pumpát, egy 50-55 éves asszony előttem ment jobbra ballra gyalog, lehet be vót b.va? kitudja, Húztam mögötte egy 3 méteres sikító féknyomot, de az még meg se halotta, kb kinyomott a falba, aztán meg aki jólvégezte dolgát rágyujtott. Le kellet szállnom a bicajról meg az spd-vel is majdnem eldöltem annyira hülyén állt be elém. Még le is szidtam de meg se halotta. Nehezemre esett nem kivenni a nyerget és leütni vele.
Amúgy én mindig körbe nézek, sőt meg erdőben is ha vannak kisösvények, nemhogy lesodrom őket a fákba vagy akármi ha bevágnék elé. Nekem nincs csengőm, mint irtam ha vannak előttem gyalogosok erdőben bárhol és teljesen elállják az utat akkor megsikíttatom a kerékgumit az aszfalton, de legtöbb esetben ha kb 30-al megyek már 30-40 méterröl meghallják a kerék duruzslását.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest