Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- droidic: Safe Mode az agyban
- Toomy: FOXPOST: régen jó volt, de már jobban jársz, ha elfelejted
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Alza kuponok – aktuális kedvezmények, tippek és tapasztalatok (külön igényre)
- Samus: Linkin Park - In The End (Demo)
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
INGJOKE
#36253
üzenetére
A defektet leszámítva, minden rendben van vele, de a gumicserével az is megoldódott. A néhány hónap távlatában egyedül a hátsó rugózással és a féktávval nem vagyok kibékülve. Lehetne kicsit keményebb a rugózás, de majd nyáron/tavasszal valószínű lecserélem egy állítható rugóstagra. De igazán panaszom nincsen rá. Munkábajárásra vettem, arra meg tökéletesen megfelel nekem. Annyi, hogy esőben, hóban, vizes úton ezt egyáltalán nem használom. Olyankor marad a tömegközlekedés.
Nekem szerencsére engedik, hogy az irodában töltsem/tartsam. Minden másnap töltöm bent, a hétvégén meg itthon. -
válasz
Warzoz
#36212
üzenetére
F1 hogy szuperál? Nálam cégnél már nem lehet felvinni január 1-től az irodába, csak ha viszek hozzá valamilyen tanúsítványt. A mélygarázsba le vihetem ahol a kocsimnak is van a helye, de ott nyilván nem lehet tölteni.
Gondolkoztam azon is, hogy tavasszal majd elviszem a Joehoz, de majd még megálmodom.
-
Emunem
őstag
én küszködök a kormány kotyogással (széria hiba, F2Pro v1.0, mert av2.0 az már rendes, dupla telós villát kapott, meg is tapiztam aminap.) Találtam valami 3d nyomtatott megoldást rá (hézagolások), hátha jó lesz. Gariba nem cserélnek, max javítanak (beszéltem a MM-al) arra meg nem várok 4-8 hetet, hiába hideg van. Így gari huss a mechanikai részekre, elektronikára remélem nem. vagy ilyenkor minden nemü garancia bukik?
-
Mustármag
őstag
Sziasztok!
Kicsit kezd kilenni a S/N MAX G2-mnek az első felfüggesztése. Jövőre szeretném lecserélni, de nem akarok gyárit. A monorimről hallottam már, van esetleg más gyártó akinek szoba jöhet a terméke? -
válasz
SoulReaver
#36247
üzenetére
Ki lehet cserélni bármire de én úgy emlékszem hogy az Ausom nem villog tovább ha úgy tartod a gombot, szóval nem lenne értelme. Át kellene kötni mindent.
-
válasz
SoulReaver
#36245
üzenetére
-
SoulReaver
veterán
Nincs viszonyítási alapom, de bajom sincs vele. Be van állítva, nem úgy áll, mint gyárilag. Úgy nekem sem állt kézre.
A kormány is pont jó. A rollerszervizes srác, akit linkeltél, annak a videója alapján pont király.
Haveromnak a töltője pukkant el, de 2-3 nap alatt küldték az újat.
-
bandigyerek
senior tag
válasz
enginev3.0
#36240
üzenetére
"kézifék hibás autókat hívnak vissza"
A noname rollereknél mikor volt ilyen? "bocsi, szar lett egy széria, küldjétek vissza..."
A wobblingot úgy javították, hogy satura húzták a kormánycsapágyat a kövi szériában? Az igen! A szitálás nem szűnt meg, de legalább a kormánycsapágy/ház is kuka egy idő után.
Tény: mindenhol vannak sunnyogások. Ennél nagyobbak is, de ettől még nem lesz ok, amit csinálnak.
(meg csak halkan: ha berendelsz egy félmilliós tétel alkatrész, akkor lapítasz, mint szar a gyomban ameddig lehet, mert többe kerül a teljes állománycsere, mint alkalmanként egy-egy szerviz. A legdurvább amit hallottam, a Chevy/Crysler (valamelyik amcsi, nem emlékszem) indítókulcs sztorija. -
válasz
SoulReaver
#36241
üzenetére
Az csak sima e fék. 2 motornál már fog rendesen. Gázkart lecserélted már? Nekem elviselhetetlen ami rajta van.
-
válasz
enginev3.0
#36240
üzenetére
A minőség ellenőrzés csak a kapott előírás alapján tud dolgozni.
Például egy fékcsövet előre meghatározott nyomás alatt kell ellenőrizni. Ha a cső és csatlakozó látszólag jó, és átment a nyomás próbán is, akkor a MEO jónak pecsételi le.
Ha a beszállító változtat a gumi alapanyag összetételén, amitől fél éven belül elkezd szétmállni a vulkanizál gumiköpeny, akkor az összes fékcsövet vissza kell hívni. De ezt a meós nem tudta ellenőrizni, nem volt előírva. Nem volt még látható. Sőt a mállás ellenőrzésére módszert sem kapott.
A tervezési hibákat nem tudja a MEO felismerni. Azt a gyártás beindítása előtti ellenőrzésekkor kellene kiderülnie.Kritikus alkatrészek vagy azoknak összeszerelt állapotában végzett minőség ellenőrzés esetében az adott paraméter ellenőrzésére utasítást kell adni. Az elvárt paraméterek megadásával.
Nem régen volt visszahívás egy túlfeszítés miatt, az összecsukó mechanikában. Vélhetően nem volt kiadva a minőség ellenőröknek a feszítő mechanika ellenőrzése.
-
enginev3.0
félisten
válasz
bandigyerek
#36239
üzenetére
Mintha más gyártónál nem emberek dolgoznának, meg mintha máshol nem kilóra vennék meg a minőség ellenőröket
Ne nevettess
Amikor több tízezer segwayt kellett visszahívni, ott milyen minőségellenőr volt?
Amikor kézifék hibás autókat hívnak vissza ott Mizu?
Amikor több tízmilliós német prémium autókat kell szervizbe hordani néhány tízezer km után mert olyan hibák jönnek elő amik a legolcsóbb autóknál sem? Vagy épp a motorja döglik meg -
bandigyerek
senior tag
válasz
enginev3.0
#36237
üzenetére
Ezért mondtam. Ez a legrosszabb mikor ingadozó a minőség, mert az kábé azt jelenti, hogy semmilyen MEO nincs. Sikerül, ahogy sikerül. Vegyük a legnagyobb jajgatás forrását, az agyonhúzott csavarokat: Nyomatékkulcs. Nem űrtechnológia, de ha csak érzésre van megtépve, akkor ez van. Egy "komoly" összeszerelő üzemben ezek hiányától sírni támad kedve az ember gyerekének. Legyen 200e per darab. A jó visszhang nem ér ennyit? Az éhenkórász jutyuberek árából vehetnének párat...... k..va sokat...
Én a kormányt is nyomikulccsal raktam fel. Az alu kormányok 4-8Nm vannak húzva. Ez is az. -
-
enginev3.0
félisten
válasz
bandigyerek
#36230
üzenetére
Érdekes nekem semmit nem kellett rajta rendbe szedni
Az a minimális karbantartás kell amit illik megadni egy olyan eszköznek amivel 1000kmeket megteszel -
válasz
bandigyerek
#36235
üzenetére
Mákos. Nekem a Dualtron Thunder 2, és Storm Limitedhez is kellett a 80mm magasító.
187cm vagyok. Nami pont jó. A teverun fighter mini meg már jó úgy hogy cseréltem az oszlopot Dualtronra.
-
bandigyerek
senior tag
válasz
pusszycat
#36231
üzenetére
Azt nem tudom, de függönylégzsák tuti van!
Viccet félretéve valami lehet, hogy van, de szerintem az inkább az elektronikus fékerő szabályzója. Lehet, hogy amíg motorfékez (de hülyén hangzik) addig lehet egy blokkolásgátló "funkció" is. Mert ha már a tárcsák dolgoznak, ott csak én lehetek észnél. -
válasz
bandigyerek
#36230
üzenetére
Én mondtam hogy jó. Egy magasabb kormányt vegyél hozzá nekem a gyári a tökömig ér.
pusszycat: Rolleren ABS nem létezik. Az e féket szokták annak nevezni, Dualtronon van EABS ami annyi hogy rezgeti a motort és nem fékezi állóra így nem csúszik meg a kerék.
-
válasz
pusszycat
#36229
üzenetére
"Vannak ugye az erős és drága rollerek, elkaparnak, felkaparnak, mire jó ?"
Haladni a forgalomba. Még nem mentem olyan rolleren ami 1 motor és rendesen gyorsult.
Plusz ha van egy kis emelkedő meg szembeszél, rendesen elveszik az erő.Nem kapar az ha tudod kezelni a gázkart. Meg nem 8-12 óra a töltés hanem 3 mert lehet etetni 10-20 amperekkel. És még rengeteg dolog.
-
pusszycat
nagyúr
válasz
bandigyerek
#36230
üzenetére
Van benne ABS? Mert láttam valamelyik videoban olyat is.
-
bandigyerek
senior tag
válasz
xandrush0831
#36228
üzenetére
Nem az árról volt szó, hanem arról, hogy a Kukirin család tagjai minőségi, összeszerelési kihívásokkal küszködik (PC módon fogalmaztam?) Az, hogy a tiéd In the box pöpec 2000+ km óta, az csak tovább súlyosbítja a helyzetet, merthogy még egy lineárisan kifogásolható minőséget sem képesek kiadni, mert van jobb, van rosszabb, attól függően, hogy Csing Lung-nak volt-e este valami, vagy nem.
Sajna nem egy "nemszervizes" videó is megerősíti az idióta, Kukirinhater, minőségen rage-elő szervizeseket.
Van létjogosulság a G2-nek (csak hogy annál maradjunk)? Van. De a nagy átlag azt mutatja, hogy mire rendbe szeded, az is pénz.Konklúzió... Ha egy szerelő azt mondja valamire, hogy nem éri meg, vagy rossz . Akkor az az. Te láttál kettőt, ők meg huszonkettőt.
Eredetileg egy G3 pro-t szerettem volna a Segway Max G2 helyett. Röhögni fogsz: a boltos beszélt le róla. Vajon? A pénze ellensége, vagy a macerát nem akarja, hogy minőségi, garanciáli szarokkal visszahordjam? 600e-ért? He?
Más..
Egyébként szereztem egy Blade Mini Ultrát (bocsi FB). Karácsonyra megjött és kipróbáltam. Fasza!
Azóta ott a foscsík az úton.
-
pusszycat
nagyúr
Vannak ugye az erős és drága rollerek, elkaparnak, felkaparnak, mire jó ? Folyton gumicsere.
Egy hibáját találtam eddig a G2-nek hideg van ilyenkor rajta. Lassan 1000 km járok de még a féken sem kellett állitani igaz én nem rángatom, csak finoman. A szerelős videoknak megy 90 % reklám. Képes meglazítani a csavart csak h bemutassa a videoban, h hát muszáj elvinni 30.000 Ft rendebe tenni az új rollert. Nem szép dolog hülyének nézni a másikat.
-
Sirtaky
csendes tag
válasz
xandrush0831
#36218
üzenetére
Ha használnál olyan rollereket amiket FID , pl.: Nami Klíma, Teverun Mini Ultra , Ninebot G3 aztán mennél egy Kukirin G2 vel akkor talán megértenéd miről beszél .
Régen is a Trabantosok , Dacia tulajok fikàzták a Merciket meg az 1500 S Ladát .
-
válasz
xandrush0831
#36222
üzenetére
Veled szembe értelmetlen érvelni
AI -
xandrush0831
aktív tag
válasz
alphamooncam
#36223
üzenetére
Én azt nem is állítottam soha, hogy nincs ennél jobb. Ez egy elég hülye állítás lenne, ránézve az árcédulára. Én csak azt próbálom mondani, hogy egyáltalán nem olyan, mint ahogy próbálják beállítani itt néha. Semmi gondom nincs vele semmilyen területen, de ez nem azt jelenti hogy szerintem nincs jobb. Hogyne lenne. De nem törik el, nem szitál, megáll ha fékezek, nem lazulnak a csavarok. Feltöltöm és megy.
Béke, Kellemes Ünnepeket neked!
-
alphamooncam
őstag
válasz
xandrush0831
#36218
üzenetére
@alphamooncam: egyáltalán nem szitál, te is tapasztalat nélkül okoskodsz. A kormányzásról annyit, hogy dombon lefele a fagyott hófolton megcsúszva is összeszedtem, 50km/h felett. Pedig már eljött az az egyensúly-érzet, amikor biztos vagy benne hogy ez fucked.
A ragebaitet nem rád írtam.
Mint írtam nekem soha nem volt Kukirinem.Dualtronom Citym alap beállításokkal képes volt beszitálni és nem örültem neki.
Kormány geometrián állítottam amennyire lehetett, és jelentősen javítottam rajta, de a bizonytalansági faktor még alkalmanként így is előjön, ezen nincs mit szégyelni.
Van egy autószerelő szakmám és pár évet motoroztam is ( átlagnál gyorsabban, sokkal gyorsabban*) így van elméleti és gyakorlati összehasonlítási alapom is.
Annak örülök, hogy sikerült megfognod a rollert, és nem estél 50-nél , ennek lehet az is az oka hogy az átlagnál jobbak a reflexeid, ami megint egy nagyon jó dolog, de hogy milyen vas van alattad vagy milyen jobb minőségű futóművet nem próbáltál az még nem alapozza meg a fenti véleményed.
Szerintem.
-
xandrush0831
aktív tag
-
válasz
xandrush0831
#36220
üzenetére
Én nem akarlak túráztatni. Téged senki véleménye nem érdekel. Hát még ha fikázva vagy, de még felmutatni nem sikerült semmit. Csak kiderült hogy a gumizás nem megy, egy szimpla lámpa bekötés sem.... Ha például szó érte a lámpáidat egyből támadtál.
Minden szervizes egy kötsög stb stb
Engem tényleg nem zavarsz.
-
válasz
xandrush0831
#36218
üzenetére
Nem arra gondoltam hogy linkeltem egy videót.
-
xandrush0831
aktív tag
Persze, most is írtam egyet.
A másik 5-6 semmiből Kukirinezésedet most nem fogom csokorba gyűjteni.@alphamooncam: egyáltalán nem szitál, te is tapasztalat nélkül okoskodsz. A kormányzásról annyit, hogy dombon lefele a fagyott hófolton megcsúszva is összeszedtem, 50km/h felett. Pedig már eljött az az egyensúly-érzet, amikor biztos vagy benne hogy ez fucked.
A ragebaitet nem rád írtam. -
alphamooncam
őstag
válasz
xandrush0831
#36211
üzenetére
Nem vagy hajlandó a részleteibe belemenni, és tudomásul venni hogy egy egész brand megítélése, a részletek összessége.
Értsd fékkel, és kormányzással nem játszunk, mert az kritikus része a vezetési biztonságnak, nemcsak a rollereket nézve, hanem minden járműre vonatkozóan.
Tehát, ha valami beszitál és nehézséget okoz bizonyos helyzetekben a uralni a roller kormányzását, illetve a fékezéssel kapcsolatban már régen el kellett volna felejteni azt a tipusú mechanikus féket amivel még mai is szerelik a rollerjeiket, ez jelentős hiba, és erről is szólt a videó.
Csak jelzem, hogy ez felett nagyvonalúan elsiklottál ,és én speciel erről a két témakörről lennék kiváncsi a véleményedre, hogy Te mennyire találod modernnek és megbízhatónak a nálad lévő Kukirin ezen tulajdonságait.
Azt meg hogy ragebaitelnék azt meg határozottan visszautasítom, és kérlek ne vidd el a dolgot személyeskedés irányába, én sem írom le azt hogy mit gondolok egy tapasztalatlan kölyökről.
-
válasz
xandrush0831
#36215
üzenetére
Tudsz egy példát?
-
válasz
xandrush0831
#36213
üzenetére
Engem nem zavar soha nem foglalkoztam alsópolcos rollerekkel.
-
-
válasz
xandrush0831
#36208
üzenetére
Senki nem írta, hogy kutatni kellett.
-
alphamooncam
őstag
válasz
xandrush0831
#36208
üzenetére
OK értjük!
Minden szerelő, aki abból él hogy rollert szerel és megosztja a tapasztalatait itt, vagy az interneten az összeesküdött a Kukirin márka ellen.
-
válasz
xandrush0831
#36206
üzenetére
Nem állja meg a helyét. Helikopter alkatrészeket is tervez. Viszont jól csinálta mert megtalálta a piaci rést. "szarból várat"
-
bandigyerek
senior tag
válasz
enginev3.0
#36200
üzenetére
Majd belejön. Nyomorult futva már nem megy a buszhoz....
-
hzsolee
őstag
válasz
Hieronymus
#36201
üzenetére
Ebben az az akció gondolom, hogy nem lett drágább 😁
-
pusszycat
nagyúr
válasz
enginev3.0
#36200
üzenetére
Kellene rá ülés...
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Kedvenc zene a mai napra
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Karácsonykor nyerte meg a Honor az üzemidőcsatát
- Robotporszívók
- BestBuy ruhás topik
- Milyen monitort vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen autót vegyek?
- Vivo X300 - kicsiben jobban megéri
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S23+ / 8/256GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- Lenovo T450s notebookok - 14", i5-i7, 4-12GB RAM, eu vil.bill, számla, gar
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i7 4790 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Kolink SFX 350W tápegység /BONTATLAN/Számlával/
- AKCIÓ! DELL PowerEdge R630 rack szerver - 2xE5-2660v4 (28c/56t, 2.0/3.2GHz), 96GB RAM, 4x1G, áfás
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

Egy hibáját találtam eddig a G2-nek hideg van ilyenkor rajta. Lassan 1000 km járok de még a féken sem kellett állitani igaz én nem rángatom, csak finoman. A szerelős videoknak megy 90 % reklám. Képes meglazítani a csavart csak h bemutassa a videoban, h hát muszáj elvinni 30.000 Ft rendebe tenni az új rollert. Nem szép dolog hülyének nézni a másikat.

