Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#38801) EQMontoya válasza rbalint88 (#38793) üzenetére


EQMontoya
veterán

+1 :R

Nálam is szokott lenni kötél is meg bika is.

[ Szerkesztve ]

Same rules apply!

(#38802) akos727


akos727
senior tag

Mondtanák könnyű autókat relative nagy erővel? Mi más van, mint VW csoport 1.8t vagy 206 gti?

[ Szerkesztve ]

(#38803) Predator2


Predator2
addikt

Helló

Kuplung cserén esett át az autóm, LUK szettet kapott.
Kaptam hozzá egy 150 pontos kupont. Aki hasonló cipőben van leírni hogyan tudom beváltani? Vagy, hogy ő hogyan csinálta?

THX

>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<

(#38804) molnarpeter válasza akos727 (#38802) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Saxo VTS? ;] Pille autó, 1.6 szívó.

[ Szerkesztve ]

(#38805) máyköl válasza rbalint88 (#38793) üzenetére


máyköl
veterán

Persze, ez alap. Én is sok emberen segítettem már hasonló esetben. Csak a példa azt jelzi, nem mindenkinek evidens ennyire, hogy segíthessen -ingyen- 1-2 perc erejéig pár emberen.

(#38806) MunezXBK válasza akos727 (#38802) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Ford Puma?

(#38807) Magnum_ válasza MunezXBK (#38806) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Hudetetszettregen
Meg a tigra

[ Szerkesztve ]

I humbly and respectfully decline™

(#38808) Peter.70


Peter.70
őstag

Ha ez igaz, nagy szívás lesz [link]

(#38807) Saint_: És a Calibra? ;)

[ Szerkesztve ]

(#38809) Magnum_ válasza Peter.70 (#38808) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Az sose. Mar a 2000-es evekben is C-k hajtottak :D

I humbly and respectfully decline™

(#38810) BigBlackDog válasza Peter.70 (#38808) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Remélem páran azért fennakadnak a rostán, így is már sok autó van egy két helyen, azonos időben. Ráadásul ahogy manapság látom az utakon tevékenykedő sofőröket elég sokan sokat felejtettek már, nem ártana nekik egy kis ismétlés. ;] Nem rossz kívánság és senkinek sem akarok rosszat, csak tényleg valahogy ki kéne már szűrni a hlyéket az utakról. És igen, tudom, ez egy plusz lehúzás lenne nekem is. Persze ez csak a saját véleményem...

[ Szerkesztve ]

(#38811) EQMontoya válasza akos727 (#38802) üzenetére


EQMontoya
veterán

Mazda 323 turbok, Civic vti, Almera gti, Corolla Ts, Mazda3 mps, Toyota mr2...

Van miből válogatni. :)

Same rules apply!

(#38812) gzbotii válasza rbalint88 (#38795) üzenetére


gzbotii
veterán

Mi az a s.k.? :B

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#38813) rbalint88 válasza akos727 (#38802) üzenetére


rbalint88
addikt

mekkora összegig? a saab 9-5 mondjuk nem könnyű annyira :) meg eleve hosszú ahhoz, hogy igazán játékos lehessen.

gzbotiii: saját kezű ;)

[ Szerkesztve ]

(#38814) Skillet válasza Peter.70 (#38808) üzenetére


Skillet
addikt

Kizártnak tartom, de állok elébe. Készülünk rá és ennyi. Fog ez menni, mint az ágybasz@rás.
Amúgy meg a kresz egy dolog. Azt valahogy mindenki bemagolta. A gond a gyakorlatban van, az utakon.

Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever

(#38815) gzbotii válasza Peter.70 (#38808) üzenetére


gzbotii
veterán

Ha a jelenlegi sofőrök 10% kiszűrik, mar megérte. Sokan láthatóan nem értik, melyik tábla mit is akar jelenteni. :U

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#38816) Vesztor87


Vesztor87
senior tag

Srácok, ha vezérműláncos autót veszünk, akkor annál mi a cserés azonnal? Gondolom ha a lánc nem csörög akkor az nem (elvileg 180e km van benne, egy N16-os 1,5-ös Almeráról van szó). Olajak (váltó, motor) és szűrők?
Köszönöm:)

(#38817) szilva01 válasza BigBlackDog (#38810) üzenetére


szilva01
őstag

Ha ingyenes lesz a vizsga, akkor állok elébe. Ha fizetni kell érte, akkor nekik bizony a k anyjukat. :D

(#38818) Qru válasza EQMontoya (#38778) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Köszi! :C 1 egész képet én is lőttem: [kép]

A kövi talira hívunk hivatásos kur fotóst. :D

#nincsbennetarcsi

(#38819) roberto211 válasza gzbotii (#38815) üzenetére


roberto211
őstag

Kb mint egyik haverom. Hoz haza valami 3d lanosal. Megy a barom vagy 70-80kmph val raadasul rossz úton. Régóta látom már h ott lesz egy stop tábla meg tudom is. Mondom neki 3x nem lassít 4x re ráordítok mondom ÁLLLLJ .... A valasz.

"Ja....az mi??? Megkell állni?" :O A szívverésem azert felgyorsult rendesen..

Ő 4x re ment át kreszből akkor is ugy h "kattintgatott".. Azaz a,b vagy c aztan vagy jo lesz v nem. 4x re sikerult neki...

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#38820) tomcsi23 válasza akos727 (#38802) üzenetére


tomcsi23
veterán

X6M. ;]

Seat Ibiza IV Cupra 180 PS
Opel Corsa OPC 192 PS
Fiat Grande Punto Abarth EsseEsse 180 PS
Renault Clio III RS 201 PS
Alfa Romeo MiTo QV 170 PS
Citroen DS3 THP 156 PS
VW Polo V GTI DSG 180 PS
Skoda Fabia II RS 180 PS
Mini Cooper S 184 PS
Citroen DS3 Racing 202 PS
Audi A1 1.4 TFSI S-Tronic 185 PS
Renault Clio IV RS EDC 200 PS

[ Szerkesztve ]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#38821) Qru válasza rbalint88 (#38793) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Haver rohadt le, mondja be kéne bikázni a gépet. Mondom jó de nincs kábelem. Nem baj neki van. Hát hiába mert vmi teszkós cucca volt ami sz@rt se ért. Végül betoltuk a kocsit, biztos nem esett jól de a szükség nagy úr... :D

#nincsbennetarcsi

(#38822) tomcsi23 válasza Qru (#38821) üzenetére


tomcsi23
veterán

Kicsit hagyni kell, hadd töltse az akkut, aztán hátha.
Egyszer egy 220-as hosszabbítót szedtem szét, amivel a bikázás esélytelen volt, de idővel töltődött annyit, hogy beröffent. :)

Mod: Valaki esetleg rászerkeszthetné egy-egy zsúfoltabb képre, hogy ki-kicsoda, ill. ki melyik verdával jelent meg. :)

[ Szerkesztve ]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#38823) Qru válasza tomcsi23 (#38822) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nem azzal volt a gond, a kábel volt szar. Úgy is próbáltuk de nem sikerült életet lehelni belé.

Ja és ekkor jöttem rá, hogy üresben csak 3200-ig engedi forgatni a gépet max. :D

#nincsbennetarcsi

(#38824) tomcsi23 válasza Qru (#38823) üzenetére


tomcsi23
veterán

Teljesen le vagy korlátozva ezekkel a masinákkal. :(
Kéne már venni valami rendeset, ami nem okoskodik sokat és tartalék is van benne. :D

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#38825) zolynet válasza tomcsi23 (#38820) üzenetére


zolynet
addikt

Tegyünk már bele japánt is:
Honda Civic EP3/FN2 200PS
Toyota Corolla TS 192PS
Mazda 3/6 MPS 260PS

Megemlíteném még a Suzuki Swift Sportot 136PS, még ugyan nem vezettem, de tervben van majd bérelni egyet és Hungaroringen vagy más pályán meghajtani.

Life is too short to stay stock!

(#38826) Qru válasza tomcsi23 (#38824) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Jah, rev limit van üresben Kormiban. Nem engedi, hogy kinyírd. :D

#nincsbennetarcsi

(#38827) -v- válasza tomcsi23 (#38820) üzenetére


-v-
addikt

mk1 focus rs

E36 325/328i ?

[ Szerkesztve ]

(#38828) zolynet válasza Qru (#38826) üzenetére


zolynet
addikt

ATS-ben is,a FL-ben biztos. ~4600rpm-nél tartja a fordulatot.
Most már jó mert 6100rpm-ről oda lett rakva a vtec nyitás. :)

Life is too short to stay stock!

(#38829) roberto211 válasza Qru (#38826) üzenetére


roberto211
őstag

Bezzeg én a literes swifttel tiltás közelében bikáztam a gastra kombit :D :DDD Végén már kicsit durrogott is :D

Szegeny csavot sose felejtem el mennyire elvolt keseredve. Valami dizli g astra kombi volt odajott hozzam parkoloba latta h patika a stift gondolom ez az egy eselye van h beinditsak az astrajat(ami sose robban le :D )..

Azt mondja szia segítenél bebikázni mert ezen már semmi nem jó mindjart itthagyom.

Mondom persze. Nyitná fel a motorhaztetot erre fel nem nyilik valami szorult :D Azt mondja eddig jó volt mar ez sem jo. 10x re sikerult, rakotottuk bikakábelt ,stiften par padlo beindult egybol akkor volt zsír új az akksim :D Nem gyozott hálálkodni :) Ebben a pillanatban eszembe jutott claudia reklámja :)

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#38830) tomcsi23 válasza zolynet (#38825) üzenetére


tomcsi23
veterán

EQMontoya már pedzegette. :)

Vilike, ja,1-es kókusz RS

#bimmerkellből compact? :D

[ Szerkesztve ]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#38831) zolynet válasza tomcsi23 (#38830) üzenetére


zolynet
addikt

Láttam, csak ha már nálad ki volt egészítve PS-el akkor melléraktam. ;)

Life is too short to stay stock!

(#38832) Qru válasza zolynet (#38828) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nem csak ATS specifikus, a Kuvikokban is ott a rev limit (egyesek ezt hívják "paraszt" rajtprogramnak :DDD).

Am ha vkit zavar kiüthető az ECU-ból.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#38833) diablo1984 válasza roberto211 (#38829) üzenetére


diablo1984
veterán

a swift 1ben nem is akksi van, hanem laposelem! mikor havernak megláttam, hogy az 1,3asában valami 35ah volt bennt ilyen vékonypólusú valami, mondtam neki, hogy álló motornál ne hallgasson zenét nagyon, mert mire egy jól kevert mixnek a végére ér, mehet gyalog.... :DDD

(#38834) Qru válasza diablo1984 (#38833) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

A japók nem tolják túl ezt. Az enyémben is 48Ah-s van gyárilag hiába 2500 ccm... :D

#nincsbennetarcsi

(#38835) diablo1984 válasza Qru (#38834) üzenetére


diablo1984
veterán

ami indul, abba nem is kell nagyobb, ha meg nem indul, akkor 5 perc után már nem is fog! nálam a yarisban 45ah van, 1,0ás gépsárkány, mikor cserélni kellett az akkut, röhögtem, motorba vettem legutóbb ennyiért akksit... :C

(#38836) roberto211 válasza diablo1984 (#38833) üzenetére


roberto211
őstag

Megis indult megis telen nyaron pocc roffre :) Enyembe 4x valahany ah-s volt.. Ezresekbe vekony sarus akksik vannak ja..

Amugy lehet bele nagyobbat is venni nem kotelezo a gyarit :)

[ Szerkesztve ]

Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max

(#38837) brumi1024 válasza Qru (#38834) üzenetére


brumi1024
veterán

A németek pont fordítva: nálam 1400ccm - 70 Ah. :DDD

(#38838) Qru válasza diablo1984 (#38835) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Indulni indul de mondjuk zenét már nem nagyon merek hallgatni álló motor mellett. :D

mod:

Brumi: Neked a start-stop miatt kell bika akksi. :K

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#38839) EQMontoya válasza Qru (#38834) üzenetére


EQMontoya
veterán

Nálam mondjuk 64 van a 2000ccm-re.

Same rules apply!

(#38840) Qru válasza EQMontoya (#38839) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Végre egy rendes autó.

Sor6, azt nehezebb megmozgatni mint az én kis 4 hengeres csettegőmet.

#nincsbennetarcsi

(#38841) diablo1984 válasza Qru (#38840) üzenetére


diablo1984
veterán

nekem a dízel lagunában 72ah, ennyi volt a tdi passatban is, a c veki kombiban ami 1,9 cdti volt egy 100ah-t tettem, az fért bele maximum(túrista pack, hűtőt kellett volna vinnie, csak az asszony leszavazta így repültünk és a kocsi is)

most is van itthon egy 100ah exide, csak nem fér bele a lagunába, a yaris meg hibridnek minősülne ha elférne benne..... lehet el kellene adni már(a lagunában is nem régi az akku)....

(#38842) brumi1024 válasza Qru (#38840) üzenetére


brumi1024
veterán

Fura, mert a 2.0 TDI Q3-ba (szintén Start-Stoppal) csak 64 Ah került.

A BMW még aki manapság nem spórol az akksikkal, 105 Ah-t pakol majd' minden modelljébe.

(#38843) Qru válasza diablo1984 (#38841) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Kormiban nekünk is 72-es van. :K

Brumi: Pedig a dízelnek is nagy indítóáram kell.

#nincsbennetarcsi

(#38844) EQMontoya válasza Qru (#38843) üzenetére


EQMontoya
veterán

Pedig a dízelnek is nagy indítóáram kell.

Logikus, nagyobb kompresszióhoz nagyobb erő kell.

Same rules apply!

(#38845) Vesztor87 válasza Vesztor87 (#38816) üzenetére


Vesztor87
senior tag

Erre[link] valaki? Köszi:)

(#38846) Qru válasza Vesztor87 (#38845) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Motor, váltó és a szervó olaja, hűtőfolyadék, fékfolyadék plusz a szűrők (olaj, levegő, pollen). Lánc ha csörög cserés ha nem akkor nem kell.

#nincsbennetarcsi

(#38847) diablo1984 válasza EQMontoya (#38844) üzenetére


diablo1984
veterán

+még az izzítás is nagy áramfelvétellel jár....

(#38848) Qtya123 válasza F_Zolee (#38766) üzenetére


Qtya123
őstag

Munkaidőben. De ez vasárnap volt délután.
Amúgy néztem az árlistájukat úgy rémlik 2200 Ft a defektjavítás, 1000 Ft a kerék le-fel és 1650 Ft a centrírozás + volt egy új szelep. Erre a végösszegre ugye jön a 100%-os ügyeleti díj. Nem olcsó, de ha aznap kell, hogy kész legyen, akkor nincs sok választás...

(#38849) brumi1024 válasza Qtya123 (#38848) üzenetére


brumi1024
veterán

Akkor megnyugodtam, tegnap kaptunk egy defektet Izlandon, pont ugyanennyit kértek a javításért a "városi" (= semmi közepén 4 ház meg egy gumis és egy autószerelő) gumisnál.

[ Szerkesztve ]

(#38850) akos727 válasza rbalint88 (#38813) üzenetére


akos727
senior tag

Igen ez lemaradt :DDD , árban kb akkörül nézelődöm, ahol ezek mennek, tehát nagyon max 1 millió, de inkább alatta.
2 féle gépeket nézek. Vagy könnyű és relative erős (nem titkon szeretek kanyarodni autóval, gáz is mikor e46-okat előz mondjuk egy Puma külső íven.) vagy nagy, de akkor erős autókat keresek. Itt ugye nincs annyi lehetőség. Hátsó kerekes lenne a legjobb, sokat közlekedek egy 3 ezres e46-tal, dsg gombnál nincs nagyobb fun. De ebben az árkategóriában minden e36-46-39 le van élve nagyon. Amerikai meg japán vonalon itthon nincs semmi. Saabokat poénból megnéztem, erre látom, milyen áron mennek. Félek, ennek oka van. De mint a másik topicban is linkeltem, 300 ezerért egy majd 200 lovas autó szép állapotban nagyon hivogató...Visszatérve az első kategóriára, a méret meghatározó, mert 196 magas vagyok, így Puma kérdéses, Saxo-106 550-nél kezdődik, ahol már van 1.8t illetve 206gti, amik eggyel magasabb kategóriát képviselnek.

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.