Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [eldiablo:] Kioxia XG6, BiCS please
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
EQMontoya
veterán
+1
Nálam is szokott lenni kötél is meg bika is.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
akos727
senior tag
Mondtanák könnyű autókat relative nagy erővel? Mi más van, mint VW csoport 1.8t vagy 206 gti?
[ Szerkesztve ]
Predator2
addikt
Helló
Kuplung cserén esett át az autóm, LUK szettet kapott.
Kaptam hozzá egy 150 pontos kupont. Aki hasonló cipőben van leírni hogyan tudom beváltani? Vagy, hogy ő hogyan csinálta?
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
molnarpeter
nagyúr
Saxo VTS? Pille autó, 1.6 szívó.
[ Szerkesztve ]
máyköl
veterán
Persze, ez alap. Én is sok emberen segítettem már hasonló esetben. Csak a példa azt jelzi, nem mindenkinek evidens ennyire, hogy segíthessen -ingyen- 1-2 perc erejéig pár emberen.
MunezXBK
nagyúr
Ford Puma?
Magnum_
nagyúr
Hudetetszettregen
Meg a tigra
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
Peter.70
őstag
Magnum_
nagyúr
Az sose. Mar a 2000-es evekben is C-k hajtottak
I humbly and respectfully decline™
BigBlackDog
veterán
Remélem páran azért fennakadnak a rostán, így is már sok autó van egy két helyen, azonos időben. Ráadásul ahogy manapság látom az utakon tevékenykedő sofőröket elég sokan sokat felejtettek már, nem ártana nekik egy kis ismétlés. Nem rossz kívánság és senkinek sem akarok rosszat, csak tényleg valahogy ki kéne már szűrni a hlyéket az utakról. És igen, tudom, ez egy plusz lehúzás lenne nekem is. Persze ez csak a saját véleményem...
[ Szerkesztve ]
EQMontoya
veterán
Mazda 323 turbok, Civic vti, Almera gti, Corolla Ts, Mazda3 mps, Toyota mr2...
Van miből válogatni.
Same rules apply!
gzbotii
veterán
Mi az a s.k.?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
rbalint88
addikt
mekkora összegig? a saab 9-5 mondjuk nem könnyű annyira meg eleve hosszú ahhoz, hogy igazán játékos lehessen.
gzbotiii: saját kezű
[ Szerkesztve ]
Skillet
addikt
Kizártnak tartom, de állok elébe. Készülünk rá és ennyi. Fog ez menni, mint az ágybasz@rás.
Amúgy meg a kresz egy dolog. Azt valahogy mindenki bemagolta. A gond a gyakorlatban van, az utakon.
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
gzbotii
veterán
Ha a jelenlegi sofőrök 10% kiszűrik, mar megérte. Sokan láthatóan nem értik, melyik tábla mit is akar jelenteni.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Vesztor87
senior tag
Srácok, ha vezérműláncos autót veszünk, akkor annál mi a cserés azonnal? Gondolom ha a lánc nem csörög akkor az nem (elvileg 180e km van benne, egy N16-os 1,5-ös Almeráról van szó). Olajak (váltó, motor) és szűrők?
Köszönöm
szilva01
őstag
Ha ingyenes lesz a vizsga, akkor állok elébe. Ha fizetni kell érte, akkor nekik bizony a k anyjukat.
Qru
MODERÁTOR
Köszi! 1 egész képet én is lőttem: [kép]
A kövi talira hívunk hivatásos kur fotóst.
#nincsbennetarcsi
roberto211
őstag
Kb mint egyik haverom. Hoz haza valami 3d lanosal. Megy a barom vagy 70-80kmph val raadasul rossz úton. Régóta látom már h ott lesz egy stop tábla meg tudom is. Mondom neki 3x nem lassít 4x re ráordítok mondom ÁLLLLJ .... A valasz.
"Ja....az mi??? Megkell állni?" A szívverésem azert felgyorsult rendesen..
Ő 4x re ment át kreszből akkor is ugy h "kattintgatott".. Azaz a,b vagy c aztan vagy jo lesz v nem. 4x re sikerult neki...
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
tomcsi23
veterán
X6M.
Seat Ibiza IV Cupra 180 PS
Opel Corsa OPC 192 PS
Fiat Grande Punto Abarth EsseEsse 180 PS
Renault Clio III RS 201 PS
Alfa Romeo MiTo QV 170 PS
Citroen DS3 THP 156 PS
VW Polo V GTI DSG 180 PS
Skoda Fabia II RS 180 PS
Mini Cooper S 184 PS
Citroen DS3 Racing 202 PS
Audi A1 1.4 TFSI S-Tronic 185 PS
Renault Clio IV RS EDC 200 PS
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Qru
MODERÁTOR
Haver rohadt le, mondja be kéne bikázni a gépet. Mondom jó de nincs kábelem. Nem baj neki van. Hát hiába mert vmi teszkós cucca volt ami sz@rt se ért. Végül betoltuk a kocsit, biztos nem esett jól de a szükség nagy úr...
#nincsbennetarcsi
tomcsi23
veterán
Kicsit hagyni kell, hadd töltse az akkut, aztán hátha.
Egyszer egy 220-as hosszabbítót szedtem szét, amivel a bikázás esélytelen volt, de idővel töltődött annyit, hogy beröffent.
Mod: Valaki esetleg rászerkeszthetné egy-egy zsúfoltabb képre, hogy ki-kicsoda, ill. ki melyik verdával jelent meg.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Qru
MODERÁTOR
Nem azzal volt a gond, a kábel volt szar. Úgy is próbáltuk de nem sikerült életet lehelni belé.
Ja és ekkor jöttem rá, hogy üresben csak 3200-ig engedi forgatni a gépet max.
#nincsbennetarcsi
tomcsi23
veterán
Teljesen le vagy korlátozva ezekkel a masinákkal.
Kéne már venni valami rendeset, ami nem okoskodik sokat és tartalék is van benne.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
zolynet
addikt
Tegyünk már bele japánt is:
Honda Civic EP3/FN2 200PS
Toyota Corolla TS 192PS
Mazda 3/6 MPS 260PS
Megemlíteném még a Suzuki Swift Sportot 136PS, még ugyan nem vezettem, de tervben van majd bérelni egyet és Hungaroringen vagy más pályán meghajtani.
Life is too short to stay stock!
Qru
MODERÁTOR
Jah, rev limit van üresben Kormiban. Nem engedi, hogy kinyírd.
#nincsbennetarcsi
-v-
addikt
mk1 focus rs
E36 325/328i ?
[ Szerkesztve ]
zolynet
addikt
ATS-ben is,a FL-ben biztos. ~4600rpm-nél tartja a fordulatot.
Most már jó mert 6100rpm-ről oda lett rakva a vtec nyitás.
Life is too short to stay stock!
roberto211
őstag
Bezzeg én a literes swifttel tiltás közelében bikáztam a gastra kombit Végén már kicsit durrogott is
Szegeny csavot sose felejtem el mennyire elvolt keseredve. Valami dizli g astra kombi volt odajott hozzam parkoloba latta h patika a stift gondolom ez az egy eselye van h beinditsak az astrajat(ami sose robban le )..
Azt mondja szia segítenél bebikázni mert ezen már semmi nem jó mindjart itthagyom.
Mondom persze. Nyitná fel a motorhaztetot erre fel nem nyilik valami szorult Azt mondja eddig jó volt mar ez sem jo. 10x re sikerult, rakotottuk bikakábelt ,stiften par padlo beindult egybol akkor volt zsír új az akksim Nem gyozott hálálkodni Ebben a pillanatban eszembe jutott claudia reklámja
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
tomcsi23
veterán
EQMontoya már pedzegette.
Vilike, ja,1-es kókusz RS
#bimmerkellből compact?
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
zolynet
addikt
Láttam, csak ha már nálad ki volt egészítve PS-el akkor melléraktam.
Life is too short to stay stock!
Qru
MODERÁTOR
Nem csak ATS specifikus, a Kuvikokban is ott a rev limit (egyesek ezt hívják "paraszt" rajtprogramnak ).
Am ha vkit zavar kiüthető az ECU-ból.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
(#38833) diablo1984 válasza roberto211 (#38829) üzenetére
diablo1984
veterán
a swift 1ben nem is akksi van, hanem laposelem! mikor havernak megláttam, hogy az 1,3asában valami 35ah volt bennt ilyen vékonypólusú valami, mondtam neki, hogy álló motornál ne hallgasson zenét nagyon, mert mire egy jól kevert mixnek a végére ér, mehet gyalog....
Qru
MODERÁTOR
A japók nem tolják túl ezt. Az enyémben is 48Ah-s van gyárilag hiába 2500 ccm...
#nincsbennetarcsi
diablo1984
veterán
ami indul, abba nem is kell nagyobb, ha meg nem indul, akkor 5 perc után már nem is fog! nálam a yarisban 45ah van, 1,0ás gépsárkány, mikor cserélni kellett az akkut, röhögtem, motorba vettem legutóbb ennyiért akksit...
(#38836) roberto211 válasza diablo1984 (#38833) üzenetére
roberto211
őstag
Megis indult megis telen nyaron pocc roffre Enyembe 4x valahany ah-s volt.. Ezresekbe vekony sarus akksik vannak ja..
Amugy lehet bele nagyobbat is venni nem kotelezo a gyarit
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
brumi1024
veterán
A németek pont fordítva: nálam 1400ccm - 70 Ah.
Qru
MODERÁTOR
Indulni indul de mondjuk zenét már nem nagyon merek hallgatni álló motor mellett.
mod:
Brumi: Neked a start-stop miatt kell bika akksi.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
EQMontoya
veterán
Nálam mondjuk 64 van a 2000ccm-re.
Same rules apply!
Qru
MODERÁTOR
Végre egy rendes autó.
Sor6, azt nehezebb megmozgatni mint az én kis 4 hengeres csettegőmet.
#nincsbennetarcsi
diablo1984
veterán
nekem a dízel lagunában 72ah, ennyi volt a tdi passatban is, a c veki kombiban ami 1,9 cdti volt egy 100ah-t tettem, az fért bele maximum(túrista pack, hűtőt kellett volna vinnie, csak az asszony leszavazta így repültünk és a kocsi is)
most is van itthon egy 100ah exide, csak nem fér bele a lagunába, a yaris meg hibridnek minősülne ha elférne benne..... lehet el kellene adni már(a lagunában is nem régi az akku)....
brumi1024
veterán
Fura, mert a 2.0 TDI Q3-ba (szintén Start-Stoppal) csak 64 Ah került.
A BMW még aki manapság nem spórol az akksikkal, 105 Ah-t pakol majd' minden modelljébe.
Qru
MODERÁTOR
Kormiban nekünk is 72-es van.
Brumi: Pedig a dízelnek is nagy indítóáram kell.
#nincsbennetarcsi
EQMontoya
veterán
Pedig a dízelnek is nagy indítóáram kell.
Logikus, nagyobb kompresszióhoz nagyobb erő kell.
Same rules apply!
Vesztor87
senior tag
Erre[link] valaki? Köszi
Qru
MODERÁTOR
Motor, váltó és a szervó olaja, hűtőfolyadék, fékfolyadék plusz a szűrők (olaj, levegő, pollen). Lánc ha csörög cserés ha nem akkor nem kell.
#nincsbennetarcsi
diablo1984
veterán
+még az izzítás is nagy áramfelvétellel jár....
Qtya123
őstag
Munkaidőben. De ez vasárnap volt délután.
Amúgy néztem az árlistájukat úgy rémlik 2200 Ft a defektjavítás, 1000 Ft a kerék le-fel és 1650 Ft a centrírozás + volt egy új szelep. Erre a végösszegre ugye jön a 100%-os ügyeleti díj. Nem olcsó, de ha aznap kell, hogy kész legyen, akkor nincs sok választás...
brumi1024
veterán
Akkor megnyugodtam, tegnap kaptunk egy defektet Izlandon, pont ugyanennyit kértek a javításért a "városi" (= semmi közepén 4 ház meg egy gumis és egy autószerelő) gumisnál.
[ Szerkesztve ]
akos727
senior tag
Igen ez lemaradt , árban kb akkörül nézelődöm, ahol ezek mennek, tehát nagyon max 1 millió, de inkább alatta.
2 féle gépeket nézek. Vagy könnyű és relative erős (nem titkon szeretek kanyarodni autóval, gáz is mikor e46-okat előz mondjuk egy Puma külső íven.) vagy nagy, de akkor erős autókat keresek. Itt ugye nincs annyi lehetőség. Hátsó kerekes lenne a legjobb, sokat közlekedek egy 3 ezres e46-tal, dsg gombnál nincs nagyobb fun. De ebben az árkategóriában minden e36-46-39 le van élve nagyon. Amerikai meg japán vonalon itthon nincs semmi. Saabokat poénból megnéztem, erre látom, milyen áron mennek. Félek, ennek oka van. De mint a másik topicban is linkeltem, 300 ezerért egy majd 200 lovas autó szép állapotban nagyon hivogató...Visszatérve az első kategóriára, a méret meghatározó, mert 196 magas vagyok, így Puma kérdéses, Saxo-106 550-nél kezdődik, ahol már van 1.8t illetve 206gti, amik eggyel magasabb kategóriát képviselnek.