Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#38351) stickermajom válasza gzbotii (#38350) üzenetére


stickermajom
addikt

Csomagtartó alá + a mankókerék közepébe ez mind befér nekem. :)

(#38352) diablo1984 válasza TaaT (#38345) üzenetére


diablo1984
veterán

mondjuk az 1,8 tsi ha létezik ilyen, az nem az 1,8t átnevezése, az rs octavia 180lovas motorja?

mert az 1,8t az nem egy olyan cigány motor mint a mostani tsi-k! az egy simán turbóval megfújt benzines.

(#38353) Kornel válasza gzbotii (#38350) üzenetére


Kornel
veterán

Nalam ez mind elfér a potkerek mellett, a lehajtható álpadlo alatt :)

Diablo: ez 1.8 TSI.
Nem 1.8T

[ Szerkesztve ]

(#38354) tomcsi23 válasza diablo1984 (#38352) üzenetére


tomcsi23
veterán

Nem.

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#38355) rbalint88 válasza diablo1984 (#38352) üzenetére


rbalint88
addikt

"mert az 1,8t az nem egy olyan cigány motor mint a mostani tsi-k!"
de. tud problémás lenni, nem fasza a karaktere, de legalább sokat eszik.

(#38356) gzbotii válasza stickermajom (#38351) üzenetére


gzbotii
veterán

+Kornélka

En is próbáltam, de oda nem fér el...két 120l szemetes zsákban van a cucc, hogy ne fusson minden-szerte széjjel de ennyit nem tudok oda bepaszirozni. Pedig legoban azert mindig jo voltam :D

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#38357) focvis válasza Kornel (#38349) üzenetére


focvis
veterán

Az is 9,5s és 205 km/h. Könnyen lehet, hogy rosszul szerepel az adatlapon amit linkeltél.

@Munez: 250 Nm-ig van a 7 gangos, száraz; felette a 6-os, olajos - így tudom. A száraz a magától meghalós. Az olajos akkor, ha nem cserélik 60 ezrenként az olajat.

[ Szerkesztve ]

(#38358) Kornel válasza focvis (#38357) üzenetére


Kornel
veterán

Annal a civicem is jobb.

(#38359) tomcsi23 válasza Kornel (#38358) üzenetére


tomcsi23
veterán

Nem véletlen villog állandóan a kipörgésgátló. ;]

Nem kapcsolja le parkettára a klímát?

[ Szerkesztve ]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#38360) Kornel válasza tomcsi23 (#38359) üzenetére


Kornel
veterán

Csak 1-ben, és csak padlóra.
Persze klíma nélkül, a klíma a legjobb kiporgesgatlo neki.
#nincsnyomatek
#rizsraketa
😂

(#38361) MunezXBK válasza focvis (#38357) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Azt vágom, de nem a 6-os a meghalós? :D

(#38362) TheProb


TheProb
veterán

Tegnap láttam M1-en egy giulia-t, igaz csak traileren ;] , de kegyetlen szép lett ez a verda :Y

[ Szerkesztve ]

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#38363) gzbotii válasza TheProb (#38362) üzenetére


gzbotii
veterán

Alfa, a megtett km fele igy jön össze :D

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#38364) Kornel válasza gzbotii (#38363) üzenetére


Kornel
veterán

Sajnos, pedig milyen szép autókat tudnak csinálni😂

(#38365) focvis válasza Kornel (#38358) üzenetére


focvis
veterán

Csekkoltam, el van írva a hahun az 1.8 TSI adatlapja. Ez lehet a helyes érték: [link], 7,9s, 222 km/h. Így valóban észrevehető a különbség.

(#38366) Kornel válasza focvis (#38365) üzenetére


Kornel
veterán

Persze, ezt linkeltem az előbb.
7,9 sec gyárilag,es gondolom egy kis turbó nyomás emeléssel 1-2 sec még benne van.
L&K kombiban már nem olyan rossz gép.

Mondjuk keveset sem eszik, 8,12.

[ Szerkesztve ]

(#38367) focvis válasza MunezXBK (#38361) üzenetére


focvis
veterán

A száraz az 7-es, és a száraz az amelyik "tuti" megpusztul 250 ezernél. Majd Mágus megmondja biztosra. :)

@kornelka: ezt néztem, ez a hibás: [link]

[ Szerkesztve ]

(#38368) MunezXBK válasza focvis (#38367) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

A 6-os száraz pusztulós. Nna. :D

(#38369) TheProb válasza gzbotii (#38363) üzenetére


TheProb
veterán

:DD
Azért száj húzva, de elcserélném rá a puntot.. :D

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#38370) mdani01 válasza TheProb (#38369) üzenetére


mdani01
aktív tag

Hogy aztán te is tréleren vidd szervizbe :D

iPhone 6S SpaceGray

(#38371) EQMontoya válasza Kornel (#38366) üzenetére


EQMontoya
veterán

kis turbó nyomás emeléssel 1-2 sec

Úgy érted, 1-2 tized? :)

Same rules apply!

(#38372) Kornel válasza EQMontoya (#38371) üzenetére


Kornel
veterán

Miert is?
Gyarilag turbós motoroknal egy kis chippel simán lehet hozni ennyit.
De majd kijavítanak, ha tévedek.

(#38373) G@ben


G@ben
addikt

Akinek van Autodata cd-je, tudna segíteni nekem egy kicsit? Egy kapcsolási rajzra lenne szükségem.

Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!

(#38374) Qru válasza Kornel (#38338) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Kár, hogy az egy rakás fos. Meg nem venném. 2 év után sikerült megszabadulni tőle ma is tartom a kapcsolatot a tulajjal. Sok jót nem hallottam tőle se róla. :(

#nincsbennetarcsi

(#38375) Kornel válasza Qru (#38374) üzenetére


Kornel
veterán

Na mesélj.
😉

(#38376) Mágus2 válasza MunezXBK (#38343) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Mind szar. Eddig hol voltatok? BMW az autó. :DDD

1.8TSI még nem megy, de már szar. Akkor már inkább a 2.0TFSI, annak csak egy gyűrűzés kell és nem fog több olajat enni, mint nyálat. :U ;]

A harmatos 160 lovat ostorozni, hogy legyen 200, nem éri meg. Így is lépten-nyomon beszarik rajta a magasnyomású pümpe.

Az olcsó skoda alkatrész árakat meg úgy hívják: economy alkatrész, nem véletlenül. Minőségben elmarad a gyáritól, de ezt valahogy elfelejtette megemlíteni azótószerelő.

[ Szerkesztve ]

(#38377) MunezXBK válasza Mágus2 (#38376) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Felmentésem van, szatyorban élek. :D

(#38378) Qru válasza Kornel (#38375) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

2010-ben vettük 0 km zsír új, 1.8 TSI, manuális 6 gang.

Fél éven belül kilazult az ajtóhatároló a vezetőnél. A fos 1-es Puntónk amit kitudja hol rakott össze a török vendégmelós 20 év alatt se lazult ki. Ok. Lapozzunk megesik.
A hűtővíz időnként eltűnt belőle aztán megjött. Hidegen ok volt a szint, melegen beesett min. alá és sípolt a BC miatta. Gariba visszavittük akkor a kupakot cserélték hiába, a jelenség nem szűnt meg. De ennek felderítéstét már az új tulajra bíztam.
Sokat eszik. Igen, tudom nálam minden de ez tényleg sokat evett. Ez pl egy laza városi fogyi tőle (lazán tudott többet is kajálni):

Nem rég összefutottam az új tulajával. Most 6 éves a gép ugye. Túl egy lánccserén mert csörgött már és túl egy motorgenerálon, mert 1000 km alatt 1 liter olajat bevert. Csak szólok, hogy az előbb leszarozott 1.8T-s B5.5 Passsatunk 12 évesen 372k km után se kért nem hogy ennyi olajat, de még a negyedét se. Azt mondta már megrendelte az új Superb TDI-t és nem akarom-e ezt megvenni. Jót nevettünk aztán mindenki mint a dolgára.

A beltere hányadék volt, undorítóan olcsó tejfölöspohár műanyag benne minden, az ülés annyira műszálas hogy télen-nyáron 2 perc alatt ráizzadsz kellemetlen megfogni a váltóbotot annyira fos műanyagból van. Süt belőle az olcsóság pedig nem vagyok háklis, mert 120L Skoda volt az első autóm, tehát nem vagyok elkapatva ilyen téren.

Összességében így 6 év után mit tudok mondani róla? Azt, hogy az egyetlen autó amit utáltam.
És ez nem VAG ellenesség, a B5.5-t egyenesen imádtam, a B6-unkat is szeretem. De ez a Superb egy förtelem volt. Én ültem sőt vezettem Mági L&K Octiját. Az már vállalható belül és sztem jobb a TDi mint a TSI. Az se hibátlan de legalább nem eszik sokat.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#38379) Kornel válasza Qru (#38378) üzenetére


Kornel
veterán

Komoly.
Még jó hogy vagy 😂
Az új tulaja helyében rég felgyújtottam volna 😉

(#38380) Qru válasza Kornel (#38379) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ő se volt messze tőle, hidd el. :D

#nincsbennetarcsi

(#38381) LógaGéza


LógaGéza
addikt

Futómű-felújítás: voltam egy szakinál, azt mondta, hogy ott kell hagynom egy napra, hogy megnézze mit kell vennem hozzá. Ezzel annyi a baj, hogy 50km-re van, nem tudom otthagyni, mert kell minden nap az autó. Úgy gondoltam megveszek nagyjából mindent, és ha másnem, lebeszélem a kereskedővel, hátha visszaveszi, vagy max felrakom a polcra.
Szóval első futómű kisebb-nagyobb kátyúknál kopog, jobbra kanyarodásnál recseg jobb elöl valami, és a gátlóim kukák.
Ugyebár gátlókat cserélek, miket kellhet még? Stabkarok és szilentek 2 éve voltak cserélve, bár gondolom ezt most is kellene. Recsegés toronycsapágy lehet?

"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"

(#38382) máyköl válasza LógaGéza (#38381) üzenetére


máyköl
veterán

Féltengelycsukló?

(#38383) LógaGéza válasza máyköl (#38382) üzenetére


LógaGéza
addikt

Remélem azzal nincs baj, de felírom :) Köszi :R

Ja, és egy 2001es 7gen NFL 3 ajtós 1.6-os Civicről (EP2)van szó.

[ Szerkesztve ]

"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"

(#38384) EQMontoya válasza Kornel (#38372) üzenetére


EQMontoya
veterán

Azt az 1.8-as mocit már nem nagyon fogod tudni húzni, az a literenként száz ló azért nem olyan kevés, amit kihoztak belőle.
De ez még csak a kisebb baj.
A probléma ott van, hogy ez a gyorsulási adat már így is nagyon optimista. Ez egy MX-5 NC 2.0 szintje, ami ugyan 10%-kal gyengébb, viszont bő 20%-kal könnyebb, és hátul, egy sperrel adja le az erőt a talajra, meg persze van egy brutál gyors váltó. Élek a gyanúperrel, hogy azért a Mazda nyerne. :)
És ha innen akarsz tovább menni, akkor a 20 lóval erősebb és 100kg-val könnyebb GT86, szintén sperrel, miegymással tud 7.6-ot.

Ha megnézed, az összes komolyat gyorsuló fwd-ben (Focus RS, Civic TypeR, Astra OPC, stb) van komoly difi, futómű, jóval szélesebb gumi, az említett Oktávhoz képest legalább 100 ló pluszban, és azok tudnak 6.0 körül menni 100-ra.

Same rules apply!

(#38385) focvis válasza EQMontoya (#38384) üzenetére


focvis
veterán

Ezekkel mind - az új összkerekes, 350 le fóka RS kivételével - minimum pariban van Luigi, a kis kormos Ibiza TDI. :D
(gyári erőátvitel, piliszka fékek, 16" gyári kerék)

Remélem, mihamarabb felépül! :))

[ Szerkesztve ]

(#38386) EQMontoya válasza focvis (#38385) üzenetére


EQMontoya
veterán

Üzemórás motorral és 900kg saját tömeggel? :D
Az meg végképp nem dicsekedésre ad okot a tulajnak, hogy ilyen dinamika mellett gyári fék van a kocsin. Én inkább mélyen hallgatnék a helyében. :)

[ Szerkesztve ]

Same rules apply!

(#38387) TaaT válasza EQMontoya (#38386) üzenetére


TaaT
veterán

Mondjuk sem a motor nem üzemórás, sem a fék nem gyengus. Ja a súly meg valami 1300kg aszem :Y

De majd a tulaj felhomályosít minket. :)

Give them hell Ukraine!

(#38388) tomcsi23 válasza EQMontoya (#38386) üzenetére


tomcsi23
veterán

Az egy másik verda. ;]
EBC TG + piri van rajta amúgy.

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#38389) EQMontoya válasza tomcsi23 (#38388) üzenetére


EQMontoya
veterán

EBC TG + piri van rajta amúgy

Az már nem rossz. Gondolom, gyári méret, csodát nem tesz, de a semminél jobb. :)

Taat: én még nem láttam nem üzemórás tuningautót. Persze nem a gyűrű szánt barázdát a blokkba minden alkalommal, de épp egy gumicső reped el, épp falsot szív, kifúj a turbó, épp a programozás nem jó, most a gyári féltengely adta meg magát, éppen megette a 4. gyári váltót, stb, stb.

Vannak pl. 230-280 lovas E12 turbo Corollák itthon, de állandóan van rajtuk valami szerelnivaló.

[ Szerkesztve ]

Same rules apply!

(#38390) z123456789


z123456789
addikt

FIGYELEM!

Nem tudom merre mennek ezek az öklömnyi jégdarabok, de szerintem aki tud, álljon fedél alá! Nem viccelek, ilyen jégvihart én még nem láttam. 1 órája hagyta el a Kisalföldet. Kerti üvegház szita... :/

[ Szerkesztve ]

(#38391) w333 válasza z123456789 (#38390) üzenetére


w333
félisten

Úhhh :(

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

(#38392) EQMontoya válasza z123456789 (#38390) üzenetére


EQMontoya
veterán

Időképen is durván nézett ki. Részvét! :(
Ahogy elnéztem, ÉK irányba mozog, Komárom környéke és fölötte a felvidék még kaphat belőle nagyobbat.

[ Szerkesztve ]

Same rules apply!

(#38393) #94529552 válasza Kornel (#38336) üzenetére


#94529552
törölt tag

Ez remek cikk, és gyors reagálás. 1-2 napja volt beszélgetés a lehúzós árairól itt vagy a másik topikban. :))

(#38394) Kornel válasza #94529552 (#38393) üzenetére


Kornel
veterán

Kozbe azért Mágus kolléga javította, hogy nem ugyanaz a minőség 😉
Csak ezt a cikkben elfelejtette leírni.

(#38395) Skillet válasza LógaGéza (#38381) üzenetére


Skillet
addikt

1 napra? Minek? Nagyjából 15 perc alatt fel lehet írni hozzá az alkatrészeket, aztán kezedben a listával elköszöntök egymástól. Ha megvetted a cuccokat kérsz hozzá időpontot és ennyi.
Bár aznap (amikor csinálja) viszont szépet fogsz várni :B

Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever

(#38396) z123456789 válasza EQMontoya (#38392) üzenetére


z123456789
addikt

Utána néztem én is időképet, elment Szlovákiának. Ebből csak a mi környékünk kapott. De jó, hogy összetákoltam azt az OSB dzsungel garázst. :D Egy kis beázás volt, de megvédte a tütüt. :)

SZERK.: Mi a szart csinálsz te hajnali kettőkor? :DDD

[ Szerkesztve ]

(#38397) Skillet


Skillet
addikt

Kiszúrtuk a legjobb napot talira. Jó lesz ez így? Nem rakjuk át máskorra?

Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever

(#38398) tomcsi23 válasza Skillet (#38397) üzenetére


tomcsi23
veterán

Ez alapján nem para. :)

(#38389) EQMontoya: értem amit mondasz, egy cupra féket elbírna szerintem is. :)

[ Szerkesztve ]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#38399) focvis


focvis
veterán

Itt dekkolok egy márkaszervizben (a szélvédőt cserélik, várom a fuvarom). Aszondják a 03C198229C cikkszámra, hogy normál gyári alkatrész, nem economy. Az economy cikk számok állítólag JZW kóddal kezdődnek , a fene se tudja...

(#38400) Kornel válasza tomcsi23 (#38398) üzenetére


Kornel
veterán

Jo lesz az.
Google szerint sem lesz eső már késő délután.

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.