Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
MunezXBK
nagyúr
Pontosan.
10.000/db a gyári sárvédő, 15-20-ból megvan a fényezés.
Amúgy a küszöbök is rohadnak, nem sokkal később, mint a sárvédők.
Magnum_
nagyúr
nincsen csoda, minden 15év körüli autónál előfordulhat és jobbára elő is fordul.
I humbly and respectfully decline™
MunezXBK
nagyúr
Audinál azért kicsit másabb a helyzet.
Integrale
veterán
A toretlen 100-as/A6-os meg a 30 fele lepdelve sem rohad, de ugyan ez igaz a Thema/9000/164 triora is, galvanizalt kaszni, gondos gazda es nem jellemzo, hogy rozsdasodjon.
"Bad reklám is reklám too"
kaszaking
tag
20 éves Audinál nyoma sincs hasonlónak
Skillet
addikt
Jah, csak ugye gurigát írtál
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
SzlobiG
félisten
Abból is lehet azért ilyet találni max nem ennyire hajlamosak kevesebb rohad így, de ez a bömös nagyon durva. Isminek a 99-es 3-as bmw-je már kb mindenhol rohad szerencsétlen.
Krisz79
őstag
Valami hiba van a linkeddel.
Valójában jó lenne a K5 vagy a K7 sorozat tömlője is, 7,5m már ideális hosszúság.
2 pisztoly van hozzá. 1 a gyári ipari és a hobbi K5-K7 -é.
Igy az olcsóbb tömlő is megfelel,hiszen a gép 50%-os terheléssel van használva!
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=Krisz79
MunezXBK
nagyúr
Nagyon nem. A galvanizálás sokat segít.
Ismerek autókozmetikás E46 tulajt. Kb. állandóan patika az autója és az összes sárvédő ilyen + a küszöb is.
diablo1984
veterán
én a múltkor egy megan2 kombi hátsó ívére csodálkoztam rá, több helyen le volt pattogva a festék az élen, passz hogy miért, de ott jóféle horganyzott lemezt láttam, a rozsda sem fogta. a lagunám még nem ilyen, annak a hátsó ív alja és a küszöbvég találkozásánál csipás, ajtók, első sárvédő hibátlan, pedig 17 éves már a járgány és az osztrák hegyekből jött!
-v-
addikt
Szétrohadt bimmer lesz.
Vagy szépnek tűnik de a fényezés alatt már rohad szét ez is a gecibe bimmer.
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
nem lesz ebből bimmer.
MunezXBK
nagyúr
#bimmernemkell
BigBlackDog
veterán
Bosoko témában kérdeznék egyet, ha már olyan sokan szponzorálják a márkát és talicskaszámra kapják a ropogós bankjegyeket az ajánlásokért.
Szóval sikerült egy pár Bosokot még tavaly beszerezni a családi Zafira A-ra. Minden rendben is van, még nagyjából szépen is töröl, viszont ezen a szerencsétlen kocsin kétfelé áll az ablaktörlő (tehát alulról-középről indulva, két szél felé töröl). Viszont a lapátokon lévő spoilerekből az egyik pont fordítva van így fent és autópálya tempónál ugrál kicsit, nem töröl rendesen. Esetleg meg lehet valahogy fordítani ezt a spoilert (több embertől is hallottam már igenleges választ, de akárhogy nézem, nem jövök rá, hogy hogyan)?
Kornel
veterán
civire nehogy vegyél
végigkarcolja az üveget minden, ami nem gyári, vagy a rá való bosch.
Ha nekem sikerült, neked is fog. Valahogy szét lehet csúsztatni és úgy lehet megfordítani ha jól emlékszem.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Pecc
őstag
Kollégámnak 98as e46 van, nap mint nap látom és nulla rozsda. Többet áll a szabadban, mint garázsban.
Qru
MODERÁTOR
Kuvik mellé nem kell a pakolhatóság, jöhet a célgép. Szóval DC2 a DC5 szvsz tök jellegtelen.
#nincsbennetarcsi
EQMontoya
veterán
Ebből max az utolsó előtti (2.450-ért hírdetett), amit elmennék megnézni személyesen.
Same rules apply!
Integrale
veterán
Rokonsagban van ket E46, egy FL elotti, a masik mar a legutolso evjarat. Elobbibol azon kivul, hogy kiszakadt a hatso futomu, semmi rozsda, szinten szabadteri.
A masik szinten rozsdamentes, az is szabadteri auto, raadasul Irorszagban, allando eso es para.
"Bad reklám is reklám too"
diablo1984
veterán
a dsg téged sem izgat?
-v-
addikt
Volt múltkor egy patent 3m-ért de az úgy is nézett ki, 1-2 hétig volt fönn el is vitték Azt bebookmarkoltam.
Fiatalnak érzem magam még a bőrhöz. Az első is vállalható sztem / nekem.
Szerk, ja bocs az nem a bőrös.
@Wilson bácsi: 2,5-ig szűrtem
[ Szerkesztve ]
BigBlackDog
veterán
Nem, eszem ágába sincs. Most az új gyári gumicsík teljesen korrektül töröl.
(#38916) Tsebacsi: Valahogy akkor megpróbálom. Szétcsúsztatni a középső bütyköt kell, amibe csatlakozik az ablaktörlő kar?
[ Szerkesztve ]
EQMontoya
veterán
Hát vagy sport(os) autó, vagy automata...
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-v-
addikt
Szerintem ez a tsi széthullana alattam ..
brumi1024
veterán
Zsebvulkán, lunda, gröndlandi szánhúzó kutya, hó... felírtam. Esetleg még valami apróság?
Qtya123: Alapvetően egyezőek az árak számra... csak a helyi pénz 2,3 HUF
Qru: Hóval eddig nem volt találkozási lehetőség közúton, sokkal inkább a víz a probléma
EQMontoya: Lambo, Ferrari, McLaren? Egészen sportosak, de nem kaphatóak már manuálissal.
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
1.8T VAG kell neked.
Leon, toledo, golf, lehet válogatni.
Még tartalék is van benne.
Elöl hajt, de majd megszokod.
Qru
MODERÁTOR
Jaj el ne süllyedjen az a masina.
#nincsbennetarcsi
-v-
addikt
Nem akarom megszokni
brumi1024
veterán
Ezen elvileg átvezetett az út, egy 20 perccel a kép előtt egy helyi átment, az itteni megfogalmazással élve a rendes terepjárójával. Aztán várt ránk csörlővel, hogy kell-e jönni menteni, mert sok turista megpróbálja.
[ Szerkesztve ]
EQMontoya
veterán
EQMontoya: Lambo, Ferrari, McLaren? Egészen sportosak, de nem kaphatóak már manuálissal.
Azért az egy másik kategória, nekem a vezetési élményhez azért hozzátartozik a váltogatás.
Ettől függetlenül biztos eszement jó egy Ferrari, és kárpótol a vényolc üvöltése. Ugyanakkor élek a gyanúperrel, hogy elsírnám magam, ha N-be kéne rakni az automatát egy tisztességes gázfröccshöz a vár alatti alagútban.
vilike: +1, én sem.
Nem véletlen, hogy egy IS200 vagy egy E46 320i-325i annyiba kerül, amennyibe. Nem a prémiumság az oka.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-v-
addikt
Nekem azért gyanús, nem lenne akkora pityergés egy ferkával vagy egy pdk-s porkéval.
Qru
MODERÁTOR
Hát egy Haldexes rendszer ha szarul van programozva akkor bizony csúnyán a szószban tud hagyni ilyen terepen... Ehh várom a telet addig maradnak a múlt téli emlékképek.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
tomcsi23
veterán
Biztos mert fordítva lett felrakva, és az égbe nézett a gumicsík.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
EQMontoya
veterán
Esélyes, de az is, hogy ésszerű keretek között egy Boxster S utcára jobb választás, mint egy fullos 911. :Ö
Same rules apply!
-v-
addikt
addig maradnak a múlt téli emlékképek
addig irigykedsz azokra akiknek van annyi póver, hogy szárazon is menjenek keresztbe
(#38937) EQMontoya: a számtalan boxster és 911-es után amit próbáltam ezt most se cáfolni se megerősíteni nem tudom
[ Szerkesztve ]
EQMontoya
veterán
Esélyes, de az is, hogy ésszerű keretek között egy Boxster S utcára jobb választás, mint egy fullos 911.
Same rules apply!
rbalint88
addikt
azért én bármikor bedobnám a manuális váltót egy jó automatáért cserébe. amikor a vezetés 90%-ban közlekedésről szól és ül az ember a dugóban, akkor nekem valahogy a váltás-kuplungolás nem a vezetés élményét jelenti, hanem egy felesleges nyűgöt... arról nem beszélve, hogy egy hegyi szerpentinen, amikor tényleg keni neki az ember, akkor jól jönne egy harmadik kéz váltogatni, ha "időre" autózol. legalábbis sokszor egészségesebb két kézzel fogni a kormányt, amikor át kell fogni vagy ellenkormányozni akár. szóval ez a kézzel kavarni a fokozatpörkölt' kicsit ilyen avíttas-macsós berögződés, objektív érveket nem nagyon lehet felhozni ellene.
* plusz egész addig buli egy hegyes menetnél kézzel váltogatni, amíg hirtelen nem lesz több szükséged a kezeidre a kormánynál és véletlen 140-nél 4. helyett 2-be sikerül visszaszúrni. azt minden nagyon szereti...
ja focvis a héten beülhetsz az Alfába, ma két órán keresztül porszívóztam és kárpittisztítóztam a belét
Nincs más, marad a turbós 335i, ha a 328i kevésnek bizonyult.
A nagy hátsókerekezésben Mx-5-ig ne süllyedj, azt az 1.2 TSI Octaviák takarítják a belső sávból.
@rbálint: kúl
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
+1
Addig utáltam a DSG-t amíg csak hobbiautós voltam. Napi használatban eszméletlen kényelmes. Ok van idegesítő lag benne de ha áthúzod S-be D-ből akkor már ok.
mod:
rvilike:
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-v-
addikt
A nagy hátsókerekezésben Mx-5-ig ne süllyedj, azt az 1.2 TSI Octaviák takarítják a belső sávból.
A mátrában nincs se belső sáv se takarítás
Meg azért ezekből már kinőttem, hogy ez érdekeljen
[ Szerkesztve ]
molnarpeter
nagyúr
Ebay.com -> karcher 10m keresőbe -> price&shipping: lowest first, ennyi volt a linken. A legolcsóbb postával együtt 25.5 GBP lengyelektől.
(#38915) kornelka: méterre vehető ablaktörlő gumicsík?
(#38916) Tsebacsi: úgy valahogy, először az adaptert érdemes leszedni, aztán középtájt le lehet fejteni
EQMontoya
veterán
Azért ha sikerül 4 helyett 2-be váltani, ott van baj. Vagy a sofőrrel, vagy a váltóval.
Egyébként én pont azt szeretem a kéziben, hogy kontrollom van, dönthetek, hogy motorfékkel megyek, gurulok, magas fordulaton hagyom kigyorsításhoz vagy felváltok.
Szerintem akkor is beszorul szerpentinen a zabszem, ha az automata épp nem oda vált, ahová Te gondoltad...
focvis: azért az 1.8 NB-t maximum RS oktávval takarítod a belsőből.
Nem olyan sok a 144 ló, de 1100 kilóhoz és a pici légellenálláshoz képest azért sok. Nem véletlen a 8 körüli 100-as sprint sem, a vége is bőven 200 fölött.
Az NC 2.0 160 lova meg végképp elég.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
brumi1024
veterán
Haldexes, de nem ettől tartok, hanem a véletlenszerűen kigyulladó lejtmenetvezérlő- és a checkengine lámpa miatt. A kölcsönző csak annyit mondott, hogy akkor hívjam őket ha 3 hibalámpa ég. Egyébként csak pár kisebb patak és sok földút volt, semmi extrémet nem vállaltam be ezzel. A legtöbb felföldi utat (sziget közepe) csak megfelelő felszereléssel és technikával ajánlják, látszik itt, hogy ki van felkészülve rá. Amikor szembe jön a G Merci emelt futóművel, a hátán ásóval, plusz két benzintankkal, hátul gleccserjáró gyalogfelszereléssel akkor egyértelmű hova készülnek.
EQMontoya: A 8-as időt az 1.4 TSI is tudja. Az RS Oktáv eléggé más liga, ha gyorsulást nézünk.
Focvis: Minden alkohol brutális most a pluszadók miatt. Ilyen tanácsot nem adtak (mondjuk montiztam, így onnan megvan ez az ismeret), de nem egyszer láttam az ominózus műveletet.
[ Szerkesztve ]
Bocs, magamból indultam ki - más a felhasználói profilunk, én főleg autópályázom.
@brumi1024: anno jártam Izlandon (akkor 1 ISK = 3 HUF volt, a sör ára nominálisan akkor is egyezett); a helyi menők teátrálisan lecsökkentik a guminyomást a turisták szeme láttára ha terepre mennek, ilyen tanácsot nem adtak?
@EQM: nem láttam még mx-5-öt a gyakorlatban 160-nal menni. Legyen akkor 1.4-es az a Skoda , órán 215-öt tudott az enyém. De mint Vilinek írtam, mások veszik, más célra, nem az én világom.
[ Szerkesztve ]
rbalint88
addikt
mentél már hegyeset automataváltós autóval? nyilván nem egy normális automatán eleve ott kezdődik, hogy tudsz kézzel váltani és/vagy van sportmód. automataváltó =/= lusta, önfejű szarral. automataváltó=szabad kéz és láb.
rég nem ott tart már a technika, hogy az automata felcsapja 4.-be amilyen hamar csak tudja, városban meg keveri az atf-et ész nélkül. sportprogramban vagy leginkább kézi módban flepnivel váltogatva annyi "hátrányod" lesz, hogy nem hagy hibázni a gép, de amúgy nem pofázik bele. nekem saját részre csak az 1.8t tiptronic passat volt és még az a viszonylag buta váltó se volt lassító tényező. egy sokkal jobban hangolt dsg, pdk vagy a robotizált kuplungos selespeed meg sokkal komolyabb liga, ott hagyja ütni a limitert, abszolút nem pofázik bele. ugyanúgy tudsz mindent csinálni, mint a kézivel, csak nem kell a botért nyúlkálni és a kuplungon ugrálni. szóval racionálisan egyre nehezebben védhető a kézi váltó, de ha csak annyit mondasz, hogy mert te azt szereted és pont, abba nem lehet belekötni csak ne akard megmagyarázni
EQMontoya
veterán
Mentem egy párral, családban van több. Ameddig egyenesen gyorsítasz, lassítasz, addig jók, tényleg.
Finoman pakolnak, és meglepően gyorsan.
Gond inkább akkor van, ha hirtelen valami mást kéne csinálni, mint ami eddig történt, mondjuk 2-3 fokozatot visszaváltani, vagy mondjuk nagyobb fékezéshez kettőt visszaváltva motorfékezni. Ott azért van gondolkodás meg tanakodás.
Füllel váltogathatót nem vezettem még, az biztos jobb valamivel, főleg, ha tényleg nem pofázik bele, hogy mit csinálsz. Sajnos elég soknál volt az a kritika, hogy igenis belepofázik meg felülír.
Brumi: A 8-as időt az 1.4 TSI is tudja - gyári adatok alapján azért nem. Youtube-on sok mindent láttunk már. És ha még tudja is, az azonos gyorsulás közel sem elég kitakarítani valakit a belsőből.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
EQMontoya
veterán
Ahogy mostanság elnéztem, autópályán 1-2 komolyabb géptől eltekintve, mint a Tiéd, nagyobb Audik, stb., leginkább néhány hülye majom megy 160-nal, áttolva a gázpedált a tűzfalon. Tényleg nem értem néha az embereket, 1.4-1.6 szívó benzines autóknak miért kell 150 fölött tolni?
Az meg, amikor elkezd kivillogni az 1.6 H Astra a belsőből 140 körül, különösen mókás jelenet.
Same rules apply!
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Új, bontatlan Samsung S24+ 256 GB black
- Dell Latitude E7270, 12,5" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
- Amazfit I T-REX 2 I GTS 3 I GTR 3 I GTR 3 Pro
- Új Latitude 7440 2-in-1, FHD+ IPS kihajtható érintő, i7-1365U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, IR kamera, gar
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 1000 Lite Corsair 650W