Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [eldiablo:] Kioxia XG6, BiCS please
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
-v-
addikt
Ezt jo tudni
McSzaby
őstag
Azért az emberek többsége itt közép-Európában nem nagyon mer bevállalni nagyobbat annál. Én mondjuk eggyel régebbire gondoltam. 1.8-s vagy 2.0-s motorral.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
Kornel
veterán
Hol volt ez?
tibbike01
őstag
Új izzót szeretnék venni.
GE Megalight Ultra +120% vs Osram Night Breaker Unlimited között vacilálok. A tesztekből és a forumból kiderül, hogy az Osram egy hajszállal jobb-erősebb, árban viszont a GE valamelyest olcsóbb.
Kérdésem az, hogy élettartamra melyik a nyerő? Egyébként ti mit szóltok ezekhez a növelt fényerejű, fehér fényű izzókhoz?
diablo1984
veterán
ha új autó és valaki fél a turbós kismotoroktól, annak jó választás, igaz ha már lancer, akkor meg nincs motorválaszték, de legalább japán....
stickermajom
addikt
[link] De felszakadt a könyöklőm miközben szedte ki a kütyüt, szóval többet nem megyek.
Morris
veterán
Egy szavazat a GE-re.
Szvsz sz@r az összes emelt fényerejű izzó. Nálam fél évnél nem bírta tovább. Gondolom nagy a szórás a különböző beszállítók között, mivel eddig mindig osram nbu-t vettem, de az utóbbi időben fél évnél többet nem bírtak.
Most osram silverstar 2-t használok. Ez meglepően tartós. És a fényereje sem marad le sokkal az NBU-tól.
[ Szerkesztve ]
Skillet
addikt
miCSu?
(#34107) Morris
Nekem is silverstar 2 van. Tényleg tartós darabnak tűnik
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
Kornel
veterán
király.
majd szólok, hogy vigyázzon.
a drágábbikat választottad?
elég kemény, ha eddig tart nálad.
LógaGéza
addikt
Nekem is Osram NBU van benn, szerintem lassan 1 éve, de még jó - viszont többet nem vennék ilyet. Ez a kékes távolsági fény biztos jó országúton, meg olyan helyeken, ahol normális felfestés van, de itt sajnos nincs, és eléggé figyelni kell pár helyen, ha az úton szeretnék maradni... Ide jobb a sárgásabb fényű...
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
Nekem meg pont a GE jött be jobban.
Nem annyira kékes, mint az osram és szerintem jobban is világít.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
tibbike01
őstag
Én meg pont kékesfehér élénk színre vágyok.
Esős időben rettentő rosszul látni vele. (a kékes fényűvel)
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
stickermajom
addikt
A kisebbiket kértem, picit több mint 15 percet volt benn a gép.
Declare
őstag
Igen, az uthibakat nem venni eszre vele olyankor viszont szarazidöben es hoban nagyon jo....en azert vettem a köztes megoldast, se nem kek se nem sarga (pedig a kek nagyon designos )
BigBlackDog
veterán
Asszem nem mindenkinek egyértelmű, hogy mit jelent a "tekert kilométeróra".
gooool
őstag
Egyébként én nagyon elgondolkodtam, hogy a kereskedés autóit ezen opció behúzásával rakom fel.
Sok ember most úgyis kipróbálja, hogy jujj, ilyen is van, aztán szépen megnézi az autóinkat, amiket amúgy lehet nem is tekintene meg.
(Amennyiben ez másnak még nem jutott eszébe, a szerzői jogdíjakról priviben egyeztessünk. )
LógaGéza:
Na mondom én...
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
LógaGéza
addikt
Ez egy jó reklámfogás. Mostanában még a csapból is ez fojt, hogy milyen opciót rakott be a HaHU, és talán ez a Merci az elsők között volt, aki bejelölte. Képzeld mennyi megtekintése lehet azóta
gooool
Úgy látszik egyre gondoltunk
[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
BigBlackDog
veterán
No igen, reklámfogás. Én mondjuk úgy gondolkozok, hogy aki nem tudja a valós adatokat megadni az adott járműről (tehát a hirdetés nem konzisztens, van valami oltári nagy ellentmondás benne kapásból), azzal inkább nem is foglalkozok. Eddigi tapasztalatok alapján az ilyeneknél mindig kiderült valami durvább turpisság, csak idő kérdése volt. Szerencsés esetben csak 1-2 perc ment el telefonálásra, kevésbé szerencsés esetben viszont utazni is kellett még 2*30-50 percet ehhez. És szerintem ebben van is valami logika, hiszen, ha egyenes az eladó, akkor nem kerül ellentmondásba saját magával semmilyen szinten sem. Persze ez csak saját vélemény.
Declare
őstag
Joo, de hat ez csak gag szerintem is mar a hirdetes kepeiböl, szövegeböl le lehet szürni sok mindent. Biztos nem is hivnek fel olyan hirdetest, ahol ilyen homalyos, koszos kepek vannak fent, tele helyesirasi hibaval. Szerintem ez alapbol nagy sokat elarul, milyen az ember, milyen lehet az az auto.
Meg amikor ott van, hogy navi es bent figyel egy TomTom a szelvedön ...meg a LED fenyszoro es akkor van ket utolag felfurt led nappali menetfeny....
[ Szerkesztve ]
brumi1024
veterán
Néha (általában) nem értem a totalcart. Itt ez a kívülről tényleg nem rossz GS-F. Egy bekezdésben áradozik a belső térről, majd jön a kép és... Ez nekem nem egy közel 30 milliós autó belső tere. Azzal egyetértek, hogy belső térben a BMW néha tényleg "buflák", de hogy igényesebbnek tartani ezt a belsőt egy BMW félénél... (Azért a 7-est linkeltem, mert az 5-ös egy 2011-es kasztni, év végén jön az új.)
EQMontoya
veterán
Ez a GS egy 2013-mas modell, amiből most jött ki egy erősebb változat, tehát ez sem új.
És kategóriában is az 5-ös az ellenfele, szóval linkeld azt nyugodtan. Aktuális m5-höz lehet hasonlítani.
A 7-es más kategória, az az abszolút luxus, annak az LS a kategóriatársa.
Same rules apply!
Integrale
veterán
Kivulrol nekem tultolt az osszes mai Lexus, belulrol viszont rakivanok kivetel nelkul. A BMW ezt a format reszelgeti 20 eve, es mar unalmas, elnagyolt a konkurensekhez kepest.
Az a kapcsolo tenyleg meltatlan, de a legtobb Lexusban van egy ilyen 20 eves kapcsolo, BMW-nek viszont a komplett beltere ennyi idos.
"Bad reklám is reklám too"
Skillet
addikt
280hp. azaz, AWD
átgondolom még az ajánlatot, aztán jelzek, oké?
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
Nekem is GE megalight 120 van most, en nagyon elegedett vagyok vele. Nem kifejezetten feher vagy kekes, de faszan vilagit esoben is
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
brumi1024
veterán
Itt az 5-ös, bár ebből hiányzik még pár extra. Lehet, hogy a 7-es luxuskategória (bár árban az is közel van már), de elöl a műszerfal kialakításban (eltekintve az Individual line dolgaitól) nem lesz valószínűleg hatalmas különbség az új 5-ös és a 7-es között.
Tudom, elfogult vagyok, de nekem egy cseppet sem tűnik igényesnek a Lexus bele, mondjuk egy sokkal olcsóbb A3 mellett.
(#34126) bitpork:
(#34123) Integrale: Ráférne az újítás igen, ettől függetlenül nekem még mindig tetszik.
[ Szerkesztve ]
stickermajom
addikt
Nekem valami olyan kéne H7-ben, ami bírja, hogy folyamatosan 20%-on üzemel, és nem túl sárga azon a teljesítményen sem. Lehet nekem is Silverstarra kéne benevezni.
Declare
őstag
Ne is legyen Nekem pont ezert tetszik, letisztult (masoknak puritan), nem kell semmi drasztikus valtas....kis csiszolgatas, kis ambiente light, kis bmw s illatpatron ennyi.....
Japan belterek, azok az en szememben sehol nincsenek a Bmw/Audihoz kepest (de ez izles, volt mar erröl diszkurzus....van akinek az tetszik )
Ugyan így vagyok vele, valahogy nagyon közel áll hozzám a mai lexus belső. De csak a 2 analóg órásakat bírom befogadni, az a digitális kerek f-sport lócsöcs túl sok nekem.
Integrale
veterán
Nekem ha Audi belter, akkor A6 es A8, a tobbi nem all ossze. Az A3-ba nem illik a kerek Alfa beomlo, a BMW-k belterere pedig rafer az eles valtas mar.
A mostani Lexus belsok olyanok mint egy draga ora, ehhez legkizelebb az Audi ket emlitett modellje all, es talan a Merci, ha vegre leszoknanak arrol a kiallo tabletrol.
A tobbi szamomra tulsagosan unalmas, ingerszegeny, es csak nagyon jol felszerelve jut rola eszembe a minoseg.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-v-
addikt
Uj TT belter?
TaaT
veterán
Give them hell Ukraine!
Declare
őstag
Szerencse, hogy megtalaljuk mindketten, amit keresünk....es pech, hogy egyikünk sem abban ül
(#34132) [rvilike] na ez egy jo kerdes....szerintem nem rossz, de nem is maradektalan [link]
brumi1024
veterán
Nekem pont azok nem, mindkettőn meglátszik a kor, mondjuk egy Q7 vagy egy A4 mellett. Élőben nagyon impresszívek, ahogy a TT is.
Integrale
veterán
Ezeknek is szep a belseje, vagyis szep lenne osszessegeben, ha azzal a raccsal nem szurtak volna tokon a dizajnt.
Maserati jobban megcsinalta ezt, esztetikusabb (az a resze), de ha a huzatmentesseg a cel, akkor a Thesis megoldasa a nyero.
"Bad reklám is reklám too"
brumi1024
veterán
Itt látszanak az ízlésbeli eltérések, nekem nem jön be a Maserati design, viszont tetszik a végighúzott szellőző. A Lexus-szal nem ez volt a bajom, hanem a részletek, illetve azok kidolgozottságának a hiánya. Túl sok az egyszerű, már-már gagyi hatású gomb(sor), a csicsás felület stb. És olyanra vajon figyeltek, mint az összehasonlítás alapját képező Audiknál, hogy minden gomb ugyanúgy kattan, teljesen mindegy, hogy az az indítógomb, az MMI tekerője, a kormány egy gombja, vagy hátul az ablaklehúzó?
[ Szerkesztve ]
Ez azért durva: MitsuNissan Viszont a cikk címe tényleg túlzó, nem beolvadás ez csak tulajdonrészvásárlás.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Declare
őstag
Nagyon klassz kocsi A tükör mit tud? Tavolsagtarto tempomat? Kormany az az ambiente felszereltseg resze ugye? (a sportosabb varians nekem jobban bejön )
A kutyass kep az best
Qru
MODERÁTOR
Nem véletlenül olcsó, ez csak B1-es olaj. A legnagyobb jó indulattal is max közepes minőségűnek mondható, én nem erőltetném...
Legalább egy B3/C3-asat vegyél bele szvsz.
Am mit ír elő a gyártó?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Hát nah.
Mindenki mennyen haza nem van itten semmi látnivaló.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
pit stop
addikt
Kíváncsi leszek mi lesz a vége...
Fúzió majd előnyöket hoz stb stb., közben meg kB. pont a Nissan és Mitsubishi palettája üti egymást legjobban. Mindketten terepjáró/platós fronton erős nemzetközileg. Közben meg erre építkezve is Renault is csinálja sajátjait...
Mitsubishire ráférne egy normális személyautó kínálat, de kérdés megkapja-e. Renault nissannal is sokat izmozott.
Colt, lancer, galantra nincs utód jelenleg.
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
F_Zolee
veterán
Ma megvolt életem első betétlap kitöltése(ártatlan vagyok ). Hogy mennyire nyomorék ez a nyomtatvány. "Baleset" leírására kb hely sincs. De majdnem egy negyed lapnyit kitesz, hogy X-eld be ki mit csinált épp...
BigBlackDog
veterán
Részvét. Jól gondolom, hogy személyi sérülés nem volt? Súlyos a sérülése a járgánynak?
És akkor képzeld el, hogy milyen élvezet kitölteni, ha GTK-ra törik a járművedet és a B oszlop mögött nincs az autónak ép eleme.
[ Szerkesztve ]
#03969024
törölt tag
Amikor a Daimler felvásárolta a Chyslert, akkor az Ausztráliai MMC-Chysler összefonódás miatt a Mitsu is a németek kezére került, akik csupán a Pajero vonalat vitték tovább, a személyautók túl erős konkurencia voltak számukra. Pedig az utolsó Európába szánt Galant... A mai napig megbámulják az utcán. Nem akarok vitát belőle, de az ezredforduló környékén a Mitsubishi volt a legjobb japán! És ez nem csak az én véleményem...
Integrale
veterán
EQMontoya
veterán
A galant szinte minden generációja szép volt, meg ott volt a Lancer Evo, de ezen felül személyautó fronton 95 óta nem alkottak semmi nagyot. A 3000gt-t nem tartom nagyra, a kis, élvezetes autókból meg abszolút kimaradtak, miközben a többiek csináltak Integrat, vtit, s2000-et, mx5-öt, rx8-at, Silviat, mr2-t, stb.
És középkategóriás autók terén is egy Xedos6, IS200, ATR valahogy sokkal izgalmasabb.
A Pajero mondjuk vitathatlanul király.
Same rules apply!
pit stop
addikt
A felsorolt autók inkább viszik a pénzt mint hozzák, Mitsu pedig sosem volt akkora gyártó, hogy több réteg/márkaépítő modellt fenntartson. Erre eddig az Evo/Ralliarr szolgált, de nemrég ezt a vonalat is kaszálták pénz/érdeklődés/? miatt.
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
#03969024
törölt tag
A "jó" és az "izgalmas" nem egy kategória. Innováció és megbízhatóság tekintetében szerintem jobbak voltak a többi japán gyártónál, igaz a Mitsubishinél az autógyártás csupán egy volt a sok közül, gyártottak ők mindent. Az RX8, S2000 azért nem a megbízhatóságáról volt híres. Olyan ez, mint egy Ferrarit hasonlítani egy Porschéhoz: Izgalmasabb az olasz, de némi élvezet sok szervizzel, a német pedig fordítva...
pit stop
A Mitsubishi talán a legnagyobb japán vállalat/pénzügyi csoport. [link]
[ Szerkesztve ]