Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [bitpork:] Bú. Boci bú- a bornyú kétszer pusztul
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [DraXoN:] Netfix lemondva
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
tresh
addikt
Kuplung,vagy az említett vezérlés de ha HF,ECU kell esetleg vagy bármi spec ami a motorhoz kapcsolódik (nem a kopó dolgokra gondolok) akkor nagyon nehezen beszerezhető legalábbis kb 7 ével ezelőtt havernak bora 2.3 v5 volt és 1 évig ált mire kapott új HF-t és azt is horror áron.Most talán annyi hogy van egy kettő darab amit behoztak az angoloktól. Semmi bajom nincs a v5-el de ha konszernen belül nézem az 1.8T ugyanezt tudja teljesítményre sőt.. (hangja nem olyan ez tény) de jóval könnyebben fenntartható és még a pékek is értenek hozzá.