Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [galaxy55:] Mi történt deviantart-on?
- [Re:] Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [TheLázs:] ADHS
- [Re:] [sh4d0w:] Windows Recall
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Mágus2
Közösségépítő
Nem érted, itt akkor is megy a kompresszor ha a teljes szellőztető panelt kikapcsolod, mert hajtja a szíj direktben. Namost ahhoz, hogy ne menjen benne egy bizonyos szint fölé a nyomás, hűteni kell elől a kondenzátort. Komprende? Szuzukiban még a mágneskuplungos votl, csak akkor húzott be a mágnes, amikor bekapcsoltad a klímát. Amúgy csak a szabadonfutó forgott a mágnes körül. Kérdezted, hogy miért bőg bennük a veni, ha annyira tudni akartad, ezért.
TaaT Nem, az nem modern, mert kikapcsolható a kompresszor és nem is kapcsol be 0 fok alatt, mert lefagyna csőben a cucc. Az újakat állandóan hajtja a szíj.
[ Szerkesztve ]