Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
tboldi
nagyúr
Ja, oké, de ettől függetlenül azért majd megírom, mire jutottam.
De amúgy nálunk az olykor-olykor előforduló, hidegindításkori elégtelen olajnyomásra figyelmeztetést leszámítva viszonylag problémamentesen üzemelt az Ypsilon az elmúlt 9 hónapban és ~4000 km-ben. Egyébként az új gyanúsítottam maga az olajszűrő vagy a háza. Lehet, hogy nem marad ott elég olaj, idővel visszacsorog a karterbe, és hamarabb bedobja a hibaüzenetet, minthogy újra feltöltődne. Mert amint túlvan ezen, többször már nem jön vissza, még menet közben sem, csak sok (8+) órányi állás után. Illetve ha tényleg olyan kevés lenne a nyomás, eléggé fémes zakatolást kellene halljak, gondolom, de nem hallok semmi rendellenest. 4 hengeres dízel értelmezési tartományban szépen jár a hibaüzenet alatt is.
[ Szerkesztve ]
molnarpeter
nagyúr
Insi 1.8? Váltó gyenge pontja ahogy láttam, olajcsere túltöltéssel valószínű itt is segíthet kicsit
macilaci78
nagyúr
Ühüm, a bringán, robogón nincs 12V, nem ok nélkül gondolkodok akkusban.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
macilaci78
nagyúr
Az autó 10+ mFt-nál kezdődik, használtan... Sajátos humor.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
simonjoe
senior tag
...bringámhoz spec pumpa kell, ez nem tudja felfújni, ott kevés a 8bar. Meg valahol az akkusat is töltened kell!
[ Szerkesztve ]
Joe
macilaci78
nagyúr
Töltöm powerbankról.
40 psi kell a bringámba, kb 3 bar. A motorba 2,5b.
Van egy 25 literes kompresszorom akár 12 barig, de az nem olyan mobil.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
tboldi
nagyúr
Ypsilon fogyi: 437,6 km 28,41 literből, azaz 6,49 l/100 km, ebben volt bőven klíma, város, meg egy győri út.
brumi1024
veterán
A Xiaomit tudom ajanlani. Bringahoz hasznalom alapvetoen (orszaguti) ~5-6 bar, de autonal is teljesen mukodokepes, csak lassabb.
opr
veterán
Uristen, az arat nem is neztem. Ki az az allat, aki egy ilyenre kiad ennyit?
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
pècsimunkás
addikt
Lehet, 20 millió - vagy mèg több volt új korában.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
K Norbi
addikt
Inkább legyen Német.
Azon belül meg Audi..
A többi csak
pècsimunkás
addikt
Neked milyen autód van?
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
K Norbi
addikt
Bicikli
pècsimunkás
addikt
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
(#235765) molnarpeter válasza macilaci78 (#235754) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Mondjuk a dízel kombi részben igaza van
Sziasztok!
2018-as 5 ajtós 308-hoz keresek pár kiegészítőt. Találtam is szinte mindenre megoldást a neten, de az ördög mindig a neten nem látható részketekben van, így konkrét tapasztalatokat szeretnék hallani.
1.) Árnyékolás
Vannak öntapadós, szúnyoghálószerű árnyékolók a hátsó ablakokhoz, meg a hagyományos harmónika napellenző a szélvédőre. A fóliázás is szóba jön.
A első oldalüvegeket egyik sem takarja. Sajnos a lakásom környékén nincsenek fák, szóval a 80 fokos autóba kell beszállnom, amin radikálisan szeretnék változtatni.
Hatékony megoldást szeretnék, lehetőleg hátul fix legyen, elöl pedig gyorsan le/fel szerelhető, mert néha napi 5-ször lesz rá szükség.
2.) pedálokra takarólemez
Nem feltétlenül ilyen sportkocsis kialakítás kellene, de hátha szemre már elkezdett kopni, így megvédeném, ha megéri.
Fontos kenne, hogy ne kötyögjön, ne essen le. Ezt sajna neten nem tudom megállapítani.
3.) 230V
Erre van megbízható, értelmes megoldás?
4.) (gumi?)szőnyeg az eslő ülések elé
A gyárinál jobbat szeretnék. :)
Előre is köszi a válaszokat!
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
tboldi
nagyúr
1. Hátra sötétítő fólia, az biztos, de előre az oldalablakokra is lehet, ha a fóliával együtt nem lesz 70%-nál kevesebb a fényáteresztés.
2. A pedálokon többnyire gumiborítás van, ami cserélhető, nem aggódnék miattuk. Majd ha nagyon ramaty lesz, veszel újakat.
3. Passz.
4. Én utálom a gumiszőnyeget, télen is szövetet használok, a standard gyárit. Nyárra meg van szintén gyári "exclusive".
Köszi!
1 - a szélvédőre simán menjen a harmónika cucc?
Van ennél jobb megoldás?
2 - Oks, köszi, akkor nem aggódom.
4 - sajna, nekem a gyári eldobta a szőrzetét nagyon hamar.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
molnarpeter
nagyúr
Rezaw plast hótálca korrekt, csak legyen gyári rögzítő fül neki.
-v-
addikt
Tippelek, ha a szituacio megoldodik meg is valsz tole
Igen az
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Tegnap este főtengelyes briggs motoros fűnyírót szereltem meg kalapáccsal
Füvet vágott vele a gyerek, szól, hogy menjek már, ki baj van.
Kifolyt a motorolaj (miután fejreállította) és nagyon csattog valami.
Na, tegyük fel az asztalra, mutasd.
Tö-tö-tö-tö...
Már a szomszéd átkiabált, hogy az főtengely lesz :D
Na nézzünk alá. A ház lemeze elöl vagy 3 centire be volt hajolva, gondolom valami kőnek nagyon nekitolta, és beleért a pengébe. Kikalapáltam, semmi baja.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
tomcsi23
veterán
Hogy alakult a fogyasztás
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
2 doboz sör/ 500 négyzetméter gyep. Vagy mire gondolsz? Nem, amúgy nem ittunk.
https://tinyurl.com/rasoapro
K Norbi
addikt
Így van, élhető, használható.
Mennyi olaj, meg liszt belefér
macilaci78
nagyúr
Nem az a gond, hogy micsoda és mennyibe kerül, hanem hogy "itt kezdődik"...
molnarpeter: dízel kombi van, német, ezredfordulós.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-v-
addikt
Mi ez a fos?
molnarpeter
nagyúr
Egy földszintes X6M
Köszi!
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
K Norbi
addikt
Puma K
veterán
Azért beteg verdát használtak ehhez a meneteléshez: [link]
Mercedes Sprinter 906
Offroad verzió:
A mostani céges Peugeot Boxer H3L2 2.2 dízel 140LE/340nm fülke szempontjából egy kalap sz@r az említett Merci Sprinterhez képest ami a Boxer előtt volt... a Sprinternek a Boxerhez képest óriási méretű a fülkéje, az oldalsó ablakai és jobb szögben van a szélvédője...
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
Qru
MODERÁTOR
7.76 (bc 7.2). Csak orszagut (90-100) vegig klimazva.
Puru OMV 95 ment bele, mm95 nem vt.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
radi8tor
MODERÁTOR
Néztem is, hogy olyan lazán veszi a jégbordákat, nem sima terepjáró lehet.
⭐ Stella
molnarpeter
nagyúr
Mikori Boxer? Csak olajpumpa miatt kérdezem, euro 5-től bevezetett fajta el szokott romlani.
Puma K
veterán
2021 májusában gyártották és ahogy néztem ez még euro 5b.
Az euro 6 meg 2021. júniusától lett elérhető:
Peugeot Boxer és Citroen Jumper - Mostantól az Euro 6
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
Puma K
veterán
Neve is van amivel a hölgyek(!) mentek: Henry
A tiktok videó amit linkeltem azon látszik, hogy kb 1:1-ben megegyezik azzal ami a képen van. Pofás darab
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
z0d1@Ku$
senior tag
Megvolt az európai kiruccanás 1.4 tjet Deltával. Budapest-Luxembourg-Budapest (egy kis franciaországi kitérővel). Közel 3000 megtett km 6.7-es átlaggal, a hazautat 12 óra 30 perc alatt tettük meg. Odafele 3 felnőtt, egy gyerek, visszafele 4 felnőtt 1 gyerek. Visszafele rendesen meg volt pakolva a kocsi. Ez volt az autó első hosszabb útja mióta nálam van, de hibamentesen túlélte szerencsére.
Érdekességképpen a másik autó amivel mentünk egy c5 tourer 2.0 dízel, az is kb 6 literes átlagot hozott, de az nagyon hajós járat volt a hidrós futómű miatt
brumi1024
veterán
(#235789) szabonagyur válasza szabonagyur (#235718) üzenetére
szabonagyur
félisten
CactuS
Arcképgyáros
Egy jó kis használt német ex-prémiummal, közel a 200k-hoz lehet igazán jókat sz*pni. Ahogy mondod, mindenkinek mások az igényei.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
pècsimunkás
addikt
CactuS
Arcképgyáros
Na, a végén Andrisnak is lesz egy kis hörcsögje?
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Sanszos, de még nem döntöttem el. Momentán nem tudok jó szívvel gondolni rá.
Sok macera van 2 autóval, főleg, hogy rongytetős. Egy MX5 RF-re cserélném, mert jó vele menni és a mérete is vállalható. De akkor ott lenne újfent a rozsda para. Cayman - sokat fogyaszt, 98 oktán kell neki, a mai világban 2x meggondolandó. Tetszik a Toyota GT86, az lehet gyengusz lenne, magas fogyasztás mellett.
Versenykék M235i automata még tetszik, igaz sose próbáltam.
A Golf hibátlan, ma 5,9-cel jöttem Balaton - Budaörs Non-stop Wash viszonylatban [kép], hazáig 6,0.
Egy műanyagápoló nem tudja eltüntetni a karcot. Halványabb lesz tőle esetleg. A karcot a csere tünteti el, mivel hazai gyártású Suzuki, így olcsó lesz a hozzávaló idom.
Kend le az ápolóval, és ne foglalkozz vele.
szabonagyur
félisten
Kend le az ápolóval, és ne foglalkozz vele.
Lekenem ezzel nincs gond, de attól még idegesít
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
barnam_
nagyúr
Még mindig hihetetlenül jól fogyaszt az a 2.0 tsi, de gondolom nem padlógázas gyorsításokkal jön ki az 5,9
Másik témára, bár nem feltétlenül a te stílusod - viszont német: SLK? Legalább keménytetős
Ma mentem egy rövid kört a másik 124-ssel: hihetetlen hogy mennyire könnyen hozzá szokik az ember a jóhoz.. nagyon fura volt kuplungolni kell meg hogy taposni kell a féket az újabb Mercihez képest
radi8tor
MODERÁTOR
Jaja, bár az ő Henry-jének van gumifújó csatlakozása is a felninél.
⭐ Stella
71, 77-es utakon vonatoztunk, 8-ason 120-140, majd keresztül Fehérváron, M7 120-140, baleset miatt le a 7-esre, vissza M7-re. Semmi padlógáz, de nem is Plattner. Kb. ez lehet a családapás stílus. 🤗 Vagy a másnapos.
Szerk: Apám kb. így vezethet. Klíma végig, igaz nem nagyon számít.
Az SLK porondon volt egy darabig, aztán elvetettem. Mindenképpen olyant szeretnék 2. autónak amiben szigorúan a földön kell ülni.
El ne add a '24-est! ☝️
[ Szerkesztve ]
426os
őstag
Az nagyon jó fogyi. Én múlt hétvégén mentem 1500km-t a tjet Bravoval (Bp-Ausztria-Debrecen-Bp-Kecskemét-Bp), nekem 8 körüli fogyi jött ki. 1-2-3 felnőtt, kevés csomag, óra szerint 140-150, nap végén néha több.
.