Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Kornel
veterán
lehet attól is...
nem sok swift mászkál 205-ös gumikon
joamilestoné: nem hinném, ez esetben...
a nyári GY eagle F1-ek ha jól emlékszem G, azaz a legrosszabb üzemanyagtakarékossági osztályba tartoznak, saját bevallásuk szerint is, ehhez képest a téli Falken HS449 E kategóriás.
Hosszú távon, egyenletes tempóban gyakorlatilag ugyanannyit eszik, mint előtte, sőt sikerült kevesebbet is néha.
Viszont városban, illetve olyan felhasználáskor, amikor sok elindulás, megállás van, ahol jobban számít, hogy mekkora tömegű kereket kell elindítani sokszor egymás után, ott élesen mutatkozik a különbség, +0,5, de akár bp. belvárosában +1 liter is a korábbihoz képest, és mind gyorsuláskor, mind fékezéskor érzem a plusz tömeget a kerekeken.
[ Szerkesztve ]