Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Real Racing 3 - Freemium csoda
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] A használt VGA piac kincsei - Július I
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Kornel
veterán
Moost mondjam az, hogy csak egy renault?
De nem
Inkabb tenyleg beszelj Magus doktorral, lehet tavolrol okosabb, mint a hires pesti szerelo"mesterek"
Qru
MODERÁTOR
Hát ez főleg a távolkeleti vasak nyelvét beszéli de a főbb márkák utasításkészletei is benne vannak a szoftverében.
Eddig S60-al, mk1 Fókával meg A4-el próbáltuk, azokból hibakódot is tudott törölni meg mutatta az értékeket amiket mér a kocsi. Ránézünk a tiédre is.
#nincsbennetarcsi
tomiii.
aktív tag
Ha már volt pár szó róla a cikkben. Nem értem, hogy valaki miért nem köti be magát, én az udvaron belül is reflexből bekötöm, közben motor sincs kocsiban, hanem tolnak. Viszont nem is értem, hogy miért büntetik. Aki hülye, haljon meg. Tartja a mondás.
[ Szerkesztve ]
TaaT
veterán
"Viszont nem is értem, hogy miért büntetik."
Ezt én se értettem régen, aztán egy nagyon jó példát írtak valamelyik fórumban.
Megy előtted valaki, megáll a lámpánál, te későn veszed észre, hátulról megtolod szépen, másik elvtárs homlokkal kilöki a szélvédőt. Téged nagyon meg vágnának érte, pedig ha be lett volna kötve valszeg nem sérült volna meg.
"Aki hülye, haljon meg. Tartja a mondás."
A másik indok, aki be van kötve kisebb eséllyel hal meg, aki meghal nem adózik többet, szal életben kell tartani egészen a nyugdíjkorhatárig. Nem vicc, kiszámolták mennyit veszít az állam egy halotton.
Give them hell Ukraine!
Kornel
veterán
Ezek szerint eleg jol lehetne tiltakozni egy - tetszoleges - rendszer ellen munkakepes koru emberek tomeges ongyilkossagaval
tomiii.
aktív tag
Hmm, tényleg korrekt érvek. Így már más.
kornelka:
Melack
veterán
Apósom keres szintén Nubira III-ba 2 dines fejegységet, olyat, amiben navi is van, és el lehet rejteni. Tudtok ilyet? Ne legyen irreálisan drága a kocsihoz képest
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
Kornel
veterán
Pedig az lesz.
Valami kinai androidos kutyut kell keresni a jobbik fajtabol, 100+k.
Melack
veterán
Tyű, akkor arra még várni fog :/
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
A másik a korházi költség sem mindegy
2x Ryzen 5 3600 # 2x Sapphire RX 570 8GB # 2x G.SKILL 16GB Ripjaws V DDR4 3600Mhz # KINGSTON 500GB NV1 M.2 PCIe M.2 3,500MB/s read, 2,100MB/s write,
EQMontoya
veterán
Nem tudnak érte nagyon megvágni, mert ugyan a balesetért Te leszel a felelős, de az önmagában nem okozott volna a másik félnek semmilyne személyi sérülést, tehát azt nem nagyon fogják tudni a nyakadba varrni. Ellenben Őt még meg is büntetik, mert nem kötötte be magát.
Same rules apply!
Declare
őstag
"de az önmagában nem okozott volna a másik félnek semmilyne személyi sérülést"
Ezt azert megnezem, ahogy bebizonyitod
Vegyünk egy olyan peldat, hogy frontalis ütközes, X soför a hibas. Vetlen soför nincs bekötve, kirepül az atobol, meghal. Innentöl kezdve, X soför egy halalos közlekedesi baleset okozoja, mig ha be lett volna kötve, lehet nem lesz semmi baja a vetlennek.
Nem vagyok jogasz, de nehezen tudom elkepzelni, hogy jol jöhetne ki a vetkes soför a dologbol, mondvan, ö csak az anyagi kart fizeti, hogy meghalt a masik, arrol nem tehet....söt meg neki fizessenek, mert a halalos baleset okozasa miatt pszichologushoz kell jarnia fel evig
Szerintem nem nagy durranas, hogy beköti az ember az övet, ugyan azzal a mozdulattal, ahogy beinditja az autot....szoval nem tudom sajnalni azt, akit ilyen miatt megbüntetnek.
[ Szerkesztve ]
EQMontoya
veterán
Szerintem ez pont az a szitu, amikor a barom motoros meg a süket papa karambolozik.
Simán osztott felelősség a vége, mert ugyan a papa nem adott elsőbbséget, de a motoros is simán meg tudott volna állni, ha 90 helyett nem 190-nel jön.
Same rules apply!
Declare
őstag
Hat mondom, nem vagyok jogasz, lehet, hogy igazad van viszont nekem ez a "siman meg tudott volna allni", meg "nem lett volna baja" valahogy igen gyenge labakon allnak. A lenyeg, hogy mi lett....az hogy most, "ha jobb gumija van es nem 6 eves", "ha ivott volna egy kavet fel oraja", "ha eppen nem kelendozik el a figyelme egy pillanatra".... ezek olyan megfoghatatlanok.
Most nyilvan a Te peldad ilyen szempontbol egyszerübb eset. Ha van a motoros mögött 500m fekcsik es amugy 2 km t repült meg az ember, akkor az eleg valoszinü, hogy nem logatjak fel a "süket papat"
dashcam-et minden autoba...az sok ilyen kenyes szitut segitene tisztazni en nagyon gondolkozom rajta, hogy beszerzek egyet.
EQMontoya
veterán
Ilyenkor igazságügyi szakértőt szoktak kirendelni, ha perre jut a dolog, Ő fogja megbecsülni a becsapódási sebességet is, ebből azt is, hogy kb. ki mennyivel jött, és milyen eséje lett volna mondjuk túlélni bekötve vagy megállni normál tempóról.
Same rules apply!
Qru
MODERÁTOR
Tud olyan jó lenni egy turbómotor, mint egy szívó, ha a Honda mérnökei csinálják? - [link]
TC TypeR 2015 teszt.
#nincsbennetarcsi
lsc
nagyúr
Azért a külsejénél elszaladt a ló, kevesebb szerintem több lett volna.
Az élet kegyetlen .
faternak egy 1999-es 1,4 90 ló civikje van 300e+ km-el kopó alkatrészeken kívül semmi nem lett cserélve, karosszériázni kellett a hátsó kerékíveknél tavaly, motorikusan most is hasonlóan megy (hangja is szép), mint az én 2011-es 1,4 105 lovas kia-m, fékek is jók, a kormány már nagyon gatya, de ez a sok napon állás miatt van. Csak a szívó, imádom mikor 4felett elkezd morogni (kia és honda is)
tudom ezek kicsi szívó motorok, de akkor is
[ Szerkesztve ]
2x Ryzen 5 3600 # 2x Sapphire RX 570 8GB # 2x G.SKILL 16GB Ripjaws V DDR4 3600Mhz # KINGSTON 500GB NV1 M.2 PCIe M.2 3,500MB/s read, 2,100MB/s write,
Qru
MODERÁTOR
Átérzem. Mikor a 2,5-ös szívóm 4000-nél elkezd hörögni újra és újra szerelmes leszek.
A kormányt meg 20k-ból bebőrözik és kész.
mod:
lsc: Ez az európai ízlésnek valóban sok. Kicsit túltolták. De hát nem itt adják el őket hanem keleten, az ő ízlésükhöz van igazítva.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
mdani01
aktív tag
Szerintem formára is gyönyörű, minden pont ott van ahol lennie kell. A sima 9gen is szép de ez.. Ha lenne pénzem rá, már nem lenne
Na igen a bubunak is az a bizonyos hörgése, zene a füleknek
[ Szerkesztve ]
iPhone 6S SpaceGray
-v-
addikt
Hat ez jo szar lett
zoo8800
veterán
Elvinném egy körre. De aki ezt megrajzolta, az még most is egy gyerek, a szó negatív értelmében.
rip and tear, until it is done
MunezXBK
nagyúr
Vagy kábszizott.
zoo8800
veterán
Nem. Ennyi cuccba BÁRKI belehalna 10x. Ezt egy debil rajzolta debileknek, számomra kétségtelen.
Már csak az NFS matrica meg a színváltós neon hiányzik róla.
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
TaaT
veterán
SzlobiG
félisten
Szar? Ezt azért nem mondanám rá. A külseje tényleg kicsit túl lett lihegve, de szerintem brutális lett a menet dinamikája az a motor nagyon ütős. Mondom ezt úgy hogy inkább német autókat kedvelem.
EQMontoya
veterán
Csak ennyi erő első kerékre felesleges szerintem.
Élvezetes autózáshoz nem feltétlen nyomatékhegyek kellenek.
Azért érdemes belegondolni, hogy bőven erősebb, mint az NSX, nyomatékban meg legalább másfélszeresét adja le. Mégis arra mondja mindenki, hogy tökéletes.
Same rules apply!
Qru
MODERÁTOR
Kéne egy rendes 4wd rendszer alá és akkor már egy STi ellen is kiállhatna.
#nincsbennetarcsi
Elrejteni a 2 dineseket nem nagyon lehet, a márkák 140 ezertől kezdődnek és offline navijuk. Körbejártam a témát 1 hónapja, egy jó portfóliós kínai cégtől rendeltem, androidos, annak minden előnyével. 80 körül volt a cucc + vám. Nem olcsóak egyáltalán.
Mágus2
Közösségépítő
Az nem kattanás, hanem ránt egyet a főtengelyen, mikor ismét elindul. Sokminden lehet, de nem sok mindent nem mutat a diag. Ilyenkor érdemes élő adatot olvasni, és amikor ezt játssza, megnézni, nem esik-e ki velemi létfontosságú szenzor jel. Nem sok olyan szenzor van, ami nélkül nem tud járni a motor, speciel a motorfordulat jeladó ilyen. Annak ha kiesik a jele egy pillanatra, leáll a motor, de ha visszatér a jel, ismét jár, ha nem érkezett leállni.
Lehet még táp relé, ü.a pumpa, befecskendezés kimaradás egy vagy több hengeren, meg még vagy 3000 másik apróság. A fent említettek a valószínűbbek. Most más csak egy péket kell találnod, aki végig zongorázza és kizárja a lehetőségeket.
[ Szerkesztve ]
szőröscica
addikt
Akkor ha jól gondolom, ez a hang nem csak a fülemnek, hanem magának a motornak is eléggé fáj.
Köszönöm szépen a válaszod. Elégedett vagyok a pékkel, jó kenyeret süt: tárolt hibakód mint írtam, nincs, mikor nála járok, akkor természetesen sosem jelentkezik a dolog, így hiába nézünk élő adatot, minden érték normálisnak tűnik.
Qru
MODERÁTOR
Kéne egy obd olvasó és azzal nézni mizujs ha éppen előjön a hiba. Voltam hasonló cipőben ott végül a gyújtótrafó és/vagy kábelköteg hiba maradt a két fő esélyes. Érdemes a legolcsóbbtól a drágább felé haladni. Tehát ilyenre gondolok hogy előbb üzemanyagszűrő csere meg ilyesmi olcsóbb dolgok cseréje ha nem segít akkor lehet menni a drágább felé. Nincs annál kellemetlenebb érzés mikor cserélsz trafót sok-sok tíz ezerért meg kábelköteget és kiderül hogy amúgy csak a 2k-s szűrő miatt volt a hiba adott esetben.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Mágus2
Közösségépítő
A gázolajszűrő mikori? Csak mert nem szereti a vizet a motor.
runner 125
nagyúr
Következő generáció 100% h AWD lesz.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Qru
MODERÁTOR
Bedobják alá a Legend AWD rendszerét és kész. Az meg el is bír ekkora teljesítményt mert az is 300 lovas alapból.
#nincsbennetarcsi
szőröscica
addikt
30 ezrenként cserélem, tavaly nyári, kb. 25 ezernél tart - Mann van benne. De már előző télen is csinálta ezt, akkor pedig csak pár ezer km volt a szűrőben.
Érdemes lenne megpróbálni? Egyébként azt hiszem, van benne valami vizesedésérzékelő: egyszer a márkaszervizben elfelejtették visszadugni a csatlakozóját csere után, és visított érte.
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Én 10.000-ként. 1x cseréltem 20-nál, meg is szivatott.
Mágus2
Közösségépítő
A legutóbbi csere előtt is csinálta? Cseréld ki a szűrőt(minden egyes olajcserénél ki kellene belőle engedni a vizet), ha marad a hiba méress a pékkel résolaj veszteséget mindegyik injektoron. Ha nem egyforma, akkor küldd el felújításra, ha már mind egyformán pisil, akkor van egy jó alap, amiből ki lehet indulni.
Nem mellesleg ez a CR rendszeri zzít amikor intenzíven gyorsítasz, szóval ha gond van valamelyik izzító gyertyával, az is okozhat galibát.
Nem tudom mennyi egy ilyen szűrő az autódba, de biztosan olcsóbb, mint a befecskendező rendszer bármelyik része. Inkább az olajjal cserélném, mint a TDI-s kolléga.
[ Szerkesztve ]
szőröscica
addikt
Nem csinálta az előző szűrővel, vizet pedig nem engedtünk le belőle, az biztos. Nem tétel, írok is a szerelőmnek, hogy cseréljük ki a hétvégén, ha belefér neki.
Az izzítógyertyák rendben vannak, ha bármelyik kimegy, visít érte rögtön indításnál az autó.
Snoop-y
veterán
Hat aszfalton lehet elverne igy ahogy van AWD nelkul is.
Marha jo a futomuve es palyan gurulobol kisebb a hajtasi vesztesege.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
mdani01
aktív tag
Akkor elég sok "debil" van aki venni fogja, de gondolom te biztosan szebbet csináltál volna.
iPhone 6S SpaceGray
Veron
őstag
Sziasztok!
Azt meg tudjátok mondani, miért csinálja az ülésfűtés azt, hogy egy ideig melegít, majd kicsit visszahűl, majd megint melegít és így tovább. Egy egyszerű ki-be állásos változatról beszélünk egy Fiestában.
Gondoltam arra, hogy így "szabályozza", hogy ne melegedjen túl, igaz lehet ez?
Kösz!
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
Minden autóban ilyen, legalábbis amikhez nekem volt szerencsém. Azért mert megsül a segged.
Kornel
veterán
Igaz.
Egy egyszeru suzuki is ezt csinalja.
Ha forro lesz a seggem alatt, akkor kis ido mulva kikapcsol, majd ha hulni kezd, akkor be, es igy tovabb.
Olyan mint a vasalo.
szőröscica
addikt
Az E39-ben 3 fokozatban állítható volt, és nem kapcsolgatta fel-le. Igaz, abban még a kihúzható combtámasz is fűtött volt. Istenem, de hiányzik az az autó. És az nem álldogált le, mint ez a ribi.
KisBundi
őstag
2004-es mazda 3-hoz nem tudjátok hol találok kédergumit? Úgy tűnik ez az egyik oka a 100 feletti szélzajnak, ugyanis szakad szét az ajtó körül
[ Szerkesztve ]
Nekem is 3 fokozatú, de nagyon jól teszi a dolgát, sosem forró, csak mindig tökéletes.
MunezXBK
nagyúr
Enyémben 6 és ez sem kapcsolgatja.
zoo8800
veterán
Én csak a végeredményt tudom értékelni, mint fogyasztó. Egyébként attól, hogy én sugárban okádok tőle, neked még tetszhet.
rip and tear, until it is done