Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21951) Kornel válasza szőröscica (#21949) üzenetére


Kornel
veterán

Moost mondjam az, hogy csak egy renault?
De nem ;)
Inkabb tenyleg beszelj Magus doktorral, lehet tavolrol okosabb, mint a hires pesti szerelo"mesterek" :)

(#21952) Qru válasza aero. (#21941) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Hát ez főleg a távolkeleti vasak nyelvét beszéli de a főbb márkák utasításkészletei is benne vannak a szoftverében.
Eddig S60-al, mk1 Fókával meg A4-el próbáltuk, azokból hibakódot is tudott törölni meg mutatta az értékeket amiket mér a kocsi. Ránézünk a tiédre is. :K

#nincsbennetarcsi

(#21953) tomiii. válasza lsc (#21945) üzenetére


tomiii.
aktív tag

Ha már volt pár szó róla a cikkben. Nem értem, hogy valaki miért nem köti be magát, én az udvaron belül is reflexből bekötöm, közben motor sincs kocsiban, hanem tolnak. Viszont nem is értem, hogy miért büntetik. Aki hülye, haljon meg. Tartja a mondás.

[ Szerkesztve ]

(#21954) TaaT válasza tomiii. (#21953) üzenetére


TaaT
veterán

"Viszont nem is értem, hogy miért büntetik."

Ezt én se értettem régen, aztán egy nagyon jó példát írtak valamelyik fórumban.

Megy előtted valaki, megáll a lámpánál, te későn veszed észre, hátulról megtolod szépen, másik elvtárs homlokkal kilöki a szélvédőt. Téged nagyon meg vágnának érte, pedig ha be lett volna kötve valszeg nem sérült volna meg.

"Aki hülye, haljon meg. Tartja a mondás."

A másik indok, aki be van kötve kisebb eséllyel hal meg, aki meghal nem adózik többet, szal életben kell tartani egészen a nyugdíjkorhatárig. Nem vicc, kiszámolták mennyit veszít az állam egy halotton. :)

Give them hell Ukraine!

(#21955) Kornel válasza TaaT (#21954) üzenetére


Kornel
veterán

Ezek szerint eleg jol lehetne tiltakozni egy - tetszoleges - rendszer ellen munkakepes koru emberek tomeges ongyilkossagaval ;]

(#21956) tomiii. válasza TaaT (#21954) üzenetére


tomiii.
aktív tag

Hmm, tényleg korrekt érvek. Így már más.

kornelka: :DDD

(#21957) Melack


Melack
veterán

Apósom keres szintén Nubira III-ba 2 dines fejegységet, olyat, amiben navi is van, és el lehet rejteni. Tudtok ilyet? Ne legyen irreálisan drága a kocsihoz képest:)

Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs

(#21958) Kornel válasza Melack (#21957) üzenetére


Kornel
veterán

Pedig az lesz.
Valami kinai androidos kutyut kell keresni a jobbik fajtabol, 100+k.

(#21959) Melack válasza Kornel (#21958) üzenetére


Melack
veterán

Tyű, akkor arra még várni fog :/

Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs

(#21960) kisza25 válasza TaaT (#21954) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

A másik a korházi költség sem mindegy :(

2x Ryzen 5 3600 # 2x Sapphire RX 570 8GB # 2x G.SKILL 16GB Ripjaws V DDR4 3600Mhz # KINGSTON 500GB NV1 M.2 PCIe M.2 3,500MB/s read, 2,100MB/s write,

(#21961) EQMontoya válasza TaaT (#21954) üzenetére


EQMontoya
veterán

Nem tudnak érte nagyon megvágni, mert ugyan a balesetért Te leszel a felelős, de az önmagában nem okozott volna a másik félnek semmilyne személyi sérülést, tehát azt nem nagyon fogják tudni a nyakadba varrni. Ellenben Őt még meg is büntetik, mert nem kötötte be magát.

Same rules apply!

(#21962) Declare válasza EQMontoya (#21961) üzenetére


Declare
őstag

"de az önmagában nem okozott volna a másik félnek semmilyne személyi sérülést"

Ezt azert megnezem, ahogy bebizonyitod :)

Vegyünk egy olyan peldat, hogy frontalis ütközes, X soför a hibas. Vetlen soför nincs bekötve, kirepül az atobol, meghal. Innentöl kezdve, X soför egy halalos közlekedesi baleset okozoja, mig ha be lett volna kötve, lehet nem lesz semmi baja a vetlennek.

Nem vagyok jogasz, de nehezen tudom elkepzelni, hogy jol jöhetne ki a vetkes soför a dologbol, mondvan, ö csak az anyagi kart fizeti, hogy meghalt a masik, arrol nem tehet....söt meg neki fizessenek, mert a halalos baleset okozasa miatt pszichologushoz kell jarnia fel evig :)

Szerintem nem nagy durranas, hogy beköti az ember az övet, ugyan azzal a mozdulattal, ahogy beinditja az autot....szoval nem tudom sajnalni azt, akit ilyen miatt megbüntetnek. :)

[ Szerkesztve ]

(#21963) EQMontoya válasza Declare (#21962) üzenetére


EQMontoya
veterán

Szerintem ez pont az a szitu, amikor a barom motoros meg a süket papa karambolozik.
Simán osztott felelősség a vége, mert ugyan a papa nem adott elsőbbséget, de a motoros is simán meg tudott volna állni, ha 90 helyett nem 190-nel jön.

Same rules apply!

(#21964) Declare válasza EQMontoya (#21963) üzenetére


Declare
őstag

Hat mondom, nem vagyok jogasz, lehet, hogy igazad van :) viszont nekem ez a "siman meg tudott volna allni", meg "nem lett volna baja" valahogy igen gyenge labakon allnak. A lenyeg, hogy mi lett....az hogy most, "ha jobb gumija van es nem 6 eves", "ha ivott volna egy kavet fel oraja", "ha eppen nem kelendozik el a figyelme egy pillanatra".... ezek olyan megfoghatatlanok.

Most nyilvan a Te peldad ilyen szempontbol egyszerübb eset. Ha van a motoros mögött 500m fekcsik es amugy 2 km t repült meg az ember, akkor az eleg valoszinü, hogy nem logatjak fel a "süket papat" :D

dashcam-et minden autoba...az sok ilyen kenyes szitut segitene tisztazni :K en nagyon gondolkozom rajta, hogy beszerzek egyet.

(#21965) EQMontoya válasza Declare (#21964) üzenetére


EQMontoya
veterán

Ilyenkor igazságügyi szakértőt szoktak kirendelni, ha perre jut a dolog, Ő fogja megbecsülni a becsapódási sebességet is, ebből azt is, hogy kb. ki mennyivel jött, és milyen eséje lett volna mondjuk túlélni bekötve vagy megállni normál tempóról.

Same rules apply!

(#21966) Qru


Qru
MODERÁTOR

Tud olyan jó lenni egy turbómotor, mint egy szívó, ha a Honda mérnökei csinálják? - [link]

TC TypeR 2015 teszt.

#nincsbennetarcsi

(#21967) lsc válasza Qru (#21966) üzenetére


lsc
nagyúr

Azért a külsejénél elszaladt a ló, kevesebb szerintem több lett volna.

Az élet kegyetlen .

(#21968) kisza25 válasza Qru (#21966) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

faternak egy 1999-es 1,4 90 ló civikje van 300e+ km-el kopó alkatrészeken kívül semmi nem lett cserélve, karosszériázni kellett a hátsó kerékíveknél tavaly, motorikusan most is hasonlóan megy (hangja is szép), mint az én 2011-es 1,4 105 lovas kia-m, fékek is jók, a kormány már nagyon gatya, de ez a sok napon állás miatt van. Csak a szívó, imádom mikor 4felett elkezd morogni (kia és honda is) :))
tudom ezek kicsi szívó motorok, de akkor is :B

[ Szerkesztve ]

2x Ryzen 5 3600 # 2x Sapphire RX 570 8GB # 2x G.SKILL 16GB Ripjaws V DDR4 3600Mhz # KINGSTON 500GB NV1 M.2 PCIe M.2 3,500MB/s read, 2,100MB/s write,

(#21969) Qru válasza kisza25 (#21968) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Átérzem. :K Mikor a 2,5-ös szívóm 4000-nél elkezd hörögni újra és újra szerelmes leszek. :C

A kormányt meg 20k-ból bebőrözik és kész.

mod:

lsc: Ez az európai ízlésnek valóban sok. Kicsit túltolták. De hát nem itt adják el őket hanem keleten, az ő ízlésükhöz van igazítva.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#21970) mdani01 válasza Qru (#21969) üzenetére


mdani01
aktív tag

Szerintem formára is gyönyörű, minden pont ott van ahol lennie kell. A sima 9gen is szép de ez.. :B Ha lenne pénzem rá, már nem lenne :K

Na igen a bubunak is az a bizonyos hörgése, zene a füleknek :)

[ Szerkesztve ]

iPhone 6S SpaceGray

(#21971) -v- válasza Qru (#21966) üzenetére


-v-
addikt

Hat ez jo szar lett :(

(#21972) zoo8800 válasza Qru (#21966) üzenetére


zoo8800
veterán

Elvinném egy körre. De aki ezt megrajzolta, az még most is egy gyerek, a szó negatív értelmében.

rip and tear, until it is done

(#21973) MunezXBK válasza zoo8800 (#21972) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Vagy kábszizott. :D

(#21974) zoo8800 válasza MunezXBK (#21973) üzenetére


zoo8800
veterán

Nem. Ennyi cuccba BÁRKI belehalna 10x. Ezt egy debil rajzolta debileknek, számomra kétségtelen.

Már csak az NFS matrica meg a színváltós neon hiányzik róla. :W

[ Szerkesztve ]

rip and tear, until it is done

(#21975) TaaT válasza zoo8800 (#21974) üzenetére


TaaT
veterán

Meg a kívánságlista ;]

[ Szerkesztve ]

Give them hell Ukraine!

(#21976) SzlobiG válasza -v- (#21971) üzenetére


SzlobiG
félisten

Szar? Ezt azért nem mondanám rá. A külseje tényleg kicsit túl lett lihegve, de szerintem brutális lett a menet dinamikája az a motor nagyon ütős. :K Mondom ezt úgy hogy inkább német autókat kedvelem.

(#21977) EQMontoya válasza SzlobiG (#21976) üzenetére


EQMontoya
veterán

Csak ennyi erő első kerékre felesleges szerintem.
Élvezetes autózáshoz nem feltétlen nyomatékhegyek kellenek.

Azért érdemes belegondolni, hogy bőven erősebb, mint az NSX, nyomatékban meg legalább másfélszeresét adja le. Mégis arra mondja mindenki, hogy tökéletes.

Same rules apply!

(#21978) Qru válasza EQMontoya (#21977) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Kéne egy rendes 4wd rendszer alá és akkor már egy STi ellen is kiállhatna. :K

#nincsbennetarcsi

(#21979) aero. válasza Melack (#21957) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Elrejteni a 2 dineseket nem nagyon lehet, a márkák 140 ezertől kezdődnek és offline navijuk. Körbejártam a témát 1 hónapja, egy jó portfóliós kínai cégtől rendeltem, androidos, annak minden előnyével. 80 körül volt a cucc + vám. Nem olcsóak egyáltalán.

(#21980) Mágus2 válasza szőröscica (#21949) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Az nem kattanás, hanem ránt egyet a főtengelyen, mikor ismét elindul. Sokminden lehet, de nem sok mindent nem mutat a diag. Ilyenkor érdemes élő adatot olvasni, és amikor ezt játssza, megnézni, nem esik-e ki velemi létfontosságú szenzor jel. Nem sok olyan szenzor van, ami nélkül nem tud járni a motor, speciel a motorfordulat jeladó ilyen. Annak ha kiesik a jele egy pillanatra, leáll a motor, de ha visszatér a jel, ismét jár, ha nem érkezett leállni.
Lehet még táp relé, ü.a pumpa, befecskendezés kimaradás egy vagy több hengeren, meg még vagy 3000 másik apróság. A fent említettek a valószínűbbek. Most más csak egy péket kell találnod, aki végig zongorázza és kizárja a lehetőségeket.

[ Szerkesztve ]

(#21981) szőröscica válasza Mágus2 (#21980) üzenetére


szőröscica
addikt

Akkor ha jól gondolom, ez a hang nem csak a fülemnek, hanem magának a motornak is eléggé fáj. :(

Köszönöm szépen a válaszod. Elégedett vagyok a pékkel, jó kenyeret süt: tárolt hibakód mint írtam, nincs, mikor nála járok, akkor természetesen sosem jelentkezik a dolog, így hiába nézünk élő adatot, minden érték normálisnak tűnik. :(

(#21982) Qru válasza szőröscica (#21981) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Kéne egy obd olvasó és azzal nézni mizujs ha éppen előjön a hiba. Voltam hasonló cipőben ott végül a gyújtótrafó és/vagy kábelköteg hiba maradt a két fő esélyes. Érdemes a legolcsóbbtól a drágább felé haladni. Tehát ilyenre gondolok hogy előbb üzemanyagszűrő csere meg ilyesmi olcsóbb dolgok cseréje ha nem segít akkor lehet menni a drágább felé. Nincs annál kellemetlenebb érzés mikor cserélsz trafót sok-sok tíz ezerért meg kábelköteget és kiderül hogy amúgy csak a 2k-s szűrő miatt volt a hiba adott esetben.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#21983) Mágus2 válasza szőröscica (#21981) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A gázolajszűrő mikori? Csak mert nem szereti a vizet a motor. ;)

(#21984) runner 125 válasza Qru (#21978) üzenetére


runner 125
nagyúr

Következő generáció 100% h AWD lesz.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#21985) Qru válasza runner 125 (#21984) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Bedobják alá a Legend AWD rendszerét és kész. Az meg el is bír ekkora teljesítményt mert az is 300 lovas alapból.

#nincsbennetarcsi

(#21986) szőröscica válasza Mágus2 (#21983) üzenetére


szőröscica
addikt

30 ezrenként cserélem, tavaly nyári, kb. 25 ezernél tart - Mann van benne. De már előző télen is csinálta ezt, akkor pedig csak pár ezer km volt a szűrőben.

Érdemes lenne megpróbálni? Egyébként azt hiszem, van benne valami vizesedésérzékelő: egyszer a márkaszervizben elfelejtették visszadugni a csatlakozóját csere után, és visított érte. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#21987) MunezXBK válasza szőröscica (#21986) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Én 10.000-ként. 1x cseréltem 20-nál, meg is szivatott. :(((

(#21988) Mágus2 válasza szőröscica (#21986) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A legutóbbi csere előtt is csinálta? Cseréld ki a szűrőt(minden egyes olajcserénél ki kellene belőle engedni a vizet), ha marad a hiba méress a pékkel résolaj veszteséget mindegyik injektoron. Ha nem egyforma, akkor küldd el felújításra, ha már mind egyformán pisil, akkor van egy jó alap, amiből ki lehet indulni. ;)

Nem mellesleg ez a CR rendszeri zzít amikor intenzíven gyorsítasz, szóval ha gond van valamelyik izzító gyertyával, az is okozhat galibát.

Nem tudom mennyi egy ilyen szűrő az autódba, de biztosan olcsóbb, mint a befecskendező rendszer bármelyik része. Inkább az olajjal cserélném, mint a TDI-s kolléga. :K

[ Szerkesztve ]

(#21989) szőröscica válasza Mágus2 (#21988) üzenetére


szőröscica
addikt

Nem csinálta az előző szűrővel, vizet pedig nem engedtünk le belőle, az biztos. Nem tétel, írok is a szerelőmnek, hogy cseréljük ki a hétvégén, ha belefér neki.

Az izzítógyertyák rendben vannak, ha bármelyik kimegy, visít érte rögtön indításnál az autó.

(#21990) Snoop-y válasza Qru (#21978) üzenetére


Snoop-y
veterán

Hat aszfalton lehet elverne igy ahogy van AWD nelkul is.
Marha jo a futomuve es palyan gurulobol kisebb a hajtasi vesztesege.

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#21991) mdani01 válasza zoo8800 (#21974) üzenetére


mdani01
aktív tag

Akkor elég sok "debil" van aki venni fogja, de gondolom te biztosan szebbet csináltál volna.

iPhone 6S SpaceGray

(#21992) Veron


Veron
őstag

Sziasztok!

Azt meg tudjátok mondani, miért csinálja az ülésfűtés azt, hogy egy ideig melegít, majd kicsit visszahűl, majd megint melegít és így tovább. Egy egyszerű ki-be állásos változatról beszélünk egy Fiestában.
Gondoltam arra, hogy így "szabályozza", hogy ne melegedjen túl, igaz lehet ez?

Kösz! :R

"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."

(#21993) aero. válasza Veron (#21992) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Minden autóban ilyen, legalábbis amikhez nekem volt szerencsém. Azért mert megsül a segged. :D

(#21994) Kornel válasza Veron (#21992) üzenetére


Kornel
veterán

Igaz.
Egy egyszeru suzuki is ezt csinalja.
Ha forro lesz a seggem alatt, akkor kis ido mulva kikapcsol, majd ha hulni kezd, akkor be, es igy tovabb.
Olyan mint a vasalo.

(#21995) szőröscica válasza aero. (#21993) üzenetére


szőröscica
addikt

Az E39-ben 3 fokozatban állítható volt, és nem kapcsolgatta fel-le. Igaz, abban még a kihúzható combtámasz is fűtött volt. Istenem, de hiányzik az az autó. És az nem álldogált le, mint ez a ribi. :DDD

(#21996) KisBundi


KisBundi
őstag

2004-es mazda 3-hoz nem tudjátok hol találok kédergumit? Úgy tűnik ez az egyik oka a 100 feletti szélzajnak, ugyanis szakad szét az ajtó körül :(

[ Szerkesztve ]

(#21997) aero. válasza szőröscica (#21995) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Nekem is 3 fokozatú, de nagyon jól teszi a dolgát, sosem forró, csak mindig tökéletes. :)

(#21998) MunezXBK válasza szőröscica (#21995) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Enyémben 6 és ez sem kapcsolgatja. :D

(#21999) zoo8800 válasza mdani01 (#21991) üzenetére


zoo8800
veterán

Én csak a végeredményt tudom értékelni, mint fogyasztó. Egyébként attól, hogy én sugárban okádok tőle, neked még tetszhet.

rip and tear, until it is done

(#22000) EQMontoya válasza Mágus2 (#21980) üzenetére


EQMontoya
veterán

Ezeknek a zöme azért jobb esetben azonnal hibakod + CE.

Same rules apply!

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.