Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Victoryus:] Már a Josef Seibel se a régi
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
ngaba
aktív tag
Nem tudom, itt Szegeden olyan helyeken is van, ahol a sávból csak jobbra lehet menni. Aki nem lő ki, az pont akkor ér oda általában, amikor eresztik a gyalogosokat. Most ez megér annyit, hogy lekezeljük azt a szitut, amikor pont egy jobbra kanyarodó áll elöl (de a kettőt már nem)? Meg eleve, 1 db autó gyors elengedése mit számít általában? Azt hittem, hogy valami biztonsági oka van: kicsit később engedik a gyalogost, hogy a piroson átsurranó autó biztos, hogy ne csapja el (hirtelen le tud lépni, míg az autónak kell idő, mire elindul).
[ Szerkesztve ]