Hirdetés

2024. április 17., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#182601) Qru válasza tboldi (#182591) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

A Jazz nálunk is, Bubit még nem tudom de egyelőre marad. Az RX400h-t az asszony leszavazta, a pöpec Outback végül nem került eladósorba, a V60 D6-ról meg lekéstem.

#nincsbennetarcsi

(#182602) Tsebacsi válasza b4zsi- (#182593) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Türelem ;]

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#182603) brumi1024 válasza Qru (#182600) üzenetére


brumi1024
veterán

A3-nal en is emlitettem szervizenkent, de nem tortent vele semmi, azt mondtak, hogy ez ilyen. :(

(#182604) Chereiose


Chereiose
addikt

Véleményeket szeretnék kérni, hallani/ meglátásokat :D

Szóval kicsit kezd elegem lenni, hogy van egy VW Polo 9n (2004, 1.4 16V benzin) autóm, amiről azt gondolná az ember, hogy csekély fenntartású. Hát nem az szerintem, persze mihez képest, de most maradjunk egy hasonló kategóriájú autónál. Kezd kicsit elegem lenni, hogy valami állandó cserés rajta, most épp a féltengely csukló gumiharang szakadt ki, ami egy 2 ezres alkatrész, csak mivel be volt rohadva az egész csukló, leszedni préselővel lehetett ezért annak cseréjével is és munkadíjjal 50k. Múltkor kormányösszekötő csere 25k. És havonta van valami, fékek is nyikorogtak, súrlódó hangokat adtak hátul, elől ciripeltek, az is belekerült már vagy 100 ezerbe alsó hangon 1 éven belül (komplett dob, elől tárcsa és betétek).És elég sok mindent kicseréltettem rajta már tavaly óta, mióta nálam van (vezérműszíj, kipuffogó közép és hátsó dob, motortartóbak, és még azért bő a lista). Viszont legalább konkrétan sehol nincs rozsda, még a küszöböknél sem, meg motorikusan nem egy bonyolult technika...Lényeg a lényeg, ezek után már gondolkodom az egészből való kiszállást (bár ennyi ráköltés után lehet az sem ésszerű, egy másik használtnál az átírás+ rendbe rakás megint százezrek ugye), csak az érdekelne, hogy minden hasonló korú kocsival ennyi a szívás, ergo max egy új autóval nincs ennyi gond?:)

szerk.: legalább 2 héten belül érkezik egy új S-Cross is a családba :B

[ Szerkesztve ]

(#182605) Qru válasza brumi1024 (#182603) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Itt is volt már minden... Kezdődött azzal, hogy van egy széria ahol a vízpumpánál hibás egy O gyűrű, majd cserélik. Aztán jött hogy gyárilag nincs légtelenítve és azért esik a szint (muhaha) de majd beáll. Aztán végül ide is betolták az "ez ilyen" mondatot. Amúgy az a javaslatuk, hogy töltsem max fölé egy ujjnyival és akkor ritkábban kell utántölteni.
Köszi szépen a semmit. :W

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#182606) molnarpeter válasza Qru (#182599) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Azon felül, hogy ez volt a hagyományos motorépítési mód évtizedeken át, még a tuningolók köreiben is ez a bevett megoldás, pl [link], vagy mondjuk itt konkrétabban írja is a repedés problémát, amelyre a hüvely akár 400 lóerőig megoldást jelent [link]. Természetesen ez is a körülményektől függ, de élő technológia, kellő felkészültséggel rendelkező műhelyben végezve szerintem jobb volt mint lesz :D gyárinál tartósabb eredmény megbízhatóan elérhető :R Gyári procedúrában gondolom nem fog megjelenni, ők nem állnak neki mérnökcsapattal újratervezni kifutott blokkot (inkább lettek az 1.5 i4, aztán meg a 3 hengeres blokkok ugye azóta); ez inkább a gyakori aftermarket megoldásként terjedhet, mint sok más esetben, ahogy az ipar feltalálta magát a gyár helyett - bontottan is nettó elérhetetlen a motor, szóval a piaci rés adott. De ez csak magánvélemény, nem vagyok felújító műhely, hogy pl sikertelen javítást lássak (csak sejtem, hogy nincs sok). Szerintem egyébként itt a hűtés lehet már alapból is a kritikus pont, környezetvédelmi szempontból ebben az érában kicsit túl lett tolva talán a melegebb hőháztartás, 1.0 EB is a középső hengerrel szokott szenvedni. Egyszer találtam is valami ausztrál tuner cikket, aki minimális átalakítással jóval nagyobb áramlást ért el, így elkerülve a túlmelegedő pontok kialakulását, de sehogy nem lelem azóta az infót... :( By the way nekünk egy traktor vas blokkja van így, a hüvelyek közti részén elrepedve, de ott mindössze 200k egy új blokk 🥰 szóval vegyetek Vénusz/Floriol étolajat, benne van a mi napraforgónk is, köszi ;] :DDD

[ Szerkesztve ]

(#182607) EQMontoya válasza Chereiose (#182604) üzenetére


EQMontoya
veterán

Szerintem most mar nem erdemes kiszallnod belole, ha a bode es a motor rendben van, a tobbit meg mar kb. rendberaktad.

Legkozelebb meg erdemes jobban atnezni az autot, mert ezek kozul valosziuleg a vasarlaskor is latszott mar tobb is, es jo lett volna alkualapnak.

Same rules apply!

(#182608) ivana válasza Chereiose (#182604) üzenetére


ivana
Ármester

Eddig csak kopó fogyó cuccokat cseréltél. Nem értem mi a gond.

Nézd meg feljebb új kocsikra egy olaj + gyertya cserére költenek 100 ezret.

(#182609) Chereiose válasza EQMontoya (#182607) üzenetére


Chereiose
addikt

Vittem használtautó szakértőt a vásárláskor, tisztában voltam vele miket kell cseréltetni azonnal. Ezek a gondok meg nem rég jöttek elő, ezekkel nyilván nem számoltam. Valószínűleg nem adom el úgy sem, max ha valami komolyabb gond jön elő vele amit azért nem hinnék.

ivana: Az lehet, meg mondjuk elég maximalista is vagyok, bármi van egyből szerviz. Lehet akkor én vagyok járatlan abban, hogy ki mennyit költ a kocsira használtan vagy újonnan, azért sokallom, de méretét egyszerűségét tekintve valahol van benne azért igazság, hogy sokat elnyel.

(#182610) focvis válasza brumi1024 (#182603) üzenetére


focvis
veterán

A 2014-es 2.0TSI nálam is csipegette a vizet, a végén vettem gyári fagyállót. Nem volt vészes, 41 ezer km alatt kb. 0,5 litert evett meg.
A mostaniban eddig fixen a maximumon van, 2016-os modellév.

(#182611) tylerddd


tylerddd
veterán

Üdv! Elcsaptam egy őzet, a bal első nappali menetfényt meg a ködlámpát kitörte és levitte a rendszámot. "Szerencsére" ahogy néztem, a lökhárító cserével meg lehet oldani a dolgot, intézem a Casco-t is. Ugyanakkor mi legyen a rendszámmal? Nem tudom stabilra feltenni. Közlekedni hogy merjek vele? Mi erre az előírás? Köszönöm a hozzászólásokat!

Csak egészség legyen, meg térerő!

(#182612) EQMontoya válasza Chereiose (#182609) üzenetére


EQMontoya
veterán

Egyebkent abba tenyleg igaza van a kolleganak, hogy ezek nem olyan nagy tetelek autos szemmel.
Marmit nem az alkatresz draga igazabol, hanem a forint szar.

MX5-re egy komolyabb szett tarcsa+betet 200e. Es ebben meg nics munkadij meg fekolajcsere (ami ilyenkor illik), csak maga az alkatresz.

Same rules apply!

(#182613) Vezu


Vezu
csendes tag

Sziasztok!
Ismertek Budapesten, olyan ajánlott és megbízható Skoda szerelőt/ független szervizt, aki foglalkozik vásárlás előtti használtautó átvizsgálással?

(#182614) brumi1024 válasza focvis (#182610) üzenetére


brumi1024
veterán

Most páromnak lett egy G7 1.4 TSI (122 lovas), kíváncsi vagyok annál mi lesz.

(#182615) molnarpeter válasza molnarpeter (#182606) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Mea culpa - 1.6 Ecoboost esetén is acél perselyre ráöntött alublokk van, szóval csont ugyanaz a történet, mint a D5 biturbóval volt :R

(#182616) Dluinet válasza Chereiose (#182604) üzenetére


Dluinet
nagyúr

Ha nem rohad és a motorja jó (nem eszi az olajat és/vagy a vizet), akkor nehéz lesz jobbat találni.
Vagy veszel egy Toyota Prius 2-t, 14 évesen 250k kilométerrel 2 millióért, akkor nem lesznek ezek a nyűgök, de az 2 milla.

Egyszer a végére érsz.

molnarpeter Prius 2 kell annak, aki nem szeret havi szinten autóval foglalkozni.

[ Szerkesztve ]

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#182617) molnarpeter válasza Chereiose (#182604) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Írtam volna hosszabbat, de rájöttem: kéne neked egy céges kocsi. :D :R
Dluinet: ha használni merészeli, akkor megint lesz valami ;]

[ Szerkesztve ]

(#182618) Szada85 válasza Chereiose (#182604) üzenetére


Szada85
aktív tag

Azért azt gondolom, hogy amiket felsoroltál, egy 16 éve autónál (föleg) simán benne van a pakliban.
Gyakorlatilag "kopó alkatrészek"-et soroltál fel, egy gumiharang, egy kormányösszekötö, kipufogódob, fékbetét és tárcsa bármikor tönkremehet, ezek mind olyanok, amik nagy részét megnézéskor azért lehet látni (elrohadt kipufogódob, elkopott féktárcsa-betét), és tud rá készülni az ember.

Másrészt azért ha olvasod a fórumot (meg úgy alaposabban több autós fórumot), az újabb autóknál nem, hogy 16 évesen, de már pár éves korban gyülik a tiédnél sokkal súlyosabb, és zsebbenyúlósabb lista, lepotyogó turbók, megsülö motorok, vízfogyasztás, láncszakadás, szóval azért az "új autóval minden jobb lesz" mondat sem feltétlen állja meg a helyét, elég csak elolvasnod a tagok garis autóinak kalandjait.

(#182619) Szada85 válasza focvis (#182610) üzenetére


Szada85
aktív tag

2 lityós TSI-knél kb rulettszerü a vízfogyasztás, most a Cupránál kétszer éreztem édeskés illatot, 5e km után most kb. 1 decit kellett rátöltsek, azóta megint stabil a szint, de a Leon csoportban elég mindennaposak a vízvesztéses posztok.

(#182620) 6030D válasza Chereiose (#182609) üzenetére


6030D
Ármester

Most kell kuplungot cserélnünk a 21 éves Corollában. Tönkre ment a gyári, 280e km után. 75e Ft lesz. Nem kevés, de eddig erre nem kellett költeni. (Ha meg már elvitte volna az új tulaj, akkor nem nekünk kellene...)

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#182621) focvis válasza Szada85 (#182619) üzenetére


focvis
veterán

Nem függ össze esetleg a vízfogyasztás az elromlásra hajlamos termosztáttal (thermal management unit)?
A 2014-esben cserélni kellett a 2+2 éves gari lejárta után 1 héttel. 1000 eurós sztori. Később - nem tudom mikortól - módosítottak rajta.

(#182622) -v- válasza Chereiose (#182604) üzenetére


-v-
addikt

minden hasonló korú kocsival ennyi a szívás

Kb.

(#182623) molnarpeter válasza focvis (#182621) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Lehet, hogy itt is hasonló a helyzet, mint némelyik műanyag termosztát házas konstrukciónál :F Gyengébb anyag könnyebben vetemedik.

Nem láttam ilyet közelről, de az is eszembe jutott, hátha esetleg a vízpumpa tömszelencéje a gond ilyenkor... Ott is feszít egy rugó, ha annak az ereje csökkentve van, 0.0001% fogyasztást talán lehet spórolni a kisebb súrlódással. Vagy talán a magasabb hőmérsékletek mellett a nagyobb nyomás okozhat akár a sapkánál szivárgást :F

(#182624) Chereiose


Chereiose
addikt

Egyenként sok lenne válaszolnom mindenki válaszára, így egyben írnám Polo témára :)

Aki írta pl. a mazdát, most azt azért szerintem ne hasonlítsuk már egy kis polohoz, semmilyen téren, nyilván vw-ben is egy passatban még több minden. Abban igazatok van, hogy ilyen korban ez "természetes", meg hát az új autó sem feltétlenül garancia, hogy minden okés sok ideig. Lehet mondjuk azt kéne néznem inkább, hogy tényleg nem rohad sehol, olajat sem zabálja a motor, a km legalább nem sok benne egyébként (127e). Lehet inkább ezt a kérdést úgy kéne megközelítenem, hogy egy ugyanilyen típusra ki mennyit költ, mert viszont az átlagnál én tuti többet költöttem/foglalkoztam vele, csak hát sok embernek nincs ilyen aki olvas fórumot is, meg a legtöbb telibe szarja még ha széthullik is, legalábbis amiket látok az utcán :D

[ Szerkesztve ]

(#182625) rbalint88 válasza Chereiose (#182604) üzenetére


rbalint88
addikt

A tobbiek mar leirtak a lenyeget. 16 eves autonal barmikor barmi elojohet, de legalabb egyszerubb-olcsobb technika. Gondolj bele, atulsz egy 5evesbe, ami mar ne garis, de ujabb-bonyolultabb technika, ott ha bekakkant valami, dragabb lesz az alkatresz. Plusz ertekvesztese is magasabb. Van olyan, hogy pont rosszkor nyulsz bele egy autoba es rovid idon belul sok mindent ki kell cserelni, de a kopo-fogyo dolgoknal legalabb amig hasznalod, varhatoan mar nem kell azokkal foglalkozni. Mivel a motor es kasztni OK, ne add el szerintem se.

na latom kozben irtal te is ra. Szoval nalunk van a csaladban egy 2009-es suzuki splash 52-3e km-rel. Kellett mar kuplungozni, feket cserelni es gatlokat cserelni, ez szumma kb 300 penz volt. Pedig ez az igazi orvos elsotulaj holgy autoja, a mindenki alma... (minusz a cigiszag)

[ Szerkesztve ]

(#182626) Szada85 válasza focvis (#182621) üzenetére


Szada85
aktív tag

De, az esetek legnagyobb számában a vízpumpa/termosztát egység (Kühlmittelregler) a hibás, van amikor a müanyag háza reped meg, van amikor valamelyik tömítése adja meg magát.
Nekem a GTI-n ugye az olajszürö/hütö egység tömítésénél folyt el a hütöközeg, így azt lehet a Cuprán is megelözö jelleggel ki fogom cseréltetni, elvégre azonosak az alapok.

Fura, mert a FL (2017+) Cupráknál is gyakran elöjön a téma, szóval ha módosítottak is rajta, nem sikerült maradéktalanul számüzni.

(#182627) ngaba válasza Chereiose (#182624) üzenetére


ngaba
aktív tag

Racionális alapon tényleg nem érdemes eladni, pláne hogy ennyi mindent megcsináltál rajta (és tudod, hogy ezek most egy darabig jók lesznek.) De úgy érzem, hogy érzelmi alapon eladnád. Az is valid, nem kell mindig az észérvek után menni.

Én például tudom magamról, hogy a ritkább kocsik jobban "tetszenek", mint a gyakoriak, és törekszem arra, hogy ne Astra / Focusom stb. legyen, akkor is, ha azokat olcsóbb fenntartani.

(#182628) molnarpeter válasza ngaba (#182627) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Racionális alapon kb arra kéne törekedni, hogy lehetőleg ne legyen autója az embernek :DDD

(#182629) -v- válasza molnarpeter (#182628) üzenetére


-v-
addikt

(#182630) Qru válasza molnarpeter (#182606) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

A foscsi 2.5 turbó boxert is ujrahuvelyezik, de ott a huvely is alu nincs mixeles.

Illetve eleve van gyari 1-es es 2-es tulmeret is.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#182631) ngaba válasza molnarpeter (#182628) üzenetére


ngaba
aktív tag

Én szeretem a buszokat is / buszozni is. :) A szülőfalum - egyetem között interkontinentális buszjárattal jártam anno (Zalaegerszeg-Szeged járat), 100% diákok, és arcról ismertük egymást, a tolnai részen kapaszkodni kellett, mert kicsit szűkre volt szabva a menetrend (a Setrával az autókat is előzgettük, de 100-nál le van szabályozva). Még filmet is néztünk mindig. (Természetesen ennek is magyaros vége lett: Valaki feljelentette a sofőrt a volánnál, hogy nem tud aludni, és egyébként is jogdíjak. Azután nem volt filmnézés...)

De vidéken, gyerekkel nem olyan egyszerű autó nélkül, főleg ha a rokonok az ország másik csücskében laknak. Meg a helyijáratos buszokat nem szeretem. :)

[ Szerkesztve ]

(#182632) molnarpeter válasza -v- (#182629) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

50 megspórolható forintot még látok, de jó az irány ;]

ngaba: amúgy ja, ha jó járművet és utastársakat fog ki az ember, egész korrekt tud lenni. Sokszor jól esett egy fárasztó hét után buszon aludni egy órát, vezetve ilyenkor inkább fejfájásom lett :DDD

Qru: megnézem, érdekes a téma. Porsche esetén is hallani hordós kopásról, amit néha így oldanak meg, de ott kevésbé találni róla infót.

[ Szerkesztve ]

(#182633) Qru válasza Chereiose (#182604) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Tartsd meg ha veszel mast azokon is elojonnek ezek, oreg autonal vmi mindig van. Ennel meg mar legalabb tudod mi az ami rendbe lett teve.

#nincsbennetarcsi

(#182634) Qru válasza tylerddd (#182611) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Látszódnia kell, hogy a traffi is lássa, különben megbüntethet a rendőr. Az hogy beteszed a szélvédő mögé az nem szabályos pl.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#182635) Chereiose válasza rbalint88 (#182625) üzenetére


Chereiose
addikt

Igazad/igazotok van. Mást úgy se találnék, amihez ne kéne hozzányúlnom, főleg egy 2m Ft alatti kategóriában. Ahogy látom a splash példádon akkor még annál is vannak durva összegek azért. Meg mondjuk ahogy írtam, nem tróger módon tartom, vettem rá gyári felniket, ahhoz még új gumikat is mert nagyobb méret mint a régi (+ még egy sötétítést is kapott), meg mindent időben cserélek. Cserébe nem is robbant még le sosem :)

[ Szerkesztve ]

(#182636) szabonagyur


szabonagyur
félisten

Nem bánnám ha holnaptól a tanuló vezetők sem járnák az utakat. :U

Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB

(#182637) vans?


vans?
őstag

sziasztok,

ket kerdesem lenne. Az egyik, hogy a szelvedon levo motormatricat mivel lehet nagyjabol nyommentesen eltavolitani? Alkohol? :F

A masik, hogy hol tudom bejelenteni a magyar allam fele, hogy az autom most mar No.-ban van bejelentve, mas a rendszam, es nem szeretnek fizetni sulyadot meg egyebeket otthon is? Nem talalok ugyfelkapun ilyet, csak ideiglenes kivonast 6 honapra.

hábm bábm

(#182638) tboldi válasza vans? (#182637) üzenetére


tboldi
nagyúr

Sebbenzin általában le szokta vinni nyomtalanul, de léteznek kifejezetten matricaeltávolító löttyök is.

(#182639) vans? válasza tboldi (#182638) üzenetére


vans?
őstag

Ok, koszi, egyebkent rendszammatricat akartam irni, bar nem tudom, mi a neve igazabol. :D

hábm bábm

(#182640) molnarpeter válasza vans? (#182639) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Oda hajszárító a minimum. Melegítés után egész jól lejön, nekem asszem körömmel sikerült, gyógyszertári benzin segített a maradványokat letisztítani.

(#182641) szimi57


szimi57
őstag

Atombiztos rendszerbe megéri?

A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.

(#182642) BigBlackDog válasza szimi57 (#182641) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Gyorsan átfutva, találtam egy ilyet; "nem vezeti az áramot". Szerintem előfordulhat, hogy ezzel nem fog az alacsony hűtőfolyadék szint jelzése működni (ha van ilyen az adott autóban).

Meg mondjuk kicsit gyanús nekem, hogy az oldalon egy nyomorult cégnév, vagy konkrétum sincs említve. :D

[ Szerkesztve ]

(#182643) focvis válasza Szada85 (#182626) üzenetére


focvis
veterán

az olajszürö/hütö egység tömítésénél folyt el a hütöközeg, így azt lehet a Cuprán is megelözö jelleggel ki fogom cseréltetni

Hoppá! Ehhez egy cikkszámot küldj majd légy szíves! :R

(#182644) kisza25 válasza Qru (#182600) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Mondjuk egy motort már cseréltek neki gariban

Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 29,9eFt, posta van

(#182645) kisza25 válasza Chereiose (#182624) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

A 2010-es seat ibiza, megvétel után alap szerviz 40k (olaj szűrők), középső+hátsó dob 56k, csomagtartó zár 15k, fékek elöl hátul+ kézifék 80k, vezérlés igazoltan lett cserélve azt nem kellett cserélni, de az is lett volna 70-90 eFt vízpumpával együtt. Ezek sima normál dolgok
Még esztétikai hibákra nem is költöttem, kellene egy másik kalaptartó, jobb oldalon kellene pár patent a belső ajtó burkolatba+ szorul kicsit az elektromos ablak...
Egy autóra mindig van mit költeni, ha új ott az értékvesztés, ha már 5+ éves, akkor meg a kopó alkatrészek

Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 29,9eFt, posta van

(#182646) Chereiose válasza kisza25 (#182645) üzenetére


Chereiose
addikt

Esztétikaira én sem költöttem még, igaz belül majdnem hibátlan (egy első világításkapcsoló az olvasólámpa helyett kéne, de bézs színűt még sehol nem találtam), kívül sincs semmi drámai, de mióta nálam van azóta szerintem az 500k simán ráment ~15 hónap alatt, igaz nekem ebbe benne volt a vezérlés csere is, ugye a fékek amit írtam, kipuffogó, lengéscsillapító elől, most külső féltengely csukló és annak gumiharangja, kormányösszekötő, motortartóbak, magák a gumik, felni, stb. Tehát átlagba a havi 40-50k rámegy a szervizre (ugye nem minden hónapban, hanem átlagolva), emellett pedig ugye ott vannak az egyéb kötelező dolgok.

[ Szerkesztve ]

(#182647) BigBlackDog válasza Chereiose (#182646) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Nyugi, ez benne van. Nálunk a ~17 éves Thalia is kért ezt-azt az elmúlt két évben (vezérléscsere, összes folyadék, szűrő cseréje megvétel után, egy garnitúra négyévszakos, belső fűtőradiátor kellett és megelőzés jelleggel volt generátor, szervószivattyú felújítás, kuplung és féltengely csere, meg egy-két apróság). Egy újabb autó árához és szervizköltségéhez képest minden viszonylag olcsó volt, de három-négy havonta szerelőnél kötött ki folyamatos használat mellett. Viszont ami ki van cserélve, azzal már egy darabig nem kell foglalkozni (+motor és karosszéria jó állapotban van).

(#182648) Szada85 válasza focvis (#182643) üzenetére


Szada85
aktív tag

A sztorit írtam is [itt].
A tömítés maga ez: [Elring]
Ezen az oldalon "gyári" számnak ezt írják: Original-Ersatzteil-Nr.: VW 06L 115 441

(#182649) Qru válasza kisza25 (#182644) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Jah, szart szarra. :DDD

#nincsbennetarcsi

(#182650) Chereiose válasza BigBlackDog (#182647) üzenetére


Chereiose
addikt

Akkor hasonló a story, mint nálam. Csak néha az vág mellbe, mikor az apróbbnak tűnő dologból is 50k lesz a szervizben :D

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.