Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#181801) EQMontoya válasza Szada85 (#181798) üzenetére


EQMontoya
veterán

Slicken ment, szárazon, nem látom a problémát. :D

Tudom, morbid vagyok. 17 éves volt, valszeg a családi verdát törte össze.
A szülőknek lehetett volna annyi esze, hogy ilyen szar állapotú autót nem adnak kezdő kézbe.

Same rules apply!

(#181802) Mr X válasza EQMontoya (#181801) üzenetére


Mr X
veterán

Elég rendesen meghajlott az autó, gondolom nem 50-nel ment. Ezen esélyesen a jobb gumik sem segítettek volna.

(#181803) -v- válasza Gombinyó (#181797) üzenetére


-v-
addikt

A héten nem volt időm, most belső faszázás volt, de majd igyekszem.

(#181804) Qru válasza Mr X (#181802) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Oldalról oszlopot fogni kb a legrosszabb kombó. :( Nincs gyűrődőzóna és kis felületen adódik át az ütközés ereje (jobban rombol)...

#nincsbennetarcsi

(#181805) pècsimunkás válasza BigBlackDog (#181800) üzenetére


pècsimunkás
addikt

Köszi a segítséget :R!

Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!

(#181806) #89309696 válasza Mr X (#181802) üzenetére


#89309696
törölt tag

Valami előtte ütötte az elejét is, már sebességcsökkenve érkezett az oszlophoz.

(#181807) #89309696 válasza EQMontoya (#181801) üzenetére


#89309696
törölt tag

Vagy a szülők vették ajándékba a jogsihoz vagy a gyerek vette magának első autónak csóró pénzből, az is logikus még. Megmagyarázná az állapotát is, ha pár napja még egy hátsó udvarban volt lerohadva ilyen gumikkal, felélesztették, megvették, csak nem lett volna szabad meghajtani.

(#181808) Qru válasza #89309696 (#181806) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Igen, egy kőbábú dobta meg, itt látszik a képeken: [link]

#nincsbennetarcsi

(#181809) Szada85 válasza EQMontoya (#181801) üzenetére


Szada85
aktív tag

Én is “szívtelennek” fogok számítani, mert egyetértek ugyan, hogy minden életért kár, ugyanakkor a sofőr a saját döntéseinek áldozata.
Írom ezt úgy, hogy húszas éveim elején éveken át mi is sokszor jártunk ki péntek esténként autózni, hol városba (azt is jellemzően 3 sávos utakon, a mainál gyérebb forgalomban), hol fel Pilisvörösvár/Csobánka felé a szerpentinekre, viszont mindig alapfeltétel volt, hogy az autó (futómű, fék, gumik, kormányzás) patika legyen..

(#181810) rbalint88 válasza Qru (#181808) üzenetére


rbalint88
addikt

na és azt a kőbábút ellőtték kb 30 méterre :Y ott tuti, hogy 100+ tempó volt :W

nyilván mindenki hülye és azt hiszi, hogy tud vezetni amikor végre megkapja a jogsit, de azért a technika határait illene felmérni és meg se próbálni az ilyen mutatványokat egy gyakorlatilag roncsautóval :(

(#181811) stickermajom válasza rbalint88 (#181810) üzenetére


stickermajom
addikt

Szomszéd kissrác haverja egy hónapja kapott egy G6-ot, látszik, hogy nulla tapasztalata van, mert a fordulás, parkolás nagyon bizonytalan, de ha nagy nehezen sikerül mindig elszúrja neki az utca végéig azon a 20 méteren. Múltkor is láttam 100 körüli tempóval itt az egyik keresztutcában.
Most voltam kinn a kutyával, két autó enyhén összetörve, helyszínelők, G6 a közelben letámasztva kivilágítva, srác sehol. :D Ő is úgy érezte tud vezetni.

(#181812) kisza25 válasza stickermajom (#181811) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

:N

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#181813) pit stop válasza Szada85 (#181798) üzenetére


pit stop
addikt

Itthon azért istenes a gumiállapot, ha a frissen behozott ....-ra csak a legolcsóbb szart veszi meg akkor is.
Spanyolban meglepően rosszabb pl. helyzet, ha nem új az autó, akkor az újkori gumival gurulnak amik szét nem foszlik alatta.

Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.

(#181814) Qru válasza rbalint88 (#181810) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Legalabb az utast nem nyirta ki meg senki mast az utcan.

Anno 120L-el kezdtem, azon is oreg Barum volt es ora szerint azt is tudta a 100+ tempot boven megsem jutott eszembe jaszkarizni vele. Nem technika kerdese hanem az hogy mennyire vagy hulye. Ha egy G6 van alatta abba is belehal az ilyen.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#181815) ivana válasza stickermajom (#181811) üzenetére


ivana
Ármester

Mi az a G6?

(#181816) bandus válasza ivana (#181815) üzenetére


bandus
veterán

Golf szerintem

"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"

(#181817) brumi1024 válasza ivana (#181815) üzenetére


brumi1024
veterán

6-os Golf.

(#181818) rbalint88 válasza Qru (#181814) üzenetére


rbalint88
addikt

mondjuk azt leginkább a szerencsének tulajdonítom, hogy nem nyírt ki mást. az utas is életveszélyes sérüléseket szenvedett, ki tudja mi lesz annak is a kifutása... ha nem is hal bele, simán benne van bénulás vagy funkciócsökkenés.

nem is a jaszkarizás a baj, lehet azt is ésszel csinálni, hanem a teljes agyatlanság. azzal a foshalommal a realitás az lett volna, hogy traffihatár alatt talán elérsz vele A-ból B-be, nem az, hogy szétracsézod a belvárost... én is már need for speeden nőttem fel, de vagy az alaptartozék JPÉ vagy a minimális fizikai ismeretek miatt azért tisztában voltam azzal, hogy szépen fokozatosan kell keresni a gépjármű és főleg a saját határaimat és nem idegből beverem az Astoriára a 25 éves szétrohadt Lancert...

(#181819) Qru válasza rbalint88 (#181818) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Mazli, hogy nem vt gyalogos arra. Siman lehetett volna egy ujabb M. Ricsis kimenetele a dolognak.

Ezt irom, hogy ha nem vagy hulye akkor egy felig szetrohadt hatsokereskes farmotorossal semi-slicen sem nyirod ki magad. Ha hulye vagy akkor meg egy vadi uj AMG Mercivel is.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#181820) kisza25 válasza ivana (#181815) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

6-os golf :)

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#181821) ngaba válasza Qru (#181819) üzenetére


ngaba
aktív tag

A mai "fotózd le a kulcstartódat" kérdés lehetne az, hogy "mikor voltál a legnagyobb hülye?" (autóvezetésben).

Szerencsére balesetem nem volt (kopp-kopp), de nekem egyértelműen az, amikor még egyetemista koromban apám telepakolt Bravajával mentünk Szegedre (valami kolis beköltözés lehetett, apám mellett a tesóm is jött), és úgy gondoltam, hogy a Bonyhád-Bátaszék szakaszon nyomom neki, amennyire tudom (késésben voltunk). És hát mivel ugye ez volt az az időszak, amikor még csak gondoltam, hogy én tudok vezetni, annál a sunyin lejtő mőcsényi dupla visszafordítónál elmértem a dolgokat, és a második kanyarból a bal sávban jöttem ki, és pont akkor jött szemből valami azon az elhagyatott úton: Reflexből visszarántottam a jobb sávba, de csak a szerencsén múlt, hogy egyrészt az úton maradtunk, másrészt a szembejövő nem csinált semmit. (Érdekes egyébként az emberi agy: Minden másodpercek alatt történt, de volt arra időm, hogy megfigyeljem és máig emlékezzek rá, hogy ketten ültek a szembejövő autóban, és hogy milyen rémült / leblokkolt, szinte szájtáti arcot vágott a sofőr.) Na mindegy, ha az ember hülyeségének szerencsés a kimenetele, akkor az egy darabig helyrerakja az egóját, és kicsit tanult belőle az autó és saját korlátairól.

Szerk.: Gyanítom, hogy ebben a topicban sokkal izgalmasabb lesz / lenne a többiek sztorija. :D

[ Szerkesztve ]

(#181822) Qru válasza ngaba (#181821) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

A faros Skodat alazattal vezettem, tudtam hogy a hatulja konnyen megelozi az elejet, a csaladi Puntora azert vigyaztam mert csaladi vt. A Jazz mar sajat de az antiauto, eszedbe sem jut vele gyorsan menni, ennek ellenere egyszer sikerult nekicsusznom egy optimistan vett kanyarban a szegelynek.
Aztan jott az Impreza azt majdnem felkentem a szalagkorlatra a rakpartnal (szerencsen mult csak hogy nem), mert azt gondolotam hogy az awd mindenhato. :D

A cegest eldobtam az M3-on azt nem szamitom ide.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#181823) ngaba válasza Qru (#181822) üzenetére


ngaba
aktív tag

Egyébként ilyen vezetéstechnikai tréningekkel mennyire lehet befolyásolni azt, hogy az ember hogyan reagál valódi vészhelyzetben? Én ilyenkor reflexből csinálok valamit, nem gondolkodom (nincs rá idő). És a bringás baleseteim alapján arra jutottam, hogy nem mindig optimálisan. :D (Én vagyok olyan hülye, hogy szoktam jeges úton biciklizni, és ha hirtelen lelép elém egy körül sem néző mobilozó gyalogos, akkor rögtön "elfelejtem", amire addig koncentráltam, hogy ez jég, helló, és valami olyan manővert csinálok, aminek a kimenetele garantált zakózás.) Bár gondolom az ilyen tréningeknek az a lényege, hogy az legyen a "reflex", ami a logikus.

[ Szerkesztve ]

(#181824) EQMontoya válasza Qru (#181819) üzenetére


EQMontoya
veterán

Ez amugy ráadásul fwd.

Ritka nagy barom volt a srac, az tuti.

Egyebkent eleg nagy baj, hogy jogsit ugy kapsz, hogy nem tanítanak meg kezelni a járművet. Esélyed nincs tudni, hogy hol vannak a hataraid, nincs egy csúszás, egy rantopad, de en anno ugy kaptam jogsit, hogy nem jártam autópályán és autóúton, szoval szerintem nem mentem óra szerint 90 fölött.
Sejtheto, hogy mennyire tudtam vezetni...

Most tanulok motorozni, az az első, hogy mar jogsi mellett tolok kezdő motoros tréningeket, amin megtanulom kezelni a gépet, nem a vizsgaútvonalakat balfaszkodom végig.

Same rules apply!

(#181825) t72killer válasza Szada85 (#181798) üzenetére


t72killer
titán
LOGOUT blog

Mi lehetett a terv:F? Ezek a fránya villanyoszlopok még a zöldet se várják ki, hogy átmenjenek a zebrán...

#181824: amikor a jogsit csináltam, azt mondtam az oktatónak, hogy vezetni tanítson meg. Nem a vizsgán átcsúszni szeretnék, hanem üzembiztosan vezetni. A szokásos menü után, amit szeptemberben letoltunk, visszahívott egy hétre januárban, mínusz 10-15 fokban. Na, akkor megtanultam lassan menni;]

[ Szerkesztve ]

Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.

(#181826) tboldi válasza ngaba (#181821) üzenetére


tboldi
nagyúr

Nekem eleddig csak az az egy hülyeségem volt, hogy nem néztem bele a tükörbe és nekitolattam egy villanyoszlopnak tavaly októberben. Ahogy Qru is írja, a Jazz antiautó, nem is akarsz vele mást csinálni, csak eljutni a célodba, úgyhogy jóformán csak ilyen kevésbé veszélyes dolgokra van esély.
A WagonR meg még inkább az, a magas súlypont és a szekérszerű futómű miatt ösztönösen is óvatosabban mész vele a szokásosnál. :D

SMKP-val viszont csúsztam már el vizes füvön (miért mentem a Lajta töltésén?), a 125-ös ETZ-vel váratlanul áthajtottam egy macskán, a CB500X-szel meg egyszer letértem az útról a szembesávon át, mert megijedtem, hogy egy pillanatra megcsúszott a hátulja valamin, szerencsére akkor nem volt senki a közelben.

[ Szerkesztve ]

(#181827) Szada85 válasza t72killer (#181825) üzenetére


Szada85
aktív tag

Valószínü sosem tudjuk meg, de a sérülésböl ítélve nem városnézös volt a tempó, az a szakasz pedig nem a tágas tereiröl híres, ahol van hely összeszedni a technikát.

Ráadásul közben felnött 1-2 generáció, akinek már az "ingerküszöbe" is máshol van, a net tele zsúfolt forgalomban jaszkarizásokról készült videókkal, elég csak a Fb-os "Kúp-team" oldalt megnézni, ahol "természetes", hogy a Vácin 150-180 felett lövik el a Focus RS-nek, GTR-ekkel, a Darkfly-os videókban is repkednek a tempók, így nyilván az egyszerü Lanceros is elhiszi, hogy meg tudja csinálni...

(#181828) CactuS válasza Szada85 (#181827) üzenetére


CactuS
Arcképgyáros

Nem ismertem ezt a csodacsapatot, de elég szégyen a videófal, ahogy a Darkfly-os csapat is - ott mondjuk először az audis videó dobta le a láncot, ami a mai napig fent van YT-on... -. A DF-es srác se volt igazán bűnbánó, akit lelőttek gyorshajtásért, miközben épp vezetéstől eltiltás alatt volt. Ezeken és a F&F filmeken nevelkedett ifjú titánokból lesznek az “If one day speed kills me, don't cry, because I was smiling.” kamu Paul Walker idézettel levart HMCSk.

Draskó ilyen téren sokkal jobb mintát mutat, aki tornázni akar a technikával komolyabban, annak ott a versenypálya (bár ő is üvegeli néha a technikát, csak éppen nem egy forgalmas lakott területen belül, lámpától lámpáig). Anno ezen is jót röhögtem és igaza van a TC-s kollégának (első ~30 sec).

Csak reménykedni tudok, hogy ha felnőnek a srácaim, akkor még hírből sem fognak ilyeneket ismerni a baráti körükben - arról nem is beszélve, hogy beüljön melléjük -. Pedig látom, hogy átéli a Forzázásban is a sebességet, hiába egy játék, szereti, amikor krúzolunk, de városban is sokszor szokta mondani, hogy előzzük meg ezt meg azt, meg gyorsuljunk, de akkor is mindig igyekszem elmagyarázni, hogy városon belül nem csinálunk ilyet. Akkor sem - inkább főleg akkor nem -, ha épp pl. egy V6 Stingerrel autókázunk.

ngaba: Ezt inkább passzolom, sok hülyeséget és sok még nagyobb hülyeséget csináltam/tunk anno, aminek a legtöbb részét mára inkább szégyellem, így azt hiszem passzolok. :B

[ Szerkesztve ]

Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

(#181829) #89309696 válasza CactuS (#181828) üzenetére


#89309696
törölt tag

Darkfly nálam ott verte ki mikor valami japó hátsókerekes mocsokkal csőkipufogóval verették a hóban este pár éve. És mindenkinek az anyját aki rájuk mert szólni, merthogy ők csak vicceskednek és az üres parkolóban nem veszélyeztetnek senkit. Péklapát méretű atomnagy pofont mindre a társcsatornákkal együtt. [link]
Mondjuk én élből rühellem az összes ilyen csatornát, ahol nyikhaj huszonévesek csapatnak szakadék szutykokkal 150 decibelen és feszítenek benne, mint Toretto. Egyszerűen irritáló.

Draskovics totál más, nem is lehet egy lapon említeni velük. Maximum a huszonéves és a vézna ami közös bennük, de belőle egy normális autós vlogger lesz, értelmes ember. Ő a kisebbség jelen esetben.

[ Szerkesztve ]

(#181830) Szada85 válasza CactuS (#181828) üzenetére


Szada85
aktív tag

Igazából nem feltétlen a konkrét "csapat" a kirívó, elég ha felmegy az ember kb bármelyik közösségi oldalra, és 3 percen belül szembejön valami autós "b@szatás, Dakrfly, Petroo, Kúp-Team, de akár ZedSly-tól, hogy a random ruszki, vagy akár a 1320 videókat ne is említsük...

Tudom persze, régen is volt gyorshajtás, állatkodás, csak nem volt minden kiposztolva az interneten, való igaz.

De mikor még mi kijártunk autózni, lehetett akármekkora racse, a piros az szent volt mindenkinek. Tavalyelött gurultunk a Hungárián egyet, utolért minket egy csapat, azok árkon-bokron, zöldön-piroson keresztül nyomták...Egy Subarus állt meg mellettünk a pirosnál, de abból is vihogva kiabáltak át, hogy "Nem kell megállni, ez csak piros...".

(#181831) CactuS válasza #89309696 (#181829) üzenetére


CactuS
Arcképgyáros

Igazából szerintem akinek van egy kis autós becsípődése és fiatalon volt lehetősége, az csinált dolgokat. Viszont az 10-20+ éve volt, közel sem volt ennyi autó, ennyi ember az utcákon, utakon. Manapság már nem tudod azt megcsinálni, mint akkor. Illetve manapság már gond nélkül tudsz venni 4-500+ lóerős gyári autókat, amik 4-5 sec alatt már százon vannak. Értelmesebb ember rájön, hogy ezekkel fölösleges a lámpánál leállni gyorsulni, mert rohadt nagy baj tud lenni belőle. És anno azért egy 150 lovas gép már bőven az A++ kategória volt és hűűű meg hááá még akkor is ha Golf2 volt 1.9 blokkal széthúzva...

Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

(#181832) #89309696 válasza CactuS (#181831) üzenetére


#89309696
törölt tag

Csináltunk mind ilyeneket, én is, csak mi nem raktuk az oszlopra így az autókat meghalva benne, meg nem 170-nel mentünk a városban.
A kettő között van valami ami a különbséget okozza, de nem tudom mi lehet, mi változott közben, csak tippjeim vannak. A csapatás és csapatás között is nagy különbség van. Persze régen is kerültek oszlopra autók és raktak 40 évesek is oszlopra autókat, az arányok tolódtak el mára túlzottan.

(#181833) stickermajom válasza ngaba (#181821) üzenetére


stickermajom
addikt

Mi rendszeresen jártunk a Mecsekbe télen hóautózni, voltak necces szituk, de ott tanultam meg tisztelni az elemeket. A műkedvelőkön kívül senki nem volt kinn ilyenkor éjszaka, csak Ladák, meg a baranyai libakergető versenyek színe java. Hiányzik ez az időszak. :D
Ami nagy hülyeség volt: egy éves jogsival vizes faleveleken húztam egy kézit forgalomban, hogy majd én leszek a Vatanen. Mázlim volt, mert elpiruetteztem két autó mellett, de nagyon szégyelltem magam, hogy mennyire idióta vagyok.

(#181834) Qru válasza ngaba (#181823) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Sokat, nagyon hasznos. :K Miután majdnem feltentem Bubit a korlátra elmentem egyre és nagyon-nagyon hasznos volt. Berögzül és előjön veszélyhelyzetben. Persze nem árt időről időre ismételni de én pl kötelezővé tenném a jogsihoz.

#nincsbennetarcsi

(#181835) Dluinet válasza Qru (#181834) üzenetére


Dluinet
nagyúr

Évente 150000 új jogsít adnak ki Magyarországon.
Most leoszthatod a tréningpályák számával és az év napjaival.

"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

(#181836) 6030D


6030D
Ármester

Fehérváron a Videoton parkolója volt télen a móka tere: a banán alakok szintben is eltértek, az egyik szintre beálltak az autók, és lámpával világították az alsóbb szinteket. Nem volt rossz hangulat. A felső részen meg volt több kanyar, ott nem csak riszálni lehetett. Tök jó volt, mentünk apámmal is, hogy tanuljam meg milyen hóban vezetni, de aztán lezárták, most nem használja senki.

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#181837) Qru válasza Dluinet (#181835) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Akkor jon a B verzio ami mar itt tobbszor felmerult, hogy amig nincs vez.tech treninges vegzettseg addig max 100 lovas kocsid lehet. Bar abban is meg lehet halni de megis...

De ide vehetjuk, hogy legyen pszichologiai szures is jogsinal.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#181838) CactuS válasza Dluinet (#181835) üzenetére


CactuS
Arcképgyáros

Ha kötelező lenne, akkor nyilván a szolgáltatás is mögé épülne, mert ha van igény, akkor azt lefedi a piac.

Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

(#181839) EQMontoya válasza Qru (#181837) üzenetére


EQMontoya
veterán

Ez a Mitsu sem volt tobb.

Same rules apply!

(#181840) MunezXBK válasza 6030D (#181836) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Te fehérvári vagy? Én rengeteget jártam ki oda, először porig ültetett Trabanttal, később B Corsaval.

Trabanttal egyszer 150km-t autókáztam el abban a parkolóban. :D

(#181841) ivana válasza Qru (#181837) üzenetére


ivana
Ármester

Továbbra is hülyeségnek tartom a lóerő korlátozást. Egy régi swift is simán megy 150-et :U Miközben se normális futómű nincs alatta, a kaszni meg kb. papírból van.

Első körben én a városi gyorshajtást sokkal jobban büntetném, aki 100 felett megy a városban annak ugorjon évekre a jogsija.

[ Szerkesztve ]

(#181842) Qru válasza ivana (#181841) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Tamogatom, 100-nal ugorjon is. Bar ettol meg ugyanugy meghal aki hulye.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#181843) Magnum_ válasza ivana (#181841) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Arpad-hidon jartal mar? ;]

I humbly and respectfully decline™

(#181844) CactuS válasza ivana (#181841) üzenetére


CactuS
Arcképgyáros

Az még mindig egy tévedés, rossz berögződés, hogy a swift papírból van, mármint a régi. Semmivel sem törik rosszabbul, mint az abból a korszakból származó, hasonló kategóriás autók.

A büntetést támogatnám, annyi kitétellel, hogy akit megfognak eltiltás alatt, annak lehetne emelni a tétet egy 10x-es szorzóval vagy akár örökre eltiltással. Ha újra megbukik, akkor meg irány a böri.

Fehér Farkas: Sokkal erősebbek az autók, mint anno és sokkal többen vagyunk az utakon. És talán a mai fiatal generáció sokkal kevésbé tiszteli a technikát, annak anyagi értékét, nincs meg az alázat. Az meg egy másik dolog, hogy sok autóban van már valamilyen menetrögzítő, nyilván több dolog is kerül be a hírekbe.

Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

(#181845) CactuS válasza Magnum_ (#181843) üzenetére


CactuS
Arcképgyáros

Vagy a Rákóczin.

Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

(#181846) Kickass válasza CactuS (#181844) üzenetére


Kickass
őstag

Azert papirswift mert avasalo csak 2004-ben jelent meg, akkor mar az also kozepkategoriaban boven voltak olyanok akik NCAP-n eleg jol szerepeltek. Szoval igen kortarsaihoz merten a Suzuki szarabbul tort .
Sot igazabol az MK3 switft alapjai is a 80as evek vegebol valok. Mig egy Golf 4 peldaul 97ben sokkal ujabb fejlesztes volt. 2001-ben a Renault Laguna mar 5 csillagot tudott. Melyikben ultel volna szivesebben? :D

(#181847) Tsebacsi válasza Magnum_ (#181843) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Én sokat, ott átlag 80-at megy a legtöbb, de ugyan ez van Hungárián a felüljárónál (M3 becsatlakozó-lehajtó), döngetünk mint a hülye, ott több autót látok 80 fölött, mint az árpádon, komolyan mondom.
Az M3 kivezetőről nem is beszélek :N
A nulláson meg 120-al menve letolnak, sokan. :U (el szoktam őket engedni :B )

[ Szerkesztve ]

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#181848) F_Zolee válasza Tsebacsi (#181847) üzenetére


F_Zolee
veterán

Nulláson néha még a 130 is kevés.

(#181849) CactuS válasza Kickass (#181846) üzenetére


CactuS
Arcképgyáros

Mennyibe került akkor egy Swift és mennyibe egy Laguna? Nem volt soha ugyanaz a kategória, ahogy egy Golf is jóval drágább volt emlékeim szerint. Másrészt azt tegyük hozzá, hogy az a generációs swift 1988-ban jelent meg japánban. 1992–2003 között gyártották itthon. Ennyi erővel az összes Astra classic egy papír autó volt, mert kortársaihoz képest jobban törött.

Egyébként akkoriban egy W124ben ültem volna szívesen, megelőzte a korát a védelmi technika benne.

Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

(#181850) focvis válasza ngaba (#181821) üzenetére


focvis
veterán

Csatlakozom CactuShoz; inkább passzolom, mert sok hülyeséget csináltam suttyó, majd ifjú titán koromban, amit szégyellek ide kirészletezni.
Vázlatosan: jogsi nélkül autó lekoccolás, motor megfőzés, borulás, ittas, kb. 8-10 autót törtem már.

Pár viccesebbet már olvashattatok, a nagyon cinkeseket nem reklámozom.
Áldom az őrangyalom, hogy soha embernek nem lett baja. :R

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.