Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
ΞΔGLΞ
nagyúr
Én mindig is úgy tudtam - és ezt hangoztatták a szervizekben - , hogy az M9R motor először 2006!-ban a 2.dci Nissan qashqai-ba került. Laguna 3 meg 2007 őszétől kezdték gyártani.
A ph1-ről van szó. Nekem ez volt, én újonnan vettem, gurultam ki a pesti szalonból, 8 millióért, 2009 januárjában a létező összes extrát belekérve. Hogy a ph2, ph3 típusoknál már mennyire volt csak Renault azt nem tudom. Az biztos, hogy én kifogtam egy olyat, amit úgy összeraktak, ha azóta is úgy jártam volna vele, most közel lenne a 850-900 ezerhez.
A futóműve kemény, sportos és ezáltal egy fos, de... a magyarországi elcseszett utakra értem, ez az autó pályára való és szerpentineken sport autókat megszégyenítő betapadási tulajdonságokkal bír. Hasonló erőben lévő kombi bmw, vagy passat etc... max annyit lát, hogy a laguna 3 eltűnik előlük, esélyük nincs azokra a kanyarsebességekre, mint a renault-nak.
Szóval ez az autó pályára való, nem városba, főleg nem magyar városba és mivel az ára a béka segge alatt van már régóta, ezért olyanok is egyre többen megveszik, akiknek épen futja rá, de az alkatrész árai viszont durván drágák. Emlékszem, mikor a volvo s90 autóm volt, ahhoz minden olcsóbb volt, mint a lageszhoz. Röhej. Ezért aztán elkezdődik az otthoni tákolás, gányolás, aminek az híre megy, hogy a renault és a francia (megint) szar.
Nem az, csak meg kell venni a gyári alkatrészeket és időben kicseréltetni.