Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Helyszíni riport Hegyen-völgyön, Chongqing
- Tudástár Óriások csatája - General Belgrano
- Teszt Olcsó USB WiFi AC adapter
- Retro Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- Bemutató Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [FireFox1996:] 2024 őszi fórum peca
- [Re:] Socket939 Vs. AM2 CPU-k tesztje
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Essejó:] MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
CactuS
Arcképgyáros
Úgy jobban csúszik, több a lóerő.
Fehér Farkas: az első néhány generáció minden gyártónál szar, sőt, van akinél a későbbi is - lásd THP/Prince -. Amíg van lehetőség, addig érdemes inkább a szívót venni. Új autókban már ott tartunk, hogy néha már pár ezer km után jönnek a gondok. Nekem legutóbb egy Fiat állt meg odo 90 km körül. Euro 5ben sem tudtak rendes turbós kicsi motorokat gyártani - mert eleve egy hülyeség a downsizing -, euro 6.d meg végképp megöli ezeket. A garancia időt nem bírják ki, másod vagy harmad kézből gondolhatod, hogy milyen állapotban vannak. Nálunk lassan új embert kell felvenni, mert annyi baj van a garis autókkal, hogy rengeteg munkát ad, pedig mi általában 100k-150k körül legkésőbb eladjuk az autókat... Javítási/karbantartási költségük jóval több, mint a szívó tarsaiké. Renault sem véletlenül cseréli néhány évente ezeket a tce motorokat, gyorsak a generáció váltások.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin