Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#175201) szabonagyur válasza Zoli-bácsi (#175199) üzenetére


szabonagyur
félisten

Videó lesz :(

Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB

(#175202) Zoli-bácsi válasza Ck. (#175200) üzenetére


Zoli-bácsi
senior tag

és (#175201)szabonagyur

először hibát írt ki, de már látom.

(#175203) Gergőke88 válasza focvis (#175191) üzenetére


Gergőke88
addikt

11-12 között is teltház volt visszafelé.
Szfehervar-Érd között pedig jónéhány elkapo autó is.

(#175204) Tsebacsi válasza Ck. (#175195) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Mi sem lennénk boldogok, de nyugi, meg kell tartani amíg garis, mindenképp törekedj a full helyreállításra, akár az elemek teljes cseréjére is.
Ne engedj semmiben. Utána egy ugyanolyan új autód lesz, no para. Ha eladod buksz rajta sokkal sokkal többet.

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#175205) Qru válasza Ck. (#175195) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Bosszantó, átérzem... alattam az aznapos 0 km-es autót tolták meg (nekem csurgott) abban az utcában ahol átvettem. Alig mentem vele... :((( Szerencsére alacsony tempó, a lökös sérült csak de akkor is.

Azért eladnod nem kell, az nagy bukta lenne.

#nincsbennetarcsi

(#175206) Ck. válasza Tsebacsi (#175204) üzenetére


Ck.
addikt

Lökhárító, sárvédő, fényszóró...ezekből mindből létezik utángyártott ha jól gondolom? A fényszórón még csak-csak tudom ellenőrizni a gyári logó meglétét, de egy cserélt lökhárító és sárvédő elemnél hogyan tudom megállapítani, hogy gyári vagy utángyártott? Mert ilyen esetben az elem csere is rejt magában kockázatot, nem? Nem értek a témához, lehet hogy teljesen hülyeséget beszélek.
Csere helyett javítás esetén a hézagokat ugyanúgy meg lehet nyom nélkül egyenletes gyári állapotra csinálni? A fényszórón szerintetek polír segít vagy ott csakis a csere játszik?

Qru:
Borzasztó a Te sztorid is, én biztos ott kaptam volna infarktust a helyszínen. :Y

[ Szerkesztve ]

(#175207) mekker válasza fant0mi (#175198) üzenetére


mekker
őstag

És oda még csak nem is a kormos rendszámtartókat küldik, hanem a tisztát.

Данное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.

(#175208) Qru válasza Ck. (#175206) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Létezik belőlük utángyártott, bíznod kell bennük mert bontás nélkül a lámpát leszámítva nem lehet ellenőrizni.

Biztosítónál volt olyan, hogy utólagos szemlén lett ellenőrizve, hogy gyári-e amit beszereltek (csalás gyanús eseteknél ez bevett szokás).
Na most vagy ott állsz felettük mikor szerelik vagy elviszed máshova megbontatni... egyik sem túl életszerű. Egy olajcserét még én is végig “okoskodok” de egy lakatos meló azért jóval hosszabb dolog. :(

#nincsbennetarcsi

(#175209) Ck. válasza Qru (#175208) üzenetére


Ck.
addikt

Hát nem tudom mivel járok jobban, kikötni a kizárólagos elemcserét és csakis gyári alkatrészeket engedélyezni és bízni benne, hogy valóban úgy is történik,
vagy
nem ragaszkodni mindenáron az elemcseréhez, csak a szakszerű és minőségi javításhoz és ez esetben maradnak tuti eredeti alkatrészek.

(#175210) freeknight


freeknight
őstag

Pokol, ami most van az utakon.
37-esen mentem tegnap, ma meg vissza, katasztrófa. 10-15 autós karavánok tötymörögnek 70-80 között ingadozva, és nem lassú jármű tartja fel a sorokat, hanem rendes személyautó. Mindenki beáll vonatozni, pedig teljesen biztonságosan lehetett volna előzni, ha nekem is sikerült többször is az 1,4 szívó Lacettimmel. Valaki tart 3 autónyi követési távolságot, de nekiáll önkéntes rendőrködni, és hatalmas dízeles füstöt fingva tol neki egy padlót, nehogy már előzni merjem teljesen biztonságos egyenesben, és még villog is a manőver befejezése után (nem is értettem mire fel?). Szokásos másfél órás utamat majdnem 2 óra alatt sikerült abszolválni, pedig én sokszor tudtam előzni.
Részvétem azoknak, akik holnap fognak hazautazni, el nem tudom képzelni, mi lesz a hosszú hétvége utolsó napján.

(#175211) freeknight válasza Ck. (#175195) üzenetére


freeknight
őstag

Uh, na ez nagyon durva, sajnálom, hogy ilyen történt veled.
Ez amúgy márkaszervíz? Mert akkor mindent gyári állapotba fognak visszaállítani.
Sima szakszerviznél lehetnek gondok, próbálj meg ragaszkodni legalább a bontott dolgokhoz.
Egyébként meg chill out, nem tűnik túl tragikusnak a helyzet, meg merem kockáztatni, hogy lámpán kívül nem is kell elemeket cserélni, egyedül az a-oszlopnál lehet baj, illetve a lökös mögötti rész kérdéses, de így videóról szerencsére ez nem nagy dolog. Bár tudom, hogy téged ez most nem nagyon vigasztal :D
Szerintem eladni ennyi miatt butaság lenne.

[ Szerkesztve ]

(#175212) szabonagyur válasza freeknight (#175210) üzenetére


szabonagyur
félisten

A 37-s egy különös állatfaj :D A vonatozás rendszeres rajta és vannak részek ahol még tartalékkal is nehéz előzni ha összejön egy nagyobb karaván.

Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB

(#175213) Qru válasza freeknight (#175210) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Tnap elott ugyanez (igaz nem a
37-en), buszt senki nem merte megelozni. Egy Hastra meg Optima ott togyogott. Lenyomtam oket egyenkent, biztos gondoltak, h na a hulyegyereknek de sietos... de hat sztem ok meg most se ertek haza. :D

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#175214) freeknight válasza szabonagyur (#175212) üzenetére


freeknight
őstag

Pedig alapvetően egy nagyon jó vonalvezetésű út, mindössze egyetlen várossal a teljes útvonalon, simán lehetne jönni 110 tempomattal végig, teljesen biztonságosan. Teljesen érthetetlen, ilyen enyhe kanyarokban mi az istennek kell lefékezni 70-re, teljes agyrém.
Előzni valóban nehézkes, mert sok a kanyar, meg szinte végig fák vannak az út mentén, de nem megoldhatatlan feladat, ha nekem is sikerül 0 tarcsival.

Egyébként én havi egyszer legalább megjárom a Taktaharkány-Sárospatak közti részt, nagymamám a bodrogközben lakik, hétközben sokkal kellemesebben lehet haladni, max csak a kamionok tartanak fel, de valahogy munkanapokon sokkal kellemesebb, tempósabb a forgalom ritmusa.

Qru: itt az volt a durva, hogy még csak nem is busz/kamion/c-type bontószökevény furgonos tartotta a sort, hanem minden esetben személyautó, simán lehetett volna ezeket előzni, de inkább mindenki beáll a konvojba.

[ Szerkesztve ]

(#175215) sutszi válasza Magnum_ (#174792) üzenetére


sutszi
veterán

Köszi az infót. Közben amikor ezt írtad már Bolognában toltuk be vacsira a tésztát meg a pizzát... :DDD 14-én indultunk kora reggel és tegnap...vagyis ma 2:20-kor sikerült hazaérkezni. Annyira tetszett a 8 nap Olaszország, hogy kitoltuk amennyire lehetett, így még zárásképp Triesztben vacsora volt és naplemente... :D 20:30 körül indultunk haza...de hulla fáradt voltam. A végén már percenként számoltam vissza...és sokkal rosszabb volt így letolni azt amit induláskor ébredés után kipihenten.

2661km-t mentünk összesen. Fogyi adat még nincs. Tankolásos blokkokat nem számoltam össze. De előre terveztem a tankolást és igyekeztem spórolósan menni, mert olasz kúton 2 tankolás volt. 1,38 és 1,40 EUR árakon. Sírtam. :O
De a szlovénenkél Sezanaban kerek 1 EUR volt a 95 és 1,XX a 100-as...
Én amúgy 8l körülre tippelek. Klíma az non stop ment. Anélkül hóember vagy.

BP -> Trieszt -> Bologna -> Rimini -> Bologna -> Montecatini Terme -> Siena -> San Gimignano -> Pisa -> Montecatini Terme -> Montecatini Alto -> Firenze -> Velence -> BP

Az aláhúzott helyeken volt a szállás, a többi állomás volt.

A szlovén/magyar határon mikor nyújtottam volna át a papírokat...tovább... :DDD Az autópálya eleje sokáig 110-es. Úgy 70-80km-en. Utána hullámzó. Alagút, vagy kanyar lassítva van. Amúgy vaj sima az út végig.
Olasz/szlovén határ meg nem is volt... konkrétan még az üdv itt nálunk tábla sem. Gőzöm sincs hol mentünk át...
Olasz pályák és utak is nagyrészt jó állapotúak. Volt olyan pályarész ahol 0 felfestés volt...sáv meg egyebek. :DDD Igaz csak kis szakaszon. Látszott, hogy új aszfalt. 1-2 sima út volt hepe-hupa. De amúgy korrekt nagyon. Fix trafit nem mutatja a waze mindet. De táblával szólnak előtte és nem egyszerű kiszúrni. Mindenhol IS körforgalmat építettek. Sokszor akkora ívben, hogy 40-el mész bele, mert annyira gyors és 3 sávos. :DDD
Indexet nem is kéne beépíteniük...nem használják. Szinte 0. Amúgy lazák, és kicsit szertelenül vezetnek, de semmi agresszív, vagy egyéb viselkedés. Pályán belsőben is képesek percekig jönni mögötted és csak utána villantanak. De indexet itt sem szeretik használni. Sok helyen van átlagsebesség mérő trafi, szóval nem éri meg gyorsan menni. Bologna - Rimini az konkrétan egy egyenes vonalzó mentén húzott vonal...szóval nem meglepő, hogy ott így mérnek.
Triesztben szinte csak kicsi kocsit látni, meg vételen robogót. SUV szinte semmi. És minden kocsi tele van parkolási sérülésekkel...szó szerint mindegyik ahogy besétáltunk a belvárosba ez volt... Szűk kis utcák, iszonyat meredekségű hegyoldal. A többi helyen már színesebb a volt a kép. Elég vegyes a géppark. Sok az Alfa Romeo nyilván.
A pályázást érdemes mérlegelni, mert mocsok drága... Éjjel nappali automata benzinkutak használata is egy élmény. :DDD

Verdát nem fotóztam. Főleg mert 1 nap után már retek lett. A végére meg főleg. :( Idő kevés volt mosogatni.

De sok nagyon szép hely van...neheze jöttünk haza. :D

[ Szerkesztve ]

Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage

(#175216) Cicero


Cicero
őstag

Autópályán rázott a jobb első kerék, félre is húzott a kormány, úgyhogy 90-es tempóval jöttem végig, ott még nem volt érzékelhető. Otthon konstatáltam, hogy hiányzik az érintett felniről a centirozó súly. Mikor máskor, mint a hosszú hétvégén... :W
Vasárnap este mennék vele még haza, 50 km, főúton, 70-el. Lehet belőle gond? Kerék csapágy? Nonstop gumis nincs a közelben...

(#175217) molnarpeter válasza Cicero (#175216) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Ha van pótkerék, azt fel lehetne dobni, de nem gáz - kitapasztalva a rázást, érdemes kerülni az adott tartományt, szóval vagy lassan, vagy tempósan. Kb ennyi :)

(#175218) brumi1024 válasza sutszi (#175215) üzenetére


brumi1024
veterán

1,38 és 1,40 EUR árakon.

95? Pálya melletti kutak vagy sima városi? Én ma az osztrákoknál 1,26-ért tankoltam OMV 100-at. Meglepő módon a sima 95 is E5 volt.

[ Szerkesztve ]

(#175219) sutszi válasza brumi1024 (#175218) üzenetére


sutszi
veterán

Az első Rimini után Castelloban volt estefelé. ENI kút volt. Nem pálya. Simán a városban.
A második meg Montecatini Termében volt, az meg ESSO kút. Szintén önkiszolgáló városi kút.
Nézegettem mindenhol menet közben és 1,37-nél alacsonyabbat nem láttam. Azt is elvétve... 1,38- 1,41 volt a tartomány.
Pályán eleve nem is akartam tankolni. Ott ilyen 1,5-nél indultak.

Full alap E5 95-ös benzin volt.

Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage

(#175220) stickermajom válasza focvis (#175191) üzenetére


stickermajom
addikt

Egyszerűen nem tudom megérteni miért jó ez a péntek-szombat lefelé, vasárnap visszafelé ácsorgás a dugóban a Balaton miatt. Ráadásul a déli part az utóbbi időben elég nagy proli célpont is lett, nem lehet megmaradni már lassan a környéken.

(#175221) Magnum_ válasza focvis (#175191) üzenetére


Magnum_
nagyúr

En is igy dontottem du.

I humbly and respectfully decline™

(#175222) szabonagyur válasza freeknight (#175214) üzenetére


szabonagyur
félisten

Igen alapvetoen nem lenne rossz, foleg miota nincs teleultetve viraggal :D

Az a baj alapvetoen 2 opcio van, 70-80 vonatozo vagy az igazan gyors csoport

Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB

(#175223) Tsebacsi válasza stickermajom (#175220) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Mi holnap délután 1 körül indulunk le, pénteken haza, utcsó pihi idén félek tőle, ki kell használni amit lehet...

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#175224) Biqci válasza sutszi (#175219) üzenetére


Biqci
aktív tag

Nálunk most 1,31Euro a 95-ös és 1,35 a jobbik a Shell-en, pont most néztem. De ilyenkorra már olcsóbb is szokott lenni, délelőtt még drágább volt. Nem a pályán, hanem a városban :D

"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin

(#175225) sutszi válasza Biqci (#175224) üzenetére


sutszi
veterán

Az is szép... De te merre vagy? :D

Egyébként én soha nem tankolok pályán. Olyan még nem volt, hogy SOS ott kellett..meg akkor is inkább kérnék 5-7 litert amivel egy normál árú kútig jó vagyok...
Az én két olasz tankolásom között volt 2 nap különbség. Lehet, hogy közben árat emeltek, mert nagyon egy áron adják szinte...vagy sokat kell menni az ocsóbbért.

Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage

(#175226) Biqci válasza sutszi (#175225) üzenetére


Biqci
aktív tag

Németország, a francia határ mellett. Egyébként a franciáknál még drágább, ide jönnek át tankolni.
Sőt bevásárolni is, mert minden drágább ott.
Tankolni a pályán én sem tankolok, inkább Autohof-nál, ott lényegesen olcsóbb, mint direkt a pálya mellett

"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin

(#175227) EQMontoya


EQMontoya
veterán

Ma 351-ért tankoltam a fehérvári Auchan kúton. És a nyamvadt MX5-öt nem bírom 8L fölé tornászni vegyesben, pedig tényleg próbálkozom :D

Same rules apply!

(#175228) tboy93 válasza Ck. (#175195) üzenetére


tboy93
nagyúr

Munkatarsam par honapja csont ugyanigy jart a mazda6-al, ott mondjuk mar 3 eves az auto, de o sem volt tul boldog. Neki is beletolattak az udvaron, de ott tobb elemcsere es fenyezes is kellett a javitashoz.

(#175229) aero. válasza Ck. (#175195) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Nem feltetlen mennek bele, hivd fel a biztosítót, meg utana is eldontheted, hogy te javittatod, vagy ok. Bar talan Cat N lesz a lampa miatt, polirral nem szarakodnak, az egybol csere. Ha ok javitjak, kerdes, hogy tudsz reklamalni, ha szarul vagy neked nem tetszoen, hezagokkal, stb. javitjak meg. Nekik van erre biztositasuk egyebkent is.

(#175230) pècsimunkás válasza brumi1024 (#175218) üzenetére


pècsimunkás
addikt

Ausztriában olcsó a benzin, kb mint Magyarországon.
A német árakhoz képest 20 cent/ literrel szoktam olcsóbban tankolni, ha megyek haza, vagy jövök vissza.
Németországban is maradt az E5, de van E10 is.
Nem is értem, otthon miért szűnt meg az 95- ös E5.

Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!

(#175231) kisza25 válasza Ck. (#175195) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Egy komoly értékcsökkenést fizettetném velük, vagy tartsák meg adjanak egy újat :(

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#175232) parandroid válasza kisza25 (#175231) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

De azt még mindig nem tudjuk, hogy ez márkaszervíz volt-e? Ha nem, én nem szórakoznék velük semmiképp, azonnal vitetném át márkaszervízbe, a többit meg majd intézi a biztosító. Mondjuk 5 napos autóval mit keresett volna máshol? :F

p

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#175233) focvis válasza parandroid (#175232) üzenetére


focvis
veterán

Néhány éves Mercedes C osztály PHEV, akkumulátort cserélt volna benne egy nem márkaszerviz, de nem sikerült nekik.
(Szerintem.)

A lámpa csere OK. Sárvédő javítás nem OK, amiatt értékcsökkenési igényt támasztanék.

[ Szerkesztve ]

(#175234) focvis válasza Magnum_ (#175221) üzenetére


focvis
veterán

Szerintem jól döntöttél, most takarítja ki a zivatar a népeket. [kép]

(#175235) parandroid válasza focvis (#175233) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Ja, hogy hat napja vette, de nem újan! Aha, így összeállt. Ebben az esetben az autó értékétől függ, hogy márkaszerviz legyen-e, illetve attól, hogy garis-e. Bár ha eleve más szervizbe vitte, akkor gondolom olyan mindegy.

p

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#175236) AMD Power válasza stickermajom (#175220) üzenetére


AMD Power
titán

Nálam alap az,hogy se pénteken se szombaton Balaton felé nem indulunk el! És vasárnap nem indulsz haza.

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#175237) Magnum_ válasza AMD Power (#175236) üzenetére


Magnum_
nagyúr

En minden hetvegen (kb) megyek nyaranta, ugy nem opcio ez :D

I humbly and respectfully decline™

(#175238) AMD Power válasza sutszi (#175225) üzenetére


AMD Power
titán

Tizen x év alatt én is összesen 1x tankoltam éjszaka autópályán. kb 10 litert. :B

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#175239) Qru válasza sutszi (#175215) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Montecatini-ban mi is voltunk, 2 eve az volt nekunk is az elso megallo. Es a benzin mar akkor is draga volt arrafele. :D

#nincsbennetarcsi

(#175240) stickermajom válasza AMD Power (#175236) üzenetére


stickermajom
addikt

Vagy ha ünnep van, vagy épp csak kisüt a nap.. Tehát amikor értelme is lenne menni. :D Persze egy hét nyaralás megoldható, de nyaralót én nem tartanék fenn. Épp nemrég beszéltem le édesanyámat is róla.

(#175241) simonjoe válasza Ck. (#175195) üzenetére


simonjoe
senior tag

Megértelek, és azt veszem ki az írásodból, h nem kicsit visel meg a dolog (engem sem érintene másként), én biztos beperelném Őket, nem pusztán anyagi kár ért!

Joe

(#175242) Ck. válasza aero. (#175229) üzenetére


Ck.
addikt

A helyreállítás teljes lebonyolítását átvállalják, valamint javasolták, hogy külön a saját biztosítónkat ne értesítsük, így nekik is jobb ha a saját partnerükkel csináltatják meg, valamint így az én autóm kártörténetében sem fog bejegyzés szerepelni, illetve a biztosításomban sem lesz semmilyen feljegyzés és kockázati áremelés emiatt, valamint az autó sem lesz cat-os.
Akik jártasak az angol biztosítós dolgokban, ott kérdésem, amennyiben ragaszkodnék ahhoz, hogy egy általam megválasztott, konkrétan a márkaszervizben végezzék a javítást, akkor ilyen esetben már mindenképp a biztosító bevonásával járna a dolog, illetve a márkaszerviz köteles lenne feljegyzést készíteni az autó javításáról a különböző nyilvántartásokba? Vagy ilyen esetben is kikerülhető ez a része és maradhat nyomtalanul a dolog? Van ebben valakinek tapasztalata, egész pontosan hogyan működik ez odakint?

peterkeT:
Ez egy független szervizhálózatban történt, nem márkaszervizben. Az autóra egyébként 3 év garancia van, de szintén nem gyári garancia, hanem a vásárláskor kiterjesztett 3 éves korlátozott garancia, amit egyébként bármilyen szervizben lehet érvényesíteni, de ez most a konkrét esetnél nem releváns.

[ Szerkesztve ]

(#175243) parandroid válasza Ck. (#175242) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Azért releváns a garancia, mert szakember azonnal látni fogja az autón, hogy sérült. Ha nem az csinálja most meg (vagy az ő szervizpartnere), aki adta a garanciát, akkor azt a 3 éves garit azonnal bukod (gondolom fizettél érte, vagy árnövelő tényező volt).

A szerviz meg azért akarja kihagyni a biztosítót, mert azzal neki is romlana a besorolása, drágulna a biztosítása. Te ismered őket, én nem bíznék meg bennük, ha most megcsinálja, de nincs se hivatalos, független kárfelvétel, se semmi, akkor nincs alapod reklamálni, ha nem úgy sikerül a javítás, ahogy remélted. Marad a polgári per, ahhoz meg sok sikert, és kitartást. Kiegészítés: ha még azzal is jöttek, hogy neked emiatt drágul a biztid, akkor tutira kummantottak, semmi közöd az ügyhöz, alapszabály, hogy ez téged nem érinthet hátrányosan. Szóval megy a nyomásgyakorlás ezerrel, ha ez nem jelent neked semmit, akkor mindegy is.

Másrészt, ahogy korábban írtam, aki ért hozzá, azonnal le fogja venni, hogy az autó sérült. Ha se kártörténet, se számla, akkor szerinted mit fog szólni a sztoridhoz egy vadidegen? Te elhinnéd csak úgy, akárkinek, használtautó vásárláskor, hogy ezért lett javítva a fél hátulja, és semmi para, minden tök szakszerű, csak nincs papír róla...

Szóval én most beszélnék egy ügyvéddel (nekem Németországban pont emiatt van jogi biztosításom), és intézze ő az egészet, hivatalosan, biztosítóstul, lepapírozva, leszámlázva. Persze az autó értékét még mindig nem tudjuk, de ha hibrid, meg h idáig eljutottunk, akkor gondolom nem valami ‘úgyismindegyneki’ bontószökevény.

Illetve az lehet még, hogy a garanciádban szerepel ilyesmi kitétel, hogy mi van nem saját hibás balesetnél, még az is lehet, hogy intézik neked az egészet. Értesítened mindenképpen kell őket úgyis, ha nem akarod bukni a garit (erre is kell lenni protokollnak).

p

[ Szerkesztve ]

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#175244) Ck. válasza parandroid (#175243) üzenetére


Ck.
addikt

Itt Angliában ha megtörik a vétlen ember autóját, akkor a vétlenek is felmegy a biztosítása sajnos, ezt nem ők mondták, hanem én aggódók emiatt már a 0. perctől.
A többire most egyelőre nem tudok mit mondani, nemsokára indulunk párommal megbeszélni a továbbiakat
Ránézésre elegyébként csak a lökhárító igényel fényezést, ami “csak” egy műanyag elem, valamint kell egy másik lámpa és megigazítani a sárvédő illesztését, amin maga a fényezés ugyanúgy makulátlan maradt. Ez is akkora hatalmas mutatvány, hogy annyira könnyű rosszul megcsinálni?

[ Szerkesztve ]

(#175245) Gergőke88 válasza stickermajom (#175240) üzenetére


Gergőke88
addikt

Zamárdiban van nyaralonk, időben kell indulni és akkor nincs probléma. Szombat reggel 6.30ig el kell indulni és nincs baj. Hazafele meg vasárnap 1-2 körül.

(#175246) sutszi válasza Qru (#175239) üzenetére


sutszi
veterán

Sok érdekes megoldásuk van amit itt is lehetne alkalmazni... Lidl parkolóban volt árnyékolt beálló. Semmi extra, csak egy vászonzsák... Egy dimenzió különbség a napon parkolással szemben. És nem is horror a kivitelezés. Évente egyszer kell leszedni/feltenni itthon az esetleges hó miatt.

Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage

(#175247) rbalint88 válasza Gergőke88 (#175245) üzenetére


rbalint88
addikt

Tehat van 30 orad nyaralni, ha hetvegen is hajnalban kelsz. Biztos pihenteto...
Emellett roghoz vagy kotve vele, ha mar ott a nyaralo, le kell menni, oda kell menni. Ha orokolnek egy nyaralot, akkor is 50-50, hogy eladnam-e, de hogy magamtol nem vennek, az biztos. :R

(#175248) focvis


focvis
veterán

Mindenki nyugodjon le, már Balatonőszödnél dugó van.
alt="" title=""

Élőben itt.

[ Szerkesztve ]

(#175249) freeknight válasza rbalint88 (#175247) üzenetére


freeknight
őstag

Vagy nem a Balatonon kell venni :D
Én ezt a balatoni témát már 10 éve elengedtem, már akkor is drága és sz*r volt, csak a turista megkopasztása a cél. Iszonyatos embertömeg, ordibálás, nappal gyerekek és parasztok, éjjel részegek és parasztok.
De a magyar ember nem tud elvonatkoztatni ettől a kádári "magyar tengeres" nosztalgiától.
Ezerszer jobb, olcsóbb, és pihentetőbb helyek vannak manapság már országszerte, csak kicsit tovább kell tekinteni a mainstreamtől.

(#175250) EQMontoya válasza focvis (#175248) üzenetére


EQMontoya
veterán

Mar tegnap Tihanybol is ugy hozott haza a waze, hogy a 71-esen balra kanyar, majd Aszófő, Pecsely, Tóvázsony, 77, 8, M7.

Szoval el tudom képzelni, mi lehetett Füreden meg az M7-en a Balaton keleti csücskének a vonalában.

Same rules apply!

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.