Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Brogyi:] CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
brumi1024
veterán
Az teljesen jó. Ebben sem kizárólag a plusz ló miatt ennyi, mert normálisan közlekedve a családban lévő S (szintúgy automata) 6.7-7.5 közt elvan. A váltó jelentősen sportosabbra van hangolva, nem vitorlázik, csak green módban (az S normálban is teszi), sokkal aggresszívabban vált vissza. A fékérzet is más, emiatt méginkább adja alád a lovat, hogy menj. Meg hát a cw-je is rosszabb a plusz hűtő és az extra műanyagok miatt. Illetve az sem segít, hogy nem teljesen gyári teljesítményű már.
[ Szerkesztve ]
#89309696
törölt tag
Idén 300Km-t mentem. Nem tudom hova kapkodtok annyira.
tomcsi23
veterán
Nem nagyon látni, de szerintem nem ő az.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Integrale
veterán
Annyit gyaloglok havonta. :D
"Bad reklám is reklám too"
2-4 hét még a mostani időkben is neked elég lenne egy bicikli
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Engem megszóltak érte, de a felni akkor is tetszik 256 tárcsa és 16" a felni
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Jaja, visszakerestem a hozzászólásaidban, hogy mi is ez. Brutál. Gondolkoztunk mi is a Cooper S-en, de egyszerűen ép ésszel fölösleges annyi erő egy ekkora autóba. Imádom vezetni, a dinamikáját, ahogy fordul, ahogy megugrik, még mid módban is, nemhogy sportban. Enyém amúgy ugyancsak piros, de fehér tetővel, tükrökkel, és sajna csíkok nélkül. Illetve ez manuális, de azt nem is bánom, akármilyen munkás az a váltó, nekem rengeteget hozzátesz az élményhez. Fogyiban meg ugye az van, hogy vagy sok városi közlekedés, egyszerre kevés megtett úttal, vagy (német) autópálya, akkor meg menne, szóval nehéz optimalizálni, de ez nem is arra való. Magyarországon 2x voltam vele, ott országúton simán le lehet vinni 5 alá. Egyetlen baja, hogy zajos, az hosszabb távon fárasztó tud lenni, de amúgy 900 km-t simán levezetek vele, és nem fáj sehol semmi (igaz, comb-, gerinctámaszos sportülések). Másik meg az, hogy már az egy utast is észre lehet venni, hát még többet, de egyrészt úgysem lehet benne maradandó károsodás nélkül hátul ülni *, másrészt ezt a nagyobb motor erőből megoldja.
* 13, illetve 17 éves lányokkal a hátsó ülésen letoltunk egy Zala-Eger távot egy pár napos gyorsnyaraláshoz, amikor a Mazda 2 hétre szervizben volt, túlélhető, de nem családi autó. Szerencsére egyikünk sem nagyobb darab.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Jeep Cherokee SR/T-vel kergetőztem ma párszor az M7-en és a 71-esen; ő a gyorsabb - nem volt számomra égő, de egyértelműen ő a jobb nagy tempónál és országúti padlónál is, kb. a GTI-vel lehet pariban.
Fogyiban szvsz én nyertem. 😂
Délelőtt elkészült a privát töltőpontom a garázsban, ami valójában egy 16 Amperes aljzat a lakásból lehozva a delejt. Magnumé szebb.
[ Szerkesztve ]
#89309696
törölt tag
Ne is mondd, arra várok kifogyjon már a benzin, de nem akar, a május elsejei áremelésre pláne nem ürül ki. Pedig ki akarom üríteni, hogy fullra tegyem OMV 95-tel, kíváncsi vagyok mi változik 8 tank Mol 100-as után (semmi).
Hogy mi értelme visszaállni sima benzinre ilyen kevés futással ne kérdezd. Egyszerűen csak kíváncsi vagyok, hogy elbutul-e tőle a kocsi.
-v-
addikt
Nagyon koszosnak tűnik az a kipu, ez tuti nem ő.
A 7-es egyelőre jobban tetszik. Ámbár most teljesen nyugodt vagyok és happy a Volvoval. Ami melót és zsetont belefolyattam...
Csipsz kéne még neki. Aztán jól megpusztulna bele a DPF.
rbalint88
addikt
ekkora futással nem küzdenék a jó kis E10-ért maradj meg a prémiumnál.
tegnap mentem a cégessel egy kört, hogy ne merüljön le. múlt hét csütörtökön felrakták a nyári kereket, lemostam, leraktam itthon. na most ugye fa alatt áll és van nyest is. egy hét alatt a nyest megfosta pár helyen és a por+pollen+fanedv is belepte rendesen, úgyhogy tegnap elmentem lemosni. volt mit + utána kis kerülővel mentem haza, hogy rendesen átmelegedjen az olaj is és töltse vissza az akkut. kedden megy éves olajcserére. addig ki kell találni, milyen olaj menjen bele, ami megfelel a hyundai szabványnak.
ma megvolt a heti bevásárlás és ügyintézni is kellett, ideális kabriós idő volt dzsekiben. és de nagyon szeretem ezt a kocsit
focvis: pont ma beszéltem azzal a családi barátunkkal, aki szintén V60 plug-in-t vett az ajánlásom alapján, ami nagy részben alapul azon, hogy kipróbáltam a tied és tényleg nem gyenge S80-a volt előtte, de az euro4 miatt már kezdett szívni vele, plusz öregedett is a kocsi, úgyhogy azért cserélte ilyen. legutóbbi tank gázolaj 1846 km után fogyott ki (persze közben töltögetett bőszen) IMÁDJA
[ Szerkesztve ]
brumi1024
veterán
Napi “nem nagypapás vezetés”: 3 sávos 70-es út, békésen állok a belsőben, a lámpánál elsőként. A középsőbe bejön mellém egy Murano nagy lendülettel, mellé pedig egy Nissan GT-R csendben. Zöldre vált a lámpa, kerékcsikorgás -> Murano padlózva indulna, keresi a tapadást. Ennek fele sem tréfa, gondolja a GT-R, és óvatosba ad egy nagyobb gázt. Én meg, hogy sztereóba hallhassa a durrogást szintén. 70-ig megküzdöttünk az ESP-vel, a hanghatás is király volt. Egész jól tartottam a GT-R-t 70-ig (neki is küzdős volt az indulás), a Murano lemaradt köztünk.
[ Szerkesztve ]
#89309696
törölt tag
Bezzeg az 1.4-nél nem kell a tapadással küzdeni, azon mindig aktív a launch control.
[ Szerkesztve ]
Huuu ez jó lehetett! Mivel toltad? Érdekes hogy a GTR-nek nem volt tapadás, lehet valami nagyon gagyi gumi volt rajta? Annak a kocsinak fel kéne tépnie az aszfaltot helyből.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
brumi1024
veterán
JCW: [link] Gyanús a gumi, nagyon ficánkolt induláskor. Normál esetben ~2 másodperccel simán gyorsabb nálam 100-ig.
Fehér Farkas:
[ Szerkesztve ]
Gaben92
őstag
Feltúrtam az ebayt és az alit (szóljatok ha unjátok ) és sikerült megtalálni azt az egy eladót akinél van 60mm-es ezüst kupak. Igazából teljesen ugyanaz a fajta mint amit a felnihez kaltam és olyan 3D matricás bármit is jelentsen ez. Mivel a választék itt kimerült regeltem alira (jézusom mekkora hulladék az az oldal) és kemény 4,5€-t kifizettem érte. Ha nagyon gagyi max megy a kukába és történet lezárva.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
Qru
MODERÁTOR
Áhh az semmi, Bubi még 3-asban is megnyikkantotta az 5 éves 4évszakost. Még, hogy nincs tartalék...
#nincsbennetarcsi
Szép gép!
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
EQMontoya
veterán
Egyetértek Oppenheimerrel, a GTR-nek pont ilyen helyzetben kellene mindent aláznia. Nem csak a JCW-t, de Porket, Ferrarit is. Meg 4mp alatt van a 0-100.
Szoval annak, ha minden rendben van, olyat kellene indulnia, hogy bármelyikünket nagyon otthagyja.
Same rules apply!
Akkor igencsak power user kb mint Doki. Nálam 989 km az eddigi max 2 tankolás között.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Pedig annyit egy jó TDI is tud.
#nincsbennetarcsi
Doki16
addikt
Ennyi még a B7 Passatommal is simán megvolt :D Most visszanéztem és 1142 volt a csúcs egy tankkal.
Golfnál egyelőre 1.9 a nagy átlag. De tegnap megküldtem kicsit palyan, végre a nyári kerekekkel. :)
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
pècsimunkás
addikt
Annyit az 1,4 16v Méganom is tudott. Volt, hogy a fedcomp 1200 megtehető km-t írt ki
Rohadt jó kis autó volt, kényelmes, csendes, jól felszerelt, megbízható, stb,stb...
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
Qru
MODERÁTOR
B6-al nekünk 1137 km vt a rekord de az már ki volt centizve, 0,5 liter volt a tank alján.
sky11: Abban mekkora tank volt?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Doki16
addikt
Ehhez képest a Golf full tankra ír 650 km-t
Eleve csak 40 literes meg szerintem nagyon biztonságosra veszi az ajánlást.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
brumi1024
veterán
Jaja, ezert gondoltam, hogy gyanus a gumi, meg valoszinuleg nem volt az padlo, azt varosban meg 70-es uton is meresz.
pècsimunkás
addikt
60 l.
Kb 5-5,5 l volt az országúti fogyasztása. Autópályán sem kért sokat. Kb úgy fogyasztott mint az Aurisom, csak nem volt benne tarcsi
Amúgy nem értem FF fórumtársat, hogy folyamat gyengézi az autót. Fullra pakolva sem éreztem sosem gyengének. Nekem szedán volt, lehetett bele pakolni bőven. Volt más ismerősömnek is, az is szerette, és sosem mondta ő sem, hogy gyenge. Sőt... inkább, hogy nagyon megy, neki is az volt a véleménye. Persze, ahhoz képest, hogy egynégyszívó
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
#89309696
törölt tag
60 liter, 48 liternél felvillan a lámpa. 2 liter a kútig eljutás, a 10 meg a szivattyú hűtése.
6.7 a kombi országúton 3000-nél váltogatva, a ferdehátú nyárigumikkal -2 deci lehet, ha nagyon papás akkor 6-6.2 körül fogyaszthat az, de az idegrendszerére megy az embernek akkor. Ez 830Km 6 literrel az 50 liter benzin, de az 58 liter benzin is 960Km, úgyhogy az ezres az egy kemény kihívás, de nem lehetetlen. A fedcomp eleinte nekem is 900 fölött ír, aztán idővel eljön a valóság.
5 liter esetleg a Twingoban, a 90 lovas 1Z eszik 4.2-t spórolva, normálisan 4.5 körül, esélytelen egy benzinessel az 5-5.5 liter, ott valami el van számolva.
[ Szerkesztve ]
barnam_
nagyúr
Tegnap tankoltam, 938 km-t mentem el országúti üzemmódban, 90-100-at tartva GPS szerint, néha picit több ha előzni kellett (azt pedig kell, mert itt óra szerinti 80-90-et mennek). 61,78 liter ment bele, 1000km meglett volna, ha 19-re lapot húzok (de mióta egyszer kifogyott alólam a gázolaj BP-i délutáni csúcsban... nem kockáztatok)
[ Szerkesztve ]
pècsimunkás
addikt
Simán, könnyedén el lehet vele járni országúton 5,5 literrel.
Odafigyelve 5l . 100 az utazó, 55-60 lakott területen, kb így.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
Szoszo94
őstag
Amatőrök, túratankos (plusz okosított, ex-csempész) B4 Paszulynak rendszeresen 1200km volt a kihajtott távja egy tankkal úgy, hogy még volt benne anyag legalább egy százasra Ezt az egyet imádtam benne, ritkán kellett kútra járni, bár akkor zsebbenyúlós volt
1Z 1.9TDI
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
#89309696
törölt tag
A gyári katalógust megnézve tényleg 5.2 a szedán és 5.6 a kombi. Nekem sose sikerült még 6.5-6.7 alá vinni normál használattal, egyszer mikor lassan mentem akkor volt 5.8.
Lehet valami érzékelő döglött az enyémbe, azért fogyaszt ennyit és nem is megy? Pedig műszakin a kibocsátást megdicsérték és a gyorsulása, végsebessége is annyi amennyi kell. Vagy az injektorok szarok vagy a nyomás vagy kompresszió nincs? Francia az egész.
[ Szerkesztve ]
pècsimunkás
addikt
Fogalmam sincs mi lehet nálad, de tényleg nem éreztem gyengének. Még fullra pakolva sem. Vagy jöttek velem mások+ csomagok, vagy egyedül voltam, da akkor 2 láda sör, csomagok, ajándékok, vissza felé szintén. De az ismerősöm is ezeket mondta, amit én.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
#89309696
törölt tag
Gyengének nem gyenge amúgy, azzal nekem sincs bajom. Alul döglött nagyon, a kapumból meg a kereszteződésekből csak 1800-as fordulaton tudok elindulni, ha lejjebb akarok akkor vagy sokat kell csúsztatni vagy vissza kell engedni a kuplungot 2-3 alkalommal és kikanyarodás közben marha idegesítő ez, hogy ezzel is foglalkoznom kell. Vagy ráengedem de akkor beesik 700-ra és onnan nyökög fel.
Murvás úton gurulok alapjáraton és lepadlózom akkor alig karmolgat és nem is rúg el. Csak ha rárúgok a kuplungra. A Lada ugyanígy alapjáratról azonnal felrobban hatezer fölé és csak úgy porzik meg kopog a kavics a kocsi alján és nem kell kuplunggal rásegíteni. Az enyém miért ilyen balfasz? Ez az alacsony fordulati nyomatékszegénység tipikus kompresszióhiány amúgy, de én nem hinném, hogy el lenne kopva, mert a motor meg tiszta belül, volt ebbe rendesen olaj cserélgetve. Viszont benzinszagú az olaj, de az lehet csak a rövidtávok miatt, ez se mond sok mindent önmagában így.
Kár, hogy Robi ilyen messze lakik, rá tudna nézni élő adattal hátha valamelyik jeladó küld hülyeséget. Lehet nem véletlenül adta el az előző tulaj 9 hónap után, csak mivel én 2.5 év alatt mentem vele 6ezret így még mindig nem derült ki a hibája.
BigBlackDog
veterán
Mikor volt tisztítva a szívóoldal? Thalia (1.4 16V, 98 LE) ugyanilyen volt, miután hozzánk került. Aztán Robi kitisztította a fojtószelepet (asszem úgy hívják azt a pillangószelepet) és utána teljesen más karakterű lett, kisebb fordulatszámon is megjött a lelkesedés. Pedig nem volt olyan nagyon trutyis még.
[ Szerkesztve ]
#89309696
törölt tag
Én nem pucoltam, de biztos, hogy koszos, mert a meleg alapjáratot leejti néha és van mikor fennakad, jelentkeznek ezek a tünetek. De ez még a kezdeti státusz, ennél sokkal durvább esetben szokták csak pucolni. Ez is ennyire betesz már neki?
Most is szét tudom szedni, viszont nincs új tömítőgyűrű szettem, se pasztám a régihez.
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Nem mindegy, hogy van-e? Úgysem mész vele.
BigBlackDog
veterán
Hát, én éreztem a változást. Valószínűleg 15 év és ~140e km alatt nem volt tisztítva még korábban. Értelemszerűen nem lett táltosló utána sem, de jóval nehezebben lehetett lefullasztani indulásnál.
Az nem működik, hogy berendeled a tömítést/pasztát, aztán szétszeded?
[ Szerkesztve ]
fant0mi
addikt
Csutortoktol raheldi autos cucc lesz a Lidlben.
Hordozhato kompresszor, polirozogep, uleshuzatok, eu csomag, napellenzok, porszivo, spaniferek, tetocsomagtarto, stb stb.
rbalint88
addikt
Napi rutin az Bp-n belul van, de havonta 1-2x ki kell mennie Ukrajnaba, hat most a helyzetre valo tekintettel nem kellett, ugyhogy max az agglomeracioban kapcsolta be a gazolajost, hogy bele ne kuhedjen.
Qru
MODERÁTOR
Bubival én sem megyek el többet 750-800 km-nél elvileg de nem szoktam kihajtani addig. A tartalékot nem méri (ez aztán az óvatos hangolás de nem egyedülálló, kollégám Ignisében is ilyen), tehát az utolsó kb 15 liternél már 0-t mutat a mutató. Münchenből azért hazagurultam vele (738km).
sky11: Az normál méretü tank az teljesen rendben van, Bubiban sincs érdemben nagyobb (65 liter) pedig az szomjasabb.
Anno volt 1.6i G Astra, na az pl gyenge volt de kollégám Ignisét vezettem, az elég jól ment.
Fehér Farkas: A katalógus adatok kb sehol nem hozhatóak. Skorminál a vegyes 5,1 liter ami nevetséges érték, az még városon kívül sem hozható vele.
Mondjuk a Jazz-em az tényleg tud 4,7-et országúton. Sőt ha 70-el megyek 4,5-öt is.
Aggregátor: Az korrekt! Azzal már el lehet indulni nyaralni, nem kell 5 percenkén tankolni mint Bubiba.
Szoszo94: Haver ismerőse vett egy Octavia RS kombit (2.0 TDI), 45 literes tankja van. 2 naponta jár tankolni vele...
#nincsbennetarcsi
pècsimunkás
addikt
Az Aurisban már csak 50 literes. Azért hiányzik néha a nagyobb tank.
3 éve, mikor vettem az autót, megkérdeztem Hondánál is, a Hyundainál is, mekkora a tank. 50 l volt a 9.gen. Civicben is, és az i30- ban is. Gondolom a katalógusadatok, " súlycsökkentés"...
Mondjuk az 50 l még mindig jobb mint öcsém rég8 Corollájában a 40-45 literes tank.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
#89309696
törölt tag
Ebbe se volt szerintem sose és 18 év 190e Km. Meg tudom rendelni természetesen, mikor megvettem a kocsit is csinálta úgyhogy kibír egy hetet még. Csak nem gondoltam, hogy ez okozza, mert van akinek már lefullad melegen meg fentakad háromezres fordulaton is és meg akartam várni míg addig eljut és csak akkor hozzányúlni. Lustaság. Olyankor el tudom képzelni, hogy minden más anomáliát is okoz pl. a nyomatékszegénységet, fulladási hajlamot is, de nem gondoltam, hogy ilyen korai stádiumban is bele tud szólni ebbe.
Egy próbát megér, hátha megkedvelem utána.
BigBlackDog
veterán
Kíváncsi leszek az eredményre, ha belevágsz. Majd jöhet a beszámoló!
Elvileg mondjuk nem nagy kaland, ahogy láttam, de nem tudom, hogy mennyire lehet elrontani egy ilyen műveletet.
Ennyit az 1,6 eco vectra A is tudott a 60 literes tankjával
Amúgy utólag tudtam meg, hogy elég ritka autóm volt:
a Vectra ECO az új 52kW-os (71 LE) 1.6i motorral csak 1993. augusztus és szeptember között volt kapható.
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Integrale
veterán
En fel literrel a katalogus adat alatt jarok, atlagfogyasztast tekintve.
"Bad reklám is reklám too"
Keveset használod, mindig csont hideg állapotból indulsz, akksit újra kell töltenie, romlik az üzemanyag minősége abban a fél évben amíg kijárod...
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
#89309696
törölt tag
Torx dugókulcs kell hozzá ami spéci, azt már megvettem. Amire figyelni kell, hogy a műanyag ház könnyen reped, meg az alján van egy benzingőz visszavezető a tankból az le ne törjön.
Meg kell az új tömítéskészlet hozzá vagy ha pár éve volt cserélve akkor elég csak pasztázni, a 18 éveset viszont már nem lehet, mert valószínű szétszedésnél darabokra is törik a gumi.
Meg jól kell összerakni és érzéssel meghúzni, mert különben falsot szív (nincs nyomatékkulcsom ilyen piciben, meg amúgy is fszom bele).
Másik buktató, hogy ha nem tudja megtanulni az új állást az ecu akkor el kell menni lenullázni szerelőnél, de ez ritka.
Utánanéztem, mert számítottam rá, hogy szét kell szednem, de sose volt kedvem hozzá. Nem csak fojtószelepet, hanem alapjárati motort is kell takarítani ilyenkor. Semmi extra, jó sok WD40 kell csak. Az igazán piperkőcök bekenhetik lítium zsírral a fojtószelep két tengelyét is, de én ennek bovdenes rendszernél sok értelmét nem látom, csak az elektromosnál.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- HP ENVY x360 15-fh0755ng Convertible - ÚJ - 15,6" notebook - Ryzen 5, 16GB, 512SSD, Win11
- Iphone 12 64GB független 94% akku
- HP PROBOOK 450 G9 (6A150EA) - ÚJ - 15,6" FullHD IPS üzleti notebook - i3-1215U, W11pro
- fehér RTX3060Ti Gamer PC Intel i5-11400F, Zotac Gaming RTX3060Ti 8GB, 16GB Corsair RAM, vízhűtés!
- PlayStation 5 825GB - 1 év garancia, vállalkozástól!