Hirdetés
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- A fénynél gyorsabban
- Építkezünk 6. rész (2024)
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
válasz parandroid #164181 üzenetére
Az teljesen jó. Ebben sem kizárólag a plusz ló miatt ennyi, mert normálisan közlekedve a családban lévő S (szintúgy automata) 6.7-7.5 közt elvan. A váltó jelentősen sportosabbra van hangolva, nem vitorlázik, csak green módban (az S normálban is teszi), sokkal aggresszívabban vált vissza. A fékérzet is más, emiatt méginkább adja alád a lovat, hogy menj. Meg hát a cw-je is rosszabb a plusz hűtő és az extra műanyagok miatt. Illetve az sem segít, hogy nem teljesen gyári teljesítményű már.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
-
parandroid
félisten
válasz brumi1024 #164201 üzenetére
Jaja, visszakerestem a hozzászólásaidban, hogy mi is ez. Brutál. Gondolkoztunk mi is a Cooper S-en, de egyszerűen ép ésszel fölösleges annyi erő egy ekkora autóba. Imádom vezetni, a dinamikáját, ahogy fordul, ahogy megugrik, még mid módban is, nemhogy sportban. Enyém amúgy ugyancsak piros, de fehér tetővel, tükrökkel, és sajna csíkok nélkül. Illetve ez manuális, de azt nem is bánom, akármilyen munkás az a váltó, nekem rengeteget hozzátesz az élményhez. Fogyiban meg ugye az van, hogy vagy sok városi közlekedés, egyszerre kevés megtett úttal, vagy (német) autópálya, akkor meg menne, szóval nehéz optimalizálni, de ez nem is arra való. Magyarországon 2x voltam vele, ott országúton simán le lehet vinni 5 alá. Egyetlen baja, hogy zajos, az hosszabb távon fárasztó tud lenni, de amúgy 900 km-t simán levezetek vele, és nem fáj sehol semmi (igaz, comb-, gerinctámaszos sportülések). Másik meg az, hogy már az egy utast is észre lehet venni, hát még többet, de egyrészt úgysem lehet benne maradandó károsodás nélkül hátul ülni *, másrészt ezt a nagyobb motor erőből megoldja.
* 13, illetve 17 éves lányokkal a hátsó ülésen letoltunk egy Zala-Eger távot egy pár napos gyorsnyaraláshoz, amikor a Mazda 2 hétre szervizben volt, túlélhető, de nem családi autó. Szerencsére egyikünk sem nagyobb darab.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
veterán
válasz MunezXBK #164131 üzenetére
Jeep Cherokee SR/T-vel kergetőztem ma párszor az M7-en és a 71-esen; ő a gyorsabb - nem volt számomra égő, de egyértelműen ő a jobb nagy tempónál és országúti padlónál is, kb. a GTI-vel lehet pariban.
Fogyiban szvsz én nyertem. 😂Délelőtt elkészült a privát töltőpontom a garázsban, ami valójában egy 16 Amperes aljzat a lakásból lehozva a delejt. Magnumé szebb.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz Tsebacsi #164206 üzenetére
Ne is mondd, arra várok kifogyjon már a benzin, de nem akar, a május elsejei áremelésre pláne nem ürül ki. Pedig ki akarom üríteni, hogy fullra tegyem OMV 95-tel, kíváncsi vagyok mi változik 8 tank Mol 100-as után (semmi).
Hogy mi értelme visszaállni sima benzinre ilyen kevés futással ne kérdezd. Egyszerűen csak kíváncsi vagyok, hogy elbutul-e tőle a kocsi. -
rbalint88
addikt
válasz #89309696 #164210 üzenetére
ekkora futással nem küzdenék a jó kis E10-ért maradj meg a prémiumnál.
tegnap mentem a cégessel egy kört, hogy ne merüljön le. múlt hét csütörtökön felrakták a nyári kereket, lemostam, leraktam itthon. na most ugye fa alatt áll és van nyest is. egy hét alatt a nyest megfosta pár helyen és a por+pollen+fanedv is belepte rendesen, úgyhogy tegnap elmentem lemosni. volt mit + utána kis kerülővel mentem haza, hogy rendesen átmelegedjen az olaj is és töltse vissza az akkut. kedden megy éves olajcserére. addig ki kell találni, milyen olaj menjen bele, ami megfelel a hyundai szabványnak.ma megvolt a heti bevásárlás és ügyintézni is kellett, ideális kabriós idő volt dzsekiben. és de nagyon szeretem ezt a kocsit
focvis: pont ma beszéltem azzal a családi barátunkkal, aki szintén V60 plug-in-t vett az ajánlásom alapján, ami nagy részben alapul azon, hogy kipróbáltam a tied és tényleg nem gyenge S80-a volt előtte, de az euro4 miatt már kezdett szívni vele, plusz öregedett is a kocsi, úgyhogy azért cserélte ilyen. legutóbbi tank gázolaj 1846 km után fogyott ki (persze közben töltögetett bőszen) IMÁDJA
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Napi “nem nagypapás vezetés”: 3 sávos 70-es út, békésen állok a belsőben, a lámpánál elsőként. A középsőbe bejön mellém egy Murano nagy lendülettel, mellé pedig egy Nissan GT-R csendben. Zöldre vált a lámpa, kerékcsikorgás -> Murano padlózva indulna, keresi a tapadást. Ennek fele sem tréfa, gondolja a GT-R, és óvatosba ad egy nagyobb gázt. Én meg, hogy sztereóba hallhassa a durrogást szintén. 70-ig megküzdöttünk az ESP-vel, a hanghatás is király volt. Egész jól tartottam a GT-R-t 70-ig (neki is küzdős volt az indulás), a Murano lemaradt köztünk.
[ Szerkesztve ]
-
Oppenheimer
nagyúr
-
brumi1024
veterán
válasz Oppenheimer #164216 üzenetére
JCW: [link] Gyanús a gumi, nagyon ficánkolt induláskor. Normál esetben ~2 másodperccel simán gyorsabb nálam 100-ig.
Fehér Farkas:
[ Szerkesztve ]
-
Gaben92
őstag
válasz Gaben92 #164192 üzenetére
Feltúrtam az ebayt és az alit (szóljatok ha unjátok ) és sikerült megtalálni azt az egy eladót akinél van 60mm-es ezüst kupak. Igazából teljesen ugyanaz a fajta mint amit a felnihez kaltam és olyan 3D matricás bármit is jelentsen ez. Mivel a választék itt kimerült regeltem alira (jézusom mekkora hulladék az az oldal) és kemény 4,5€-t kifizettem érte. Ha nagyon gagyi max megy a kukába és történet lezárva.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
EQMontoya
veterán
válasz brumi1024 #164214 üzenetére
Egyetértek Oppenheimerrel, a GTR-nek pont ilyen helyzetben kellene mindent aláznia. Nem csak a JCW-t, de Porket, Ferrarit is. Meg 4mp alatt van a 0-100.
Szoval annak, ha minden rendben van, olyat kellene indulnia, hogy bármelyikünket nagyon otthagyja.Same rules apply!
-
Doki16
addikt
-
-
pècsimunkás
addikt
60 l.
Kb 5-5,5 l volt az országúti fogyasztása. Autópályán sem kért sokat. Kb úgy fogyasztott mint az Aurisom, csak nem volt benne tarcsi
Amúgy nem értem FF fórumtársat, hogy folyamat gyengézi az autót. Fullra pakolva sem éreztem sosem gyengének. Nekem szedán volt, lehetett bele pakolni bőven. Volt más ismerősömnek is, az is szerette, és sosem mondta ő sem, hogy gyenge. Sőt... inkább, hogy nagyon megy, neki is az volt a véleménye. Persze, ahhoz képest, hogy egynégyszívóEgyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
#89309696
törölt tag
60 liter, 48 liternél felvillan a lámpa. 2 liter a kútig eljutás, a 10 meg a szivattyú hűtése.
6.7 a kombi országúton 3000-nél váltogatva, a ferdehátú nyárigumikkal -2 deci lehet, ha nagyon papás akkor 6-6.2 körül fogyaszthat az, de az idegrendszerére megy az embernek akkor. Ez 830Km 6 literrel az 50 liter benzin, de az 58 liter benzin is 960Km, úgyhogy az ezres az egy kemény kihívás, de nem lehetetlen. A fedcomp eleinte nekem is 900 fölött ír, aztán idővel eljön a valóság.5 liter esetleg a Twingoban, a 90 lovas 1Z eszik 4.2-t spórolva, normálisan 4.5 körül, esélytelen egy benzinessel az 5-5.5 liter, ott valami el van számolva.
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
Tegnap tankoltam, 938 km-t mentem el országúti üzemmódban, 90-100-at tartva GPS szerint, néha picit több ha előzni kellett (azt pedig kell, mert itt óra szerinti 80-90-et mennek). 61,78 liter ment bele, 1000km meglett volna, ha 19-re lapot húzok (de mióta egyszer kifogyott alólam a gázolaj BP-i délutáni csúcsban... nem kockáztatok)
[ Szerkesztve ]
-
Szoszo94
őstag
Amatőrök, túratankos (plusz okosított, ex-csempész) B4 Paszulynak rendszeresen 1200km volt a kihajtott távja egy tankkal úgy, hogy még volt benne anyag legalább egy százasra Ezt az egyet imádtam benne, ritkán kellett kútra járni, bár akkor zsebbenyúlós volt
1Z 1.9TDI[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
#89309696
törölt tag
válasz pècsimunkás #164232 üzenetére
A gyári katalógust megnézve tényleg 5.2 a szedán és 5.6 a kombi. Nekem sose sikerült még 6.5-6.7 alá vinni normál használattal, egyszer mikor lassan mentem akkor volt 5.8.
Lehet valami érzékelő döglött az enyémbe, azért fogyaszt ennyit és nem is megy? Pedig műszakin a kibocsátást megdicsérték és a gyorsulása, végsebessége is annyi amennyi kell. Vagy az injektorok szarok vagy a nyomás vagy kompresszió nincs? Francia az egész.
[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
válasz #89309696 #164234 üzenetére
Fogalmam sincs mi lehet nálad, de tényleg nem éreztem gyengének. Még fullra pakolva sem. Vagy jöttek velem mások+ csomagok, vagy egyedül voltam, da akkor 2 láda sör, csomagok, ajándékok, vissza felé szintén. De az ismerősöm is ezeket mondta, amit én.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
#89309696
törölt tag
válasz pècsimunkás #164235 üzenetére
Gyengének nem gyenge amúgy, azzal nekem sincs bajom. Alul döglött nagyon, a kapumból meg a kereszteződésekből csak 1800-as fordulaton tudok elindulni, ha lejjebb akarok akkor vagy sokat kell csúsztatni vagy vissza kell engedni a kuplungot 2-3 alkalommal és kikanyarodás közben marha idegesítő ez, hogy ezzel is foglalkoznom kell. Vagy ráengedem de akkor beesik 700-ra és onnan nyökög fel.
Murvás úton gurulok alapjáraton és lepadlózom akkor alig karmolgat és nem is rúg el. Csak ha rárúgok a kuplungra. A Lada ugyanígy alapjáratról azonnal felrobban hatezer fölé és csak úgy porzik meg kopog a kavics a kocsi alján és nem kell kuplunggal rásegíteni. Az enyém miért ilyen balfasz? Ez az alacsony fordulati nyomatékszegénység tipikus kompresszióhiány amúgy, de én nem hinném, hogy el lenne kopva, mert a motor meg tiszta belül, volt ebbe rendesen olaj cserélgetve. Viszont benzinszagú az olaj, de az lehet csak a rövidtávok miatt, ez se mond sok mindent önmagában így.
Kár, hogy Robi ilyen messze lakik, rá tudna nézni élő adattal hátha valamelyik jeladó küld hülyeséget. Lehet nem véletlenül adta el az előző tulaj 9 hónap után, csak mivel én 2.5 év alatt mentem vele 6ezret így még mindig nem derült ki a hibája. -
BigBlackDog
veterán
válasz #89309696 #164236 üzenetére
Mikor volt tisztítva a szívóoldal? Thalia (1.4 16V, 98 LE) ugyanilyen volt, miután hozzánk került. Aztán Robi kitisztította a fojtószelepet (asszem úgy hívják azt a pillangószelepet) és utána teljesen más karakterű lett, kisebb fordulatszámon is megjött a lelkesedés. Pedig nem volt olyan nagyon trutyis még.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz BigBlackDog #164237 üzenetére
Én nem pucoltam, de biztos, hogy koszos, mert a meleg alapjáratot leejti néha és van mikor fennakad, jelentkeznek ezek a tünetek. De ez még a kezdeti státusz, ennél sokkal durvább esetben szokták csak pucolni. Ez is ennyire betesz már neki?
Most is szét tudom szedni, viszont nincs új tömítőgyűrű szettem, se pasztám a régihez.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz #89309696 #164238 üzenetére
Hát, én éreztem a változást. Valószínűleg 15 év és ~140e km alatt nem volt tisztítva még korábban. Értelemszerűen nem lett táltosló utána sem, de jóval nehezebben lehetett lefullasztani indulásnál.
Az nem működik, hogy berendeled a tömítést/pasztát, aztán szétszeded?
[ Szerkesztve ]
-
fant0mi
őstag
Csutortoktol raheldi autos cucc lesz a Lidlben.
Hordozhato kompresszor, polirozogep, uleshuzatok, eu csomag, napellenzok, porszivo, spaniferek, tetocsomagtarto, stb stb. -
Qru
MODERÁTOR
válasz Doki16 #164227 üzenetére
Bubival én sem megyek el többet 750-800 km-nél elvileg de nem szoktam kihajtani addig. A tartalékot nem méri (ez aztán az óvatos hangolás de nem egyedülálló, kollégám Ignisében is ilyen), tehát az utolsó kb 15 liternél már 0-t mutat a mutató. Münchenből azért hazagurultam vele (738km).
sky11: Az normál méretü tank az teljesen rendben van, Bubiban sincs érdemben nagyobb (65 liter) pedig az szomjasabb.
Anno volt 1.6i G Astra, na az pl gyenge volt de kollégám Ignisét vezettem, az elég jól ment.Fehér Farkas: A katalógus adatok kb sehol nem hozhatóak. Skorminál a vegyes 5,1 liter ami nevetséges érték, az még városon kívül sem hozható vele.
Mondjuk a Jazz-em az tényleg tud 4,7-et országúton. Sőt ha 70-el megyek 4,5-öt is.Aggregátor: Az korrekt! Azzal már el lehet indulni nyaralni, nem kell 5 percenkén tankolni mint Bubiba.
Szoszo94: Haver ismerőse vett egy Octavia RS kombit (2.0 TDI), 45 literes tankja van. 2 naponta jár tankolni vele...
#nincsbennetarcsi
-
pècsimunkás
addikt
Az Aurisban már csak 50 literes. Azért hiányzik néha a nagyobb tank.
3 éve, mikor vettem az autót, megkérdeztem Hondánál is, a Hyundainál is, mekkora a tank. 50 l volt a 9.gen. Civicben is, és az i30- ban is. Gondolom a katalógusadatok, " súlycsökkentés"...
Mondjuk az 50 l még mindig jobb mint öcsém rég8 Corollájában a 40-45 literes tank.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
#89309696
törölt tag
válasz BigBlackDog #164240 üzenetére
Ebbe se volt szerintem sose és 18 év 190e Km. Meg tudom rendelni természetesen, mikor megvettem a kocsit is csinálta úgyhogy kibír egy hetet még. Csak nem gondoltam, hogy ez okozza, mert van akinek már lefullad melegen meg fentakad háromezres fordulaton is és meg akartam várni míg addig eljut és csak akkor hozzányúlni. Lustaság. Olyankor el tudom képzelni, hogy minden más anomáliát is okoz pl. a nyomatékszegénységet, fulladási hajlamot is, de nem gondoltam, hogy ilyen korai stádiumban is bele tud szólni ebbe.
Egy próbát megér, hátha megkedvelem utána. -
kisza25
félisten
válasz focvis #164222 üzenetére
Ennyit az 1,6 eco vectra A is tudott a 60 literes tankjával
Amúgy utólag tudtam meg, hogy elég ritka autóm volt:
a Vectra ECO az új 52kW-os (71 LE) 1.6i motorral csak 1993. augusztus és szeptember között volt kapható.[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
-
#89309696
törölt tag
válasz BigBlackDog #164246 üzenetére
Torx dugókulcs kell hozzá ami spéci, azt már megvettem. Amire figyelni kell, hogy a műanyag ház könnyen reped, meg az alján van egy benzingőz visszavezető a tankból az le ne törjön.
Meg kell az új tömítéskészlet hozzá vagy ha pár éve volt cserélve akkor elég csak pasztázni, a 18 éveset viszont már nem lehet, mert valószínű szétszedésnél darabokra is törik a gumi.
Meg jól kell összerakni és érzéssel meghúzni, mert különben falsot szív (nincs nyomatékkulcsom ilyen piciben, meg amúgy is fszom bele).
Másik buktató, hogy ha nem tudja megtanulni az új állást az ecu akkor el kell menni lenullázni szerelőnél, de ez ritka.Utánanéztem, mert számítottam rá, hogy szét kell szednem, de sose volt kedvem hozzá. Nem csak fojtószelepet, hanem alapjárati motort is kell takarítani ilyenkor. Semmi extra, jó sok WD40 kell csak. Az igazán piperkőcök bekenhetik lítium zsírral a fojtószelep két tengelyét is, de én ennek bovdenes rendszernél sok értelmét nem látom, csak az elektromosnál.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Windows 11
- Windows 7
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Önfenntartásra rendezkedik be a kínai chipszektor
- Milyen NAS-t vegyek?
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App
- További aktív témák...
- Hankook téli és nyári gumi szett - 1 szezonosak - 235/45 R 17
- 2 szezonos - Hankook K135 Ventus Prime4 XL 235/45 R 17 97 Y XL nyári gumi
- 1 szezont futott - HANKOOK Winter i cept evo3 W330 235/45 R 17 97 H XL
- Philips AVENT Premium elektromos cumisüveg melegítő (SCF358/00)
- Újszerű Philips kézi gőzölőkészülék GC360/30 valamennyi tartozékkal, dobozában
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest