Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [callmeakos:] A bukott koncepció, amiért háromszor is fizettem.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Argos:] MuzsikAI
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
stickermajom
addikt
10 kupon után nincs ingyen pizza?
Ja, csak 2005-től 2018-ig gyártották és eladtak egy pár millió darabot, amúgy nekem a bravo is beugrik, meg a linea, meg croma
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Szada85
aktív tag
Ez Németországban van.
Itt - én legalábbis - még nem láttam matricás rendörautóból mérni sose, minden esetben jelöletlen, sötétített ablakos verdákból csinálják (Sprinter, Caddy, ilyesmik). Vagy a másik, amikor kipakolják az út mellé a cuccot, de az autót a legtöbbször akkor sem látod, mert az út melletti susnya túlfelén hüsölnek.
Olyat múlt héten videóztam (extra gecó hely, mivel a szakaszon nincs limit, leszámítva ezt az egyetlen felüljárót, a le- és felhajtók miatt itt 100 km/h van), ezeket legtöbbször már csak akkor veszed észre (mivel az eszközök is zöldes/szürkés színüek, hogy beleolvadjanak a környezetbe), amikor csoki van:
Itt még messze, ha tudod mit keress, akkor kiszúrod, de ha tempót mész nem azt figyeled:
Nos, ha itt kapcsolsz, akkor már célszerü vadul mosolyogni, hogy legalább egy jó képed legyen a pénzedért.
Itt meg már minden mindegy. De van azért valami "ijesztö" a két nagy rácsos dobozban.
De ugyanezeket a kirakodós méröket pl. városban az út szélén parkoló autósorban két autó közé is kirakják (30-as zóna), ott szoktak aratni.
Mondjuk fura módon én ezt a módszert százszor "hasznosabbnak", célravezetöbbnek gondolom, mint a fehér matricázott H Astrákkal felparkolni a járdára, és úgy próbálni lövöldözni, bár azért így is megdöbbentöek a számok egy-egy elöre bejelentett otthoni "akciós hét" alatt. Majd keresek itteni számokat is.
6030D
Ármester
15-ről alkudtuk le, úgyhogy buktuk a pizzát.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
MunezXBK
nagyúr
No limit utáni korlátozásnál 90%, hogy mérnek.
Gaben92
őstag
Ha már a német pályánál tartunk, egy LaFerrari dobott egy 372-t a gyér forgalom miatt. [link]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
Gaben92
őstag
Upszi. Ki szoktam venni az fbclickid-t a linkek végéről, de ezek szerint most nem jött össze, szerkidő meg lejárt.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
stickermajom
addikt
Sehol egy jó 110km/h-val repesztő Swift a középső sávban?
MunezXBK
nagyúr
Körforgalmon átugrató volt, azt nem láttad?
Richard!
addikt
A stift megugrotta a szintet: [link]
Ma kezdődik életed hátralevő része!
Jézus fsza...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
MunezXBK
nagyúr
Ember aszonta, alig ittam.
EQMontoya
veterán
50 vót, bissztosúr!!!
Same rules apply!
hacki87
senior tag
Most mutatták a híradóban :)
Qru
MODERÁTOR
TDU-ban sokat csapattam ilyennel anno.
Engem a közel 20 év alatt 2x büntettek meg eddig, mind a kettő jogos és a vétséghez képest méltányos volt.
#nincsbennetarcsi
Integrale
veterán
Legjobb jatek a vilagon. Gondoltam majd a Forza H. 4 hasonlo lesz, ugyhogy vettem egy Xboxot, hat egy kalap szar az a jatek. :(
"Bad reklám is reklám too"
#89309696
törölt tag
Felesleges foglalkozni vele, levezettél 30ezer Km-t és csak egy trafiba futottál bele, az teljesen jó arány. Mindegyikőnk követ el rendszeresen szabálytalanságokat, úgyhogy vedd úgy, hogy a többszáz vagy többezer nem látott szabálytalanságokból az évek alatt csak egyet buktál be. Máris kellemesebb az arány. Trafin csak akkor érdemes kiakadni, ha havonta kapsz egyet.
fant0mi
addikt
Bakker!
Felnifelújítás kész, szép lett (gyári, annyira nem szép, de így gyári), nem volt olcsó.
Itthon vettem észre, hogy 1 db finommenetes imbuszcsavar kimaradt az összeszerelés során (eco felni, műanyag légterelőkkel). Kereshetek a helyére valamit. Hurrá.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
EQMontoya
veterán
Engem csak egyszer (parkolast leszamitva), de az nem volt jogos. Sok dolgot csinaltam mar, amiert meg lehetett volna, de akkor epp csak kotozkodni volt kedvuk.
Same rules apply!
-v-
addikt
#soseveddel
Tök jól néz ki!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Új i30 1,5 szívó, 110 ló 5,15M alapár, szépen drágul ez is
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
brumi1024
veterán
Ja, a Minik is 1 millióval többért mennek most, és 1,5 év a várakozási idő.
fantomi: De tetszik a rendszám is.
Qru
MODERÁTOR
Az új Hybrid Vitara ára is ott kezdődik, pont ma olvastam a tesztet róla. [link]
#nincsbennetarcsi
a 1.5 T-GDi MHEV i-MT az 6,15M
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
CactuS
Arcképgyáros
A tesztben az átlagfogyasztás furcsa. A régi Vitara S akkor fogyasztott ennyit - illetve 8 körül - átlagban, ha pályán 140-150 feletti tempót mentünk. Laza krúzolással 7 alá befért bőven, főnök ment vele 6 liter alatt is, én annyira nem értem rá.
Integrale: mi a baj a Forzaval? Azon túl, hogy az eventek alatt sokszor kapsz idegesítő csapattársakat?
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Ádám16
addikt
Kíváncsi leszek, hogy tartósan emelkedni fognak-e ezek az árak, ha valóban hosszútávon csökkenni fog a kereslet. Én inkább beesésre számítok.
Azért a Vitara, s egyéb "budget BB" autók áránál 1 misi emelkedés elég dealbreaker lesz.
CactuS
Arcképgyáros
Akkor nem, ha mindenki más is emel legalább ennyivel, ahogy jönnek az újabb fejlesztések.
Ránéztem az újra, nem szeretem a Hyundai design megoldásait, de az új i30 fastback N annyit debil forma, hogy nagyon bejön, kéne.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Ez egy teljesen új fejlesztésű 1,5-ös 4 hengeres szívó és 1,5 turbó amik tudják a normát, a sima 1,5 szívót 110lóval 4 hengerrel biztos, hogy el tudják adni.
A fejlesztés árát be kell hozni. Amúgy az 5,15M Ft-ot elosztod 350-el és megszorzod 310-el megkapod a tavalyi 4,5M árat a tavalyi euro árfolyam mellett, szóval lehet nem is emeltek, csak a forint fos.
A suzuki közben hibrid lett és nem 1M, hanem 500eFt lett a felára.
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Az 1.5-ös szívó motor sokaknak hibátlan választás lesz szerintem. Faternak egy 1.4-es 101 lovas Ceed-je van, városban teljesen élhető az autó azzal a motorral is. Jó látni, h még nem álltak le teljesen a szívó motorok fejlesztésével.
Az árról: tavaly ilyenkor 320 forint volt 1 euró (és onnan folyamatosan feljebb kúszott). 310-es árfolyamot utoljára 2 éve láthattunk.
Ádám16: Ez tényleg nagyon érdekes kérdés lesz a jövőben. Csökkenő kereslet mellett elég nehéz lesz emelni az árakat. Nem lennék most a kereskedők helyében..
[ Szerkesztve ]
Ok, akkor 250eFt (700euro) emelés volt, ami az árfolyam különbözet miatt nálunk 650eFt.
14000->14700 eurora
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Gaben92
őstag
A fejlesztés árát nem igen a magyar piacon hozzák vissza. Igazából még tök értelmes áron is fogják adni ha összehasonlítod az itteni majdnem 7M Ft-os alapárral (és ez még a régi modell).
Konkrétan 2 itteni i30 árából Magyarországon 3-at veszel és még marad is 500k-d sörre.
Tudom, felesleges külföldi példákat hozni mert más minden de kíváncsi lennék, hogy az "ott több a lóvé, adjuk drágábban" elv mellett indokolja-e bármi más, hogy ennyivel drágábbak legyünk itt. És amúgy nem csak a Hyundai drágább. Mazda 6 13M, és - most lehet kapaszkodni a karfába - Fapad 1.2 Swift 6M. Tipo-t akartam nézni, de nálunk a Fiat csak az 500-ast forgalmazza.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
Te Dániában élsz? Az ottani "duplázós" árakat okát ismerem, az ultra magas regadó miatt olyan drágák az autók. 2017-ben csökkentették 180%-ról 100%-ra - ha jól emlékszem.
[ Szerkesztve ]
(#163388) szabonagyur válasza bulikavagyok (#163387) üzenetére
szabonagyur
félisten
Nem csak az autók drágák Dániában (1/4 életem ott töltöm), de tény, hogy az autók átlag életkora is meglehetősen alacsony mivel a drágábbat még több adó súlytja.
Ismerős kihozta otthonról az autóját és az autó értékét fizette ki reg adó formában.
Autó árak érdekes, elég sok autót figyelek most ilyen 2-3M között és van nem egy ami emelkedett az elmúlt hetekben.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
(#163389) bulikavagyok válasza szabonagyur (#163388) üzenetére
Az én haverom ugyanígy járt. Először elkezdte használni magyar rendszámmal az autóját, de rövid időn belül már kiutasítással fenyegették - szval kénytelen volt kifizetni a 100%-os regadót.
Én is folyamatosan figyelem az autóárakat, mert autót kéne vennem - pont a járvány "kirobbanása" előtt adtam el az autómat. Szerencsére nem létszükség, mert van mivel járnom. Plusz amúgy is, alig megyek valahová. Mondjuk én inkább egy kis esésre számítok abban a kategóriában amiben keresek, de egyelőre nem tapasztaltam semmilyen változást.
[ Szerkesztve ]
Ádám16
addikt
Hát, ez a hibrid is mild-hibrid (elég keveset ér a végfelhasználónak, max a kib. norma lett jobb, és talán 2-3 decivel kevesebbet fogyaszthat), és a most 500 később -a piaci tendenciákat nézve- lehet több is. A fejlesztés árát pedig nem feltétlen kell egyből a vevőre terhelni szerintem.
Azért jobban megérte egy Swift Sport is pár hónappal ezelőtt, mint most. De ue. igaz a Vitarára is. Persze, egy új 3-as bimmernél egy milla ide-vagy oda nem fogja befolyásolni a vásárlót, de ez az alsó szegmens szerintem most rolleren lehet.
Gaben92
őstag
Finnország. Nincs százalékos meghatározás, minél magasabb a károsanyag kibocsátása annál drágább a forgalomba állítás, más nem számít (legalábbis regadónál). Példaként egy 1.4TSI Octavia olyan 4500€ körül van.
szabonagyur: Munkatársam 1-3 éves Mercedesekkel járkál amit maximum évente cserél. Németországba megy megvenni őket és lábon jön haza velük. Amint megvan a finn rendszám rá megy is fel az itteni hahura a kínálat legtetejére, aztán ha nem jön érdeklődő akkor néha enged rajta kicsit. A C350e-t most adta el 10.000€-val többért mint amennyibe neki volt amíg rendszámot kapott (vételár, regadó, németországi út teljes költsége).
Legyen drágább, lesz.rom mert tényleg több a fizu, stb, de basszus nehogy már olcsóbb legyen elrepülni Németországba, többezer km-t levezetni és még kipengetni a regadót mint helyben venni egy ugyanolyat....
Ádám16: "kib. norma"
Az öreg Grandmaster elrontott engem... Valahogy rögtön kiba..ott normának olvastam.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
BigBlackDog
veterán
És az áremelkedés mellett kapott adaptív tempomatot a sima helyett, illetve holttér figyelőt is (Vitara GL+).
kíváncsi vagyok a tesztekre, ha új ceedet veszek, akkor azt valószínűleg ezzel a motorral teszem majd.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
#89309696
törölt tag
Azt tudni, hogy ezekben van-e kettőstömegű meg GPF és +szívócső fecskenddezés? Mert ha van/nincs akkor lényegében csak a turbó az egyetlen ami kiesik a sok hátrányból, hát én ennyiért cserébe nem biztos, hogy lemondanék a rugalmasabb vezetésről.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
A 4wd sokat rádob a fogyasztásra, ezt Subaru tulajként bizton állíthatom. Alap esetben is pár %-ot tol hátra, tehát is a kardánt és a hajtás egyéb részét is forgatni kell (difi, féltengelyek, kerekek), plusz hozzájön ezeknek a hajtási vesztesége. A többletsúlyról nem is beszélve (kardán, féltengelyek, difi és a benne lévő olaj).
mod:
Nekem inkább az "fáj", hogy visszarakták az EGR-t a hibrid verzióba (korábban nem volt bennük EGR).
Gaben92: Jó nagy árdifi. Nem csoda, hogy hasít a "szürkeimportos" kivitel. Azaz itthon megveszik szalonból de kint állítják forgalomba a kocsit. És még az áfa-t is meg lehet pörgetni...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Ez teljesen logikus egyébként, csak az adó méretével vannak problémák.
Fehér Farkas: Ezt passzolom. Tavaly én választottam neki ezt az autót, az összes tesztet elolvastam, de nem emlékszem, h bárhol említették volna a kettős tömegűt. Illetve a részecskeszűrőt sem. A szívócső befecskendezést viszont igen!
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
A 4WD-s GL+-ban eddig is benne volt, csak a 2WD-ben nem volt. Szóval csak részleges előrelépés.
mod:
Fehér Farkas: Kettős befecskendezéses ez az új szívó 1.5. Még nevében is benne van 1.5 DPI (Dual Port Injection). Hogy van-e benne DMF, azt passzolom én is.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Szívó sor + direkt befecskendezéses DPI (Dual Port Injection)
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Gaben92
őstag
Az én autóm Svédországból lett importálva teljesen tisztán 7 éves korában és 15k €-ért vettem. A legelső ugyanennyire felszerelt hazai gép 22k€ lett volna. Színe volt más és nem 150 hanem csak 120k km volt benne, de kb ennyi.
bulikavagyok: Nekem is szimpatikus a megközelítés csak igen, a mértékével vannak bajok. Amúgy amit írtam az csak itthon vásárolt autóra vonatkozik. Ha külföldről hozod akkor még erre jön pluszba egy jó adag amit úgy kalkulálnak, hogy megnézik mennyiért vetted a gépet, aztán azt, hogy itthon mennyiért tudtad volna megvenni ugyanezt, és a kettő különbségének az 5-50%-át még le kell raknod egyénileg elbírálva.
Szóval gyakorlatilag ha veszel egy Lambot külföldről ami 200k euróval drágább lenne itthon, az állam még simán bekérhet tőled 100k€-t mert, hogy "itthon vásároljá' paraszt".
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.