Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bitpork:] 2024 phautós tali ?
- [Re:] [cigam:] Milyen NAS-t vegyek?
- [Re:] [petipetya:] Nagy chili topic. :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
-v-
addikt
egy fehér autóval is érezhetően könnyebb az élet
Marad így.
L.E.S.Z.A.R.O.M.
Vilike: a kipu az A oszloptól hátrafelé esik. Szép tiszta.
-v-
addikt
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Gergőke88
addikt
MunezXBK
nagyúr
Használd nyugodtan.
Köszönöm!
Jól sejtem, a korong levételekor a tengely rögzítésére szolgál csak? Hogy ne kelljen villáskulcs hozzá?
#89309696
törölt tag
A tengely rögzítésére való mikor korongot cserélsz, de így már kulccsal sem fogod tudni lecserélni, mert elforog majd. Viszont szerintem egy csavarhúzót ha beledugsz akkor megakad azzal is. Azért azt megnézném, hogy a letört pöcök vége kijött-e vagy benne van még az egyik rögzítőlyukban.
[ Szerkesztve ]
#89309696
törölt tag
Oh, itt nincs blokkolás elleni felugró ablak. Vagy a blokkolók közben updateltek és bekerült a TC felugró ablak a listára.
Gaben92
őstag
Van olyan flex (polírgépet még sose láttam) aminek a tengely kilógó részéből egy kis darab ki van mukálva, hogy villáskulccsal rá lehessen fogni a tengelyre. Szerintem arra gondolt, de lehet tévedek. Én amúgy imbuszkulcsot javasolnék csavarhúzó helyett, az sokkal jobb erre a célra a kialakítása miatt.
TC blokkolóhoz: Én szemét paraszt vagyok és már a legelső nap manuálisan letiltottam a scriptet ami feldobja az ablakot. Volt talán 30mp is.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
Köszönöm! Úgy sejtem, még nem jött ki a letört darab. Mára tele a cipőm, majd holnap... Reggel hátsó fékbetétet cserélünk, jön műszakilag képzett kolléga.
Ránézésre úgy van, ahogy Gaben írja.
Pöcs voltam és türelmetlen. Lehet, meg kéne szabadulni a polírgéptől, nem nekem való.
Reggie0
félisten
En nagyon sokszor nem ertem be a limit ala es meg sosem kaptam csekket. Szerintem videke valogatja.
Reggie0
félisten
Updateltek a blokkoloban, nalam meg feldobja az ablakot, de ket mozdulat kiszedni az ablakot inspectorban es meg egy sor a console-ban a gorgo visszaengedelyezese
[ Szerkesztve ]
-v-
addikt
Ja, maradj a kipunál.
molnarpeter
nagyúr
A gépek lázadása nálunk flex és fúró adta fel a minap. Előbbi kopott szénkefékkel újra üzemel, közelebb hajlítottam a tartókat, így az utolsó mm is elfogyhat, míg ideér a két új szénkefe Kínából A fúrót nem sikerült még szétkapni, egyik csavar valószínű gyárilag el van nyalva, szerencsére van másik, amivel tudunk dolgozni.
Nade amúgy nálunk is volt korábban rögzítő stift probléma, kiesett az egész gomb rugóval együtt. Nem is néztem, mi a baja, tekertem rá szigszalagot, azóta is helyén maradt 👌 Nálad látszik a törés, ki kéne piszkálni a régi darabot, aztán dönteni, hogy marad-e a háznál. Gyári kinézetet úgy lehetne megőrizni, ha vagy egyben a stiftet cserélnéd (ha a műanyagból ki lehet szedni, és csak egy egyszerű köracél anyag végig egy átmérővel, akkor méretre vágva és megfelelően rögzítve jó lehet), vagy ezt a mostani pöcköt gyógyítanád egybe (összeillesztve satuba fogni, és hosszában menetet fúrni, csavar ragasztóval beteker, feje eltávolít), utóbbi azért gyengébb lenne talán a gyárinál mondjuk. Ha viszont megtartod (kell hozzá gyorsan egy fehér/ezüst kocsi mondani szokták, nem könnyű sötét autón kezdeni), akkor elég az említett variációk egyikét alkalmazni szerintem is
Illetve a lényeg, csak akkor szabad használni, ha nem forog a gép különben valami ilyesmit csinál a gép magával
[ Szerkesztve ]
Integrale
veterán
Olvastad az osszes betut?
Peldaul ezt:
Azért egy ilyen autón a kozmetikai kár is költség, két sárvédő, két fűtött, elektromos tükör és a hatalmas hátsó lökhárító nem kicsinység.
"Bad reklám is reklám too"
Szerintem nem kozmetikai kár, ha lezúzzák a fél oldalát és a tetejére rakják az autót.
Akkor lett volna gyónás, ha nem kezd szerecsen mosdatásba:
"Ha csak simán megindul a feneke, ennél a tempónál megfogtam volna, ebben szinte biztos vagyok, mert történt már hasonló. De ez nem ilyen volt, hanem „snap oversteer”, azaz amikor nem fokozatosan csúszik, hanem egy pillanat alatt elenged a hátsó kerék. Hogy ezt a túl feszes futómű, a hidegben túl kevéssé tapadó gumi, a túl agresszív sperr, esetleg a hullámos aszfalt miatt lehetett? Valószínűleg mind egyben. Szóval, ha F1 pilóta lennék, el tudnám magyarázni, miért nem az én hibám."
Rohadt nagy fasz volt, hogy a fagyos aszfalton (a hátsó ablak és a tető tiszta dér), közúton, nyári gumival, sportmódban pörgeti, egy olyan autót, amit alig vezetett és nem ismer. Ráadásul nem is az övé.
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
Nem a gép lázadt, én voltam pöcs + türelmetlen idegbeteg. Nem olvastam el a használati útmutatót, azt gondoltam, le lehet fékezni. Végül is; egyszer le lehet.
Szétment a pöcök műanyag kupakja is. Vagy szerzek bele egy gyári pöcköt műanyag kupakkal együtt, vagy marad akkor így. Nem tervezek rendszeresen tárcsát cserélni.
Akkor voltam hülye, mikor megvettem 2 éve. Minek??! Pont nekem??! Mert akkor még aktív voltam az autóápolási topikban. Továbbá valami 50%-os leárazásba futottam bele.
Aztán rájöttem, ott mindenki minden egyszerhasználatos fassságot megvesz. Én egész visszafogott voltam, de ezt így is megvettem.
Pár hasznos okosság azért ragadt rám ott.
(#163715) [vilike] : 4 kiput szeretnék egyszerre takarítani.
[ Szerkesztve ]
rbalint88
addikt
szerintem te eldöntötted, hogy "akkor is a kurvaanyját", pedig leírja, hogy hülye volt, a kiemelt rész is tipikus értelmezési probléma, ügyesen kiragadva a kontextusból a saját álláspontod alátámasztására, de ha az egész mondatot olvasod, látszik, hogy nem akarja mentegetni magát.
az hogy a kozmetikai kár fogalmát nem akarod érteni, szintén ilyen dolog. kozmetikai kár = tartószerkezet nem sérült, műszakilag nem sérült. össze lehet hozni úgy is millás kárt, hogy körbe van verve az autó, de saját lábán elmegy a helyszínről, meg úgy is, hogy csak a szélvédőkeretet hajlítod meg. szerinted melyik a súlyosabb probléma, mikor kapott nagyobbat az autó?
és igen, be van tervezve a büdzsébe, hogy egyik-másik tesztautó le lesz gyilkolva, főleg a sportosabb példányok. nyilván az ő hülyesége, hogy nyári gumival verette fagyos időben, ez egyértelmű, én se védeni akarom, de azért karóba húzni nem kell rögtön.
brumi1024
veterán
molnarpeter
nagyúr
Integrale
veterán
Ezt elfelejtetted kimasolni a bekezdes elejerol :
"És hogy mi a másik olvasat? Nos a hibás abban is én vagyok, ezt szögezzük le, nem akarom magam mentegetni."
"Bad reklám is reklám too"
fant0mi
addikt
Social distanced Audi-sign?
Integrale
veterán
G3?
"Bad reklám is reklám too"
rbalint88
addikt
O ez nagyot ment par eve facsen es par blogon valami horror penzert arultak nagyon hosszu ideig (talan egy evnel is tovabb).
A munka benne van, ilyen szempontbol igenyes epitesnek mondhatni, az izles mar mas kerdes... Mondjuk azt nem tudom, mire gondolt a kolto, hogy o most akkor alapvetoen audit vagy bmwt szeretne golfos budzsevel, mindenesetre a tradicionalis kinai stilust sikerult magyar szakemberek segitsegevel
osszehozni
MasterMark
titán
Szerintem az nem fék, hanem retesz.
Switch Tax
Nekem a kozmetikai kár, azt jelentené, hogy egy autókozmetikában, az apró karcokat, max polírgéppel eltüntetik, esetleg műanyag elemet ragasztanak és fújnak, vagy üvegen az apró repedést megjavítják.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
ahogy írtam: ha nem kezd szerecsenmosdatásba
így viszont saját magát hazudtolja meg
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
Nem kéne ezt ennyire felfújni szerintem
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Te biztos totál szent vagy amúgy
Tesztautó, arra való, hogy kipróbálják, nem adta ki, megakadt. Nem sunnyogta el, elmondta, elbaszta. Karottát (vagy mást) érdekes nem ekézi senki, hogy - hát itt kinyírhatott volna egy 10 tagú családot is! -, mikor elteszi keresztbe. Szerinted erre nem létezik amúgy biztosítás? Facebookra nem akarod véletlen leírni ezeket? ott tudsz hasonló kommentelőkkel magasröptöt folytatni.
Kb 1 éve amúgy már elmondta az égéstérben.
[ Szerkesztve ]
Gaben92
őstag
grizlisandor
addikt
Wazze...
Légzsák h-h nem nyílt?
(#163711) Gaben92:
Köszi az infót.
(#163732) Gaben92:
Csóri is a SUV-osítás áldazatává vált.
MunezXBK
nagyúr
A régi Puma de jó verda volt.
CactuS
Arcképgyáros
Ezt kár is magyarázni, nyilván, aki csinálja, az leírja az ő szemszögéből, hogy miért is nem az ő hibája igazából, hogy télen, nyári gumival, kikapcsolt elektronikával - ha jól értettem -, szar úton eldobta a gépet. És nem lett volna szabad ennek megtörténnie ->> ezt már hallottam egy párszor bérlőktől. Amíg csak elemsérülés van, addig könnyen javítható a dolog, mázlija van, hogy puha volt ott a föld. Pár éve azt hiszem mutattam képet a Mustangról, amit egy idősebb úr kivitt a szántóra. Nyáron, nyári gumin, kerékpárost előzött nagy gázzal és bekapcsolt elektronikával, majd körzőzött egyet és utána dobott vagy 3 szaltót... Nem örültek a kereskedésben, kifizette az önrészt és annyi, talán még ma is ott rohad a roncs, de ez benne van a pakliban.
Cascoban nem vagyok biztos, hogyha bevallják a teljes történetet, akkor fizeti a költségeket, van az a pont, amikor nemet mond a biztosító, nálunk is volt már rá példa a flottában - pl: Németországban leugrattak egy gödörbe egy kisbusszal (javították az aszfaltot), majd félig leszakadt olajteknővel még elmentek a következő kútig-.
grizlisandor: puha volt a föld, meg lehet úszni egy ~2 méter mély árkot úgy is, hogy egy karcolás nincs az autón, pedig az oldalán áll (tapasztalat).
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Qru
MODERÁTOR
Nem tört/gyűrődött olyan alakatrész (pl géptető) illetve nem érzékelt akkora lassulást az autó ami miatt nyitotta volna. Ez esetben tényleg feleslegesen robbantotta volna be a lufikat.
#nincsbennetarcsi
BigBlackDog
veterán
+ szerintem a sebesség sem volt túl nagy a becsapódáskor (ahogy írta és a képek is mutatják). Ha jól rémlik, pár kezelésiben már találkoztam 30-40 km/h sebességhatárral, ami alatt a légzsák nem nyílik.
-v-
addikt
Ne lovalld bele magad túlzottan a dologba, engedd el
CactuS
Arcképgyáros
A héten pont láttam egy olyan Golf VII-est a lakatosoknál, ami a meki parkolóban akadt össze egy másik autóval. Gyakorlatilag a géptető sem sérült, csak a lökös széle és a lámpa kapott, viszont eldurrant minden légzsák az autóban. Nem volt szép látvány.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
#89309696
törölt tag
Előző télen ki csúszott meg innen a piros kocsival? Akire kihívta az önkényrendőr a zsarukat. Ő is alig koccant és légzsákok nyíltak. Szerintem ilyenkor az autó hiába halad lassan, de az érzékelőnél megvan a kellő erőhatás, mert annyival távolabb van a mozgási energia középpontjától. Vagy maga az érzékelő van pont ott.
És mivel kis sebességnél nem csapódsz előre ezért a légzsák sem veszélyeztet, csak feleslegesen nyílik ki, így nem érdeke a gyártónak ezzel foglalkoznia több szenzor elhelyezésével, legalábbis olcsóbb autóknál.
[ Szerkesztve ]
grizlisandor
addikt
(#163735) CactuS & (#163736) Qru:
Persze, a légzsáknyitást vezérlő elektronika tudja a dolgát, akkor gtk.
A megcsúszásom tavaly horror volt, egy ilyen tetőre rakástól meg borzongok.
Itt alföldön nem fogok nekiállni kanyart vadászni, meg kikapcsolt elektronikával állatkodni, télen, a nyári gumival, de na.
Qru
MODERÁTOR
Pech, pont ott szokott lenni az egyik légzsák érzékelője.
#nincsbennetarcsi
Magnum_
nagyúr
En arokba, tetore raktam a saabot, megusztam karcolas nelkul (marmint a testi epsegem), legzsak nem nyilt, saab gtk.
I humbly and respectfully decline™
Gaben92
őstag
Pár évvel ezelőtt cimborám járt hasonlóan. Gyökkettővel belecsúszott az előtte állóba és hiába csak a lökös sérült egyből pukkantak a lufik a Loganben. Alkarját szépen végig is égette.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
stickermajom
addikt
Van még a maiakban érzékelő hozzá a lökhárítóban? Én úgy tudtam a váltó vonalában lévő gyorsulásérzékelő adatai alapján pukkan.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
rbalint88
addikt
Hmm, hengerenkent!!! majdnem 3 kipufogos meg a szivoszelepekre is jut de az egesz kocepcio zsenialis, nincs egy reszlet, ami kiemelkedik, ez igy egeszeben egy csoda
Qru
MODERÁTOR
Autója válogatja szeritnem.
#nincsbennetarcsi
CactuS
Arcképgyáros
Néha furcsán viselkedik. Anno apum B vectrája GTK lett, mert oldalról elkapta télen egy másik autó. Bal oldala teljesen tropa lett. A B oszlop úgy megrogyott, hogy a megtolta az ülést és a könyöklőt nem lehetett kinyitni, mégse nyíltak a légzsákok. Én anno egy "kisebb" fékhiba miatt tettem árokba egy duplafülkés platóst, az oldalán feküdt, úgy, hogy a teteje is az árokban volt, ott se nyílt ki. Volt olyan autónk, ami kamion alá futott, megdarálta a motorháztetőt, meg a motortérben felül lévő dolgokat a ráfutásgátló, mégse nyílt a légzsák.
grizlisandor: Nem mindig GTK, Focusnál sajnos volt több javításunk is, aminél mentek a lufik, övek, övfeszítő patronok, műszerfal (mert az ugye végigreped a focusnál), stb. Akkor olyan ~2 millióból megállt ez a történet.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Samsung Galaxy A14 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i5-G7 I 16GB I 256GB SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Samsung Galaxy A14 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E756 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" HD I HDMI I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L380 - i5-8G I 12GB I 256SSD I HDMI I 13,3" HD I Cam I W11 I Gari!