Hirdetés
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- MárkaLánc
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Digitális Állampolgárság Program
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Tin
veterán
Na kikaptam a kereket, megnéztem a tengelyt, 1-2 mm lógás van, de igazából minimális. Picit kotyog, semmi darálás, de ez még messze nincs olyan állapotban, hogy az embernek az legyen az érzése, hogy ez így gázos. Érzésre ez ilyen kezdődő kopás, amivel "majd" foglalkozni kell.
Nem álltam neki szétszedni, lehet, hogy a csavarok meghúzásával lehetne még javítani rajta, de nincs kónuszkulcsom. Viszont összerakásnál jó erősen ráhúztam a gyorszárat, így most megszűnt a minimális kotyogás is
Heti kb 150 km-t megyek, 2 hét múlva eladom, szóval ezt a hátralévő 200-300 km-t simán ki fogja bírni. Mondtam neki, hogy ne rinyáljon, vagy ráülök az új bringára, és azzal megyek el. Utána máris nem kotyogott, miután ráhúztam a gyorszárat
-
arcitec
addikt
válasz Hasaggymeg #281980 üzenetére
Kétségtelen, de mára már jóval többről van szó, a minőség rovására.
Kereskedőnek akkor se higgy, ha ló legel a sírján!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Cube sajátmárkás agyat nem is láttam még, muti.
dom1n0...bármi történhet a sofőr előtt amiért váratlanul fékeznie kell és akkor nyakad szeged, főleg ha az éppen akkor történik mikor pl. inad szakadtából próbálsz ottmaradni a szélárnyékban és egy pillanatra leveszed szemed a féklámpáról...és akkor a számodra onnan az autó mögül láthatatlan kátyúkról még nem is beszéltem.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Friczy
senior tag
válasz Mezga Aladár #281949 üzenetére
Hasonló megoldás teherautóval is, csak akkor van pech, ha vontatmánya is van. Ismerős mesélt ilyen esetet.
-
Ringman
nagyúr
válasz Dark Archon #281979 üzenetére
a cube trekkingednél nem maradt meg az átütős kupak, mikor cserélted qr-re a kerekeket?
mert akkor 130€-ból megvagy.[ Szerkesztve ]
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
chubby2o6
senior tag
válasz Dark Archon #281979 üzenetére
Ezt természetesen nem. A drágább DT-t. Azt veddmegveddmegveddmegveddmeg
#281989jjeahh
A Sunrace sem megy fel az ispec-ev mellé fokozatkijelzővel. Nem tudom, le lehet-e szedni róla, de a képen nem látok csavarokat, meg annak is kéne a helyére valami takaró.
Tényleg jobban járna két ispec-ev kompatibilis karral.[ Szerkesztve ]
-
semmiho
tag
Az új 2024-es Specialized Epic?
forrás: [link] -
TakiUZ
tag
válasz Dark Archon #281979 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz jjeahh #281969 üzenetére
Köszi! Nem, a bringa megy eladásra, hiszen a már meglévő utódja is hasonló, és felesleges két fitnesz bringa. El se fér a pincében, meg úgyis csak az egyiket használnám. Országúti mellé megtartottam volna városban járkálósnak, de egy másik fitnesz mellé felesleges.
Sajnos ez az agy nem túl tartós a netes vélemények alapján sem. Persze lassú, A-ból B-be aszfaltos járogatásra 50 kilós utassal biztos tovább bírja, mint a 100 kilóm alatt csapatva, még akkor is, ha terepen nem igazán használtam.
Ha maradna, egyértelműen vennék alá kereket, mert más gondja nincs a bringának. De épp azért vettem a másikat, hogy ne ezt kelljen pimpelgetni, hanem akkor legyen egy top felszereltségű bringám.
#281971 Ringman: igen, azóta utánanéztem, és lehet, hogy csak le van lazulva a záróanya. Ezért jó az iparis, nem kell ezzel foglalkozni, most is be van tervezve a mai ride, a nap is elkezdett sütögetni, már 3 fok fölött van a hőmérséklet, én meg azon gondolkozom, hogy el merjek-e indulni így a bringával (A P1850 nem menne, gyorszáras a bringa, de nyilván van más jó kerékszett is)
#281972 Dark Archon: szerintem ez annyira ember- és használatfüggő ám. De mint írod, és én is erre jutottam, lehet, hogy tényleg csak utána kell állítani, és rendben lesz.
#281975 Fall-N: igen, de annak a keréknek saját Cube márkás agya van, ennek legalább Shimano, csak ugye kónuszos. Amúgy újra biztosan nem fűzetném a kerekeket. Vennék egy donor agyat 18€-ért, és egyszerűen átpakolnám a belsejét a régi agyba. Így fel lennének újítva egyben a csapágyak, a szabadonfutó, és minden. De mint írtam, 'rvára semmi kedvem ezzel szórakozni Lehet, hogy ez a bringa bosszúja, mert el akarom adni Pedig még mindig azt használom, hiába van meg az új, szóval még csak nem is mondhatná, hogy elhanyagolom.
-
chubby2o6
senior tag
válasz szatocs #281981 üzenetére
A hátsó váltó karjának tökmindegy, hogy elöl hány tányér van. A mostani váltókarod is jó lehet, csak szedd le róla a fokozatkijelzőt. Ha szerencséd van, találsz a helyére takarólemezt, utána kéne nézni. Kijelző nélkül a váltókar bilincse simán elfér a fékkar bilincse meg a fékkar végén lévő kis támasztó pöcök között.
Vagy vehetsz a váltókarokhoz külön adaptert, csak a kettő drágább lenne, mint a linkelt ispec-ev váltókar. Viszont lehet, hogy kénytelenleszel megvenni, mert én egy gyors keresés után nem nagyon találtam balos váltókart 3x10-hez.
Itt az adapter [link] , asszem ez jó lenne a Deore-hoz, csak hát kettő kellene majd' húszért, nem nagyon éri meg. -
MPowerPH
félisten
válasz Fall-N #281975 üzenetére
En pont ezen 'minosegi' sajat markas alkatreszek miatt nem vennek Cube -ot. Azert egy Canyont megkapsz ugyan azon az aron, de a kiegeszitok minosege hatvanyokkal jobb.
Konusszal egyebkent tovabbra sincs problema. Azert lattam en jol beallitott konuszos kereket forogni, mellette az iparissal osszehasonlitva. Es a konusz tartossaga is rendben van, csak minosegi agyat kell venni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
6030D
őstag
válasz Hasaggymeg #281977 üzenetére
Régen "buszoztam" én is Fehérváron eleget, csak ott nem mentek ugye 50 fölé, mondjuk én is csak egy 26" Neuzerrel nyomtam. Mostanában nem vonz, mert tudom, hogy 1 m-en belülre kell rakni, meg kamera is van a sofőrnek, úgyhogy tud szivatni.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
szatocs
őstag
Sziasztok!
2012-es 26" Cube LTD hardtail-emen hátsó féket cseréltem, [link] I-SPEC EV kompatibiliset. A váltókarom bilincses, [link] ez a fajta, és nem férnek meg jól egymás mellett, nem tudom kényelmesre beállítani a váltókarok távolságát.
Szerintetek [link] ez a fajta váltókar megfelelő lehet a fékkar mellé? 10-es hátsó váltót támogat, viszont nem tudom, hogy számít-e, hogy elöl nem 1 sor van, hanem 3.Bergusonon néztem ugyanezt a váltókart és ott 1x10-es kompatibilitást írnak: [link]
Ugyanott találtam ezt [link], de ez meg I-SPEC II.Jó lehet nekem a Shimano Deore SL-M4100-IR vagy már annyira régi a 3x10, hogy nem fogok hozzá megfelelő kart találni?
=== Szatocs ===
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz arcitec #281978 üzenetére
Nagyon az elején nem tudom, de mikor én vettem az elsőt (2014-es széria) akkor már pont annyi "saját tervezésű" cucc volt rajta mint most. Nyereg, kerekek, nyeregcső, stucni, kormány, markolat, kulacstartó, pedál stb. melyek jó része nem is saját tervezésű, csak címkézett.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
addikt
válasz Fall-N #281975 üzenetére
De a Mavic nem öntökönlövés az UST miatt? Vagy már ezt tudják a mai külsők? Én is nézegetem EZT meg EZT, mert ennyiért ajándék lenne, szemben a DT Swiss hasonló kategóriájú 400€-jával.
Mondjuk az adatainál nem világos, hogy most akkor 19 mm vagy 25 mm belső profilszélességű
chubby2o6: te mit gondolsz, megvegyem?
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
arcitec
addikt
válasz Fall-N #281975 üzenetére
Az az észrevételem, hogy a Cube mióta sok mindenben (többek közt) áttért a saját tervezési alkatrészekre mondhatni silányabb lett sok minden az előzőekhez képest.
Nem annyira precíz, vannak spórolási jelek, (vékonyabb, törékenyebb, lötyögős) és nem kellően átgondold tervezések, kivitelek. És ezek egyértelműen látszanak. Jó jók, de mára már léteznek jobbak.Kereskedőnek akkor se higgy, ha ló legel a sírján!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #281964 üzenetére
Én nem, de fogadok, hogy te (vagy Zoliwrc, semmiho, lsebestyen és még jó néhány itteni keménypöcsűbb) valameddig tartani tudnád a 80km/h fölöttit is síkon ha volna esélyed "rátapadni". Nem ajánlott, sőt, életveszélyes, de aki már kockáztatott és próbálta az tudja miről beszélek. Brutális, egyben hihetetlen érzés olyan mértékű szélárnyékban tolni, kábé nem hiszel a szemednek ha vagy elég vakmerő néha a mérőre is pillantani.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #281968 üzenetére
Nekem is valami hasonló volt, kár, hogy akkor nem mindenkinek volt fényképezőgépe és így nincs képem róla. ...még frissen született lányomról is úgy kellett keressek valakit az ismeretségi körömből, hogy képet készítsen nekünk, legyen valami a "hivatalos" fotográfus készítetteken túl is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
Az agy a kisebb gond. Pont feltöltött nemrég egy videót YT-re a Duna Kerékpárbolt, hogy volt náluk éppen a szervizben három Cube kerék és mind a három szar volt. Valamelyiknek a felnije is el volt repedve, ami sokkal gázabb, mert gazdasági totálkár, nem érdemes új felnit fűzni az alsó kategóriás Shimano agyhoz, nem ér annyit az egész. Használtan keress Mavic szettet, amikor vettem a Rodi szettet, volt pár használt Mavic az aprókon, az újkori árának feléért, annyiért meg bestbuy. De újan a Decathlonban sem veszélyes az ára, bár nyilván megvan az új bicikli, így nem akarsz annyit költeni rá.
Szerencsére a Shimano is kezd végre átállni az ipari csapágyas agyakra, van pár cikk róla. Eddig én is kerültem őket emiatt.
-
6030D
őstag
válasz Dark Archon #281972 üzenetére
Ha gyárilag túl volt húzva, akkor simán. Nekem is túl voltak húzva a gyári átütős Shiminagyak.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
szuszinho
őstag
válasz lsebestyen #281950 üzenetére
Legközelebb gyere be egy frissítésre Dorogon
10-es út botrány minden szempontból... -
addikt
-
Ringman
nagyúr
kónuszos agyakat jobban/sűrűbben karban kell tartani, mint az "iparisokat". vegyél erre is egy p1850-es szettet, aztán jó lesz 2. számú bringának, ahogy jjeahh is írja
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
zsola32
senior tag
válasz Mezga Aladár #281968 üzenetére
Nekem ez volt az első "olasz" bringám. 90-es évek nagyon eleje, az ülés nem az eredti rajta, nekem fehér volt, és is itt már befigyelt a "Sis váltó". Az orosz Szputnyik, majd a Csepel Marathon (nekem sorzóváltós volt ) után ez már ott volt a szeren.
Olasz tengerparton nyaraltunk, és a helyi bringás boltban találtam hozzá egy mezt. Utólag derült ki hogy ez egy Castelli gönc.
(mai napig megvan, lassan ismét jó rám, és ez az egyetlen márkás bringás öltözékem )
-
jjeahh
nagyúr
Ha a bringa tetszik, rendben van a többi alkatrész, én nem adnám el, hanem vennék egy jó kerékszettet bele. Ugyanilyen agyam volt, 1500km-t bírt terepen, de nálam már darált is durván. Lecseréltem a kerékszettet a legolcsóbb Mavic-ra, amibe azóta beletekertem 25000km-t és semmi baja. De amúgy egy kis kotyogás még nem gond, használd nyugodtan, biztonságos.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Mezga Aladár
veterán
Amikor megvettem a mai vízibiciklit (Giant SWIFT) 1995-ben Balatonszemes és Balatonlelle között a régi 7 úton szintén "stoppoltam" egy kamiont. Akkor már volt egy egyszerű vezetékes km óra a bringán ami 90 km/h fölött mutatott.
UI: netes kép az én brigám nagyobb méretű.
[ Szerkesztve ]
-
Mezga Aladár
veterán
válasz 6030D #281964 üzenetére
80-as évek.
Egy pöttyet azért gyorsabbak voltak, 80/90 km/h. Az akkori áttétel maximuma 54/11 volt.
A legnehezebb a trolik mögött volt, mert azok gyorsultak mint a fene.
Most már biztos nem mert hát az idő...
Úgy 60-ig a BKV buszok mögött még ma is megy, ha nem telitalppal tiporja a sofőr.[ Szerkesztve ]
-
Sleek
senior tag
válasz 6030D #281964 üzenetére
Minden tiszteletem aki IFA mögött tudott menni bringával , mert iszonyat szaga volt a füstnek . Ha 60 megvolt akkor csak szolóban ment semmi pótkocsival.
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II ,Canon R8 EF 24-70mm f/4L IS USM , TAMRON 70-210mm f/4 Di VC USD , SIGMA 150-600MM><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
Tin
veterán
Hát félek tőle a Hyde hátsó agya már nincs a legjobb állapotban. A küllőket ellenkező oldalon megfogva és kézzel mozgatva, vagy a hátsó kereket a földre finoman "leejtve" érezhető-hallható némi holtjáték. Talán a kotyogás szó a legjobb rá, de ez még relatíve minimális, 1-2 milliméter.
Gyorszárat megoldottam, újrahúztam, javult tőle, de nem múlt el. 3370 km van a bringában, és egy alap Acera agy van elöl-hátul, gondolom ez egész egyszerűen ennyit bír.
Megmondom őszintén, nekem semmi kedvem ezt megjavítani. 3 hét múlva eladnám a bringát, és bár elhiszem, hogy ezt egyeseknek nem nagy ügy megjavítani, és hogy a donor agy sem kerül sokba. de nekem se szerszámom, se kedvem nincs hozzá. A szerviz meg biztos elkérne vagy 100€-t (ha egyáltalán szezon elején záros határidőn belül elvállalná), miközben örünék, ha 400€-ért elmenne a bringa. Ezek az Alexrims Cube felnik amúgy is kukába valók.
Szóval annyit meg tudnátok mondani nekem hozzáértők, hogy ilyen kisebb mértékű kotyogással, amikor daráló hang még nincs, de a szabadonfutó ketyegése már kicsit hangosabb lett, lehet-e még menni, és biztonságos ez így? Egyáltalán, eladható ez így, esetleg jelezve, hogy az agyat fel kell újítani? Mondjuk a börzén úgyis átvizsgálják a bringákat eladás előtt, szóval eltitkolni sem tudnám.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
őstag
válasz Mezga Aladár #281949 üzenetére
Azért minden tisztelettel , de az ifi korod akkor volt, amikor kb mi születtünk, ha jól sejtem, vagy korábban, és az Ifák 60-nal téptek az úton. Most megnézem, ahogy fennmaradsz egy új nyergesen 83-mal.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
balintbaba
tag
válasz Dark Archon #281957 üzenetére
Korábban volt szegmens a Szántód-Tihany kompjáratra is, most viszont nem látom, törölhették volna? Sajnálom, ott egy KOM azért nagy presztízsű lett volna.
Másik kinézett szegmensem a Si-hu-hu, amin mentél még. Ott nyáron szeretnék 1000 watt felett menni.
-
Tin
veterán
válasz Dark Archon #281957 üzenetére
Én csak simán gyenge vagyok és dagadt
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #281956 üzenetére
ezért kell az autósokba beleverni a megfelelő oldaltávolságot,
kezdetnek ez jó lenne: [link]Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
addikt
Ha 500 embert indítanak egyszerre és vezetnek rá fél méter széles kerékpársávokra, az betesz az átlagnak, ja. De Tihanyig amúgy sem volt érdemes kapkodni, mert fix időpontban indult a komp. Szántódtól nézve viszont azért úgy 2 km/h-val több, onnantól már oszlott a nép. Viszont az átlagsebesség sem számít sokat, hanem a teljesítmény, azt meg nem mérem.
Hasaggymeg: 10-12 km/h-val tud a vízen is menni, hiszen ez Canyon Á, nem, ott igazából úsznunk kellett
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
parandroid
félisten
válasz Mezga Aladár #281949 üzenetére
Nem, nem ugyanannyi, hacsak nem gyalogolsz rendszeresen a főút mellett. Országúton bringázva nagyon sokszor nem rajtad múlik a saját életed, hanem a többi közlekedőn. Te csak tekersz az út széléhez húzódva, és reménykedsz, hogy nem húzzák rád a soktonnás vasat, vagy hogy olyankor lesz hova menekülni. Aztán általában összejön, néha van, akinek nem. Na, ezért kell az autósokba beleverni a megfelelő oldaltávolságot, meg a felelősségteljes előzést.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Dark Archon #281946 üzenetére
Ez megy a vizen is?!
6030D...szomorú, belegondolni is durva hogy elintézte életét így az utolsó harmadban.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz dom1n0 #281952 üzenetére
Ma en is dobtam a bicajos terveket, mert ijesztgettek az idojarassal. Futottam, de nem adta ki. Vizet nem vittem, tasak otthon maradt, vissza is fordultam, mert nem maradt volna kraft az utolso 13 -ra. Erre holnapra megint esot mond, pont mint mara...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dom1n0
senior tag
válasz lsebestyen #281950 üzenetére
Korrekt, köszi
Remélem holnap vállalhatóak lesznek a lábaim, a tegnapi futástól ma nagyon készvolt mindenem, mennék én is egy kört.Mezga Aladár: persze, tudom, hogy esély szempontjából kevesebb, de valahogy minden hétre jut egy kerékpáros gázolás kb, nem szeretnék a következő lenni.
-
Tin
veterán
válasz Dark Archon #281946 üzenetére
Ez egy jó kis ride lehetett, na kb. ez az a táv, amit én most be mernék vállalni hosszban, mondjuk szintben lehetne azért még pakolni hozzá. Átlagsebességben én szerintem ennyit sem tudnék, pedig aztán a tiéd sem valami gyors. A nyakas megjegyzésed tetszett, épp ma gondolkoztam el, hogy a francba látnak az emberek előre az úton, ha lehasalok, akkor kb ki kell törnöm a nyakam, hogy lássak előre A bringád meg szép, na csak az a sárvédő....
#281948 chubby2o6: Sigma biztos beszámolta a liftezést Amúgy annyira összevissza számolják... ma direkt megnéztem a ride végén, a Karoo2 515m szintet írt az eszközön megállítás előtt, miután feltöltöttem, korrigálta 516m-re. Csináltam a ride-ból egy route-ot a Karoo dashboardon, akkor a térkép alapján kalkulál szintet, arra 488m-t ír. A Samsung Watch4-en az elevation gain 361m, de az mindig alulmér. Amúgy 6 mászást ismert fel, és 433m és 524m tengerszint feletti magasság között lifteztem. De beszéltük már nemrég itt, hogy sose tudhatod, hogy igazából egészen pontosan mennyi a szint, csak nagyságrendileg.
-
lsebestyen
addikt
válasz dom1n0 #281947 üzenetére
Dunakanyart lecsekkoltam. Megyeri híd felé mentem, na odáig elég sok helyen sáros volt az aszfalt, de utána végig száraz. Kora tavaszias idő volt: alul hosszú, felül aláöltöző + nyári mez, nyári kesztyű + sapi, nem fáztam. Dorogtól elég szar volt amúgy, sok autó, rossz és keskeny út. Egynek elment. Meg is lett erre a hónapra az 1000km.
-
Mezga Aladár
veterán
válasz dom1n0 #281947 üzenetére
Paráztok rendesen, pedig az esélye egy balesetnek bringán pont annyi mint gyalogosan.
Itt is figyelni kell a forgalomra, ha úgy alakul lemondani az elsőbbségedről.
Más, kamionról jut eszembe.
Ifi koromban ha mentem valahová, vagy edzésről vissza, akkor stéhereztem.
Busz, kamion, troli tök mindegy, csak érjek haza hamar.
Hogy történik a kamionra felugrás.
Jön egy ilyen jármú és kikódorogsz a sáv közepére. Hallod hogy jön szuszog, mögötted van. Ilyenkor nagy "kegyesen" intesz, hogy mehet és lehúzódsz. Közbe a megfelelő áttételt kiválasztva sprintelsz egy jóízűt hogy felvedd a kamion tempóját, majd bevágsz mögé és jó esetben nagyon sok kilométert félgázon tekerve megtehetsz.
Persze ehhez kell a tapasztalat, magas szintű bringakezelés és megfelelő mennyiségű őrület.
UI: nem szabad kipróbálni!!! -
chubby2o6
senior tag
Áá, lifteztem oda-vissza
16 éve lakom itt, talán háromszor fordult elő, hogy a két lift közül egyik sem működött, de ebből kétszer bringával voltam
Nekem kb. át kéne mennem a fél városon egy értelmezhető szintért. Ezért is volt furcsa, mikor a Sigma Rox 4 ugyanezen az útvonalon 300 meg 600m szinteket számolt, pedig azt is kalibráltam#281945Maximum1 Köszi , már túl vagyok rajta. És akkor így nem is számít
-
dom1n0
senior tag
válasz MPowerPH #281941 üzenetére
Hat meleg pite, amikor elrobog mellettem joesetben 1 meterre egy ilyen kamion 90-100-al, nem jatek.
Az orok param meg az, hogy ha elkezd elozni, es szembe meg jonnek, nyilvan engem fog bealdozni egy frontalis utkozes helyett.lsebestyen: Merre voltal? Elviselheto volt mar az ido?
-
addikt
No, meg volt a főpróba az Endurace-szal. Nem volt rossz, a lábam előbb fáradt el, mint a nyakam, vállam. Bár az továbbra sem világos, másnak hogy a t*k*mben nem szakad le a nyaka outin. Egy pihenőpontot kihagytam (Siófok, észre se vettem), valószínűleg úgy jobb lett volna.
A déli parton szinte repített a délnyugati szél, cserében az északin kemény volt haladni. Egy szakaszon hárman is beálltunk egy e-bike-os mögé De szerintem, ha 80 km-t le tudok tekerni "télen" (10-15 °C) ezzel a bringával, nagy gond nem lehet.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
Tin
veterán
válasz chubby2o6 #281943 üzenetére
Ha kézben hoztad le és vitted fel a bringát lépcsőn, akkor egye fene
Amúgy ez olyan fura, hogy az elején mekkora hátrány volt, hogy alig találtam síkot, ma meg ha kicsit több szintet akarok menni, akkor berakok még egy oda-vissza kört azon a frankó bringás úton, az +9km és +130m szint.
Igazából eléggé el vagyok kényeztetve, mert körülöttem ilyen 2-3 km-es távolságban több tucatnyi mászás van.
-
lsebestyen
addikt
Én meg tegnap annyit ettem, hogy a mai 146 kilin 1db kókuszrudat ettem, azt is csak muszàjból.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz dom1n0 #281933 üzenetére
Es a kamionos vs. bringas tema egyebkent is mindig meleg pite. Kamionos utalja a bringasokat, mert ugy van vele, hogy mig O dolgozik, addig a bicajos hatraltatja a munkavegzesben, mig a bringas szorakozik, es munkakerulo... Kint UK -ban kulon kepzest tartottak a cegek a soforoknek a CPC modulon felul, mert mindig egy erzekeny pont volt a bringasok megturese. Sok volt a baleset, konfrontacio, ami neha tettlegessegig fajult.
Don't Tread On Me
-
-
Tin
veterán
válasz chubby2o6 #281934 üzenetére
A másfél méter nem hülyeség, mert bármikor elránthatom a kormányt akármi miatt, de a másfél méter már biztonságos "védőtávolság". Persze ha tudom, hogy előznek, akkor ezt szoktam segíteni lehúzódással, néha intek is hogy most mehet, de amikor csendes utca, bőven lenne helye, mégis közel jön el, az parasztság.
A másik amikor szembe jön, de az ő oldalán parkolnak az autók, ő jön lejtőn lefelé, én meg megyek a szegély mellett, és csak egy bő autónyi hely van, de mégis bejön, és még csak nem is lassít, hanem én kell összemennek, nekem kell behúznom a könyököm, nehogy levigye a tükre.
Velem a leggyakrabban ez az autós parasztság történik meg. Ezért nem is megyek inkább az út szélén, így az autós vagy felméri, hogy nem fér el, vagy pedig (kis sebességgel) elüt, de akkor a gatyáját is ráfizeti.
-
chubby2o6
senior tag
válasz zsamiatt #281919 üzenetére
Oké, normálisan kielőzöl. És ha közben pont akkor leszel rosszul, és mész tovább a szembesávban, a szembejövő meg emiatt átjön az én sávomba és elüt??? Na???
Lehet ezt ragozni, meg hajuknál fogva előrángatott feltételezésekbe bocsátkozni, csak semmi értelme. Úgy előzöl, ahogy akarsz, annyit írtam, hogy amíg nem centizgetnek, addig pont leszarom, mekkora oldaltávval mennek el mellettem. -
Speedy007
őstag
válasz Mezga Aladár #281925 üzenetére
Semmi nem volt halottam hogy jön valaki csörögve (kulcsomó vélhetőleg) látom a szemem sarkából jön is aztán hirtelen be húz elém de úgy hogy ha én nem teszek valamit mind a ketten estünk volna .
-
6030D
őstag
válasz parandroid #281929 üzenetére
Ha már nyerges, akkor az említett történet részletesen.
[link]
Egy váci bringásról van szó, a (néhai) váci cx- és Mészkőember versenyek atyjáról. Tapasztalt bringás, csak aznap nem adta ki neki. Innentől 18+ ha valaki nem bírja:bekerült a kerekek alá, 70 méter húzta maga alatt a kamion. Csodával határos módon túlélte, de az egyik lábát amputálni kellett térd felett, medencecsont ripityára törve, pár belső sérülés.
Szóval a törvény nem véd meg, oda kell figyelni.
Nem vitaindítónak szánom, hibáztatni sem kell senkit, senki nem tudja mi történt pontosan, ki hibázott.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-
Friczy
senior tag
válasz Mezga Aladár #281925 üzenetére
A büntetőfékezés és hasonlók kerékpárral is beleesnek a közúti veszélyeztetés kategóriába, ami természetesen itt is bűncselekmény. Szóval a jobbik eset, ha csak szimplán hülye volt az illető.
-
Friczy
senior tag
válasz Because #281894 üzenetére
Hibás összehasonlítás az oldaltávolság. Nem mindegy, hogy egy álló kocsisor mellett mész el gyökkettővel, vagy elmegy melletted egy autó 90-nel. Egyik esetben ha kell, akár meg is állsz, mert látod, hogy nem férsz el, másik esetben ha tíz centivel megy el melletted, nem lesz őszinte a mosolyod.
-
Speedy007
őstag
válasz Mezga Aladár #281923 üzenetére
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Speedy007 #281907 üzenetére
igaz össze hozott a sors minap egy idióta országútissal csörögve előz meg de úgy "rám csukta a kaput" hogy ha nem rántom el a kormányt és fékezek akkor az ő hátsó kereke össze ér az én első kerekemmel csúnya zakó lett volna a vége.)
Az az érzésem nevelés alatt álltál. -
Sleek
senior tag
Köszönöm mindenkinek a segítséget. Kiszedtem a talpbetétet az egyik felén kb 5mm a másik felén majdnem egy centivel szélesebb a lábfejem mint a betét.
Szóval pont ahol van az spd klipsz[ Szerkesztve ]
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II ,Canon R8 EF 24-70mm f/4L IS USM , TAMRON 70-210mm f/4 Di VC USD , SIGMA 150-600MM><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
Tin
veterán
válasz parandroid #281917 üzenetére
De ezt egyébként masszívan nem értem. Kint van a tábla, látja is, hogy az nem autóknak való út, ráadásul ezek az átkötések tényleg csak pár km-esek, szóval még csak nem is nyer vele semmit, hisz mehetne körbe is, de mégis simán megcsinálják. Csak ma 3 autósnak tettem szét a kezem, hogy mi a rákfarkat keres ott, ahol előtte legalább háromszor ki van táblázva, hogy rohadtul nem autóút, és se a kocsija, se az ember nem úgy néz ki, mintha vadőr lenne.
De amúgy mindegy, a 43km/516m azért jól esett
#281916 -=RelakS=-: ja, hát kétféle autós létezik: aki soha (vagy max gyerekkorában) ült bringán, és aki szokott bringázni. Utóbbi simán lemond az elsőbbségéről és lehúzódik, mert érti, hogy ha te felfelé mész, akkor neked duplán nehezebb félrehúzódni, vagy 30-ról megállni, és ezeket nagyon tudom értékelni. A másik meg csak megy, mert azt hiszi, hogy aszfalton csak 4 keréken lehet menni.
-
parandroid
félisten
Minap engem is megkérdezett egy jóképességű, hogy itt leparkolhat-e (ugyanez a szitu: bringások, kirándulók, mezőgazdaság által használt út, az elején egy nagy behajtani tilossal, alatta a felirat, hogy landwirtschaftliche verkehr frei). Mondtam neki, hogy felőlem aztán nyugodtan, kb naponta 2-3x elnéz erre a stadtpolizei, aztán fotózgatnak, asszem 60 eur a tarifa. Pont azok kedvéért, akik autóval kigurulnak a város szélére, hogy sétáljanak egy órácskát a jó levegőn.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Tin
veterán
Tökmindegy, mi lesz az új KRESZ-ben, a magyarnak jogai vannak, és különben is, a bringás nem fizet útadót. Annyit érnek a törvények, amennyit betartatnak belőlük, és hát Magyarország sajnos ebben nem az élmezőnyben helyezkedik el.
Szerintem ami segít, az az idő, és a minél több bringás az utakon, hogy az autósok hozzászokjanak, és elengedjék azt a tévképzetet, hogy övék az út.
Ma amúgy itt nálunk a kifejezett bringaútra (behajthat: erdészek és karbantartók) hajtott be egy Teslás, ráparkolt az útra, hogy drónt eregessen a haverjaival. Itt futók és bringások szoktak edzeni, meg commuter útvonal, de ekkora parasztot még nem láttam. Mire újra visszaértem, már eltűnt, remélem ráhívták a rendőrt, és az jól meg is büntette. Fogyatékosok mindenhol vannak, ott is, ahol normálisak a törvények, és be is tartatják őket.
-
Sleek
senior tag
válasz Hasaggymeg #281903 üzenetére
Bud Spencer is megmondta ,az egész világ egy nagy wc csésze 😁
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II ,Canon R8 EF 24-70mm f/4L IS USM , TAMRON 70-210mm f/4 Di VC USD , SIGMA 150-600MM><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
nagyúr
válasz ZavaBalazs #281905 üzenetére
ez a nő egy igazi hülye.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Ringman
nagyúr
válasz ZavaBalazs #281905 üzenetére
hehe
#281894 Because
parkoló autókat ki szoktam kerülni nagy ívben, ha lehet.ami nagyon felidegesít az 5 cm-re előzés mellett, az a láthatóság hiánya, lakott területen belül ködben és félhomályban nem világít a jóember (mert ugye nem kötelező, biztos neki még OK a környezet sasszemmel), kivilágítatlan biciklis dettó, párszáz forint egy villogó, ha másra nem futja (de vsz. futná, mert mondjuk be is baszott előtte)
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
nagyúr
válasz 6030D #281879 üzenetére
nekem spec attól fájt, hogy a talpammal hajtogattam (vagyis inkább csak akartam) a cipő talpát, természetesen nem a talpam győzött. oda kellett figyelnem rá, hogy ne csináljam.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
SteveAd
tag
SPECIALIZED EPIC 2024: 120mm rugout, es ha jol latom, nem lesz kormanycsapagyas vezetek tovabbra sem
-
-
Speedy007
őstag
válasz Because #281894 üzenetére
Mivel napi szinten járok kerékpárral én speciel alig találkozom szabálytalankodó kerékpárossal (igaz össze hozott a sors minap egy idióta országútissal csörögve előz meg de úgy "rám csukta a kaput" hogy ha nem rántom el a kormányt és fékezek akkor az ő hátsó kereke össze ér az én első kerekemmel csúnya zakó lett volna a vége.) Ilyenek és ehhez hasonlóak évente fél tucatszor jönnek össze kb.. Autóssal annál több kereszteződésbe érek érzem hogy tol hátulról annyira rám van tapadva jelzem hogy merre akarok menni elkezdem a be kanyarodást erre ő is jön utánam és kanyarodás közben előz meg nem törődve hogy jöhetnek esetleg szemből vagy én esek el amiatt mert tol le az útról. Nap hosszat tudnék mesélni szituációkat idióta olyan autósokról akik ha kétkerkekű járművet látnak főleg ami lassú is olyan nekik mint a bikának a vörösposztó kivágnak elé,veszélyes/felelőtlenül előznek. De ha bezzeg velük vagy valamelyik családtagjukkal történne hasonló szitu fogadni mernék nagy lenne olyankor a pofájuk.
[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
WAX NEWS
Felejtsétek el az új lánc letisztítását az első waxolás előtt, a Silca-nak van már rá megoldása.
Nem megzabálni, nem csoki!Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
ZavaBalazs
őstag
válasz Ringman #281886 üzenetére
Hasonlóan problémásnak látják azt is, ha egy egy nyomon haladó jármű mellett lakott területen legalább 1 méter, azon kívül legalább 1,5 méter távolság tartásával lehet csak elhaladni. Gyulainé szerint a biztonságos kerékpárutak jelentik a megoldást, mert jelenleg „a másfél méter a Budai-hegységben sem betartható, pontosabban csak úgy, ha az autó a kerékpáros mögött megy fel például a Hármashatár-hegy tetejére”. A Jogi és Érdekvédelmi Bizottság alelnöke elmondta, jónak tartanák a másfél méteres előzési távolságot, de a hazai útviszonyok nem tennék lehetővé a betartását.
tök jó, hogy az autóklub alelnöke is úgy gondolja, hogy több autóutat kell dedikált biciklis infrává alakítani.wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
6030D
őstag
válasz chubby2o6 #281897 üzenetére
+1. Élni, és élni hagyni. A padkán csorgásról annyit, hogy én is megyek, de nem mindig előre. Viszont sofőrként ha tehetem, akkor inkább behúzódok a felezőhöz, ha látom, hogy jön bringás. Egyrészt miatta, másrészt ha végighúzza a kocsi oldalát, vagy lebaxa a tükröt, mert ő azt hitte elfér, akkor úgyis el fog szaladni...
És azért nem húzódom egyből a felezőre, mert ott meg a motorost engedem el, akikre szintén figyelek. Szóval ne gondolkodjunk csőlátással.Hasaggymeg: mindenki homo!
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Babyliss AirStyle meleglevegős hajformázó szett új6hó jótállás!
- Újszerű hajsütővas 6hó jótállással!
- DJI Mavic 2 Pro Fly More Combo FMC drón - 1" Hasselblad kamerával (2 akkuval)
- DJI AVATA 2 Fly More Combo drón - 3 akku, Care Refresh, FPV Controller, ND Filter szett
- Corength dönthető pad + 20kg-os súlyzókészlet + 2x5kg tárcsa + francia rúd
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest