Hirdetés
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- MárkaLánc
- Digitális Állampolgárság Program
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Dark Archon #283897 üzenetére
Gödöllő 2 óra gyenge eső.
Más kérdés, hogy szerdán, csütörtökön, pénteken nem volt szó esőről egészen addig, amíg neki nem állt esniItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
dom1n0
senior tag
Hat franc se tudja olyanom meg nem volt csak sima gp5000.
Ha jol olvasom az AS 4 retegu, tartosabb, cserebe picit nehezebb, bar ez szerintem mivel a kerekszett is karbonhoz kepest nem konnyu (1650g) kevesbe erdekes, na meg ezek 35 folott szamitanak, ami meg almomban se lenne meg max lefelekben 😂
Neked as tr van? Igazabol erdekes lenne akar 32mm is, csak akkor ballonos lenne kicsit a kerek, az meg bem biztos hogy jo…MpowerPH: conti gumikon van indikator, de szerintem a tobbin is kene legyen valami: [link]
Szerk: Rendelek hozza akkor 2 fekete tacx kulacstartot megnezem azzal is
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz -=RelakS=- #283896 üzenetére
Pedig szep idot ir holnapra. Szoval vagy reggel metszek, es utana tekerek, vagy forditva.
Eros szelet mond, de az ma is brutal volt...Honnan tudom, hogy a gumi kopott? Kerdesem komoly... Montin tok egyertelmu volt, mert erezni lehetett, hogy nem kapaszkodik, es azert a butykok fogyasa jol lathato. De itt nincs ilyen, ez slick...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
addikt
válasz -=RelakS=- #283896 üzenetére
Dehogyis, csak estére írja az esőt, legalábbis Bp-n. Délelőtt lehet még menni.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
-=RelakS=-
veterán
válasz parandroid #283895 üzenetére
eső, vihar, 16 fok.
Tiszta bringás idő, vagy miItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Tin
veterán
Na, megvolt a Hyde utolsó útja. A mai nappal idén (az elmúlt 6 hét alatt) belevertem még 1000 km-t, így összesen 3700 km-t mentünk együtt az elmúlt 11 hónapban, amióta megvan. Holnaptól esőt mond, szóval mosás, tisztítás, meg eladásra felkészítés.
A kerek 1000 miatt amúgy tök könnyű lesz számolnom az idei karbantartással, mert az aktuálisan megtettből csak kivonok egy ezrest, és annyi megy a Nulane-be. Tudom, hogy ezt máshogy is meg lehet oldani, és a Karoo2 is tud több bringát kezelni (használom is), de mivel a ride-jaim nincsenek máshová (pl Strava) feltöltve, a Karoo Dashboardja meg nem tud bringa szerinti gyűjtést, így marad ez a módszer.
-
Tin
veterán
válasz dom1n0 #283880 üzenetére
Uáá, szép darab, gratulálok!
És tuti lesz a karbon felnikkel! GP5000-ből AS TR? Bár ha nem a szélesre hajtasz, akkor elég a sima TR is. Gondolom 28-asra mész rá.
#283876 fulton: átmeneti alá mindig veszek, ez most kifejezetten a nyárinál volt kérdés, de úgyis rendelek próbaképp rövid aláöltözetet, szóval majd kiderül. Engem csak annyi érdekel, hogy a gatya pántja nem dörzsölje ki a mellbimbót, mert akkor főbelövöm magam.
[ Szerkesztve ]
-
dom1n0
senior tag
válasz Csokicsibesz #283889 üzenetére
Koszi. Ha minden igaz viszik holnap a bicoval, dt swiss szettel egyutt.
-
Fall-N
veterán
válasz Speedy007 #283859 üzenetére
Sajnos Magyarországon elavult minden, ami szabályozva van, nem haladnak a korral. A csengő is egy nettó faszság, mert nagy alapzajban egyáltalán nem hallható meg könnyen, viszont kínai elektromos kürtből van már olyan, ami rohadt hangos (joe zé a YouTube-on mutatott párat). A sokat tárgyalt küllőprizma is egy kommunista időkből származó baromság. Kár hogy nem maradt meg a KRESZ-ben, hogy kadmiumsárga legyen.
Maximum1: Annál tényleg minden jobb. Hasonló Cruisert használtam 8 évig, egy sebességes volt. Asszonynak van még Női vázas Cruiser, Nexus 3-mal, de nem sokáig, mert ma találtam egy 28"-os alu, trekking női Kelly's vázat Jófogáson, így megy neki a régi alkatrészekből az építés. Hétfőn adja fel Postán az eladó, még hajtómű kell, villa/teló meg kormány és korménszár. Altus váltás, kerekek, tárcsafék szett (MT200) vannak itthon. Ideiglenesen jó lesz neki a 26"-os szett, később lehet veszek neki 28-as kerekeket.
[ Szerkesztve ]
-
dom1n0
senior tag
Koszonom mindenkinek
velizare: 4000Eur kormyeket mondtak a Caledoniara ugye az egy alap kerekszettel jon, 5000Eur s soloist az mar reserve karbonszettel…
Elerhetoseg valamikor nyaron, lehet csak osszel -
dom1n0
senior tag
Sikerült végre dönteni, és megvenni az új bicót.
Alapvetően az elvárások az alábbiak voltak
-Karbon
-Ne full endu geo legyen, inkább egy okos átmenet a verseny és endu között
-Elektromos, lehetőleg Sram váltás
-Megbízható vázgyártó
-Plafon 2M Huf normális kerékszettel.Ezeknek 3 olyan bringát találtam ami tetszett és számoltam velük:
- Cube Agree C:62 Pro
- Orbea Orca M31eteam
- Cervélo Caledonia esetleg SolistMegmondom őszintén a Cube sokáig befutó volt, de picit megingott a bizalmam benne tönn ok miatt, így azt elengedtem, Cervéloból nem lehet europában Sram-os modellt megfizethető áron beszerezni, így maradt az Orbea, amiből 2 darab 57-es méret árválkodott a Sportokay-nál, így miután jeleztétek, hogy megbízható áruház (mellesleg osztrák, ha nagy fuck van, akár személyesen is visszaviszem..), megvettem
Sram Rival AXS szett, 46-33, 10-30 elől-hátul, Fulcrum 6 kerékszett, Vittoria 28-as gumikkal.
3 nap alatt tegnap meghozták, én pedig ugyan kicsit betegen, de összeraktam azt a keveset amit kellett, AXS setup, nyereg, Garminok átrakása is megvolt, és várom hogy 100%-os legyek végre hogy kimenjek vele tekerni.
Ami upgradet így az elején kapni fog: Vision TC40 kerékszett kulturált áron van egy német shopban, illetve GP5000 gumik rá, Conti Race belsőkkek egyelőre, + Gyári wattmérő szett hozzá.
És egy kép róla, nekem nagyon tetszik a színe, geo is jól néz ki szerintem:
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz plejik #283778 üzenetére
Figy, nekem van egy jó ajánlasom számodra. En ezt a nyerget használtam betétes gatya nelkül sok ezer km át, gond nélkül. Trekking városi kerékpározáshoz tökéletes. Ki merem jelenteni h nem lesz fajdalmad az üléstől. 200< km is letekertem vele egyszerre. Ha érdekel írj rám priváton. 11.5cm ülőgumó távval használtam.
Oktaan:
Ajánlás bevált szeretem. Egy dolog lehet bosszantó valakinek, ha kicsatolsz és újra be akarsz csatolni a pedál sose ott van ahol lennie kéne , elfordul.
Nagyon jó támasztékot ad a talpnak, ugyanis be van süllyesztve a stopli, így magára a pedál keretre is felfekszik a cipő. Hatékonyabb is ezaltal.(erzesem szerint)[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz Ringman #283822 üzenetére
Végül megfogadtam a tanácsotokat, és ez a kantáros gatya lett. Remélem nem mellbimbó-dörzsölős, mert attól megőrülök!
Férfi kerékpáros nadrág, nyári, kantáros - RC 500-as VAN RYSEL - Decathlon
Leginkább azért ez, mert nem volt a kantár nélküliből 2XL, az RC100-as meg nem jött be annyira.
Ez a felső amúgy elég jó, árban is, bár ez kicsit lezserebb, próbaképp behúztam egyet:
Férfi országúti kerékpáros mez RC100, rövid ujjú TRIBAN - DecathlonDe mezből egyértelműen ez a frankó, ebből is lett egy:
Férfi országúti kerékpáros mez RC500, rövid ujjú VAN RYSEL - DecathlonEzzel most elleszek egy ideig
-
Speedy007
őstag
válasz Dark Archon #283868 üzenetére
vezeték nélküli egy távirányító és egy lámpa jár, kíváncsi voltam rá mert a Tik Tok ezzel van tele. De ahogy chubby2o6 is írja sok értelme nem igazán van.
-
Maximum1
őstag
válasz Dark Archon #283868 üzenetére
Nekem van egy singlespeedem IS, négyszögtengelyes, 90kg vagyok de nem bírtam még a tengelyt megölni 9év alatt.
Hátsó agy, racsni már új rajta, de a tengely bírja.[ Szerkesztve ]
-
6030D
őstag
A celebek köztünk élnek
[link]Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-=RelakS=-
veterán
Nem kell Zóna2-t méricskélni. Ha tudsz az orrodon keresztül lélegezni, esetleg folyamatosan beszélni, akkor jó helyen jársz. [GCN YoutTube]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
addikt
válasz Speedy007 #283852 üzenetére
És ez hogy működik? Van távirányítója a kormányon? Amúgy meg kár, hogy csak hátulról látszik. Szemből jövőket nem tájékoztatja.
Nem mintha fel akarnám rakni országútira, pedig ott még inkább nem akarom elengedni a kormányt, mert pofára eshetek.
Janusz001: ennyiért nem fogsz jobbat kapni, az tény. Kivéve, ha használtan nézelődsz. Igazán kár a béna négyszögtengelyes hajtásért, szerintem azt 105 kilóval hamar szét fogod gyilkolni.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
chubby2o6
senior tag
válasz Speedy007 #283852 üzenetére
Nem az elfogadottságával van baj, senki nem fog szólni miatta.
Autósként én úgy vagyok ezzel, mint a bringás féklámpával. Nem azt nézem, hogyan villog a bringás, hanem a mozgását, meg azt, hogy mikor tudok úgy elmenni mellette, hogy az mindkettőnknek jó legyen. Az olyan autós, aki nem bringázik, nincs felkészülve az ilyenekre, fogalma sincs az utóbbi évek bringás újításairól, a villogásodat jó eséllyel nem fogja kanyarodási szándékot jelző indexelésnek venni. Ha elcsap, és mondod neki, hogy " de hát én indexeltem", valószínűleg visszakérdez majd, hogy " jaaa, az a villogás azért volt?" Ráadásul a hátsó lámpa méretéből adódóan csak egész közelről lehet kivenni a nyilacskákat, harminc méterről már meg nem mondja senki, hogy az indexelés. Az a harminc méter meg semmi 50 km/h sebességnél. A lényeg, hogy ezek az indexelni is képes bringás kütyük nem tudják kiváltani a mindenki által megszokott karjelzést. -
szuszinho
őstag
válasz Mezga Aladár #283865 üzenetére
Igen, Ő az
-
Mezga Aladár
veterán
Bringával az északi fény nyomában: irány az Aranykör!
Ha jól emlékszem topiktársunk, és itt is bemutatta a feni utat.
-
Speedy007
őstag
válasz velizare #283854 üzenetére
Nem is ettők tartok csak ahogy olvasgattam mik kellenek és mik nem elfogadottak a kerékpáron ( bár a dudát nem értem miért nem elfogadott mert van elektromos illetve vintage mint a '30-s és az előtti autókon amik jóval hangosabbak mint egy csengő amit a vezeték nélküli füllgatósok jobban hallaná vagy a nyugdíjasok. Ok hogy a retrohoz el kell engedni a kormányt de a karjelzéshez is el kell engedni ha jelezni akarod hová szeretnél menni) ott nem találtam róla semmi utalást hogy lehet vagy nem
-
semmiho
tag
válasz jjeahh #283804 üzenetére
Igen, van 1-2 jó árú alternatíva, ami nem open mould, például a Voice Rhapsody V2 és a sub-900g V2P: [link]
Bika Ahead válasza a Bike-News.de -s cikk alatt - a portugál gyártás, valamint a Last és a Stoll kapcsán tisztáz dolgokat: "
Hallo Leute, ich freue mich über Euer Interesse an unseren Produkten und stehe gerne Rede und Antwort.
Um eine Unklarheit gleich zu beseitigen. Ja, wir fertigen die Rahmen für Stoll, LAST und auch andere zu 100% hier bei uns in Veitshöchheim (lässt sich schwer aussprechen und liegt neben Würzburg).
Von diesen Marken werden keine Bauteile in Portugal gefertigt.
Der von uns präsentierte Rahmen wird bei Carbon Team in Portugal gefertigt und von uns entwickelt.
Warum bieten wir den Rahmen an? Weil wir Fans dieses Produkts sind und ihn gerne zu einem fairen Preis anbieten wollen. Wir denken das Paket kann sich im Vergleich zu großen Herstellern mehr als sehen lassen und ist "Made in Europe" (wenn man Wert darauf legt). Zudem geschieht das komplette unlackierte Oberflächenfinish bei uns im Hause, somit steckt auch eine gute Portion "Made in Germany" drin.
"
Korrekt szerintem a "gyártó" részéről az ilyesfajta nyílt kommunikáció. Ritka manapság. -
nagyúr
válasz Speedy007 #283852 üzenetére
bicajra nyugodtan rárakhatod, nem kell műszakiztatni, a rendőr sem kéri majd a műbizonylatlapot.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Speedy007
őstag
itthon ez mennyire "elfogadott" márha annak lehet nevezni?
Van rendes hátsó lámpán csak a karjelzéseket szertném kiváltani pláne szerintem sötétben ez biztonságosabb mint a fényvisszaverő karpántok a karon
-
Janusz001
őstag
Üdv, ez még mindig ajánlott ezért az árért? : [link] , környékünkön van pár bányató, kisebb erdő, alföldi terep viszonyokon lenne használva nem nagy távolságokon, csak gyerekkel tekeregnénk, most van egy 29 -es városi cruiserem, de az alkalmatlan ilyen utakra.
Illetve 105kg vagyok, nem tudom ez még belefér -e ezzel a bringával, ülés biztos cserélném valami kényelmesebbre, mostani cruiseremen selle royal van, az baromi komfortos, de nem tudom erre a bicóra illene -e. -
Because
őstag
válasz jjeahh #283846 üzenetére
Szállingóznak a videók a Taipei bike show-ról, van ott tech bőven
-
jjeahh
nagyúr
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Tin
veterán
válasz itouchfan #283838 üzenetére
Azt nem is néztem hogy karbon, így már értem miért ezt vette. Kellett a maximum érzés, de amúgy ha van pénze, igaza is van, megy eleget hozzá.
Nekem P1850 van, az kb ugyanaz, annyiért vettem én is. Az is bőven jobb, mint az én szintem, vagyis na, nekem felesleges jobb.
Egy második felniszettet lehet, hogy beújítok majd gravel gumival, csak hogy teljes legyen az öröm. De holnap még van egy 50-es köröm, aztán jöhet az új bringa.
vallás: köszi, próbálok majd kantárost is. Az aláöltözet meg vsz netről lesz rendelve, az elvileg nincs a boltban.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
itouchfan
senior tag
Durva amúgy, hogy az én P1750 kerekem (ami most a Rose-n amúgy összesen 130 euró mert durván le van árazva), de én 80k-ért vettem, csak a súlyt nézve mennyivel olcsóbb mint a 150 grammal könnyebb karbon 1400, persze tudom az agy, küllők, merevség, stb, de akkor is aránytalan az árkülönbség egy 1590 g-os alu szetthez képest szerintem. Ettől függetlenül vagány és elfogadnám, csak hát na.
[ Szerkesztve ]
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Fall-N
veterán
válasz Dark Archon #283832 üzenetére
A kormány nem karbon gyárilag?
-
addikt
-
Kro
tag
válasz fulton #283823 üzenetére
Jó lett az összkép, nagyon menő!
Sok km-t vele.lsebestyen : a látvány és a teljesítmény is lenyűgöző. Gratula!
Tin: én végül a holokolo betétes rövidnadrág mellett döntöttem, decásokról voltak azért negatív vélemények, szabás illetve betét minősége kapcsán is, így nem vállaltam be. Holokolos viszont bevált jó magas a dereka(ez nálam elég nagy plusz), nem szorít combnál sem, betét is klassz szerintem. Minöségi darabnak néz ki.
-
Tin
veterán
válasz Ringman #283822 üzenetére
Nem. Téliben a tanácsotokra egyből kantárossal kezdtem, a legdrágábbat vettem meg, kétszer mentem vissza méretet próbálni, de egyszerűen sehogy sem volt kényelmes egyik sem. Az RC500 kantár nélkülit meg felvettem, és mondom ez az. Mindegy, rápróbálok holnap az összesre.
Nyári aláöltözetre tipp? Kell az a nyári mez alá?
-
nagyúr
aláöltöző nyáron csak ha hideg van, vagy uv. de utóbbira olyan is kell, ami jó rá, a téli az ellen nem véd.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Maximum1
őstag
válasz fulton #283823 üzenetére
Piszok jól néz ki, grat.!
Ringman
"A kereket 28mm gumi szélességre optimalizálták aero szempontból. (szintén szempont volt nekem)"
Kétlem, én sem raknék rá 28-nál szélesebbet, ezzel is majd 30mm lett kifeszítve a pirelli, lehet a conti nem fog ennyire terülni.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz lsebestyen #283814 üzenetére
Néztem straván, nagyon pazar helyeken toljátok hála isten ide is kijutott némi jó idő
-------------
Hoztam egy kis finomságot estére
A héten megjöttek az új kerekek a Cube-hoz. Ezzel felkerült az "i" re a pont. Elsőnek "hajtást és geót" venni a bringával, majd venni alá egy jó kerékszettet.
Picit hosszú lesz előre szólok .
3 esélyes volt. Eleinte a Reserve 40/44 néztem ki 240-es agyakkal/ Roval Rapide CLII 50/63mm DT350 agyak / (a legújabb változat) DT Swiss ERC 1400 45mm DT240 agyakkal.A Reserve nem igazán hozzá férhető EU-ban. Súlyos felárral csak. Nem kevés utána járás után, elvetettem, maradt a másik kettő. A Roval végül azért nem lett befutó, mert leginkább ezt igen csak nyári keréknek gondolnám, biztos jó lett volna kellemes időkben, de így elsőre nem igazán mertem ekkora összeget beruházni egy ilyen mély felnibe, tekintve hogy az év minden hónapjában tekerek. + a Fulcrum 400-as gyári is képes volt akkorát rántani a kormányon szélben/ kamion busz.. szemből és előzve alkalmakkor - hogy meg tudott lepni rendesen - még ha készültem is rá.
Így a befutó a DT Swiss szett lett. Ebből két kivitel van, a 35 és a 45mm mélység. A 35-ös "eleve nem került szóba". A kerékszett dobozból kivéve felniszalaggal 1463 gramm. Horgos felni (szempont volt) Tubeless-re előkészített, + szelep járt hozzá, illetve még egy Sram XDR freehub-is. A lelke DT240, hátul az új EXP (nem akarok belemenni mi változott a régihez képest, akit esetleg érdekel neten van info).
A 45mm mélység úgy gondoltam egy jó kompromisszumos mindenes/megjelenésre is jobban adja. A kereket az "aero endurance" kategóriába sorolja a DT. Aero küllők, rejtett küllő anya (nem feltétlen jó ötlet..) a DT240 "aero" optimalizált agyai. (lényegében más kialakításúak mint a hagyományos...). A kereket 28mm gumi szélességre optimalizálták aero szempontból. (szintén szempont volt nekem)
A pirelli p zero race 4s gumik szépen felmentek különösebb megerőltetés nélkül. Olyan 82 PSi-n 29.7mm szélességre "teszi a gumit", maga a felni külső szélessége 28.7 de nagyon szép zökkenő mentes átmentet ad a gumi oldafala és a felni közt. Szép U alakú gumi formát ad a felni. (most itt bele lehetne menni hogy alacsonyabb nyomáson lehet használni, javul a gördülés is, de ezek szerintem "nem tételek"). Csatoltam fotót a lényegről...
A kerék viselkedése: (100km mentem vele eddig, szeles nap is volt):
Hiába mélyebb mint a fulcrum (34mm mélysége) a felni profil kialakítása (ami egyébként UV) miatt, sokkal! jobb a kezelhetőség, stabilitás mind oldalszélben és minden körülmények közt. Jött kamion, busz, előzve szemből, és teljesen rendben van. Semmi "elakadás" rándulás, oldalszélben nagyon enyhe kiszámítható nyomást néha érezni de ez "semmi", 50km/h tempón volt ahol jobban "be-be" lehetett érezni a szél hatását de itt is végig kiszámítható finom enyhe nyomás formájában csak, közelében nem volt annak mint a fulcrum-nál kisebb sebességnél mikor pl egy kamion jött szemből. 5*-rá.
Menetminőség: Jobb lett, hiába mélyebb (minél mélyebb a felni annál merevebb) egyáltalán nem érezni rajta. Illik a Cube carbon keretéhez szerintem. A rendszer együtt nagyon "finom krémes" haladást nyújt. Oda vagyok meg vissza. A felni hangja ahogy haladsz vele nagyon jó. 5*
A hátsó DT240 EXp hangja: Na igen a hang a kerepelés, én utálom a hangos agyakat. A csendest szeretem. Sokat jártam utána, fórumok, youtub milyen is lehet ez az új EXP - és csendesnek tiulálták. Dt-hez képest. És az. Imádom azt a finom hangját ahogy "szól" szabadon futáskor. Más mint amiket eddig hallottam. Kifejezetten csendes de szép. alig hallani menet közben. (nem veri fel az utcát sem) Az onyx- agy így kihúzva a jövőbeni listáról.
Még ha idővel hangosodni is fog (ahogy nyomja ki a zsirt, melegszik az idő...) de eddig 100km-ig semmit nem változott a hangja, remélem sokáig így marad. 5*
Sebesség?: Igaz még nem sokat mentem vele, de én semmi különösebb gyorsulást nem érzékelek (talán nagyobb sebességnél igen) - számok alapján valamicske kell hogy legyen, de nem igazán érzékelhető ennyiből még.
Ez egy szubjektív beszámoló volt, az én elvárásaimhoz mérve.
(A bike súlya menetre készen víz nélkül: 8.9 kg lett) rendeltem rá GP5000 külsőket, a pirellik mennek át a csepelre (amin lassan csere érett lesz a külső). Kipróbálom milyenek ezek a GP-k-ha beválnak, marad. Tubeless rendszert teljesen elvetettem végül.
Végszóként: imádom a "kész" cube-t[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
Gatyából nem kell kantáros
én is így voltam, de egyértelműen jobb a kantáros, ha van súlyfelesleg a hason, akkor méginkább.Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
jjeahh
nagyúr
válasz mauimagic #283820 üzenetére
Ebben nincs tapasztalatom, de gondolom ez sem bőrszín meg nemzetfüggő . Nemrég én is linkeltem hasonló
videótcikket, kínai gyártó és feltűnik pár Chromag váz meg Cane Creek hajtókar is a képeken. Abban viszont egyetértek, hogy ez az olcsó Gloria gyanús. De én csak linkeltem, ártatlan vagyok![ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
mauimagic
senior tag
válasz jjeahh #283815 üzenetére
1000 éve dolgoztam egy bringaboltban, ahol elég butik bringákat raktunk össze. Köztük sok titánium is volt: Litespeed, Moots, Merlin.
Ezek már akkor is nagy múltú gyártók voltak, horror áron.
Az biztos, hogy elég sok baj volt a vázakkal, sok nyikorgott, kattogott a nyeregcsőnél, középcsapágynál.
Én nem értek hozzá, de elvileg baromi nehéz titániumból normális bringát épiteni, nagyon kevesen tudnak normálisan hegeszteni, az alapanyag mellett ezért is olyan drága.Mivel ez kb féláron van, illetve említést sem tesz a cikk, hogy hol készülnek a vázak, ezért számomra egyértelmű, hogy kínai.
Ha valaki látott már normális titánváz készítéséről videót, akkor hamar rájön, hogy ez nagyon nem egy liga lesz Kínából.
Tudod szerintem Te is, hogy nyakra-főre rendelem Kínából a bringás szemetet, de hogy ehhez nem nyúlnék, az tuti! -
Tin
veterán
Holnap megyek Decathlonba, megnézném a rövidgatyát és a rövid mezeket tavaszra/nyárra.
Gatyából nem kell kantáros, ez a kettő jöhet szóba.
Férfi kerékpáros nadrág, nyári - RC 100-as VAN RYSEL - Decathlon
Férfi kerékpáros rövidnadrág - RC500 VAN RYSEL - DecathlonMezből pedig ez a kettő lehet érdekes, bár inkább az RC500 felé tendálok, mert az passzentos:
Férfi országúti kerékpáros mez RC100, rövid ujjú TRIBAN - Decathlon
Férfi országúti kerékpáros mez RC500, rövid ujjú VAN RYSEL - DecathlonEgy kérdés: a fenti mezek alá kell ilyen nyári aláöltözet? Vagy azokat már eleve a pucér bőrre kell felvenni?
Kerékpáros ujjatlan aláöltözet, nyári VAN RYSEL - Decathlon
Kerékpáros ujjatlan aláöltözet, nyári VAN RYSEL - DecathlonArra gondoltam, hogy amelyik jó, abból veszek 1-1-et, jobb időben próba, aztán ha beválik, legalább már utána tudok rendelni. Az őszi cuccaik az én szintemen bőven jók, szinte mindenből ilyen RC100 vagy RC500 van, és nagyon bejöttek. Csak hát ha kijön a jó idő, kell majd a nyári cucc.
-
jjeahh
nagyúr
válasz balintbaba #283817 üzenetére
Bocs, elírtam
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
balintbaba
tag
-
jjeahh
nagyúr
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
lsebestyen
addikt
Coll de Sóller pazar vonalvezetéssel:
Làbmelegítős térdes kép van mára, mert reggel még zuhogott az eső. Szerencsére nagy volt a szél és hamar felszáradt. 140km 2000m szint, egyedül, mert a többiek beparáztak a zuhé miatt. A képen a távolban ott a tenger is. -
Ka999
tag
Sziasztok! Amatőr kérdés, de min múlik, hogy fel tudom-e tenni a 8as Shimano fogaskoszorú helyére a 11est? Tudom, más váltó, más lánc, stb., de ha csak szigorúan a hátsó kereket vesszük?
-
Fall-N
veterán
válasz bbsofficial #283752 üzenetére
Remélhetőleg nem lesz tényleg semmi baj a vázzal. Viszont semmi rendkívüli nincs ebben. Egy nagy gyártónál egy XC MTB alu váz kiteszi az ár nagy részét. Nézd csak meg, egy Merida váz, semmi extra mégis 2-300ezer Ft. Az alkatrészeket nagy tételben valószínűleg olcsón megkapják. Az összeszerelés is sokat kitehet, mert ezen is spórolnak a kínaiak, lásd a nem jól beállított fékek. A teleszkópot azt mindenkinek magának kell beállítania, így az nem gond, hogy puha.
De extrém szakágaknál is egy DH, Trail vagy AM váz (Nukeproof, Marin, Santa Cruz stb.) szintén 2-3-400ezer Forintért kezdődnek. Egy Scott csúcs váz meg millió fölött kezdődik.
-
jjeahh
nagyúr
válasz semmiho #283801 üzenetére
Én is néztem ezt, csúcsvázak között valóban "olcsó", de a Porte olcsóbb, kár, hogy abból egyelőre csak M-es van.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
ZavaBalazs
őstag
válasz MPowerPH #283800 üzenetére
én biztos nem de simán benne van, persze. most a kerékszettnél is mehetne az énmegmondtamozás, hogy akkor már miért nem a legelején cserélte le a kereket, mert akkor nullkilométeresen hirdethette volna meg a gyárit - de nekem nem úgy jön le, hogy nagyon izgatja egy (a biciklihez képest elenyésző mértékű) anyagi bukó, már ha egyáltalán el akarja adni...
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
semmiho
tag
Nem tudom már, írtam-e vagy csak szerettem volna; ez egy a 3-4k EUR árú vázak közt egy üdítő folt még a kompromisszumai ellenére is. Bike Ahead Components "The Frame". [link] (Made in Portugal).
M-es méretben 877g tengellyel, nyeregcsőbilinccsel, váltófüllel együtt.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest