Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kaci84

    őstag

    válasz hjozsef12345 #8 üzenetére

    Értem a problémádat és tényleg rossz ha az ember számít valamire.
    Mindenhol az a menete, hogy szállítással elküldöd a rossz alkatrészt esetleg személyesen viszed be és később a szervizes megnézi, továbbítja a gyártónak stb. Ennek elleénre foglalkoztak veled rögtön ahogy bevitted. Oké nem így meg úgy ahogy szeretted volna. Nem korrekt, hogy egy kvázi ajándék plusz szolgáltatásba hibáztak vagy nem tökéletesen csinálták, amit neked biztosítottak. Csak azért ekézed, merthogy há nem úgy volt megbeszélve. Sajnos ez ma kb semmit nem jelent hivatalos vagy szolgáltatási helyeken. Lehet, hogy egy adott dolgozó megígért valamit neked, mert segíteni akart jószándékból és nem tudta tartani. Ezért lehúzni egy boltot, hogy soha többet onnan erősen túlzás.
    Ha hivatalosan csinálod, hogy elküldöd a rossz alkatrészt lehet semmi kellemetlen dolog nem történt volna.

  • hjozsef12345

    újonc

    válasz Kaci84 #7 üzenetére

    Szia. Előre meg volt beszélve, hogy foglalkoznak velem, sőt ott lesz a garis srác, nem volt ott és még sorolhatnám. Én ezzel ellentétben ha mondok valamit akkor az úgy is lesz, ha leszakad az ég meg szólok, de ez nem történt meg. Én is tudom hogyan mennek a dolgok, mert dolgoztam számtech nagykerben. Elengedtem, mint annyi mindent és ahelyett hogy annyi mindenre reagálnék a lényegre koncentrálok, ez igaz az élet egyre több területén. Nézd én szívesen utazok, nekem azért a postaköltség is számít. Nincs is ezzel gond, csak mikor feleslegesen és a megbeszéltekkel ellentétben történik minden, pláne ilyen hangulatban. Legszívesebben ezt a hozzászólást is törölném, ha lehet, mert akkor úgy gondoltam, most meg másképp.

    A probléma megoldva, sőt az újabb gondok is. A monitor DVI-HDMI kábelét kicseréltem DVI-DVI-ra és lett kép. Utána a telepítésnél meg a többi SATA eszközt le kellett húzni és csak azt rajta hagyni, amire telepíteni akartam. A régi SSD-mről hot plug módszerrel szedtem le az adatokat, mert arról akart bootolni BIOS beállítástól függetlenül. És már a feltelepített Windows 11 után valamiért be akartam lépni a BIOS-ba és sehogy sem tudtam, hiába nyomkodtam az F11-et (itt nem F2 vagy DEL a nyerő :DD ). Szintén le kellett húzni az SSD-t és ment.

    Tényleg nem akarok senkit fárasztani, csak azért írtam le, hátha tanul valaki belőle. :B
    MInden jó, ha a vége az :K

  • Kaci84

    őstag

    1: 3 alkatrészt vettél tőlük. Összeraktad és RAM hibát jelzett. Visszavitted és náluk jó volt.
    Eleve minek személyesen vitted amikor lehet postázni is olcsóbban? Arra sem térsz ki ha náluk jó volt akkor mi volt a probléma? Mi utalt arra, hogy náluk jó volt? Bejött a Bios vagy mi?
    Szóval foglalkoztak veled ott rögtön, pedig nem szokás és díjat sem számoltak fel annak ellenére, hogy nem volt hibás a cucc.

    2.: Aztán ha náluk jó volt és nálad nem. Ahelyzett, hogy user errora gyanakodtál volna újra visszamentél a VGA-val is. Amit nem is tőlük vettél, de megint mégis foglalkoztak veled és elvileg megint ezért nem számoltak fel semmit,pedig ezzel sem volt gond.

    Akkor miért is hibáztatod a boltot valójában? Hogy messze vannak? Vagy, hogy egy pillanatra megfeletkeztek arról, hogy messziről jöttél? Eleve kihíváselé állítottad őket azzal, hogy személyesen mentél be. Postán szokták beküldeni a garis dolgokat és haladnak sorba. Vagy az a baj, hogy jónak találták és mégis rossz? Mondjuk ez fura lenne, de akkor leírhattad volna, hogyan nézték át vagy mitől volt jó náluk nálad meg nem.

    Itt hatalmas user errorok egész sora olvasható. Eleve a hosszas leírás amiből pont a lényegi dolgok nincsenek benne, aztán a fura utazgatások az egyszerűbb postázás helyett, meg rikító hozzá nem értés, hogy a VGA-t vagy a tápot is hibásnak gondolod.

    Ahogy kellett volna csinálni:
    Ha RAM hibát jelez ott helyben akár venni egy olcsó 4GB RAM-ot vagy itt a fórumon segítséget kérve kipróbálni másik RAM-al. Ha az új RAM-al is hiba akkor ugyanez procival esetleg RAM-al. Ha nem kész PC-t vettél neked kell kiderítened hol a hiba és a hibás alkatrészt vissza küldeni.

  • hjozsef12345

    újonc

    válasz Depose #2 üzenetére

    Vásároltam tőlük alaplapot, RAM-ot CPU-t. Nálam az AMI BIOS egy hosszú, három rövid hibajelzést ad, ami memória tesztelési hiba. Emellett nincs képem alaplapba tett VGA-n keresztül. Az USB portok kifagynak (mindegyik) a bootolás során és a BIOS-ba sem tudok belépni. Valószínűleg az alaplap lehet hibás, de visszavittem mindent, eredeti csomagolással. Ők rendben találtak mindent, de abban maradtunk, vigyem el a VGA kártyát és úgy is letesztelik. Mivel elég messze van tőlem (Tatabánya mellett lakom) és Székesfehérváron is 45 percet kellett rollereznem (nem elektromos, lábbal hajtós) így nem szeretnék túl gyakran hozzájuk járni. Megbeszéltük, hogy mikor megyek és akkor lesz szervizes kolléga. Jó korán oda is értem, még nyitás előtt és nem akartam idő előtt foglalkoztatni az ott dolgozó alkalmazottat, de rendelkezésemre állt. Sajnos a megbeszélt szervizes kolléga nem volt ott és már mondta, hogy hagyjam ott a VGA kártyát és majd letesztelik úgy is. Én erre, ne már. Szerencsére kipróbálta és jónak találta. Viszont a RAM eredeti csomagolását nem találta és annyit mondott, hogy ha arra járok ugorjak be. Gyorsan elfelejtette, hogy említettem, nekem ez mekkora plusz utat jelent, egy délelőtt úgy, hogy korán reggel felkelek. Hazaérve kipróbáltam és ugyanaz a hibajelenség volt. Nem kicsit bosszankodva, mert gondoltam készre beszerelhetem az alaplapot. Még én kezdtem el gondolkodni, hogy mi lehet a probléma, táp esetleg, de egy 500W-os márkás Be Quiet tápnak el kell bírnia egy i3-12100F CPU-t (58-89W) 16GB RAM-ot (10W) Nvidia Geforce GTX 1050 Ti 4GB (75W) és egy ASUS microATX (35-40W) alaplap. A többi eszközt direkt rá sem kötöttem, hogy kevesebb legyen a fogyasztás. Soha többé nem akarok tőlük vásárolni és bármit visszavinni hozzájuk. Ilyen ügyintézés mellett. Szerencsére van magyarországi szervize is az ASUS-nak, így még őket megpróbálom, remélem ennél csak jobb lehet a hozzáállás és szerencsére sokkal közelebb is vannak, nem a világ vége, mint ez a székesfehérvári kereskedés.

  • Joo Se Hyuk

    friss újonc

    udv
    tolluk rendeltem most, es vagy 3 szor valtoztattam a rendelesemet mert nem tudtam eldonteni mit rendeljek, es egesz vegig nagyon turelmesek voltak, pedig szerintem mar az agyukra mentem a sok utolagos keresemmel.
    gyorsan valaszolnak, minosegi munkat vegeznek, es ami a legfontosabb nagyon olcsoak!
    egy egesz gepet rendeltem tolluk es mondtak hogy ingyen osszeszerelik meg akkor is ha nem rendelek teljes configot! ahogy nezegettem a radium.hu a legjobb ar/ertek aranyban ha teljes gepet vesz az ember a tobbi eleg durvan lehuzos ceg, de meg a radium-nal is sokkal olcsobban tudtam tolluk osszeszerelve hasonlo teljesitmenyu configot venni, sot nem is kicsivel olcsobban mert radiumnal 200k-ert tudtam volna azt, amit a Kazy Computers-nel osszetettem 158k-ert, (ok persze itt azert utana kell nezni hogy az alkatreszeknek hogy mirevan szuksege az embernek meg mi eri meg ar ertek aranyba a legjobban)
    szerintem jelen pillanatban a legjobb ceg magyarorszagon azoknak akik sajat maguk akarjak osszeallitani a gepuket de nem ertenek vagy nem akarnak bajlodni az osszeszerelessel!

  • szasanyi

    félisten

    Ez engem is érdekelne mert nem sok infót találtam és az is vegyes. Mint ahogy másik topikba leírtam, [link] nem véletlenül keltette fel a figyelmemet, így a kedvezőbb ár ellenére sem mertem bevállalni egy vásárlást.
    Persze lehet mondai, hogy semmi sem jó - ha drága nem jó, és ha olcsóbb az sem -,, de sajnos tapasztalatból tudom, hogy az egészséges bizalmatlanság bizony fontos lehet (és csodák sincsenek).
    Szóval szívesen olvasnék éni s tapasztalatokat, visszajelzéseket - a másik, hasonló okok miatt szintén gyanús webshopról is. :R

  • FrozeN`

    tag

    Én két konfigot is tőlük vettem az elmúlt 1 évben (alkatrészenként), egy minimális csúszás volt a második körben az alkatrészek beszerzésénél, de egyébként gyorsan és pontosan szállítanak, nem volt semmi gondom. Egyedi kéréssel is kevertem náluk telefonon, abszolút segítőkészek voltak.

    Részemről csak ajánlani tudom őket. :K

  • Depose

    tag

    Most látom ezt a postot..

    Engem konkrétan átb@sztak..
    2019 Black Friday...
    Nvidia GTX 2070S elég jó áron volt náluk (szerintem csak papíron)..
    Nov. végén megrendelem, pénz előre elutalom..
    Dec. 22-24 még semmi..türelmemet kérik emailben, telefont nem veszik fel..
    Jan. 2-3 még mindig semmi..
    Jan. 6 lemondom a rendelés emailben, kérem az összeg visszautalását..(semmi reakció)
    Jan. 7 felhívom telefonon, mi a f@sz van..(beszállító probléma :) ), kérem hogy reagáljanak az emailemre..(megkezdik a visszautalást stb..)
    Jan. 16. van ma..utalást még mindig nem kaptam vissza..(170e ft..)

    Köszönöm Nekik ezt az élményt..
    Szerintem ez egy tipikus Black Friday átverés...
    Hála nekik, még a COD kuponról is lecsúsztam..

    Ha olvasod, leírhatnád, hogy végül vásároltál e náluk.. :R

  • Wikingking

    csendes tag

    Sziasztok!

    Bocsi, ha rossz fórumba írom ezt a hsz-t, de ez tűnt a legközelebbinek a témához :)

    Egy nagyobb horderejű gépvásárlás küszöbén vagyok és az árukeresőt és az árakat böngészve gyakran feljön a székesfehérvári illetőségű Kazy Computers, mint a legolcsóbb helyek egyike. Egyes esetekben az árdifferencia %-ban és forintban mérve is szembeötlő.
    Annál a konfignál, ami nekem kb. kéne, akár 40-50 ezer forint is lehet a különbség, amit nagyon jelentősnek látok, ugyanakkor pedig kissé bizalmatlanná is tett a dolog, mert egyrészt nem ismerem nagyon őket, másrészt céginfón is az látszik, hogy nem egy túl nagy és régi hely, harmadrészről pedig, hogy tényleg kivételesen olcsón adnak egyes termékeket (i7-9700k pl náluk 15 ezer forinttal olcsóbb, mint mondjuk az iponban, aquaban).

    Van velük tapasztalata valakinek? Sajna a rossz boltok fórumában még nem volt érkezésem átnyálazni 3200 hsz-t :P Szerintetek mennyire megbízhatóak? Mennyire lehet "original", amit náluk kapni aránylag olcsón?

    Köszi a válaszokat!

Új hozzászólás Aktív témák