Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Szólánc.
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- AuraSync kibeszélő topic
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
válasz szimpláncsak #256874 üzenetére
Szerintem nincs. A külső és belső letörés szöge ami számít. A csapágy mérete adott, hogy 1 1/8" vagy 1,5".
-
Ixion77
addikt
Jótanács kisgyerekes bringásoknak: NE vegyetek nekik fék nélküli futóbringát!
Mert később felforr az agyatok attól, hogy 7-8 évesen, már 24-es jó bringán ülve is ösztönösen leteszi a lábát fékezéskor, az összes cipőnek pillanatok alatt szétkoptatva az orrát és talpát... Hogy a francba szoktassam le róla?
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #256882 üzenetére
Jó kérdés. Amikor merev karbon villát kerestem, akkor azt írták, hogy még senki alatt nem tört el. Ehhez képest az AliExpressen láttam egy olasz srácot, aki alatt pont eltört és össze is törte az arcát. Több ilyet nem láttam, de pont elég ahhoz, hogy ne vegyek sosem.
dim1n0: Kíváncsi leszek milyen. Syncros Fraser koppintásokat láttam Alin, de nem merném megvenni.
[ Szerkesztve ]
-
Rodzser Mór
senior tag
válasz stickermajom #256891 üzenetére
Igen. Akár lehet tépőzáras is. Gondolom, megtartja a kereket a helyén.
Találtam itt viszonylag olcsón csatosat:
Praktikeres cucc 1300 Ft/ 2 db
Mondjuk a csat részét hova fektetem fel, azt még nem tudom. Ilyen szempontból valószínűleg jobb a tépőzáras. -
Fall-N
veterán
válasz ZavaBalazs #256875 üzenetére
Régen biztos volt acél változat belőle, most én sem látok, lehet kivezették. A Facebookon a srác is lefotózta a vázat, acél volt az.
Szerk.: Szimplán átnevezték akkor.
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz Rodzser Mór #256889 üzenetére
Ilyesmire gondolsz? [link]
-
Rodzser Mór
senior tag
Helló!
Bringaszállítóhoz kéne nekem az a kerékleszorító alkalmatosság, ami a sínhez rögzíti a kereket. Gyárilag van ilyen szőtt anyagból, ami tulajdonképpen egy poliészter szíj csattal, meg műanyagból (igen, a poliészter szíj is műanyag).
Hol lehet ilyet venni és mi ennek a szakszerű megnevezése? Lehetőleg az olcsóbb, egyszerűbb megoldás kéne.Külön a csat is elég lenne a szíjas változat esetén, mert ahhoz szíjat egyszerűbb venni.
-
szimpláncsak
tag
válasz mauimagic #256884 üzenetére
Úgy emlékszem nekem Siófok- Keszthely között mért vagy 30 métert összesen
Hasaggymeg : Ma kiviszem szerelő ismerősömhöz aztán lemérjük
Ritkán tudok bringával melóba jönni. Mivel a monti szar, az országútit meg nem akartam 3.5km-re befogni így maradt feleségem bringája. 2cm-el alacsonyabb nálam szóval nagyjából 1méretű bringa kell nekünk. Kitámasztó, csomagtartó minden játszik Amúgy 3 éve vettük 60ezerért újonnan, akkor be is raktam ide. Alu váz, 1 1/8-os fejcső, rejtett bovdenezés , Shimano hajtókar, váltók, rapidfire fékváltókar, még az ülés is seleroyal. Jó kis városi suhanó.
[ Szerkesztve ]
-
mauimagic
senior tag
válasz -=RelakS=- #256886 üzenetére
Hidegfront van épp, de ez durva lenne. Ráadásul tegnap fordítva csinálta, 700m helyett 100 körül mért...
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Fall-N #256865 üzenetére
A hiányos minőségbiztosítás nem úgy nyilvánul mag, hogy az első amit kipróbálsz eltörik, ugyanakkor elég ha minden 20.-ik xar ahhoz, hogy nyakát szegje valaki vele.
#256871szuszinho...gumicsizmában kocogtál, vagy mi?
#256874szimpláncsak...nem tudom az a 2 karakter mit jelent de azt igen, hogy összesen 5 paraméter kell egyezzen: 1. Belső átmérő 2. Külső átmérő (X x Y) 3. Belső letörési szög 4. Külső letörési szög (ezeket ott látod 36°x45°) és 5. Magasság. Persze lehet variálni, pl. alsó csapágynál a belső letörési szög a villanyakon levő gyűrűjével kell egyezzen, így vehetsz a csapágyhoz valót, vagy gyakran a magasság is eltérhet picit , de mindenképp mínuszban. Ha ráguglizol a teljes paramétersorra amit ott látsz valószínűleg megtalálod a gyártót is.
#256867rétisün...mivel ahhoz ért a mugli legkevésbé a gyártók azon spórolnak, így nem csoda, hogy gyakran már újan cserélni érdemes.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
parandroid
félisten
válasz peugeotmate #256873 üzenetére
Ezeket nézd meg te is: [link].
Vagy valamelyik Schwalbe Marathon verzió.p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
AH-Thfrstmkd
csendes tag
válasz ZavaBalazs #256875 üzenetére
+1
Kicsit keveri a dolgokat, de menet közben is változtattak a betűkön.
TorpedAl: alumínium
Torpedo: acélRoyal: Cr-Mo, High-Ten, és alumínium (Al)
Az eltérő geometriákat most mellőzzük.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz Piftuka #256861 üzenetére
Csak tippelni tudok látatlanba, ahogy nézem a két kerékpárt full más geó. Eleve a túra cuccnál egyenesebb háttal ülsz rajta (megszokottabb lehet), míg az MTB nél
ami biztos hogy nagyobb felsőcső hossz stb....szóval távolabb van a kormány és lentebb, ott előre kell dőlni és elképzelhető hogy Te aki nincs hozzá szokva, nem találtad kényelmesnek, míg egy túra cuccon ugye egyenesebb hát, kicsit előre rakott kéz és már fogod is a kormányt, kényelmesnek tűnik elsőre.
De én is azt osztom amit itt írnak, 194 cm azért tényleg Xl körül az ideális. De ezt a "kérdést" Neked kell érezned , lehetőleg ki is próbálni, max ott a boltban kicsit.
Bolti srác mit mondott, nem kérdezted külső szemlélőként mi a véleménye mikor felültél?
Anno mikor felültem a csepelemre még ifjú koromban a gyári stucnit is ott helyben le cseréltettem egy másikra, amivel magasabban volt a kormány és jóval közelebb akkor az tűnt kényelmesnek.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz rétisün #256867 üzenetére
Kereket??? ledobok én róla mindent, aztán megy rá a csepelről majd droidtól lekérdezzük hogyan is van ez kenivágja
Egyébként ettől totál függetlenül, sokan ezzel kezdik a fejlesztést, új bringa tőke bele, aztán jöhet egy új kerék me az nem olya' mégse[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz peugeotmate #256873 üzenetére
ha nem nagyon régi v különleges biciklid van, akkor 622-es kell neked.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
szimpláncsak
tag
Sikerült kiszedni a kormànycsapàgyat. Persze ilyen is csak velem történik, hogy szétesik az iparicsapàgy.
Szóval eddig jutottam, hogy fsa MR019 36×45-ös. Többit nem sikerült leolvasni. Szerencsére találtam is ilyet, viszont ennek a végére A0 van írva, az enyémen meg D7 van. Van ennek jelentősége?
[ Szerkesztve ]
-
peugeotmate
őstag
Sziasztok,
Continental Ride Tour gumit vennék Bike24-en 42-635 (28" x 1 1/2) méretben, de sajnos pont elfogyott. Itthon pedig dupla áron mérik.
Van valami hasonló típus, amit ajánlanátok, akár más márkától is? Kb 5eHUF/darabáron. Egy régebbi típusú, átalakítot csepel országútin lenne használva városban elsősorban és fontos a defektvédelem.
Köszi!
meg
-
szuszinho
őstag
Ma komolyabb sérülést szedtem össze futás közben, mint mikor zakóztam egyet. Elég is volt 5 km.
Csak erős idegzetűeknek
[kép]
Ilyen mindkettő. -
flash-
veterán
jövőhéten (kb hét közepén-közepétől egyik nap) valaki fog tolni Balatonkört? feleségem már rákattant idén is, nyaralunk eleve úgyhogy megyek vele, hát lesz jó idő ez lenne a 7.ik egynapos bköröm(összesen nem idén) , na mindegy egy nap egy évből belefér outival mondjuk még izgalmasabb is
tavaly mondjuk valaki 31x tekerte körbe (állítólag)[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz parandroid #256640 üzenetére
"De ezt a hülyeséget, hogy veszel egy jó új bicajt, aztán rögtön ledobod róla a kerekeket"
most mér', én is így szoktam
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Fall-N
veterán
válasz Ixion77 #256710 üzenetére
Akkor nézzétek meg a kínai karbon cuccok hard testjeit. Például a Toseek MTB karbon kormányon a 80-90 kilós faszi ugrál és semmi baja. Pedig a Toseek nem egy komoly szint a nevesebb gyártóhoz képest.
Hülyeség ilyeneken aggódnii, mivel ha nagyot esik az ember, vagy elüti egy autó, akkor nem a bicikli lesz a legfontosabb, hanem a saját testi épség. Egyébként nem kell autós elütés, Facebookon egy acél vázas Csepel Torpedal villája és váza simán elgörbült egy kisebb betonnak nekimenés következtében. Szóval még az acél sem éli túl, így ne várjuk el, hogy egy alu vagy karbon karcmentes legyen. Kisebb esés meg nem töri ketté a vázat.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz parandroid #256640 üzenetére
+1 Mondjuk nekem az a "használt" Trek (Trekk? ) instant tetszik, ha jó a váz mérete.
-
Tin
veterán
válasz Hasaggymeg #256862 üzenetére
Amikor börzén voltam, nekem is tök kényelmesnek tűnt az S-es bicaj, csak fura volt, hogy nem fordult el a kerék a lábamtól. Ja és simán tudok menni a 160 magas fiam 26-os montijával is, egyenesen.
Nem gúnyolódásnak szántam, csak egy példának, ahogy egy hozzá nem értő (jelen esetben én) reagál a nem megfelelő vázméretre. Piftuka, 194 centivel biztos hogy a legnagyobb méret kell.
-
-
Piftuka
veterán
válasz Mezga Aladár #256153 üzenetére
Köszönöm az újabb hozzászólásokat mindenkinek! (Andrisbandi, Ringman, Fulton is.)
Voltam a Decathlonban... Ám sajnos az "álombringa" nem volt készleten, sőt azóta a webáruházban is elfogyott... szerintem kifutott modell.
Sőt... Touring bringából egyetlen modell volt, amit kipróbálhattam.
Az MTB sorban volt vagy 15 féle modell. Kipróbáltam az XC100-ast, XL méretben.
Fura, mert nem találtam kényelmesnek. A kormány túl széles volt, a tartásom túl görnyedt, mindezt megfelelő nyereg-pedál távolság beállítása mellett.
Ezután kipróbáltam az egyetlen elérhető férfi túrabringájukat, a Riverside 920-at, amiből csak "M"-es méret volt a legnagyobb (bár a szakértő srác szerint MTB-ben az náluk L-es méretnek felelne meg)...
Az viszont nagyon kényelmes volt már elsőre, minden szempontból. (Nyilván amennyire egy áruházi próba, sorok között oda-vissza tekerés engedi megítélni ezt.)
Mivel 194 cm magas vagyok, kilométer hosszú karokkal, lábakkal, nem is értem ezt az egészet... Lehet, hogy mégsem "XL/XXL" méretű bringát kell keresnem...?
"Aquila non captat muscas."
-
dom1n0
senior tag
válasz lsebestyen #256858 üzenetére
Persze nem rosszak a mezőnyhöz képest, Jumbo inkább a kimagasló
szimplácsak: Szerintem a mai nap Hindleyt próbálták csak leépíteni igazán, Pogira csak rápróbáltak a végén, aztán a többit láttuk...
A tegnapi egyedüli rész szerintem kivette Jonast nagyon, a mai inkább csak kiváncsiság lehetett szerintem felmérni, a tegnapi támadás ma is összejön-e ellene. -
szimpláncsak
tag
válasz lsebestyen #256858 üzenetére
Ezt én sem értettem. Messze még a vége, nem tudom miért akarták már ma ràrakni Jonas-ra a sárga trikót. Én azt hittem, hogy nagyjából nyugis nap lesz és az utolsó emelkedőn támad majd Jonas.
-
dom1n0
senior tag
válasz szimpláncsak #256855 üzenetére
En nagyon szeretem Pogit is, sot tovabbmegyek igazabol sajnalom is, hogy karcsu a csapat mellette, kepessegekben szerintem azonosak Jonassal
-
szimpláncsak
tag
válasz lsebestyen #256853 üzenetére
Bárcsak a szurkolók és kommentelők is felnőnek a szintjükre
dom1n0: Szerintem Jonas-ból sokat kivettek a tegnapi nap utolsó sík kilométerei amikor egyedül nyomta. Ők sem ufók. Nekünk szurkolóknak akik el tudják ismerni a másik versenyző érdemeit, ez az elmúlt két nap elég jó volt.
[ Szerkesztve ]
-
dom1n0
senior tag
válasz lsebestyen #256853 üzenetére
Durva volt ma Pogi, nem semmi.
-
szimpláncsak
tag
válasz Hasaggymeg #256849 üzenetére
+kutga
Köszi, merida is így csinálta, én meg anno nem értettem annyira hozzá és mikor eltört a suntour villanyaka, az új is 1 1/8-os lett.Akkor már csak azt kell kideríteni, hogy milyen kormánycsapàgy kell a 2017-es merida big.seven-be Merida concept store-nak írtam, válaszoltak is, hogy jövőhéten jön a kolléga aki tudja, de már rendelnék is nekem az újat .
-
Ringman
nagyúr
This ONE Shifter Works With ALL Mechanical Drive Trains!
csak érdekességképpen, eléggé rétegigényt kielégítő termék
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
kutga
nagyúr
válasz szimpláncsak #256848 üzenetére
Igen, nálam is így van. Adapter sem kellett hozzá, a régi villáról ütöttük le a kónuszt és azt használtuk. A Cube cselesen egyenes villát tett a tapered vázamba.
'They bid me take my place among them in the halls of Valhalla where the brave may live...forever..' 13th warrior
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz szimpláncsak #256848 üzenetére
Nejemé így.
[kép]"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szimpláncsak
tag
Csak azért nem az előzőt szerkesztem, mert más jellegű témában írnék.
Tud nekem abban segíteni valaki, hogy hogyan van megoldva a tapered fejcsőbe sima 1 1/8-os villa berakása? Simán benne van egy tapered fejcsőbe való kormánycsapágy meg egy ilyen adapter? Elkezdett berágni az iparis fsa kormánycsapágyam és fogalmam sincs, hogyan van ez megoldva[ Szerkesztve ]
-
Ixion77
addikt
Pearl Izumi Elite zoknija volt esetleg már valamelyikőtöknek?
Rendeltem egyet mert erősen akciós volt ott ahonnan amúgy is rendeltem egyéb dolgokat, de az elméletileg 41-44-es méretű zokni a pontosan a tartomány közepén levő lábamra szerintem nagy. Kíváncsi lennék hogy ezek direkt ilyen nagy szabásúak, vagy 45+ méretű példány került a 41-44-es csomagolásába."Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
szimpláncsak
tag
Ezek a szituk azért mások, mert két összetett menő között zajlott. Nyilván, ha Pogi szökni akarna Vingegaard is menne vele, de nem fog neki beforogni Cicconét én is pozitívnak ítéltem meg, Ő ment volna a csapat meg nem engedte. Természetesen ez is teljesen jogos, tudták, hogy ott a sprint a második helyért stb.
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
shimano wide cipő = valójában szélesebb, de ugyanúgy összezsúfolná a lábujjakat, megy vissza ez (xc300 és xc502 - ez utóbbi szélesebb kicsit) is.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
flash-
veterán
gondolta megosztom veletek éjszaka ha nem birok aludni ilyeneket olvasgatok, azátn utána nemsokra rá valahogy mégis menni fog az alvás
tudtok még ilyesmit?van itt minden:kerékpár gumiabroncs és a magassággal összefügésben cikk
leglul tudtok váltani oldalt
https://blog.flocycling.com/articles/[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz vallas #256840 üzenetére
feljebb, mert kevésbé fogod kinyújtani a lábad a rövidebb hajtókaron.
de szerintem érezni is fogod ezt is.
[ Szerkesztve ]
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Ringman
nagyúr
válasz Khelben #256839 üzenetére
gyárilag 172,5-össel jött a nuroad, de volt egy olcsó 105-ös hajtókar, ami 170-es volt, most ezt használom, na a kettő között nem sok különbség van.
a pf. nagyobb lesz mindenképp rövidebb hajtókarnál.
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
Khelben
nagyúr
válasz Ringman #256780 üzenetére
Volt nálam egy kölcsön bicaj egy körre, amin 165-ös volt (enyémen 172,5 van). érdekes módon nem vettem észre semmit, amikor arra átültem, de amikor visszaültem a sajátra, na az furcsa volt. Pedig csak 50 km-t mentem a röviddel. Azóta gondolkodom, hogy ki kellene próbálni a sajáton is. Utólag az adatokon látszott, hogy nagyobb volt a pedálfordulat, pedig nem figyeltem rá.
-
Ringman
nagyúr
válasz vallas #256836 üzenetére
nyerget majd hozzá kell állítani kicsit.
kipróbálnék én is egy 165 mm-es hajtókart, de csak ezért venni elég luxus.
---
úgy érzem, hogy lejjebb van a kelleténél a nyergem (értsd kényelmesebb lenne fentebb), de ha feljebb emelem, akkor meg fáj a térdem[ Szerkesztve ]
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
-
patyil
tag
válasz ZavaBalazs #256830 üzenetére
Hálás köszi, megnézem
-
ZavaBalazs
őstag
válasz patyil #256828 üzenetére
szemüveggel használom én is, lazán befér alá, elöl még az ujjamat is be tudom dugni a szemüveg meg a rostély közé, oldalt azért szűkösebb. sajnos bolti készleten nem tartják, szóval próbálni csak úgy lehet, hogy megveszed online, és ha nem passzol, akkor átvételnél azzal a lendülettel vissza is adod nekik.
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
patyil
tag
válasz ZavaBalazs #256826 üzenetére
Szerinted ennek a beépített lencsés triatlonos sisaknak aláférne egy sima szemüveg? Mekkora hely van a szemed meg a lencse között?
-
.LnB
titán
Ciccone nem összetett menő, nem megy a GC-re.
Nem érték volna utol. ~5km/50mp volt. Kevés lett volna ha csak ketten forognak. Ezért sem forgott be Ciccone, mert ezt ő is pontosan tudta. Ez nem olyan mint amikor a sprinter csapatok levadásszák a szökést. Ehhez ketten kevesek voltak.#256821dom1n0
Látványos? Ez? Dehogy. Ez volt látványos: [link] ÉS egész tavasszal ezt csinálták egymással. Csak volt amikor fordított volt a felállás, és Remco nem segített.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
ZavaBalazs
őstag
fentebb linkeltem a decathlonost, én megelégedéssel használom. tegyük hozzá, hogy a fejem sosem volt izzadós, szóval a szellőzésről, vagy annak a hiányáról nagyon nem tudok nyilatkozni... az alap decás országútis sisakot váltotta, annál szerintem nem rosszabb.
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
avl
senior tag
egyetértek, hogy ezer ilyen eset van
nem erzem tulragozasnak, szerintem az orszaguti kerekparsport remek pelda arra, hogy összetettek a dolgok, sokféleképp lehet elemezni, sokféleképp alakulhat
evvel nem értek egyet: "Abban a szituban szinte semmi oka nem volt segíteni Jonas-nak" -> az lehetett volna oka, hogy
A) GC-ben masokhoz kepest idöt nyer
B) etapot nyerhet, ha utolerik es marad sprintre az eröviszony/erejeszoval persze nem másnak segíteni, hanem önmagát jobb helyzetbe hozni
-
peetie1
aktív tag
válasz Ixion77 #256818 üzenetére
Hú nem tudom, én egyben vettem a lencsével. De van valami különbség tán a sima meg az RS változat között is, ennek utána kell nézni. A homlok részen van egy szivacs, az felfogja az izzadtságot, de azért ha megnyomod mert pózt váltasz, ott tud folyni lefelé a víz a lencsén keresztül Nagyon melegben hegymenetre azért lehet, hogy jobb a sima sisak szellőzés ügyileg, de 30 fokig sztem simán jó így ahogy van.
-
6030D
őstag
válasz Hasaggymeg #256810 üzenetére
"Hol vagy már? Azt mondtad délre itthon vagy. Jó lenne ha sietnél!"
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
dom1n0
senior tag
Hát igen, ha beforog és nyélen mennek Jónással, sanszosan beérik, de akkor veszít a sprintben, nehéz ügy...
Viszont a tegnapi Jonas támadás döbbenet, szerintem ma akár eldőlhet a sárga sorsa, ha utána nem jön covid, borulás, stb...Lnb: ezer ilyen van, de amikor ennyire látványosan a csapat tiltja le, azért az ritkább
[ Szerkesztve ]
-
.LnB
titán
Azért kicsit túlragozzátok már ezt a dolgot. Ezer ilyen eset van. Év elején Rogla és Evenepoel? Hónapokig ezt csinálták a versenyeken, egyik se forgott be a másiknak. Már ők is röhögtek kb rajta.
Ez a Chiccone-s eset miért extra? Ja mert a TdF-en történt?! Abban a szituban szinte semmi oka nem volt segíteni Jonas-nak.dom1n0
Nem lett volna meg Hindley. Messze is volt, és azért ő sem egy nyeretlen 5 éves..[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
avl
senior tag
válasz dom1n0 #256817 üzenetére
egyreszt persze, masreszt:
a sprintben - elözetesek alapjan, ami nem minden, hisz aktualis allapot a fontos - Ö a legjobb azok közül
optimalis Nekik az lett volna, ha annyit vezet, hogy utolérjék, de sprintre maradjon ereje
nyilvan Buchmann semmit nem vezet, lehet annak is szolt a mergelödes, hogy
- nem sikerült az etapgyözelem
- Ö maskepp itelte meg, mint DS: ha vezethet utolerhetik es nyerhet, DS szerint meg nem utolerhetö, akkor meg minek kinlodni ...de GC-ben szamithat az idö -
Ixion77
addikt
válasz peetie1 #256815 üzenetére
Valami ilyesmi kell legyen a megoldás. Lehet erre rakni+venni külön visort utólag? Mert az alapváltozata azért lényegesen olcsóbb.
Szellőzéssel nincs gond? Homlokod nem izzad bele?"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
avl
senior tag
válasz szimpláncsak #256770 üzenetére
nekem inkabb szimpi Ciccone, de ezt eleg olaszos szinhaznak láttam: elötte is volt X perc, utána is, es pont akkor rádióznak mikor elöl van es mutatja a kamera
..aztan lehet, hogy nem Ö kérdezte, hogy vezethet-e (bár a rászólnakhoz nem kell Neki dumálnia, mikrofonoznia)
befutaskor is kicsit olasz szinhaz bosszankodott (az elmaradt etapgyözelem miatt); szerintem a tetö utan realis esely nem volt Hindley-t utolérni
-
Ixion77
addikt
válasz Hasaggymeg #256810 üzenetére
Számomra meglepő, mert azt hittem hogy a csúcsversenyzők mind meditatív állapotban, érzelemmentesen versenyeznek. Célba érés után "váltanak vissza". Olimpián is látszik hogy a cél előtt teljesen érzelemmentes a többség arca a végkimerültség és minden fájdalom ellenére, aztán beérés után nem sokkal meg ugrálnak, őrjöngenek, vagy épp összeesnek.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
peetie1
aktív tag
Elől 52/36, hátul: 11-30 (11-12-13-14-15-17-19-21-24-27-30)
Mellesleg rosebikeon most 55€ az ultegra sor, ilyen olcsón rég láttam. -
dom1n0
senior tag
válasz lsebestyen #256807 üzenetére
Kiváncsi vagyok ma mi lesz, brutál hegyek lesznek ma
-
.LnB
titán
válasz Csokicsibesz #256809 üzenetére
Nyugi elolvastam.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz dom1n0 #256801 üzenetére
Minap hallottam valamelyiknek bejátszották a fülébe a felesége (barátnője?) bíztatását...az mi, pszichológiai dopping, csak még nincs a tiltólistán?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz jjeahh #256798 üzenetére
Gyors gravel (tufo speedero) es gp5000 kozott is zongorazni lehet aszfalton a gyorsulaskulonbseget + varosban vettem eszre hogy nagyon sokaig gurul magatol.
[ Szerkesztve ]
Eladó használt nyergek: SQLab 611 Ergowave CrMo 14 cm: 30e | Ergon SR comp men road S/M 22e | Pro Turnix Perf. AF 275x132 mm 25e || Használt Cane Creek eeSilk 27.2 x 350mm Road 20 mm 63e
-
andrisbandi
őstag
válasz Friczy #256800 üzenetére
oldható gyorskötöző
Rögzíteni kell a hajtókart a lánctányérhoz, ami így már viszi hátrafelé a láncot.
Nekem a kis pöcköt lenyomós kábelkötegelő van; nem szabad szorosra húzni, akkor könnyen oldható marad. Ha véletlenül túlhúzom és megszorul, óvatosan szikével a zár része közé nyúlva egyszerűen nyitható.
░░░▒▓ Specialized Turbo Levo ~700e ▶ https://bolha.testbike.hu/apro/-szep---specialized-turbo-levo-fsr-6fattie-m--508956
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #256802 üzenetére
Gumi mintázat, téli ruha, összsúly, hőmérséklet, seggszél, pofaszél, borotvált láb, guminyomás, geo, waxolt lánc, tiszta bringa, Castelli mez, Sponser gél és talán esetleg az erőnlét is... De manapság már az is vagykitudja, mert kamuhumbug, placebo, e-bikeot mindenkinek és mindent le lehet sz*rni. Csak akkor kerüld a fórumot, stravat, más bringások szúrós tekintetét, sehogyse jó
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
flash-
veterán
válasz Jester01 #256783 üzenetére
bizony, hát nem is az en szintem, de sokan vannak akik azt hajtanak hát en se fogok már arra a szintre eljutni,30 evesen,7 éve kezdtem a hobbi bringázást,de azt se konzekvensen
50/34-el 11-32 van,az eddig mindenhova elég volt, de azért kicsit talán most erősödtem így a a 12-28 fogja váltani, biztosan lesz olyan mászás ahol leesik a pf de azt vettem észre azt is lehet szokni mármint a 60pf tekerést, persze nem hosszú távon csak 5-10 percekre,magyar hegyeken úgysincs nagyon hosszabb resz ahol sokaig lenne 10%
azért a kékesre ha megyek az erdekelni fog hogy az utolsó meredek szakaszra mennyire lesz még erőm[ Szerkesztve ]
-
.LnB
titán
válasz dom1n0 #256801 üzenetére
Na inkább meghallgatom. Lusta vagyok ennyit olvasni.Ezt te hol hallgatod? Én nem látok Spoty-n új részt...
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #256798 üzenetére
Szerintem sokkal többet számít a téli ruha, főleg a hosszú nadrág, vastag kesztyű (esetleg téli cipő) elhagyása, én akkor szoktam amolyan könnyűnek érezni magam...pár napig.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
dom1n0
senior tag
Sonkaszeletelő podcast:
"Néhány adat Vingegaard brutál támadásához
A Marie Blanque-n 21 percen keresztül 6,92 watt/kg adatot produkált - ehhez körüli adatot, hasonló emelkedőn csak Remco Evenpoel produkált a Katalán körön, derül ki a Laterne Rouge számításaiból.
Az érdekes, hogy Pogacar is javítani tudott 2020-s, ezen a hegyen produkált számaihoz képest, de mégis közel perces hátrány szedett össze.
Ha csak a Marie Blanque utolsó, meredekebbnek számító 3,55 km-t nézzük, akkor Vingegaard 12 percen keresztül 7,25 watt/kg-t hozott - szintén brutális adat ilyen meredeken, viszonylag hosszan.
Ezeket az adatokat nehezen lehet teljes kontextusba helyezni, de azt azért bizonyítják, hogy Pogacar gyengesége mellett kijelenthető, hogy egy erős Jonas Vingegaard kezdte a Tourt.
A Jumbo-Visma ahogyan várni lehetett már az első héten nyomást akar helyezni Pogacarra. Ez csak egy szakasz volt, de felmerül, hogy Tadej Pogacar felkészülése nem volt ideális a csuklótörése után és lassabban kerül formába.Ha ez így van, akkor a Jumbo-Visma már ma és vasárnap is megpróbálhatja legyőzni Tadej Pogacart.
Ebből adódóan ma viszonylag komoly Jumbo-Visma támadást várok.
Ideális esetben egyik erősebb versenyzőjük bekerül a napszökésébe, majd később segítené a támadó Vingegaardt.
Ezentúl bízhatnak abban, hogy több, az összetettben jól álló versenyző is szökik, emiatt pedig a Boranak már az elején tempót kell diktálnia - ezzel is fárasztva magukat és az UAE-t.
A Jumbo szerintem az Aspinon még nem, a Tourmaletn viszont előre fog állni, és Vingegaard is megindulhat a legendás emelkedőn - teheti ezt szerintem azért, mert bízik abban, hogy Pogacar a 2000 méter körüli emelkedőket nem bírja olyan jól.
Vingegaardnak az lenne az ideális, ha a támadásával eljönne Gaudu, Rodriguez és Skjelmose is, Hindely viszont nem.
Ebben az esetben ugyanis a három előbb említett név beforogna Vingegaardnak és nem minden munkát neki és esetleg egy csapattársának kellene elvégeznie. Az utolsó hegyen pedig egy ponton támadnia kell a dánnak."
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest