Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Pukkancs
tag
Hali, adódott pár problémánk az autónkkal, biztos tudtok segíteni, én egy kicsit bizonytalan vagyok, pár napja izzót cseréltünk a 2004-es honda Civicünkben, én pedig kíváncsiságból megnéztem az olajszintet és a nívópálcán lévő maximum felirat fölött volt a szintje, bő 1-2 centivel, ráadásul korom fekete volt az olaj benne, még zsebkendőre törölve is nagyon fekete volt. A motorja dízel (1.7 Isuzu ctdi), számomra nem tűnik túl logikusnak, hogy ilyen hamar ennyire fekete lesz, viszont félek hogy a "szerelők" vagy elfelejtették vagy szimplán átcsesztek vele, szerintetek mi történthetett? És mennyire teszi tönkre a motort a túl magas olajszint?