Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [galaxy55:] Mi történt deviantart-on?
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [kraftxld:] Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Kornel
veterán
És ennek mi köze van ahhoz, hogy egy adott autó lámpája kerül mondjuk 300k hufba, itt is, ott is.
Különbségek persze a javítás rezsioradijaban, és a személyi sérülések kórházi kezelési dijaiban vannak, de alapvetően nem okozna ekkora különbséget a díjakban.
Az a nagy harci helyzet, hogy a nagy verseny, és a csökkenő kereslet miatt folyamatosan csökkentek a díjak, egészen 1-2 évvel ezelőttig, ahol is egy fordulat következett be, nőnek a reálbérek, elég sokat csökkent az üzemanyagok ára, több gépjármű több km-t fut az utakon, arányosan növelve a károk bekövetkezésének az esélyét. És bőven lehetne még sorolni az árnövekedés irányába mutató okokat.
Az életszínvonalat nem kevernem ide, teny, hogy jóval többet kellene keresnünk, legalább a cseh bérszínvonalat el kellene érnünk belátható időn belül, de ez független a kgfb díjaitól.
[ Szerkesztve ]