Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#213496) 0021666


0021666
tag

Sziasztok,
mielőtt szerelőhöz mennék, szeretnék picit tájékozódni mi a csuda lehet a gond, tudom, van szerelő csoport, de itt nagyobb az élet, hátha tudna valaki elméletben segíteni.
Az alanyom egy Volvo V40 1.9 TDI motorral 1999-ből. A vízrendszerem állandóan kidolgozza magából a vizet a kiegyenlítőtartályon keresztül, kupakot már cseréltem, nem javult a helyzet. A fűtésem indítás után nagyon király, a vízhőfok ideális elérése eltőtt 2 tűvel elmegy kompletten, majd meleg motornál megint visszajön, fűt mint a hajszárító, de feltételezem ez a problémám tünete. A motor az olajat nem eszi a szokásoshoz képest jobban (10.000km alatt maxról nem megy min. alá 410.000km után), nem melegszik túl, de vízzel állandóan pótolnom kell mert a tartály kupakján kilöki, áll a környékén a víz és biztosan a kupakon jön ki, nem máshonnan, kocsi alatt nincs tócsa sosem. Mikor leszedem a kupakot 1 napos állás után, a rendszerben vákum van, meleg motornál pedig túlnyomás.
Az olajbetöltő nem habos, taknyos, a víz sem olajos, kipufgáz sem gőzöl, szép kormos dízel színe van. Mi a csuda lehet a háttérben, mi okozhat túlnyomást a vízrendszeremben?

Aviation is proof, that given the will, we have the capacity to achieve the impossible.

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.