Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
6030D
Ármester
Reggel 7-es indulás Vácról, Hungária, Kerepesi, Hegyalja tökély, Törökbálintnál levisz... az érdi Shell kútnál vitt vissza a pályára, előtte volt a baleset, állt az egész, de azért mi is csak araszolgattunk. Onnan M7 - 710 - 71, 2:08 menetidő helyett 3 óra. 6,8 a fogyi. Vissza Veszprém felé hozott, nem volt vészes, utána a pálya sem, 135-140 volt a teteje mindig a két bringa miatt. 7,2.
2 éve mentem ugyanerre a versenyre esőben (10 fokban, klíma nélkül), nagy szélben az 1,6 Corollával, az 10 litert evett. A 710-en szemből fújt a szél, 4.-ben nem gyorsult 100 fölé. I love TSIga.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla