Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#178751) focvis válasza szabonagyur (#178739) üzenetére


focvis
veterán

Köszönöm. Az a helyzet, hogy ezen műanyag küszöbburkolat (spojler) van, nincs pofám lebontani, biztos törnek már a patentek. :U
De gyanús.

@Kickass: Hátsó ív már javítva volt korábban, az is foglalkozós hamarosan.
Viszont 5 méterről nagyon fasza! :D

[ Szerkesztve ]

(#178752) Magnum_ válasza focvis (#178751) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Ha vennel hobbiautot, melyiket tartanad a kinti helyen?

I humbly and respectfully decline™

(#178753) focvis válasza Magnum_ (#178752) üzenetére


focvis
veterán

Na ja! Egyiket se. :)
Próbálnék intézni magamnak a melóhelyen teremgarázshelyet egy másik telephelyen (90% rá az esély.)

Jut eszembe, már 20 éve is szar volt ezeken a fék, azóta csak rosszabb lett. Nem gerjedek a fékre, de valahogy meg kell állni a piros lámpánál. :D

[ Szerkesztve ]

(#178754) #89309696 válasza focvis (#178748) üzenetére


#89309696
törölt tag

WoW ez egy F Astra? Nehezen ismerni fel.
Az átlag emberi szem ehhez a kinézethez van szokva ezeknél. [link] :D

Gondolom valami gyári tuning verzió. Működtető egység?

Ugye dízel? ;]

(#178755) pècsimunkás válasza focvis (#178753) üzenetére


pècsimunkás
addikt

A Mégane 1, ph2- n nagyon jó fékek voltak. Azokon is legalább 20 éves tervezésű fékek vannak. Simán megelőzték a korukat a kategóriájukban, vagy az egyel nagyobb, de 5-10 évvel idősebb kategóriát.
Állítólag...
Nekem ugyan volt ilyen Méganom, de sosem használtam a fèket rajta :D

Szerk.: a 20 év miatt írtam...

[ Szerkesztve ]

Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!

(#178756) focvis válasza #89309696 (#178754) üzenetére


focvis
veterán

:D
GSi 16V, C20XE motor, 2000 ccm, 150 ló, 86x86 furat x löket, anno komoly elismeréseket kapott a motor.
20 évvel ezelőtt volt már 1x, részben nosztalgia, részben ma is élmény (a motorja). Egy mai bunkerautóból átülve ijesztő az összkép; vékony tetőoszlopok, zajok, nulla fék.

(#178757) Qru válasza tboldi (#178723) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Engem is megbuktattak, aztan 2 vizsgabiztos ult be mogem mert az egyikrol kiderult h korrupt es nem vizsgaztathatott egyedul. At is mentem tejeles nelkul. :D

#nincsbennetarcsi

(#178758) CactuS válasza focvis (#178748) üzenetére


CactuS
Arcképgyáros

Legegyszerűbb mérés: csavarhúzóval megkopogtatod a kérdéses részt. Ha nagyon rohadt, akkor egy közepes kopogtatástól át fog menni a lemezen. Egyébként 30 év sok idő, lassan OT lesz, egy ilyen autónál kész csoda lenne, ha nyom nélkül eltelt volna majd 30 év.

Az az alufelni, anyám, de rég volt. :DDD

[ Szerkesztve ]

Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

(#178759) #89309696 válasza focvis (#178756) üzenetére


#89309696
törölt tag

Ó akkor ez square engine, azonos furat és löket. 2 liter, 16 szelep, 150 ló, gondolom még bovdenes pillangószelep, euro3 2, hengerenkénti befröccs.
Ez egy fasza motor már leírva is. 4 sebis GM automata kell mellé meg kombi kaszni és királyság. :D
Én ilyen őskövületekben ülök, úgyhogy megszoktam. A Swifttől féltem eleinte, de már megszoktam, hogy olyan mint a motorozás. :D

sky11
Nem a 20 éves fék szar, hanem ehhez a GSi-hez méretezték alul 20 éve, mert úgy is csak a buzik használják, minek rá költeni.
Megane az inkább G Astra konkurens és nem F. Jók a fékei amúgy, én homoszexuális vagyok és szoktam taposni. 90 alatt nagyon jól megáll, túl is szoktam nyomni néha, hamarabb megálltam mint vártam. 160-ról már nem igazán áll meg peckesen, ott azért megvolt az a vajas érzet, sikamlott tova, de azért megáll idővel. :D
Mondjuk nekem hátul dob elől kistárcsa volt, az 1.6-os erőgéphez már hátul is tárcsa és elől egyel nagyobb tárcsa járt.

[ Szerkesztve ]

(#178760) tboldi válasza Qru (#178757) üzenetére


tboldi
nagyúr

Én sem adtam plusz juttatást sosem, csak annyit, hogy nem vezettem végig az előírt óraszámot. :)

(#178761) Qru válasza focvis (#178756) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

A GT86/BRZ is 86x86-os. Csak abban jo iranyba jarnak a hengerek. :P

#nincsbennetarcsi

(#178762) EQMontoya válasza focvis (#178756) üzenetére


EQMontoya
veterán

Szerintem a feknek amugy nem kellene gyatranak lennie.

Egyebkent hajra, ezek olcsobbak mar nem lesznek. Ultem anno GSi-ben, es fun.

Same rules apply!

(#178763) #89309696 válasza Qru (#178761) üzenetére


#89309696
törölt tag

Mint a Volvo DH12-ben. :D

(#178764) Szada85 válasza focvis (#178756) üzenetére


Szada85
aktív tag

Egy mai, rommá szervózott autóból nézve elhiszem, hogy fikának érződik a fék, utcán nekem nem érződött kevésnek, de a helyén kell kezelni.

Alternatíva, a 284-es Calibra turbo fék ciccre elfér a gyári propelleres felgen alatt, tapasztalat. :D

(#178765) BigBlackDog válasza focvis (#178756) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Eszembe jutott, hogy mikor átültem a 1.7 CDTi H Astra tanulóautóból az otthoni 1.4 16V F Astrába, kicsit megrémültem az elején, hogy mennyire kell taposni ezt a féket. :D

[ Szerkesztve ]

(#178766) Integrale válasza Szada85 (#178764) üzenetére


Integrale
veterán

Gumisok szeretnek engem is az ilyen kis hely miatt, kis sulyok kellenek ra, aztan a tobbsegnel nincs.

"Bad reklám is reklám too"

(#178767) Biqci válasza #89309696 (#178709) üzenetére


Biqci
aktív tag

Szerencsére nincs korrupció, legalábbis ilyen szinten. Fel sem merül, hogy kis csúszóval segíts a dolgokon :N
Ahogy hálapénz sincs, ez alapvetően tiltott is. A feleségem munkaszerződésében is benne van :)
Az autótartás tényleg többe fáj mint otthon. Az Euro5-ös dízel Accordomra csak az éves adó 340Euro/év plusz a kötelező biztosítás. De arányait tekintve szerintem itt olcsóbb egy autó fenntartása...

"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin

(#178768) Biqci válasza MunezXBK (#178712) üzenetére


Biqci
aktív tag

86-ban nekem még csak 3600Ft volt, igaz nem gyorsított :D

"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin

(#178769) Szada85 válasza Integrale (#178766) üzenetére


Szada85
aktív tag

Nekem most "peremre kalapálható" súlyok vannak, még mondhatni "autentikus" is egy 90-es évek beli autón. :)

(#178770) #89309696 válasza Biqci (#178768) üzenetére


#89309696
törölt tag

Anyám is 4000-ért csinálta. Trabanton tanult. :D Egyszer bukott, mert nem tudott leparkolni a klasszikus hátra párhuzamossal.

(#178771) Biqci válasza #89309696 (#178770) üzenetére


Biqci
aktív tag

Én egy zöld 120-as Skodán tanultam nyáron egy 40-es csajnál. Most örülnék egy ilyen 40-esnek :D Soha nem húzhattam le az ablakot, mert érzékeny volt a füle. Csak a vizsgán engedte meg... :D

"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin

(#178772) focvis válasza Szada85 (#178764) üzenetére


focvis
veterán

Köszönöm szépen itt is a pm-ben megosztott öreg-GSi-tapasztalatokat. :R

+ Többiek
2000-ben egy akkor 6 éves példányt birtokoltam, akkor se volt rajta fék. Az 1.6 16V-vel megegyezik, ha esetleg megveszem, kell rá valami jobb. :)

(#178758) CactuS Ez a gyári alufelnije. :K Érték.

És ezúton is köszönöm RBálintnak, hogy gyereknevelés helyett jött segíteni szakérteni. :R ( = lebeszélni :D )

[ Szerkesztve ]

(#178773) stickermajom válasza focvis (#178714) üzenetére


stickermajom
addikt

Bár túl vagyunk a délutánon, de első ajtó alját is megnézném. Apóséban állandóan eldugult a kifolyó.

Szerk: ja, végig kéne olvasni a kommenteket mielőtt írok. Hoppá.

[ Szerkesztve ]

(#178774) -v- válasza MunezXBK (#178712) üzenetére


-v-
addikt

Én már rutinvizsgán is néztem a fogyasztást :K

(#178775) Szada85 válasza focvis (#178772) üzenetére


Szada85
aktív tag

Ugyan, jó lenne, ha még egy darab "szakértö" kezekben menekülne meg, sajnos a típus 90%-a régi fényéhez méltatlan körülmények között fejezi be a karrierjét.

Bár az enyém csak a gyengébbik C20NE-s, de a módosításoknak hála szebben veszi a lapot, mint mikor legördült a szalagról :D
[Opel Astra GSi C20NE 0-180 km/h]

(#178776) Magnum_


Magnum_
nagyúr

Ki lett cserelve a tarcsa es a betet elol csuneoyn, a karpit is nagyon szep lett.
Ugyanide fogom vinni muszakira is.

Karpitot majd lefotozzam, milyen lett? Erdekel valakit?

I humbly and respectfully decline™

(#178777) MasterMark válasza Magnum_ (#178776) üzenetére


MasterMark
titán

A fék jobban érdekel. :DDD

Switch Tax

(#178778) focvis válasza stickermajom (#178773) üzenetére


focvis
veterán

Gondoltam rá, megnéztem, OK volt. Ugyanakkor sok helyen karcos, apró horpadások, lekopott festék a peremeknél....
De a motor kajak. :D

(Vásárlás valószínűsége 20%.)

Magnum: Természetesen érdekel. A kárpit.

[ Szerkesztve ]

(#178779) rbalint88 válasza focvis (#178778) üzenetére


rbalint88
addikt

nem forogja le, az a baj.
szerintem nem ezt keresed. szétrúgni túl jó, de OT-hoz kellene neki egy telilakat-telifény. mindenhol van rajta épp egy annyi makula, hogy hozzá kelljen nyúlni :(

szerk: ja és a volvo túl jó még mindig. ideális egyetlen autó, ha a kanyargás nem cél. bár ahogy említetted, abban az Astra se volt annyira erős :D

[ Szerkesztve ]

(#178780) #89309696 válasza -v- (#178774) üzenetére


#89309696
törölt tag

Azt mi is. Szigorúan 1500-nál váltogatni kellett a dízelt eleinte. Aztán utána már engedte kihúzatni 2000-ig is. WoW, more power!
Ha látná, hogy hogyan váltogatok most 3-4000 körül dízellel elsírná magát. Nincs is eldugulva sehol. :K

(#178781) MunezXBK válasza parandroid (#178722) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Egész pontosan ~5 havi. :D

8000 ft körül kerestem, az volt akkor a minimálbér.

(#178782) focvis válasza rbalint88 (#178779) üzenetére


focvis
veterán

Astra: EEEEeeeeee.... leforogta. :D
Na ja.

Nézek Clio RS-t. 1,5 éve próbáltam, az Astra jobban EEEEeeeeee...

(#178783) CactuS válasza focvis (#178782) üzenetére


CactuS
Arcképgyáros

Melyik Clio RSt?

Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

(#178784) molnarpeter válasza rbalint88 (#178779) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Legelső szembejövő húzott TDI-t meg kell venni, rúgni annak rendje és módja szerint, műszakin átrugdosni és a friss papír fényében elpasszolni a bontó előtti utolsó állomására :D
OK, gondolom EEEEeeee kell, nem klEklEklE.

[ Szerkesztve ]

(#178785) MunezXBK válasza focvis (#178778) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Ha nyárig kibírod, egy polírral ki tudlak segíteni.

(#178786) rbalint88 válasza molnarpeter (#178784) üzenetére


rbalint88
addikt

a GSI-nél megértem focvis nosztalgiáját. de hogy amúgy minek neki még egy autó, azt nem tudom. de legalább ő se :DDD :DDD :DDD
valami track toy kellene, de nem tudom mennyire fog eljárni pályanapozni ( tipp: semennyire)

utóbbi napokban azon gondolkoztam, hogy kellene egy motorhibás 156, belerakni a legbikább motort, ami elfér benne, becsövezni, fasza futómű, extra fék, 17" pályagumik és menni vele Time Attack-re :C úgy érzem, nem hevertem ki még mindig az Alfát :))

(#178787) Qru válasza rbalint88 (#178786) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Elég sokáig max babakocsival fogsz time-attack-re járni... ;]

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#178788) focvis válasza MunezXBK (#178785) üzenetére


focvis
veterán

Sajnos nem úgy karcos; alapozóig ment. Több helyen.

MP: Időnként fennakad húzott TDI is a szűrőn. De dízel van most másik.

Cactus: 2007 utáni 197 lovast próbáltam, a GSi érzésre jobb. Olyant vennék ami megéri és nem rozsdál, lehet a korábbi 170 lovas. Az előbb rákerestem, szo-szo a felhozatal, 3 milliót nem szánok rá. [link]
Igazából nincs rá szükségem, de ma reggel jött az értesítés az Astraról, muszáj volt megnézni. Most meg belelkesedtem.

(#178786) rbalint88: A tipp helytálló, nulla az esélye, hogy pályanapra menjek. 🤗 (Maradok a hülyegyerek üzemmódnál. Evvan.)

[ Szerkesztve ]

(#178789) rbalint88 válasza Qru (#178787) üzenetére


rbalint88
addikt

azzal az asszony! :P de az a probléma, hogy nincs hova tenni. a kabriót nem éri meg eladni, plusz asszony sem engedné, imádja (nem gondoltam volna, hogy ennyire a szívébe zárja). az udvarra se fér már a céges és a Prius mellé, más opcióm meg nincs a tárolásra. és sajnos rohadni azért szeretnek a 156-ok. de b@$$@meg, hogy imádtam azzal menni :'( kanyargós úton semmivel se voltam még annyira összenőve, mint azzal. Pedig - szerencsémre elmondhatom, hogy- sok autót vezettem már, sok jót is, de ennyire magától értetődő egyik se volt. Imádtam az 535i-met is, de az nem volt ennyire kezes. A Porsche-kat meg sajnos nem vezethettem annyit és annyira tolva, hogy így meglegyen az összhang. Illetve a 997 turbo-t a zárt pályán el mertem tolni határig, de az nem közútra való. Ugye a körúton se flangálunk csőre töltött fegyverrel...

(#178790) CactuS válasza focvis (#178788) üzenetére


CactuS
Arcképgyáros

A piros IXM978 egy PH!s kollégáé. Van mellette egy újabb beszerzésű MX5 és egy céges autója, így tényleg nem használja, nem kamuszöveg.

Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

(#178791) stickermajom


stickermajom
addikt

Kipróbáltam ma muter Swiftjét, nagyon baba kis városi szaladgálós autó. A ~800kg-os bódét szépen mozgatja a kis 1,2-es, a S/S észrevétlenül teszi a dolgát. Gyanús volt, hogy jó, mert nem kaptam még hívást, hogy hol kell kikapcsolni. :D

(#178792) Integrale válasza Magnum_ (#178776) üzenetére


Integrale
veterán

Johet a kép!

"Bad reklám is reklám too"

(#178793) t72killer


t72killer
titán
LOGOUT blog

Apósnak megtetszett az 1.6-os octaviánk és ő is szeretne valami hasonló nagy csomagterű+hosszútávfutó kocsit, keret kb 10kEUR. Ezeket gondoltam javasolni neki, szem előtt tartva, hogy az eur6 minősítés meglegyen/ne legyen gondja egy környezetvédelmi zónás nagyvárosban sem a következő 5-6évben:
1. Újabb octavia, pénzben kb a 2017-es, szintén 1.6 TDI férne bele
2. 2015-ös Passat szintén az 1.6-os dízellel - ha jól rémlik, ez a modell még a 70L-es tankkal készült, nem lenne nekik probléma egy tankolással kijönni látogatóba (~1300km).

A két verzió kb uannyiba kerül, csak az böki kicsit a csőröm, hogy mennyire lehet gond a +2év. Ny-EU vétel lenne, de nem kergetünk ábrándokat a km-számláló állását illetőleg, és ugyebár +1év alatt +60k-t simán bele lehet rakni egy ingázós kocsiba.

Melyiket választanátok? A hosszútávfutó igény miatt én a passat felé terelem, nekünk nagyon valószínű az lesz az utód.

#178794: váá, jogos, nem is tudtam, h ilyen is van, tipliztem:R

[ Szerkesztve ]

Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.

(#178794) Qru válasza t72killer (#178793) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

A Milyen autót vegyek topikot.

#nincsbennetarcsi

(#178795) Qru válasza rbalint88 (#178789) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

A Hunyadi + P2 mellé nektek még Audi is felesleg kb de érthető ha ragaszkodtok hozzá (egy cabrio mégis csak egy cabrio). Persze gondolatban én is sok mindent vennék, terepezőstől a van benne tracsiig mindent de hát... az álmodozás ingyen van. :D

#nincsbennetarcsi

(#178796) focvis válasza stickermajom (#178791) üzenetére


focvis
veterán

Mondom, hogy versenyautó. :K

(#178790) CactuS Szépnek tűnik. Más színben, kicsit akciósabb nincs? :D

[ Szerkesztve ]

(#178797) rbalint88 válasza Qru (#178795) üzenetére


rbalint88
addikt

van egy bakancslista, amin végig lesz menve. a cabriot most anyagi öngyilkosság is lenne eladni, fuckCovid19 miatt beszakadt az áruk, rendbe lett rakva, kótyavetye lenne most eladni annyiért, ami a piaci ár.
ami még a listán van:
- Volvo 5 henger, turbó, benzin (egy jó S60R vagy V70R lenne az igazi)
- S-es Audi (főleg B6 S4 Avant)
- V8 (mert az a pokolban is vényóc!!!)
- Mustang (a most futó, 2017 utáni generáció)
- Porsche (lapos, boxer, 6 hengeres)
- Maserati Quattroporte (már a ZF váltós, kb 2007-től)
Szerencsére a V8 az vagy az S-es Audival vagy a Mustanggal kiesik. a Volvo majdnem meglett, de végül győzött a józan ész és Prius lett, nem V50 T5 AWD Geartronic :DDD

Prius asszonyé, Hyundai céges. utóbbi mellé jó ha van valami, amihez lehet nyúlni, ha beüt bármi szar (pl ha rommá törik)

[ Szerkesztve ]

(#178798) gergo5991 válasza rbalint88 (#178797) üzenetére


gergo5991
őstag

Volvo S60 2,0i T6 270kW 4x4 A/T Polestar 2016os 61e km-el 26e euróért jó ár? nézegettem mobilen ott olyan 28-31 ért mennek, de csodálkozom, hiszen egy ilyen autó ujonnan 50e be is van ha nem felette (gondolom), és 4 éves kocsi 367le-vel mondhatni még be sincs járatva, úgy hangzik 26ért mintha átbaszás lenne. Nem mintha megvenném, csak véletlen találtam rá gugliban, és elcsodálkoztam.

(#178799) parandroid válasza MunezXBK (#178781) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Na, akkor ez is olcsóbb lett. :DDD

p

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#178800) beci


beci
őstag

Sziasztok. Ha nincs aksi az autóban, be lehet tolni, es elmenni vele a 10km-re levo szerelohoz?

Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.