Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [lezso6:] Miért veszünk SUV-okat?
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Adrian Mole:] Friss konfig, Win 11, gyere rám
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
ivana
Ármester
Klíma nélkül olyan 7-et, fater kocsija, ő képes is vele annyival menni
pècsimunkás
addikt
EQMontoya
veterán
Nekem [oket] ajanlottak.
Same rules apply!
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ilyen képem nekem is van, csak ott egy nullával több van. :-)
pècsimunkás
addikt
A rönón ?
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
ΞΔGLΞ
nagyúr
Igen, szerintem be is raktam, vagy a Renault topikba, már nem emlékszem.
Csak ilyet találtam itt a fórumon hirtelen.
pècsimunkás
addikt
Nemrég megbeszéltük itt a Lagunát.
Szép, megbízható, jó autó!
Gondolom sosem bántad meg, mintahogy én sem a Mégane-t.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
Fú... erről jut eszembe, hogy én tényleg vittem tetőcsomagragtrón konyhakredencet. B.meg.... 80 felett érezhetően nem akart menni az autó... mindezt 150km-en keresztül. Iszonyat rossz volt ennyivel menni.
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
ziyan
tag
Csak hogy egy pozitív Ford vélemény is legyen a topikban a 2018-as Focus 4-emben eddig meglepően jól muzsikál az 1 literes motor (kézi váltóval), a fogyasztását is könnyen 5-6 liter között tartom (főleg kisvárosban és országúton használom, és nem vezetek papásan): [link]
Pályán 130-nál BC szerint 5.8l körül lehet tartani (2900 körüli fordulaton, gyakorlatilag a szélzaj elnyomja a motorhangot), 150-nél ez jelentősen megugrik, 7 liter környékére. Nem az én videóm, de kb. ugyanezek az értékek: [link]
Nekem kellemes meglepetés ez a motor, sokan fűnyírónak nevezték, aztán meglepődtek, amikor elvittem őket egy próbaútra... sokan a nagy szívó motorokra esküsznek, ami érthető, de az évek során azért elég sokat fejlődtek a kisebb motorok is, így néha kicsit túlzásnak érzem az előítéleteket velük szemben. És még az olajat sem fogyasztja! (eddig )
Hogy a bánatban préseltek ki 125 lovat 1 literből??? Itt mi a trükk?
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Magnum_
nagyúr
Turbofeltolto
I humbly and respectfully decline™
De ugyanaz a turbós literes tud 85, 100, és 125 ps-t is?!
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
(#179063) pècsimunkás válasza parandroid (#179062) üzenetére
pècsimunkás
addikt
Ez megvan régóta a dízeleknél is.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
tboldi
nagyúr
Nem kizárt, hogy a hardver mindhárom esetben tök ugyanaz, csak a turbónyomáson variálnak.
Bár a 85-nek szerintem illene meglennie csiga nélkül is.
szerk.: A nyomaték ugyanúgy 170 Nm mindhárom verziónál, úgyhogy valószínűbb, hogy a maximális fordulatszámnál keresendő a különbség.
[ Szerkesztve ]
AMD Power
titán
Mi ez a borzadály?
ΞΔGLΞ
nagyúr
Kiváló társ volt mindig, amíg használtam. Pedig kitapostam belét, ahol csak lehetett.
De ennek örült ez a motor. :-D...
Szada85
aktív tag
Én alapvetően azt gondolom hogy itt a váltó sokat ront a fogyin is, és az élményen is, kézivel szerintem is lejjebb lehetne tornászni az értéket.
Csütörtökön megyek vissza vele pályán, próbálok majd valami kultúráltabb értékeket produkálni, hátha.
ziyan
tag
Ezt még annyival egészíteném ki, hogy a 125 lóerős verzió overboost-ol 200 Nm-ig, limitált ideig. Sajnos ennek a pontos részletei nem ismertek, a hivatalos adatok között egyszerűen csak ennyi áll:
Max torque: 170 (200 overboost)
at rpm 1400-4500
(#179067) Szada85
Könnyen lehet, bár azt is el tudom képzelni, hogy SUV-ban már nagyon erőlködik, a Focus ahhoz képest jóval kisebb légellenállású
[ Szerkesztve ]
Így van, a turbóbenzines motoroknál az eltérő teljesítmény (Lóerő) de egyező Nm adatok azért vannak, mert a turbó töltőnyomásával játszanak, nagyobb fordulatszám tartományban engedik dolgozni, tovább tartja meg a magasabb nyomást. Ennyi és nem több.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Qru
MODERÁTOR
Általában kickdown-ra enged 2-3 másodpercig magasabb töltőnyomást. Azaz a wastegate később engedi el a (felesleges) nyomást.
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
Szívóbenzinnél is megvan, a Volvo sor5 motor 140 és 170 lóval is kapható volt, pedig teljesen azonosak csak az ECU szoft más. Egy sima reflash-el lehet a 140-esből 170-eset csinálni.
#nincsbennetarcsi
-v-
addikt
Nem, Fiesta ST is valami 20-30s-ig engedi az overboostot, szerintem ez is.
[ Szerkesztve ]
Ma utasként ültem egy toyota corolla hatchback-ben kb 300 km-t.
Kívülről tök szép.
Belseje is igényes, kényelmes ülések, jól tartanak, jó minőségű anyagok mindenhol.
Feszes a futómű, de jól nyeli az úthibákat, 1,2 t egész kellemesen mozgatta a bódét. Ami viszont feltűnt, hogy óra szerint 140-nél erős a szélzaj, aki hátul ült nem értette mit beszélünk. A tipoban simán beszélgettünk négyen 140- nél.
Más: A Dacia 10 nap múlva rántja le a leplet Európa legolcsóbb elektromos autójáról
[ Szerkesztve ]
Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 28,5eFt, posta van
rbalint88
addikt
“Azaz a wastegate később engedi el a (felesleges) nyomást.”
olyan nincs
peterkeT: sot, kicsit megturva tud ez a motor 200lovat is!
Mi értelme lenne a Lexusnak, ha a Corolla halk lenne?
Toyota az olcsó népautó.
Sajnos ez a nagy hátránya a Toyotáknak.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
brumi1024
veterán
Ezt továbbgondolva ugyanennek igaznak kellene lennie a VW-kre, Seatokra, Skodákra is.
EQM: Köszi!
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Az egész patent, a Pug-ok csak pár másodpercig bírják.
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
Nem szokásom az egekbe magasztalni a Skodánkat (nem ok nélkül) de halknak nagyon halk pályán az tagadhatatlan.
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
Ez is indexelt menekülés közben, jól látom 0:20-nál? [link]
#nincsbennetarcsi
brumi1024
veterán
Igen, VW-k szintén. Szóval ez nem mentség arra, hogy miért hangos(abbak) a Toyotak tesztek/beszámolók alapján.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
A Japók nem nagyon adnak erre, legalábbis Bubiban sem vmi jó hangszigetelés.
#nincsbennetarcsi
pit stop
addikt
H7 izzót látott esetleg valaki akcióban mostanában? (Lumenet város másik végén van sajnos)
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
Olcsó, azért annyira nem az, ez szinte alap volt 7M Ft-ért egy éve, most meg 600eFt-al több lenne, mint akkor.
Szerintem a 2010-es ibizám halkabb, azt eddig hangosnak tartottam a tipo után, de szerintem ennél halkabb, vagy másmilyen zaj van benne és nem ilyen zavaró
[ Szerkesztve ]
Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 28,5eFt, posta van
d.tiborz
aktív tag
+1
Polo ugye pihen a szervizben, kaptam egy Mk6 Fiestát csereautónak, beteg lettem mire hazaértem vele. Gyenge, nem megy, kényelmetlen, de legalább iszik mellé.
Gombinyó
őstag
Konkrétan 0 zajszigetelés van az ajtókban, de legalább az üveg dupla üveg. Pont a napokban beszéltem hifissel és, ha a toyota engedélyezi (gari miatt érdekes), akkor csináltatok rajta hangszigetelést, rezgéscsillapítást a 4 ajtón, doblemezeken meg a csomagtérben. Olyan 150ből megvan és adni fogja a lexus érzést.
CactuS
Arcképgyáros
És mellé szép lassan széthullik. A fiesta messze a legrosszabb autó a Fordnál, nálunk rendszeresen probléma van velük. Arról ne is beszéljünk, hogy a legtöbbnél idővel kicsit érdekesen működik a vészfék asszisztens, elég sokszor besegít 1-1 sima fékezéskor is, aminek hála még a sofőr is előre bukik. Ford szerint ez nem bug, hanem feature.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
pècsimunkás
addikt
Valamit elcsesztek volna Toyotáék?
Az Aurisban néma csend van 170-180-ig, akkor kezd jönni a szélzaj. Amúgy néma csendben lehet vele autózni.
Doki16 fórumtárs is írta- neki kombija volt, hogy csendesebb az Auris, mint a Q5. Ami ismerve az Audit, azért nem rossz.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
BigBlackDog
veterán
Végül mennyire nagy a gond a Polonál?
Egyelőre enyém is marad a szervizben, kiderült tegnap, hogy rossz alkatrész érkezett (csomagoláson balos volt, de az alkatrész jobbos), úgyhogy rendelhetik meg újból. Sírok lassan...
Gombinyó
őstag
Passz, Aurist csak városban próbáltam, azt is csak egyszer, nem tudom ahhoz képest milyen.
Többször körbenéztem, hogy melyik ablak nincsen felhúzva, de fel volt mind, akkor nem beszélek hülyeséget, már arra is gondoltam vezetés közben biztos nem figyelem annyira a zajt
Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 28,5eFt, posta van
MunezXBK
nagyúr
Q5 egy szekrény.
Doki16
addikt
Én nagyon elégedett voltam az FL Aurissal csend szempontjából. De a Q5 nem mérvadó már ahogy rájöttem. A GTE Passat például minden überel. Nagyon csendes pálya temponál is. De Golf is veri az Aurist. 200-nál sem volt extrém hangos. Szerintem a GTE modelleknél eléggé odatették magukat. Főnököm 2020-as Q3-ja hangosabb mint a Golfom.
Szerintem egyre jobban látszik, hogy az angol Corollák nem az igaziak.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Gombinyó
őstag
Nem csak az angollal van a baj, leadtam gariba az autót, most egy török sedanal járok. Ezt adták addig amíg a kormányművet csesztetik a héten. Ez a sedan hangosabb és rosszabb beltér zörgésben, pedig még csak 8e km van benne, az enyémben meg már 22e.
Ez van, ezek a mai alsó-közép "olcsó" autók ezt tudják. A konkurenciával meg más a baj. Inkább zörögjön meg legyen hangosabb, mint egye az olajat.
[ Szerkesztve ]
Doki16
addikt
Uhh ez nem hangzik túl jól. Pedig a Golf után tervben van egy Corolla hybrid. Mire oda jutok azokban már simán 100k+ km lenne. Kezdek egyre jobban elbizonytalanodni. Azért a csendes a rendes összerakott műszerfal/műanyag elemek az fontos nálam.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
rbalint88
addikt
Baratainknak is most corolla szedan van (1.8 hybrid comfort style tech), elotte 2 evig c-hr volt (fl elotti hsd selection), sokkal csendesebb es osszerakottabb a c-hr. Plusz a corollaban ami nekem feltunt, hogy alig van tarolohely az aprosagoknak, mikozben rad no az auto. 188 centivel en nagyon szukosnek ereztem, meg az aurisnal is bunkerebb, be vagy szoritva egy csobe. Ez nem sportauto, hogy igy kelljen ulni benne, muszakilag se indokolja semmi (foleg a hybridekben), hogy ekkora torony legyen kozepen. Nekem egy normal kozlekedos autonal hianyzik, ha nem lehet egy picit terpeszkedni
BigBlackDog
veterán
"...csendesebb es osszerakottabb a c-hr..."
Összerakottsággal nem volt gondom a C-HR-nél, de azért a csendességet autópályán már nem éreztem (saját vélemény, az S60/Leon/Polo után). Mondjuk a 18-as kerék sokat rontott a helyzeten és igen, van rosszabb is. De pl. a mostani Civic is csendesebbnek érződik nagy tempónál. Ebből kiindulva a szedán Corollát nem túlzottan likeolnám, pedig szemezgettem azzal is néha.
[ Szerkesztve ]
rbalint88
addikt
Sajnos a tavolkeletieknel altalanos, hogy nem szigetelnek elegge. Foleg a gordulesi zajjal vannak bajok. Kollegak i30-ai is tok csendesek meg palyan is, ha sima az aszfalt, de ramesz valami durvabb szemcsesre es megorulsz
BigBlackDog
veterán
+1, ezt én is észrevettem. Külön lelki felkészültség kellett egy M3-hoz és M6-hoz, ha japánnal mentem. Volvóval bezzeg nem volt ilyen gond.
Doki16
addikt
Ezt a bunker érzést elég sok helyen olvastam/hallottam már. Már kifejezetten ezt néztem a tesztekben és tényleg igaz. Ezt a bumszlit nem értem ott leginkább, hogy miért volt rá szükség. [kép]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
BigBlackDog
veterán
Szerintem az ajtóburkolat kialakítása "kívánja meg úgy", hogy kijöjjön a forma.