Hirdetés

2024. április 18., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#179651) szabonagyur válasza Qru (#179645) üzenetére


szabonagyur
félisten

De az már pálya neked. Én a sima főutat írtam, hogy ott azért nyerni az időn nem nagyon tudsz, meg átlag tempót sem tartani.

Amikor az 50 km-n van 6 falu legalább az eléggé megnehezíti a helyzetet.

Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB

(#179652) Qru válasza szabonagyur (#179651) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Kb 1/3-ada pálya csak. Igazából a felfutón áll vagy bukik a dolog, mert ott ha beragadok a Volán busz mögé vagy a kalapos Suzukis mögé akkor hiába toltam neki addig.

#nincsbennetarcsi

(#179653) focvis válasza MunezXBK (#179649) üzenetére


focvis
veterán

Kispókkal szerencsére nem jártam autópályán. Valami olyasmi rémlik, hogy "nagy tempónál" maga mögött hagyja a motorzajt, de hogy ez mennyi - 90-100 - az már múlt ködébe vész. :) A többi zaj persze marad.
Top speedem lejtőn 133 kmh (óra szerint).

(#179654) fant0mi válasza MunezXBK (#179649) üzenetére


fant0mi
addikt

De olyankor jobb a hutese. :)

(#179655) gzbotii válasza Qru (#179652) üzenetére


gzbotii
veterán

Meg lehet előzni a buszt, azért megy lassan ;] Mátrában a rekord 5 kocsi egyszerre, Pilisben meg 4 autó + Volánbusz. Pedig csak egy 1.9 TDI van :B (Igaz, egyedüli voltam aki előzött, többiek inkább mentek szó szerint 10-25km/h-val utánna).

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#179656) kisza25 válasza focvis (#179653) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

amikor a trabim volt, akkor még Zamárditól kezdődött a "sztráda" és beton lapok voltak lerakva szintkülönbséggel, kb mindegy volt, hogy milyen autód volt, mert így is-úgy is megzavarodtál :D Most meg panaszkodunk 1-2 kátyú miatt :DDD



[ Szerkesztve ]

Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 28,5eFt, posta van

(#179657) barnam_ válasza kisza25 (#179656) üzenetére


barnam_
nagyúr

Harmadik képen, ahol fekszenek a fűben és nézik az autókat... ma már ilyet nem csinálna az ember :DDD

(#179658) fant0mi válasza kisza25 (#179656) üzenetére


fant0mi
addikt

Tadamtadamtadam. De nem hianyzik az. :)
Az elso kep az ndk-s.

(#179659) MunezXBK válasza fant0mi (#179654) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Fszt. Nekem 120-nál elrepedt a hengerfej. :D

(#179660) Qru válasza gzbotii (#179655) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ha van tarcsi, úgy könnyű! ;] Sok a beláthatatlan kanyar nem megyek bele úgy előzésbe, engem hazavárnak...

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#179661) ngaba válasza gzbotii (#179627) üzenetére


ngaba
aktív tag

Nem mondom, hogy én nem bambulok el soha stb., de alapvetően a fejekben van a baj szerintem. Ha nem első vagy, akkor is ugyanúgy készülni kellene, majd zöldnél "azonnal" indulni. Ha véletlenül van előtted forgalmi akadály (az előtted lévő nem indult), akkor vársz, mint amikor zöldnél beragadt a keresztforgalom. Szerintem a többségnek az a zöld, amikor az előtte lévő elindult.

3-4 autót elengedő balra kanyarodó lámpánál azért lehetne erre figyelni, pláne amikor mindenki tudja fejből a megszokott útjain, hogy mikor vált a lámpa. Na mindegy, ez legyen a legkisebb baj, az igaz. :)

(#179662) Richard! válasza cappa72 (#179630) üzenetére


Richard!
addikt

A Korzikával még nem mertek újat húzni... ;]

Ma kezdődik életed hátralevő része!

(#179663) SpaceKombajn válasza ngaba (#179623) üzenetére


SpaceKombajn
tag

meg az, amikor 3 autó a szélsőben utolér egy kamiont, akkor szinte tuti, hogy az utolsó vág ki a belsőbe először, fékezésre kényszerítve az első kettőt... Ezt is oktathatnák valahol, hogy ilyet ne.

Az első kettőnek is megvolt a lehetősége (amikor utolérték a kamiont), hogy előzzön (sokan amúgy csak követik a kamiont és nem is akarják megelőzni, akkor aki mögöttük jön az soha ne is előzze meg őket?), ha a harmadik előz először akkor a többiek késlekednek és mivel elsőbbséget kell adniuk az előzőnek így fékezzenek csak.

Inkább a fordítottja a jellemző, halad valaki a belső sávban (autókat előzőtt) és utolér egy kamiont (ami a szélsőben megy) ami mögött megy valaki és amikor menne el mellettük, akkor behúzza a jóember a szélsőből (pedig elsőbbséget kellene adnia) a belsőbe haladó elé és fékezésre kényszeríti, majd gyökketővel előzi a kamiont.

spacetime

(#179664) gzbotii válasza Qru (#179660) üzenetére


gzbotii
veterán

Nyilván autón is múlik, de egy 20km/h-val haladó buszt megelőzni egy 100m hosszú egyenesben nem kamikáze küldetés, szvsz.
Kanyarban én sem előzök, kivéve, ha ismerős a terep, tudom, hogy be lehet látni végig.

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#179665) Pttypang válasza Qru (#179644) üzenetére


Pttypang
veterán

Twingo is megy, csak ahogy boti irta, szerezz valamit a zaj ellen.
100-110 kornyeken sokkal jobb. Fogyasztasa is ;]

Kovetkezo autonak jo lenne majd valami, amivel nem ilyen veszes a szelzaj/motorzaj, de nem valami batar cucc.

Everybody lies.

(#179666) focvis válasza kisza25 (#179656) üzenetére


focvis
veterán

Jók ezek a régi fotók. :K

Emlékszem a Zamárdinál véget érő M7-re, nosztalgiából és ha ráérek, sokszor ezért megyek a sima 7-esen. És természetesen a betonlapokra is, az Astra F-ben ugrált a kormány a kezemben, Vectra B-ben nem.

(#179667) CactuS válasza Pttypang (#179665) üzenetére


CactuS
Arcképgyáros

Twingo I. nálunk olyan volt, hogy vagy 110-et tartottad vagy 140-150-et, mert 130-nál eszméletlen zavaró hangja volt, valahogy pont nem volt kellemes a fordulatszám tartomány (75 lovas változatnál).

Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

(#179668) Integrale válasza kisza25 (#179656) üzenetére


Integrale
veterán

A szintkülönbséget az adta, hogy nappal a teteje megmelegedett, ezáltal púpos lett, éjszaka lehűlt a felszíne, úgy pedig homorú, mert a talaj meg alulról melegítette.

"Bad reklám is reklám too"

(#179669) 6030D válasza kisza25 (#179656) üzenetére


6030D
Ármester

Akkor azért mentek az emberek a belső sávban, mert az kevésbé rázott. Lehet, hogy ez ragadt meg mindenkiben. :)

Szó volt a régi autókról, nekünk volt 4 ütemű Wartburg, ez meg itt áll tőlünk 50 m-re, gondoltam ránézek az árakra. [link] Mi volt a gond a Vento meg Golf 3 árakkal? :) És igen, jól látjátok 6 csomagtartó van a kocsin. Kicsit flúgos az öreg, ilyen gyűjtögető mániás, néha a kocsi is tele volt flakonokkal, meg a garázs is, ami előtt áll (igen, ami a képen is látszik, és egyforma sörös hirdetéses kartonokkal van kirakva az ablak :K ).

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#179670) focvis válasza Integrale (#179668) üzenetére


focvis
veterán

Én azt hallottam akkoriban (vélhetően hozzáértőtől), hogy a legnagyobb baj a lelkiismeretes karbantartás hiánya volt; a betonelemek közötti dilatációs résbe befolyt a csapadék, mert nem öntötték ki rendszeresen bitumennel.

szerk.: a legrázósabb rész a Balaton irányában volt kb. Szfvártól lefelé.
És igen, a külső sáv jobban ütött.

(#179669) 6030D : Nem gerjedek a Wareszra, de ez egész jó példány. Huligánok... :DD

[ Szerkesztve ]

(#179671) Pttypang válasza CactuS (#179667) üzenetére


Pttypang
veterán

Igen, de 140-nel meg a szelzaj horribilis mar.

Ki kene probalnom egy dizel kettes cliot.

Everybody lies.

(#179672) Integrale válasza focvis (#179670) üzenetére


Integrale
veterán

Az egy másik és szintén valós probléma, amit én írtam az egyszerűen csak a hőtágulás.

"Bad reklám is reklám too"

(#179673) ngaba válasza SpaceKombajn (#179663) üzenetére


ngaba
aktív tag

Jó, lehet hogy csak én figyelek erre, mert ezért harapok. Az elsők még nem vették fel a kamion sebességét (ezért írtam, hogy fékezésre kényszerítik), csak nem akarják fél km-rel korábban megejteni a sávváltást. A harmadik lehet, hogy 5 km/h-ával többel megy, de azt már nem bírja ki, inkább kivág, a többit fékezésre kényszerítve.

Általánosságban az dühít, hogy mennyire nem figyelnek a belső sávban haladók sem a másikra. Én mindig figyelek a külsőre, amikor előzök, és ha kell rálépek, ha azt látom, hogy utoléri a kamiont, ha szüttyögök. (Tehát felőlem kivághat a harmadik is, de nekem ne kelljen miatta fékeznem, ha elöl vagyok). De van, aki szépen elcsorog mellettem a belsőben akkor is, ha jön a kamion.

Na ezért nem szeretnek sokan a külsőbe menni. Meg utána nehéz visszamenni. A külsőből belsőbe sorolásról: Mivel egy kamion mögött megy, ha nagyobb a forgalom, fenn fog egy kicsit tartani valakit, ha méltóztatna ő is 80-nál többel menni, és nem 3 literes dízel van alatta. Én sem szeretem, ha kijönnek elém, de sokszor belefér. A külsőből belsőbe sorolással is kevesebb gond lenne, ha jobban betartanák a jobbratartást ez emberek.

[ Szerkesztve ]

(#179674) gzbotii válasza Pttypang (#179671) üzenetére


gzbotii
veterán

Abban az érában gyártott dCi-k nem épp ajánlottak tudtommal.
Ha dízel, miért nem valami TDI?

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#179675) Qru válasza gzbotii (#179664) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ezek tökös Nógrádi Volánosok tolják felfelé is 60-70-el aztán nehéz átugrani őket. De a legtöbb inkább elenged ha kitartóan nyomás alá helyezed őket. Csak akkor belsőkeringetésre kell kapcsolni mert ezek Euro -2-es buszok hegynek föl nyélgázon jobban kormolnak mint Lölő erőműve.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#179676) Qru válasza focvis (#179666) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

A betonlapokból lerakott M0 is ilyen nosztalgikus élményt csalogat elő belőlem. :K

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#179677) focvis válasza Qru (#179676) üzenetére


focvis
veterán

Az M0 azért sokkal kevésbe ráz, vagy nem? (keveset járok arra)

(#179678) cappa72 válasza kisza25 (#179656) üzenetére


cappa72
nagyúr

Úúúú erre emlékszem... rázós élmény volt arra menni. Minden kocsinak más sebességgel volt elviselhető... (tengelytáv, tömeg, sebesség trió).
A cseheknél még mindig ilyen (szakasz is) van. :K

Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért

(#179679) F_Zolee válasza focvis (#179677) üzenetére


F_Zolee
veterán

Konkétan hullámos keresztbe. :D Futómű felújítás óta jobban érzem.

(#179680) Qru válasza focvis (#179677) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Persze, az már nagyon jó (amúgy osztrák szabadalom amiből nem tudták kispórolni az anyagot) nem is ment szarrá az évek múlásával. Mondjuk nem is alkalmazzák sehol máshol mert nem az útépítés a buli hanem 3 évente felújítani a meglévőt.

mod:

Integrale: Akkor azért nem szar, már értem. :D

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#179681) ngaba válasza ngaba (#179673) üzenetére


ngaba
aktív tag

És ugye ez az egész 3-an mennek egy kamion mögött sztori külsőből belsőbe menésnél még inkább előjön. A belsőben elmegy mellettük egy autó, az első nem tud még menni miatta. Ilyenkor 100%, hogy hátulról előre haladva kezdődik a kamion előzése: az utolsó beáll a belső sávos mögé egyből, majd az azelőtti stb-stb. Erre még azt mondom, hogy so-so, de amikor nem muszáj, ne a hátsó előzzön először. Konklúzió: nem jó a külső sávban menni, na. :) De ez is olyan, hogy az ilyen szituációk ritkábban léteznének, ha az autósok nagy része nemcsak akkor menne ki a külsőbe, ha a látóhatáron sincs kamion.

A követési távolságról nem is írok. Csak annyit, hogy sokakból hiányzik a félelemérzet 130+-as tempónál. Ezért jó szar autóval kezdeni a pályázást, ott azért érzi az ember, hogy mennyivel is megyünk.

[ Szerkesztve ]

(#179682) Integrale válasza Qru (#179676) üzenetére


Integrale
veterán

Nem betonlapokból van az M0, gyakorlatilag egybefüggő betonréteg, közös vasalattal és dilatálva. Csúszózsalus finiserrel készült az útfelület.

[ Szerkesztve ]

"Bad reklám is reklám too"

(#179683) Qru válasza Integrale (#179682) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Akkor azért nem olyan szar, már értem. :D

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#179684) CactuS válasza Qru (#179676) üzenetére


CactuS
Arcképgyáros

Én csak azt nem értem, hogy a frissen átadott szakaszon mik azok anomáliák. A problémás híd előtt közvetlenül az M1/M7 felé iszonyatosan hullámos néhány száz méteren. Twingoval már több, mint kellemetlen. :B

Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

(#179685) Qru válasza CactuS (#179684) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ha már bezárt a hullámvasút vmi pótlás kell a népnek... ;] Többnyire azért lesz hullámos mert szarul alapoznak alá. De nem vagyok jártas a témában.

#nincsbennetarcsi

(#179686) Qru


Qru
MODERÁTOR

Jah ha már volt szó a hegyről, aki akarna kanyarogni egy jót úgy, hogy közben a fogyi sem ugrik meg annak javaslom: Mountaincart

#nincsbennetarcsi

(#179687) TheProb


TheProb
veterán

Üdv az uraknak!

Utóbbi időben inkább az olasz autós topikban voltam aktív, de most egy olyan kérdés fogalmazódott meg benne, ami ide illik. Jövőre szeretném lecserélni a Bravo-t. Gyakorlatilag minden éjjel Giulia-val álmodok, így erősen rajta van a scope. Viszont a benyások irgalmatlan ára miatt, azért húznám picit a számat. Brahiból felcsaptam az előbb a hahu-t és rákerestam a régebben is szemezgetett BRZ/GT86-ra és már 5-6 m körül vannak.

Mi a véleményetek erről a kettőről, mennyire lennének élthetőek elsődleges autónak? Gyerek, kutya, macska, hörcsög nincs még, szóval ez nem korlátoz.
Illetve gyakorlatban mi a különbség a Toyota és a Subaru féle modell között? Egyik másik esetleg szervizigényesebb, drágább a fenntartása (feltételezem a subaru egy fokkal drágább), etc.?

Illetve ha már Júlia, szerintetek mennyire van realitása elgondolkozni a dízeleken? Eddig hallani se akartam róla. Egyrészt mert eddig csak benya párti voltam, másfelől évi átlag 10e-et megyek, azt is úgy, hogy hézköznap csak pesten ingázik, 2 hetente járok le vidékre. Viszont a dízelek milliókkal olcsóbbak.

:R

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#179688) kisza25 válasza 6030D (#179669) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

a belső sáv most is kevésbé ráz ;) :D
TheProb: közös fejlesztés, gyakorlatilag ugyanaz a kettő

[ Szerkesztve ]

Eladó: Ryzen 5 4600G 6C/12T BOX (hűtővel) 35 hónap garancia 28,5eFt, posta van

(#179689) ivana válasza focvis (#179677) üzenetére


ivana
Ármester

Azért az sem túl kellemes. Rohadt hangos rajta a kocsi, miközben elég szarul tapad esőben. Plusz jellegzetes módon rezeg a kormány. Fárasztóbb az M0-áson 120-al menni, mint az M5-ösön 140-el.

(#179690) Qru válasza TheProb (#179687) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

GT86/BRZ: Ha nem vagy derékfájós akkor simán, olyan mint egy Celica csak ebben jó irányba járnak a hengerek. :))

Teljesen ugyanazok technikailag. Más a lökhárító illetve más a futómű hangolása. A GT86-é kissé játékosabbra van véve a BRZ semlegesebben viselkedik. Kényes a jó benzinre (98+) és a jó olajra de amúgy hálás jószág. A korai daraboknál egy ECU sw hiba miatt alapjáraton egyenetlen járás volt tapasztalható egyes példányoknál, amire egy sw update a megoldás.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#179691) Integrale válasza Qru (#179685) üzenetére


Integrale
veterán

Hőtágulás lesz az oka. A felső betonréteg alatt van még 21-26 centi beton. (vastagabb érték a fel és lehajtók alatt értendőek) alatta pedig további 20 cm CKt beton van.
Az értékek a körgyűrű hosszán eltérhetnek, attól függően, hogy mikor építették, (2010 után két rétegű, mosott felületű betont használtak) honnan jött az anyag stb.

Nap melegíti a felszínét, akkor púposodik, ésjazaka lehül a levegő, viszont a talaj az útszerkezet alatt meleg, úgy pedig a koptatott felület zsugorodik, az aljzat felől pedig tágul.

Síneknek van fasza hangja, amikor nagy minuszban elszakad. (23-5 fok körül ajánlott síneket telepíteni, különben, torlódik/szakad nyáron/télen).

[ Szerkesztve ]

"Bad reklám is reklám too"

(#179692) Qru válasza Integrale (#179691) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ejj ez a fránya hőtágulás... :N

#nincsbennetarcsi

(#179693) TheProb válasza Qru (#179690) üzenetére


TheProb
veterán

Köszi, ezek szerint akkor az alkatrészek is csereszabatosak? Szerelőt nehéz lehet találni hozzá? Házilag mennyire szerelhető a boxer? Pl. olaj, gyertya, stb. csere.

Ezek szerint akkor hw tekintetében nincs különbség a modell kezdeti és későbbi évjáratai között? Egyéb típusbetegsége nincs?

Automatás mennyire kerülendő?

u.i.: Azért ismered ennyire, mert volt/van neked is? :D

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#179694) rbalint88 válasza TheProb (#179687) üzenetére


rbalint88
addikt

#boomeralert
ne kolts ennyit kocsira, ha nincs lakasod vagy meg az auto aranak megfelelo tartalekod es mindezek melle jo fizetesed, mert az uzemeltetesi koltsegek is boven magasabbak.
amugy sztem a Bravo nagyon jo ar/ertek aranyu auto, nehez lesz hasonloan jo vetelt talalni fiatalabbak kozott.

(#179695) TheProb válasza rbalint88 (#179694) üzenetére


TheProb
veterán

Köszi, de nyilván nem úgy akarok ilyen kaliberű autót, hogy minimálbérért lapátolom a GDP-t. :) Lakás megléte meg nem egészen értem, hogy miért kitétel. Ilyen szempontból szerintem irreleváns, hogy az albit fizetem vagy a törlesztőt.

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#179696) Qru válasza TheProb (#179693) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Igen, a motorblokk Subaru a befecskendező rendszer Toyota. Közös alkatrészek vannak, egy helyen is gyártják őket amúgy (a Subaru szereli össze őket Japánban).

A gyertyához kicsit nehézkesebb hozzáférni többet kell tornázni mint egy sor4-es motornál pl de nem lehetetlen vállalkozás. A Imprezámon is házi körülmények között cseréltük a gyertyákat. Ezen már felül van az olajszűrő szóval még kényelmesebb az olajcsere, az is sima ügy, otthon is elvégezhető. Az olajra kényes nagyon, ha nem megfelelő volt benne (csakis 0W20-at szabad tenni bele!!!) akkor bizony tudja enni az olajat. Viszont nem csak közvetlen hanem szívócső befecskendezés is, így a kokszosodástól nem kell tartani. A vezérlés szíjas, azzal sincs gond csak időben cserélni kell (6 év vagy 100k km) és kész.

Volt egy facelift de az csak külsőségekben merül ki (más lámpa, más szárny), illetve valamennyit módosítottak a futómű geometrián és ennyi.

Az automata nem illik ebbe a gépbe de amúgy nem problémás konstrukció ha volt benne cserélve az olaj rendszeresen.

Nem volt sajnos, csak egy időben kacérkodtam vele én is. :B

#nincsbennetarcsi

(#179697) CactuS válasza TheProb (#179695) üzenetére


CactuS
Arcképgyáros

Szerintem arra gondolt, hogy ha a szerelőnél van, akkor legyen hol aludni. :DDD Viccet félretéve, az egészet tekintve szerintem kiesik abból a kategóriából az autó, hogy a helyi szerelő tudja ezt érdemben szervizelni, gondozni. Alkatrészben pedig igen, rengetek a csereszabatos benne.

[ Szerkesztve ]

Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

(#179698) Qru válasza TheProb (#179693) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Jah szerelő van hozzá, bocs azt kihagytam, kapásból tudok több helyet is ajánlani:

- Hace Car
- Nieszmotorsport
- Seibiko
- Szépvölgyi Autójavító
- Victory Motors

Ezek közül az első és az utolsó különösen ajánlott a tapasztalatok szerint, a harmadik a legkevésbé ajánlott. De van itt Subaru topik, ott még több hozzáértő van.

Az alapdolgokat egy mezei szerelő/sarki pék is megtudja csinálni, mint pl fék, futómű, stb. Nekem pl a gyertyát egy Merci/VW-re szakosodott szerelő csinálta meg elsőre aki akkor látott életében először Subarut közelebbről.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#179699) rbalint88 válasza TheProb (#179695) üzenetére


rbalint88
addikt

vagy meg az auto aranak megfelelo tartalekod es mindezek melle jo fizetesed”
nem feltetel a lakas, csak ne nullazd ki magad egy auto miatt, ennyi. Es jarj utana az uzemeltetesi koltsegeknek. Esetleg probald ki egy fel evig, hogy felre rakod egy kulon zsebbe azt a penzt, amennyivel tobbe lenne az uj auto fenntartasa. Ha meg mindig akarod, akkor hajra :) Ne ertsd felre, nem zsebben turkalas akar lenni, csak emlekszem meg, hogy nem olyan reg vetted a Bravot, elotte meg egy rom Punto volt, szoval csak ovatossagra intelek, hogy ne akarj tul hirtelen ugrani.

(#179700) Qru válasza rbalint88 (#179699) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ami miatt támogatom az elgondolásod, azaz hogy ugyan nem különösebben problémás maga a konstrukció és szerelő is van hozzá (nekem eddig egyszer kellett Subi specilaista mert a vezérléscserét azért nem bíztam volna a sarki pékre), de az alkatrészek drágák és sok esetben nincs utángyártott csak gyári. A karosszéria elemekről nem is beszélve. Egy olyan Impihez mint ami nekem is van akad bontott elem bőven (főleg a korán meghaló dízelek miatt rengeted a bontott darab) de egy BRZ/GT86-hoz kb nincs.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.