Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Adrian Mole:] Friss konfig, Win 11, gyere rám
- [Re:] Kempingezés és sátrazás
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [FireFox1996:] 2024 tavaszi fórum peca
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Nekem a C30-ban, ha motorfékkel legurultam Budakesziről jövet fentről egészen a Hűvösvölgyi útig, akkor képes volt télen visszaállni a mutató középállásból majdnem a nullára.
Más: bő egy hónapja használom az 1.6 dízel C4 Picassot és hibátlan. Oké, a fedélzeti rendszer lehetne gyorsabb az indítás után, de legalább van benne Android Auto. Kényelmes, dízelsége miatt van nyomatéka, pályán 150-es utazót viszi, felette már szenvedős. Jó móka a fej fölé érő szélvédő és hogy a C30 után ebbe már rendesen lehet pakolni, asszony ki is használja. Van holttérfigyelő is, de azt nem értem, hogy ennek ellenére miért nem aszférikus a külső tükör?! Azért a saját szememben jobban bíznék. A kanyarkövető xenon meg a mai mátrix LED-es világban megmosolyogtató.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams