Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] A használt VGA piac kincsei - Július I
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [HThomas:] Nikon D500 wishlist
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Az nem jár garancia vesztéssel
Richard!: Lehet azért van pénzük, mert nem költik el hülyeségekre
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
1000 éve nem lehet kapni, max garázsok mélyén lapul
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
molnarpeter
nagyúr
Van otthon békebeli; eszem ágában sem lenne ilyet tenni használható alkatrésszel
pellesmartin
tag
Sziasztok! A Peugeot 206-omba (1.4B) csak -5 fokos volt a fagyálló,gondoltam lecserélem az egészet. Internet szerint 7L kellett volna bele,vettem 5l rózsaszint -35 fokost,meg 2L deszt. vizet.
Nem volt leeresztő csavar,az alsó vízcsövet lehúztam,lejött kb 2.5l víz. Tartályt kimostam,csövet vissza. Töltöm fel belement kb 2Liter. Beindítás után 2 3 decit nyelt el csak,azt pótoltam. Járattam a motort,elvileg a termosztát is nyitott mert már jó fűtésem volt,és a tartályba is jött a hűtővíz a visszatérő csövön.Jól csináltam? Tényleg ilyen kevés kellene bele? Köszi a válaszokat!
Reggie0
félisten
Csalasert feljelentes a minimum.
rbalint88
addikt
Vagy felrakod hasznaltautora 100ezerert, alkatresznek, hibaleirassal.
Tsebacsi: 118i az, azert olyan halk
Magnum_
nagyúr
Engem is erdekelne, hogy a bontos es a tulajdonos kozott milyen papir szuletett.
Ugy kellett volna aztatat, hogy a bontos kiadja az igazolast, amivel a tulajdonos az ocsmanyirodaban veglegesen ki tudja vonatni a forgalombol.
Ez valoszinuleg nem tortent meg. De akkor mi?
I humbly and respectfully decline™
MasterMark
titán
Ha nem úgy viszed oda, hogy ki akarod vonni a forgalomból, csakúgy simán eladod neki az autót rendszámostul stb., akkor itt most mi a gond? Azt csinál vele amit akar.
Switch Tax
rbalint88
addikt
szerintem átlagember nem túl gyakorlott az ilyenkor szokásos ügymenetet illetően, részéről, amikor a kulcsot átadja a bontósnak és van egy legális papírja arról, hogy az autó már nem tartozik a felügyelete alá (hogy az mire szolgál, az más kérdés) elintézettnek tekintődik az eset. onnantól tényleg a bontós lelkiismeretére van bízva, hogy mit csinál az autóval.
nem tudom, innen a topikból aki még nem vonatott ki autót, hány százalék nyomná fejből jól, hogy mi a helyes process. igen, akinek van egy kis józan esze, az megguglizza, de aki bizalmi alapon rábízza a bontósra, az át lehet így ejtve.
alapvetően szerintem aki bontóba viszi az autóját, azzal a szándékkal teszi, hogy az ne kerüljön vissza a forgalomba, mert nincs megfelelő állapotban hozzá. ha tovább szeretné értékesíteni, akkor kereskedésbe vinné...
[ Szerkesztve ]
Magnum_
nagyúr
Ugorj neki ujra a hsz-emnek, pls.
I humbly and respectfully decline™
MasterMark
titán
Nem feltétlen neked írtam, csak a te felvetésedre reagálva, hogy vajon mi történt.
Switch Tax
Magnum_
nagyúr
Honnan tudod, hogy ez tortent?
Doki nem irta le pontosan.
Annyit tudunk, hogy meg a tulajdonos fizetett 25k-t.
Ezert erdekel, hogy milyen papir szuletett, ki intezett es mit.
I humbly and respectfully decline™
MasterMark
titán
Nem tudom, hogy mi történt, egy hipotetikus esetet vázoltam.
Switch Tax
#89309696
törölt tag
Mert több ponton is meg kell bontani a rendszert és érdemes fújós porszívóval is megküldeni több ponton. Még így is marad benne valamennyi, nekem másfél liter benne maradt ezután is a 6 literes rendszerben. Ha csak simán leereszted az alsó csövön akkor meg a fele is benne marad a régi víznek.
Elvileg nem jó keverni különböző hűtőfolyadékokat, gyakorlatilag mi is melóhelyen meg mások is keverik ami épp sikerül bele, aztán a kocsik mennek. Én ezt a részét túlmisztifikáltnak tartom. Ha nagyon rozsdás volt a régi víz akkor érdemes rendesen kicserélni, ha a régi is tiszta volt akkor maradhat minden, majd kicseréled jövőre mondjuk.
Reggie0
félisten
Mondjuk pont az, hogy te bontasra/megsemmisitesre adod el, nem viszonteladasra. Ezert is kell meg fizetni. Ha nem a szerzodes szerinti celra hasznalja, az csalas.
Magnum_
nagyúr
Ki jart el a rendszammal es a bontasi igazolassal az okmanyirodaban? Csomo kerdes felmerul, ameddig esetleg eljuthatunk a csalasig (vagy masig)
I humbly and respectfully decline™
Doki16
addikt
Egészen pontosan én sem tudom, hogy mit papiroztak le. Azt tudom, hogy fizetett érte, hogy szabadítsák meg a kocsitol. Egy palimadar volt az egész ugymenetben egyébként. Hiába mondtuk neki, hogy úgy adja, hogy vonják ki és pláne ne kelljen fizetnie érte. Oda ment és szimplán megvezettek és átverték. Ott dühöngött nekünk mindig a kocsi miatt. Átverte egy szerelő és azon olyan ideges lett, hogy még aznap elvitte a bontoba. Szerintem azt se tudta, hogy mit írt alá. Engem meg az ember sem érdekel annyira, a sztorija meg megkevesbe :D
Egy biztos a kocsi még a mai napig járja az utakat. A műszakin is csak okosan ment a kollégámnak.
Úgyhogy ezért mondom szerintem sima adasvetelivel valamit az orra alá tolták, hogy írja alá. Én biztos nem hagytam volna ott a rendszámot rajta. De amúgy megmondtuk neki, hogy ez lesz.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
rbalint88
addikt
ezek komolyan vették, hogy #soseveddel, sőt ez már #soseneveddel
[linkDriver Clocks 103mph Average Speed Over 2800 Miles, Smashes Cannonball Record]
118d volt az tessék elhinni
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
rbalint88
addikt
furcsa... google hirdetésben a felsorolásnál 118i-t írnak, meg hangra és fordulatszámmérőre is benzines volt, amivel mi mentünk. lehet bekerült pár 118d is, de legalább tutira rosszul van feltüntetve itt a teljesítmény, mert a benyás 136, a dízel meg 150 lovas. kiátlagolták
Szoszo94
őstag
Nekem is Kleber Krisalp HP3 van télire, nagyon pozitív a tapasztalatom vele egyelőre
225/50R17
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
molnarpeter
nagyúr
Valaki nem tudja, mi a gyújtási sorrend adventi koszorún?
[ Szerkesztve ]
tboldi
nagyúr
1-3-4-2, nem?
szerk.: Várjá’, az adventi koszorú olyan elrendezésű, mint a Suzuki RGV500 blokkja, tehát akkor 1-4 egyszerre, majd 180°-kal később 2-3 egyszerre.
[ Szerkesztve ]
FeRRaR1
őstag
Sziasztok, többen kérték hogy írjak egy Zoe beszámolót, így ide teszem hátha másnak is hasznára válik.
Szóval egy éles váltás volt. Amit váltott az egy Volvo XC90 V8 Executive volt, imádtuk, szerettük de sajnos a Volvo hülyesége miatt hogy nincs váltó olaj csere ciklus, mikor már lecseréltettem az meg késő volt, és bár egy évig hibátlan volt, lehetett érezni nagy melegben hogy valószínűleg mágnes szelep tömb cserés lesz így mennie kellett. Illetve egy horror volt fenntartani, tankolni de egyszer mindent meg kell tapasztalni, ha nem számítana a pénz most is azzal járnánk. Az a kényelem, pakolhatóság, mindenen átmegyek tank érzés, sáros erdei emelkedő vagy pályán 200-al 6 személlyel megpakolva, mindegy volt neki. Télen annyira jó és magabiztos volt a hóban hogy az leírhatatlan.
Zoe tapasztalat:
Hirtelen ötlet volt, másfél évig volt meg. Sok hülyesége, sok jó tulajdonsága van. Ez szubjektív, de ez a kék fekete szín a feláras felnivel áll neki a legjobban. Így szép (nekünk) viszont sok más színben olyan esetlen, bugyuta.
Le kell szögeznem hogy két apró visszahívás volt rá amire kiértesítettek, ingyen és gyorsan elvégezték. Soha nem hagyott ott sehol, töltéssel sem volt gondom, legalább is a kocsi hibájából nem.
Ami jó: Városi forgalomban fürge, azonnal max nyomaték. Kicsi, jól manőverezhető és könnyű parkolni. Mivel kigurulásnál és fékezésnél vissza tölt így eszméletlen sokat lehet városban használni. (nagy hatótávos verzió). A kilométer költséged töredéke bárminek, nevetségesen alacsony.
Ami rossz: A klíma horror. Nyáron maxon járatva is kevés, a lábad fázik a fejed izzad. Télen is lassú és kevés nagyon alul van méretezve. Ezen segít hogy a távirányítóról indítható, így mire beszállsz jobbak lesznek a körülmények. A téli hatótáv horror. Nyáron 320km nagyon figyelve megvolt egyszer átlagban olyan 260, télen 6 fok és alatta ki se mer írni tele akksival 150 feletti értéket, a valóság meg annyi sincs, mivel fűtesz, világítasz. Autópályára se kell nagyon menni. Nyáron felezi a hatótávot, télen harmadolja. Illetve városon kívül a fürgeség is eltűnik, előzni egyenesen veszélyes vele országúton. Az opcionális Bose rendszer hulladék tervezés, az amúgy sem nagy csomagtartóba hátsó közép tájt betesznek egy műanyag bose dobozt. Ez annyira igénytelen és átgondolatlan hogy nem is részletezem tovább, de Nissan Leaf "feláras" hangrendszer ugyan ez. A gyári navi az valami kínzó eszköz. Aki tervezte annak ezzel kéne navigálnia egész hátralévő életében. Lassú, buta, bugos. Annyira fapados, hogy nem tudod beállítani ne csipogjon minden kameránál (itt sok van) ha nem csak ha gyorshajtók. Így össze vissza pittyeg meg leveszi a zene hangot kicsit arra a pittyenésre. Egyszer annyira feltolta bennem a pumpát mondom kikapcsolom valahogy, de annyira kétértelmű meg kevés az opció hogy kilőttem ami a leginkább az lehetett, erre eltűnt a teljes hang és kép jelzés is, soha többé nem jelzett semmit. Olyan nincs hogy csak kis piktogramot tegyen ki, mindent vagy semmit elven működik. Na de a poén itt kezdődött. Ez nem jó így sem mert nem mindig megy a waze, azért csak jobb ha jelez mint a semmi. De nem lehetett vissza jelölni a pipát, eltűnt az opció. Így volt egy gyári visszaállítás. Az 10 perc töltés után úgy haza vágta a navit, hogy a kocsi valami korábbi frissítési hiba miatt soha többé nem látott GPS-t, időt sem mutatott, meg se mukkant a kijelző nagy része. Ezért konkrétan felhívtam anyázni a Renault dílert hogy ez mégis mi a !%/==(%!/=/=%... Erre mondták hogy ISMERT! hiba, küldtek egy Renault pendriveot ami újrahúzta az egész rendszert. Így egy hétig az időt se volt képes mutatni. A másik sztori hogy egyszer betörték a kis háromszög ablakot és elvittek egy napszemüveget a könyöklőből (amit utólag kellett megvenni bele mert gyárilag ebben az évjáratban NINCS). De a lényeg, beverték, kinyitották, elvitték becsukták. Na most a 20 éves Volvo V70-em lehúzott ablaknál ha benyúlsz beriaszt, ha bezársz akkor szétoldja a zárat így betört ablaknál sem lehet kilincsel kinyitni. Itt derült ki hogy nuku riasztó, ami fel se merült bennem hogy nincs egy 2017-es elektromos autóban. Korábbi kis akksisnál elvileg opcionális volt. Nagy akksisnál mint a könyöklő, nem is rendelhető bele csak utólag. Itt éreztem hogy előbb utóbb mennie kell, ez már túl sok volt így. Hosszabb túráknál a töltő vadászat is tud érdekes lenni, úgy érdemes kalkulálni hogy legalább 3 opciód legyen mielőtt kifogy, mert nem működik, foglalt, selejtes a csatlakozó stb...
Namost sokkal hosszabb a negatív rész, de összességében a hülyeségei mellet is szerethető kis kocsi, aminek a város a terepe, de ott nagyot is alakít. Nekem ez a másfél év elég volt, a világ nem áll készen még erre, akksi technológia, töltési idő és mód, egyszerűen túl sok a nyűg és külvárosba nem annyira jönnek ki az előnyei. Belvárosba más lenne. Nem egy rossz kocsi, de nincs kész és kicsit átgondolatlan.
Az meg a másik kérdés hogy miért is zöld ez? A lítium bányászat vagy hogy az áram nagy része szén tüzeléssel van termelve? Annyira zöld amennyire zöld árammal tankolod, de ott is sok sok év kell hogy behozza az előállítása során okozott károkat. Nem mellesleg ez lehet hogy soha nem is fog megtörténni mert az akksi cserés lesz előbb utóbb.
Ha van kérdésetek szívesen válaszolok
1-2-3-4 90fokos, 168 órás késleltetéssel
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Magnum_
nagyúr
Ehh, totalcar SD video alatti kommentben Doki16 lelovi a poent...
I humbly and respectfully decline™
Eskü, mindenhol rákerestem, de nem találtam totalcar SD videot.
Mire gondolsz?
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
Doki16
addikt
Qru
MODERÁTOR
Nem biztos, hogy elírás. Saját flottájuk, módosított ECU is kaphattak akár. Pont a minap néztem, egy ilyent és Barum 4S gumi volt rajta. Na az nem gyári első szerelés arra mérget vehetsz.
#nincsbennetarcsi
van új videó vagy ez az első, amiben az Accord S-type van terítéken?
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
MasterMark
titán
Tényleg benzines volt, Bálint ellenőrizte Elbatytam!
(#151331) MasterMark: meglesem ma.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
pècsimunkás
addikt
Az " itteniek " tudják miről van szó . Nem akartam én sem lelőnni a poént .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
Qru
MODERÁTOR
"lehetett érezni nagy melegben hogy valószínűleg mágnes szelep tömb cserés lesz így mennie kellett."
Haverom ugyanígy járt az S60 D5-el. Az is eladásra került, pedig nagyon szerette.
#nincsbennetarcsi
FeRRaR1
őstag
Nem tudom a tulajokat hibáztatni ha maga a Volvo állítja hogy "élettartam olaj" van benne. A nagyobb benzines és dízelek ráadásul közel vannak nyomatékban az Aisin váltó határához. Így ott tényleg csak az alacsony futás vagy az igazolt olaj csere nyújt valamennyi biztonságot. Vagy ha félre teszel rá és felújíttatod. 7 Volvómból 2 alkalommal jártam így... Pedig mindegyiket nagyon szerettük illetve mindig kipróbáltam és azonnal lecseréltettem a váltó olajat de sajnos néha ez már túl késő.
Qru
MODERÁTOR
Ő is cserével kezdte, akkor egy darabig jó volt de aztán megint kezdte. Melegben városban vészmódba rakta magát a váltó. Aztán eladta mert már 580k km feletti volt benne a méter. Aki megvette csináltatott egy teljes átmosást, amitől megint magához tért. De hogy azóta mi lett vele arról már nincs infó. Pedig, nagyon kényelmes szuper utazó autó. Többször megjártuk vele a svájci alpokat, soha semmi gond nem volt vele.
#nincsbennetarcsi
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
EQMontoya
veterán
Neztem azt a BMW-s videot a TC-n, aki nem birt elindulni.
Nem vagyok ra buszke, de en is toltam 5 eves nyari gumival az elmult 2 napban, es nem volt kulonosen para. Nyilvan nem szivesen mentem volna igy autopalyazni hoesesben, de varosban siman el tudtam kozlekedni. Lampaknal volt, hogy picit tancolva indult el az auto, de ebben ugye semmi elektronika nincs.
Szoval el nem tudom kepzelni, hogy mivel jarnak az emberek, amivel mar ilyen korulmenyek kozott sem tudnak normalisan eljutni A-bol B-be.
Same rules apply!
i-sti
senior tag
Tegnap voltam nálam valaki, H astrával. Decemberben, nyári gumival, DOT 2505 jelzéssel.
Sosem fogom elfelejteni ezt a számot 2505
Finoman megdörzsölve a gumi oldalfalát morzsolódik le az anyag
Novum Forum Siculorum
MunezXBK
nagyúr
Engem tegnap bsztak le a cégnél, hogy miért járok még nyárival?
Úgyhogy ma reggel 2 pillanat alatt lecserélték. Plusz beállíttattam a fényszóróm, amit szemre lőttem be anno.
A jobbos tökéletes volt, a balos picit lejjebb vitt. Eci jó vagyok.
EQMontoya
veterán
Fenyszorot mi is igy allitottunk cimborammal. Odaalltunk egy nagy betonfal ele, aztan belottuk a ket kocsit kb. egyformara. Az ove kicsit lefele hordott, az enyem kicsit felfele. Azota nem is villogott senki.
Same rules apply!
b4zsi-
őstag
Tehát a saját H astrád gumija morzsolódik?
brumi1024
veterán
Nagyon régi és rossz gumi nem lehet rajta (hacsak nem direkt lecserélte), mert az első rendelések ilyen 3erből nyáron érkeztek. Gyárilag meg /35-ös, ráadásul defekttűrő gumiból nem olcsót/rosszat raknak rá.
EQMontoya
veterán
Hat, akkor ez egy kesz csoda.
Ha az elektronika nelkuli, rwd MX5-tel elvagyok, akkor egy vaci uj 3er tudjon mar kozlekedni.
Mondjuk egy tisztesseges onzaro difi minden bizonnyal segitene legalabb valamennyit.
Same rules apply!
tboldi
nagyúr
Én is így csináltam, a nagy garázsajtó előtt állva és a WagonR-hez viszonyítva. Ritkán kapok azért egy-egy villantást, főleg azoktól, akik gyertyalánggal, esetleg félszeműen közlekednek. Szerintem furcsállják a Night Breaker Laserek fényét.
brumi1024
veterán
Szerintem ez itt inkább user error, elég király lett a 3er hajtáslánca.
MunezXBK
nagyúr
Enyém xenonos, de sosem villogtak.
EQMontoya
veterán
Jaja, nekem sem villogtak azota, pedig eleg komolyan vilagit a xenonom.
Cimbora mellem allt a 2012-es, projektoros, xenonos Mondival, lazan jobban vilagit az IS.
brumi1024: ha csak ki nem kapcsolod fullra az elektronikat, szerintem nem tudsz hulye lenni. De azt nem is tudom, hogy hagyja-e egy ilyen modern csoda, ha nem valami sportgepet (MX5, M3, Porke) veszel.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
MunezXBK
nagyúr
Most jut eszembe, hogy valamelyik NB xenon lett berakva.