Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
- Tudástár RTX3070 16 GB VRAM-mal?
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Algieba:] A víz világnapján fotóztam
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- [Re:] A mágusmester 1. rész
- [Re:] [Davey0211:] Régi laptop felhasználása?
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [parandroid:] KerékPH!áros 2024 tavaszi balatoni megmozdulás
- [Re:] [aquark:] Milyen „light” RPG-t ajánlanátok kezdőnek?
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Doki16
addikt
Így is már egy hónapja ki akartam takarítani és legalább lefényképezni. Végre sikerült pár órát szakítanom rá.
Nem szeretem a kocsit. Nem jön be annyira. Egyáltalán nem vagyok SUV-os ember. Meg az egész kocsi gagyi számomra. Előtte is tudtam, hogy az, de így élve jobban kijött.
Amúgy semmi baja nincs, rendkívül megbízható és teljesít mindent amit ígér. Rendben van a hatótáv is, sőt még a fogyasztás is. De tele van számomra idegesítő japán hülyeségekkel.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
tboldi
nagyúr
Még mindig jobb, mint a Jazz. Ott csak egy kék “C” betű világít, amíg nem melegszik fel 53 fokra. Hogy utána mikor éri el az üzemi 83-85-öt, az rejtély.
[ Szerkesztve ]
Mi lesz a kövi???
(#150552) tboldi: Civicnél se volt sok értelme, akkor vettem észre, hogy fogyott víz, mikor télen nem fűtött az autó hegyről lefelé jövet
(#150554) Saint_ : Pedig engem nagyon elcsábítana az új Plug-in RAV4 azzal a 300 pacival, végre a kinézete is jó lett, belül elviselem, a teljesítmény meg Jeeeee
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Magnum_
nagyúr
Ezt tokeletesen megertem.
Mi a terv?
(En mindig mondom, hogy nemet autot kell venni )
Tse: A fordod utan megertelek
Amugy en is elfogadnek olyan rav4et. Penzt nem adnek erte.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
Qru
MODERÁTOR
Mikor jöttünk haza a tengeren túlról, engem simán beküldött a testszkennerbe az immigration officer. Azok nem sz@roznak.
Tsebacsi: VW is ilyen, 75 és 115 fok között fixen 90-et mutat a mutató. Ennyi erővel el is hagyhatták volna...
#nincsbennetarcsi
Doki16
addikt
Elképzelésem sincs. Most egyelőre ez menjen el és utána ráérek nézelődni. De idén már nem állok neki árulni szerintem. Most decemberre túlságosan nagyon kell kocsi.
Az új RAV4-et én is eltudnám képzelni, de biztos vagyok benne, hogy nagyon drága lesz. Corolla TS hibrid mondjuk jobban érdekel, de még az is túl drága nekem. Mindenképpen valami villanyos kell, mert rájöttem, hogy ez nagyon nagy könnyedség nekem arra amire használom.
(#150554)Saint_: Németek közül a GTE jöhetne csak szóba. Azok tudják az elvárt szintet amit akarok, csak sokkal drágább fenntartás mellett. Opel Ampera mozgat még mindig, csak azok már 2012-es évjáratúak. 13-as ritka és drága 14-es meg nincs is. Félek, hogy később nehéz lenne eladni őket. Úgyhogy egyelőre úgy néz ki megint az Auris hibrid lenne a megoldás. Idáig az volt a legtökéletesebb autóm.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Magnum_
nagyúr
Egyebkent nem lesz nehez eladni amperat kesobb sem, ha rendben van. A formaja a mai napig jo szerintem.
De meg mindig magas az aruk.
En sem adtam volna el, ha...
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
EQMontoya
veterán
En egy legkurtot szeretnek.
Doki16: ha eleg egy szedan, akkor IS300H. Nagyon mas vilag, mint az Auris. Persze 6-7M hasznaltan.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Kickass
őstag
De volt, csak mar kikoptak, C4 A6-ban. Volt is egy ilyen a Tc-n anno talan a Rulettkerekben.
gzbotii: Nem VW volt a Volvokban, Volvo volt a VW-ben.
[ Szerkesztve ]
Javaslat:
- Adom a V60-at (+ $).
- Kapom a Passat GTE-t.
- Szülőké az Outlander.
Mindenki happy!(?)
[ Szerkesztve ]
Nekem a C30-ban, ha motorfékkel legurultam Budakesziről jövet fentről egészen a Hűvösvölgyi útig, akkor képes volt télen visszaállni a mutató középállásból majdnem a nullára.
Más: bő egy hónapja használom az 1.6 dízel C4 Picassot és hibátlan. Oké, a fedélzeti rendszer lehetne gyorsabb az indítás után, de legalább van benne Android Auto. Kényelmes, dízelsége miatt van nyomatéka, pályán 150-es utazót viszi, felette már szenvedős. Jó móka a fej fölé érő szélvédő és hogy a C30 után ebbe már rendesen lehet pakolni, asszony ki is használja. Van holttérfigyelő is, de azt nem értem, hogy ennek ellenére miért nem aszférikus a külső tükör?! Azért a saját szememben jobban bíznék. A kanyarkövető xenon meg a mai mátrix LED-es világban megmosolyogtató.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
molnarpeter
nagyúr
"This 2.5-litre inline five engine (R5), wholly designed and developed by Audi, was the first Turbocharged Direct Injection (TDI) diesel engine in 1989, initially used in the Audi 100. This engine was also used in some Volvo Cars models in the 1990s." [link]
A rozsdásodó rozsdamentes acél autó...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
máyköl
veterán
Hm. Tetszik az oszinteseged.
Tesomnak ugyanez van, meg a szin is stimmel. O teljesen oda van erte, nekem nagyon nem tetszett. Kivulrol egyebkent szerintem szep az auto, a SUV ellenere is, de belulrol azok a kopogos muanyagok... Mikor eloszor becsuktam az ajtot nem akartam elhinni, mintha nem lenne benne anyag. V60 teljesen mas kavehaz, en a helyedben beleugranek.
Kickass
őstag
Szerintem mar megy otthon naluk a matek.
molnarpeter: mea culpa
Doki16
addikt
Formája a mai napig tetszik nekem, tök jól mutat még mindig a Szilicium völgyben
(#150558)EQMontoya: Engem csak a technika érdekel. Az Auris már tökéletesen kiszolgált felszereltségi és kényelmi szinten. Mondjuk tény ami tény, szép ez Lexus, de sajnos ezeknél a ceruza is vastagabban fogy.
(#150561)focvis: Nincs az a pénz szerintem amiét most megválna édesapám a GTE-től. Pláne nem ülne bele utána a sokkal "bénább" Outlanderbe
(#150565)máyköl: Kívülről még én is csak csak megvagyok vele. De a belseje nagyon nem egy 15 milliós autó belseje. Azt hittem megtudok vele barátkozni, de nem fér be sehogy sem az ingerküszöböm alá. Egyébként van egy dolog ami rendkívül bosszant. Mégpedig, hogy nem fértek bele az automata elektromos ablakok. Nem néztem utána, mert fel se merült bennem, hogy ilyeneket kihagynak belőle.
V60 nagyon bejön, mind kívül mind belül. De amiért nem azt vettem azt már kifejtettem korábban is. Sokkal költségesebb a fenntartása mint a Mitsu. A másik meg, hogy én kis távokat megyek és sokat. Ha lemerül akkor is kis távok lesznek és sok. Az Outlander motorja meg erre lett kitalálva. Városban soha nem hajt csak elvan magában és tölt.
Tesódnak mi tetszik benne annyira? Én is azért ugrottam bele, mert mindenki áradozott róla a csoportban, hogy mennyire jó kocsi. Aztán közben meg egy Colt/ASX szintjén mozog belső térben.
(#150566)Kickass: Az a GTE maximum hozzám fog átvándorolni, ha 2-3 év múlva megveszik szüleimnek az első elektromost Jó vétel volt a Passat. És pont nagyon jól is jött, mert minden nap megy vele apum napi 2x15 km-t.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
meg a törhetetlen betört üveg is ott díszeleg
Eladó: Xiaomi Redmi Note 10S 6/128Gb, független, DualSim, NFC, 33W töltő 39900Ft
Ez kész ezen visítottam
(#150562) xEon1337: Igen? Nem volt abban is kevés a víz?
A Picasso-hoz még1x gratu, és tuti fain a nagy méret, kényelem és a dízel, nameg a nagy panoráma szélvédő az nekem is tetszett, mikor fenékpróba volt egy BNV-s vásár alkalmával. A sportautós bunkerfeeling egyre kevésbé jön be.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Szoszo94
őstag
Na erre nem gondoltam, és így már értelmet nyer a közel egy millás futás egy benzintemetővel
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
Doki16
addikt
Amúgy lehet hülyének néztek, de most a legnagyobb vágyam az, hogy beleüljek egy Tekna Nissan Leaf 2-be
A Kia Niro EV meg a legnagyobb álmom egyelőre.
Annyira bejött az elektromos hajtáslánc, hogy ez való nekem egyértelműen. Még ebbe a 30 km-be is sokszor beleférek, ha lenne a 200km az már maga lenne a Kánaán. CSak hát a legolcsóbb EV is 9 felett van.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Reggie0
félisten
Az lenne az igazi poen, ha lehetne EV-re csapot rakni es feltolteni a troli felsovezetekrol
Magnum_
nagyúr
[link] leaf2-vel kapcs. ezt fenntartom, azzal, hogy nekem egy kis varosi EV fog kelleni (vagyis a kisfelesegmnek)
I humbly and respectfully decline™
dj79
senior tag
Vegyél egy citigo-t, jól jönnének a tapasztalatok
máyköl
veterán
Nem tudom, nem igazán akartam belemenni, de élmény volt visszaülnöm a 159 -be az Outlander után. Egyébként is messze áll tőlem a Phev/Hibrid/Villany világ, mondjuk a te hozzászólásaid mindig elolvasom, mert értelmesen tudsz róla írni, de Handras kissé megútáltatta velem. V60 PHEV -t mondjuk vennék, de felment az áruk, akkor már inkább Giulia.
máyköl
veterán
ID.3
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Enyémben nincs is.
Magnum_
nagyúr
2 milliobol max.
Meg 1 evig legalabb szerencsere nincs aktualitasa.
Szerintem E46 is marad tovabb emiatt, 99%, hogy elobb fog kelleni az auto kisfelesegnek.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
EQMontoya
veterán
Vastagabban kb akkor fog, ha osszetorod.
Marmint azon felul motorolaj, szurok (nem draga), illetve fektarcsa, fekbetet (szokoevente egyszer).
Same rules apply!
Doki16
addikt
Dunaújvárosban sok hasznát nem venném. Itt még a közvilágításra se jut áram
(#150573 Saint_: Egyet értek veled. Ami a szintet hozza az a GTE. Igazi jó Passat. A Leaf elég purítán, de a technológia miatt szemet tudnék hunyni felette. Múltkor Egy srác Tekna felszereltségű autóval töltött mellettem és lég jól nézett ki. Már megüti a szintet amit elfogadok
(#150574)dj79: Egészen 15 másodpercig el is gondolkoztam rajta. És akkor ránéztem a ledöntött fullra pakolt autóm csomagtartójára és rájöttem, hogy a Citigoba egy roller se férne már bele. Rendszeresen megyek úgy, hogy két roller kocsiban és nagy bevásárlás. Leafes emberkével beszélve, ő még éppen megtudja oldani két rollerrel.
(#150575)máyköl: Köszönöm, ez jól esik Próbálok objektív maradni. De én is bármikor eladnám magam a teslának
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
molnarpeter
nagyúr
Passat még egy kicsivel jobb is kidolgozást tekintve, mint a V60, de árat és összkerékhajtást figyelembe véve nagyon jó csomag a Volvo
Doki16
addikt
A Passatnak van egy nagy előnye az összes PHEV-hez képest, hogy a legerősebb villanymotort kapta és padlogázra sem kapcsol be a benzinmotort. Erre régebben csak az Ampera (nem PHEV) volt képest. Azóta is kickdownra mind indítja a belső égésűt.
De árban valóban alatta van elég rendesen, bár az utóbbi időben főleg a TC cikk után szépen mennek fel a V60 D6 árak.
Amúgy ha választanom kellene, mert tegyük fel egy árban vannak akkor a VW mellett tenném le a voksom jelenleg. Fogyasztásban egyformák, de a GTE már sok modern extrát megkapott. És gyerekek, az a fullos elektromos masszás ülés valami szenzációs
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Integrale
veterán
Mi a volvon 201830 km-nél cseréltük az első fékbetéteket, a tárcsa maradt; Rob szerint ezek még a gyári első-szerelésű alkatrészek, ahogy a komplett hátsó fék is.
Most kivárok 1-2 hónapot, hogyan alakulnak a dolgaim; addig nem ugrálok autó kérdésben. Megint találtam egy jó szett felnit, azt se akaródzik megvenni. Dög nehéz gép; túl fiatal vagyok hozzá.
OK, tényleg AWD, csak még egyszer sem volt rá szükségem. Talán a jövő héten jól jöhet.
Kéne egy fehér GTE/GTI.
EQMontoya
veterán
Pont tegnap ecseteltem valakinek, hogy eletromosnal mennyire nem fogy a fek.
Ha annyiba kerulne, mint az USA-ban (es esetleg en is tobbet mennek kicsit evente), akkor siman elgondolkodnek egy sima RWD Model3-on.
Same rules apply!
Reggie0
félisten
Retarder kene a szemelyautokba is
Egy frankó 3 éves Model 3 is kéne. Perfomance
tboldi
nagyúr
Véletlenül rányomtam arra, hogy “megjelenítés az albumok között”, úgyhogy ne lepődj meg, ha találkozol a nevemmel.
szerk.: Elvileg sikerült kilépnem.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Leaf2 nekem is csalódás volt, annyira puruttya belül.
#nincsbennetarcsi
EQMontoya
veterán
Igen, de nem 12M-ert
Jelenleg kb. 400.000Ft-ot toltok az IS-be evente. (mondjuk 4000Ft/100km benzinkoltseggel szamolva). Nagyjabol mindent tud, amire szuksegem van (eleg lo, amivel boven kenyelmesen lehet 4 emberrel is kozlekedni, jol pakolhato, vezetni is jo, megbizhato)
Szoval max akkor jarnek eletromossal, ha legalabb annyi felteheto rola, hogy az arkulonbozet mondjuk 10 ev alatt megterul. Ezt optimistan szamoljuk ugy, hogy ingyen van a villany.
Nyilvan a fenntartasa is olcsobb lesz valamivel, szoval legyen evi 500k a kulonbseg. De meg igy se jon ki a matek.
Same rules apply!
Latod, a twingoban nincs viszhofokjelzo, mennyivel boldogabbb vele mindenki
Everybody lies.
szotyika77
aktív tag
Sziasztok!
Azzal a problémával fordulnék hozzátok, hogy úgy néz ki, hogy haldoklik az akksim. 2013 évjáratú, 1.6 Diesel, Start/stop Ford Focus kombiról van szó.
Amikor beülök, és indítanék, úgy villog a műszerfal és a lámpa mint egy karácsonyfa égősor, plusz már tegnap se úgy indult mint ezelőtt.
Milyen akksit ajánlotok bele? Vagy csak bemegyek az autósboltba, és megmondom milyen kocsim van, és adnak egy hozzávalót? Vagy a gyáriját kellene venni hozzá?
A következő cimke található az én akksimon: [kép]
Előre is köszönöm a segítséget!
Megnézheted például [ezen az oldalon].
Amúgy ha van bevált autószerelőd, akkor kérdezd meg, mikor és mennyiért vállalná a cserét, lehet egyszerűbben megúszod.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
EQMontoya
veterán
Ja, de az a verzió 20M
Same rules apply!
Qru
MODERÁTOR
Kíváncsiságból ránéztem és Alphaline akksit hoz az enyémhez, az vajon milyen minőséget képvisel?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
EQMontoya
veterán
Azt nem tudom, de horror draganak tunik. Az MX5-hoz hozott 37k-ert akkut (45Ah), ami eleg durvan rablas.
Same rules apply!
A Panos englezos cég "prémium" márkája, hogy ez mit jelent, nem tudom...
Nézz körül az AkkuTop-nál is esetleg.
Csak ott tudni kell a típust, teljesítményt, stb. Az első link abban segít, hogy autó alapján megmondja, milyen aksi jó neked....
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
tboldi
nagyúr
A Jazz-ben sincs, ahogy 10h körül írtam is, csak egy kis kék “C” betűs lámpácska, meg egy piros “H”. Egy ideig nézegettem OBD-n a konkrét fokokat, de egy, a francnak van kedve minden elindulás után a kapcsolódással vacakolni telefonon, és kettő, tudom, hogy a városban max. 6 km-t megtéve úgy sem melegszik be rendesen.
Kéne egy Ultragauge, vagy ScanGauge 2, csak ne lennének ilyen drágák...
[ Szerkesztve ]