Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
MasterMark
titán
Mindig jön valaki valószínűleg.
Switch Tax
Integrale
veterán
Akkor mi premium abbol az idobol, ha az A4 nem?
"Bad reklám is reklám too"
brumi1024
veterán
Jól érted, igen.
CactuS
Arcképgyáros
Köszi, neked is jól áll a kis csengő.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
gzbotii
veterán
Hát ez a sapi gyilkos
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
CactuS
Arcképgyáros
Köszi. Csinálom a macidat is, ha végre elhúzna a főnök, akkor be tudnám fejezni most délelőtt.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Qru
MODERÁTOR
A ma reggeli +5 C fokos napsütés időben, sónedves aszfalton tökéletes volt a Nexen 4S; ilyen körülmények közt még a Michelin Pilot Sport 4-et is veri.
[ Szerkesztve ]
EQMontoya
veterán
Alapvetoen szimpatikus, de vannak kerdeseim.
Az egyik az, hogy hosszu tavon hogyan fogja viselni a tsi a hibrid eletet.
A masik pont az ar: milliokkal dragabb, mint az azonos meretu Camry. Ami ugyan nem PiH, hibridnek viszont jobb.
Szoval nem rossz ez, de nekem kicsit izzadtsagszagu.
Same rules apply!
Gaben92
őstag
molnarpeter
nagyúr
GTE-ben már jó ideje mennek. Szvsz alapvetően jó helye van a csínek PHEV-ben - kevesebb rövid út, több egyenletes terhelés hosszabb távokon, szóval ahol döglődne, ott mehet villannyal. HSD-jellegű hibrid üzemben valószínű elég nyűgös lenne.
Árbeli különbséget így látatlanban a bonyolultabb hajtáslánccal is okolnám - olajos DSG, turbós motor (a komolyabb villanyon felül). Előző Camry alapján a Toyota beltere nem egy liga a Skodával szvsz, de bizonyára tudnak majd némi piacot szerezni vele
EQMontoya
veterán
Az uj Camry beltere szerintem egesz vallalhato. A Skoda mondjuk L&K szinten minden bizonnyal jobb, de az arban is masik liga.
Nyilvan az, hogy muszakilag bonyolultabb, indokolja a nagyobb arat ugyanakkor a nagyobb fenntartasi koltseget is: egy TSD + egy DSG azert tobbet fog kerni, mint egy atkinson szivo.
Ez mondjuk mar inkabb lesz a masodik tulaj gondja.
Same rules apply!
CactuS
Arcképgyáros
Mármint arra gondolsz, hogy a Skoda beltere gyengébb? Octavia alatt kifejezetten gagyi a Skoda belül és nagyon hamar széthullik a műanyag beltér (Rapid, Fabia). Octaviatól fölfelé kezd normális lenni, de ott is hajlamos egy két dolog a beltérben idő előtt megadni magát. Régebbi Camry alatt mit értünk? XV40, facelift előtt? Azt azért ne felejtsük el, hogy azok amerikai modellek voltak, ott pedig jellemzően hulla gáz európai szemmel a beltér. Az új Camry viszont "globális" termék, teljesen más minőségű a beltere.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
És süt a Nap!
Azért az Octavia 3 sorjás szélű ajtóbehúzójától se ájuljunk már el.
[ Szerkesztve ]
Integrale
veterán
Ha a most kifutott Avensis belterére gondolok, ami Europai modell, akkor kiráz a hideg. Pocsék minőség, tragikus anyagokkal, azt a szintet egy első generációs Fabia is megugorja.
"Bad reklám is reklám too"
Gaben92
őstag
Onnantól, hogy leesik a hó szokott sütni napközben. A november a szar mikor nincs hó, de olyan vastag felhőtakaró van, hogy hetekig nem látod. 3 napja leesett az első hó, azóta olyan gyönyörű szép tiszta az ég, hogy már az időjárás előrejelzésben is elkezdték mondani mikor/hol lehet látni az északi fényt.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
brumi1024
veterán
Kíváncsi lennék a valós árára, mert 15 körül (állami támogatással) el lehet hozni egy 530e-t.
molnarpeter
nagyúr
USA-XV40 vs Superb Mk3 Újabb Camryhez nem volt szerencsém.
CactuS
Arcképgyáros
Jók ezek a barokkos túlzások, csak na... Főleg akkor, ha használat közben is nézed a tartósságot, pl: hogy néz ki a két autó ~100.000 km után.
Mondom ezt úgy, hogy szeretem a skoda ötletes megoldásait, akár a csomagtérben a tépőzáras határolót, a pohártartóban a kólásüveg elfordulásgátló gumijait stb., ráadásul szerintem a japánok nem tudnak belteret rajzolni és a Toyota Priusokban a létező leggagyibb beltér van, ami autóban valaha létezett (eskü még a Twingo I is lenyomja néhol), amit az újrahasznosított műanyag dumával próbálnak meg eladni. ráadásul több generáción keresztül. Ez kb. ugyanaz, mint amikor a rendőrfocus baromi ronda műszerfalát azzal a szöveggel árulták, hogy antiallergén.
Priushoz képest még az Auris is megváltás, mert ott legalább vannak normális (fél)bőr cuccok és puha anyagok. De különböző korok autóit amúgy is kár összehasonlítani, mert ha megnézel egy normálisan karbantartott T25ös avensist, akkor az a mai napig egy teljesen korrekt darab, ellenben egy Octavia I, hááát...
Laurin & Klement tényleg szépen néz ki, korrekt darab, de elég combos felára van egy mezei változathoz képest. Toyotánál azt hiszem ezt Lexusnak hívják. (Csak hát az ár ott sincs párban).
molnarpeter: nagyon nagy ugrás van a két típus között, ég és föld a két generáció beltere.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Integrale
veterán
T25-ös Avensis egészen más, a T27 a kifutó, és az minden csak nem tartós megjelenésű pláne nem érzetű. Bármihez nyúlsz, azt érzed, hogy vékony, sérülékeny, karcolódik, recseg. A 3-as Octaviában jobb a minőségérzet több év elteltével is. Ami, tekintve, hogy nem is egy kategória a két autó, elég érdekes.
"Bad reklám is reklám too"
Szerk.: ok, félreértettem...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Doki16
addikt
Pedig sajnos HSD féle üzemben megy a GTE is. Hibrid módban állandóan leállítja és elindítja a motort akár 5-10 méterenként is. Teljesen ugyanúgy üzemel mint a Toyota megoldása. Én is tartok tőle, hogy gondot fog okozni. 4 éves a kocsi és 167k km van benne. Egyelőre semmi jele, hogy gond lenne. Vaj puhán és hangtalanul jár a motor.
Az ára meg tényleg azért lehet több, mert eleve Passat meg eléggé bonyolult az egész hajtáslánc. És a Passat Highline szintjével inkább a Lexus lesz párban mint a Toyota. Mondm ezt úgy, hogy még a legfullosabb Auris is azért elvan maradva a csoporttárs Golftól.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
EQMontoya
veterán
Azert az L&K Superb araban pontosan ott van a Lexus ES.
Szoval a hasonlat jo, viszont a Lexus belterek is nagyon rendben vannak. Nyilvan, ennyiert ez alap.
Same rules apply!
Qru
MODERÁTOR
A GTE-ben is ez a felállás van azok sem döglődnek (még ) de nem lesz olyan tartós mint egy HSD rendszer az látatlanban lefogadom. A Camry és az ES elég erős konkurens lesz, itt inkább az európai ízléshez közelebb álló formavilág amivel lehet "kampányolni".
Flottás autóként sztem kelendő lesz, azon kívül meg úgy sem lehet itthon érdemi mennyiséget értékesíteni. Szóval nem írnám le.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
grizlisandor
addikt
Piroska(Seat Altea) megint hisztis, megint kér egy tompított izzót, csak most a jobb oldalit.
Magnum_
nagyúr
Buntesd meg, ne csereld ki.
I humbly and respectfully decline™
(#151127) molnarpeter válasza grizlisandor (#151125) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Párban szoktak kiégni kis eltéréssel, precízen méretezett dolog
Qru
MODERÁTOR
Pont ezért cserélem mindig párban.
#nincsbennetarcsi
"- Egyre keményebb vagy Frisco!
- Egyre!"
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
tboldi
nagyúr
A kábelt szépen elvezettem a műszerfal és a kormány mögötti burkolat alatt.
[ Szerkesztve ]
zolynet
addikt
Azt hittem a vödör piros festék jött meg, áááh.
Nagyon beteg vagy! Otthon mit szólnak?
Life is too short to stay stock!
BigBlackDog
veterán
Nem zavaró, hogy 220 felett nem látszik rendesen a sebességmérő skálája?
Inkább utaltad volna át nekem, hétvégén elsöröztem volna
(#151132) BigBlackDog: Nem mert ez a csoda a sebességet IS mutatja, az analóg mérő innentől a múlt, csak egy holt teher!
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Magnum_
nagyúr
Nem, mert a prio az, hogy lassa, hogy a Kassak L. utcaban mennyi a vizhomerseklet, amikor onnan lekanyarodik a Kossuth L. utcaba.
I humbly and respectfully decline™
A következő - ugye - már a kipu lesz?
Gratu!
A műszerfalon mi tartja? Kétoldalú ragasztó?
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Gsx-rr
veterán
Nálam most ez a favorit,pedig ki nem állom a gumiszőnyeget.
Otthon télen is raknék a kocsiba.sőt gondolkozom veszek a Pankába ,mert rohadt egyszerű takarítani,én fogok egy kefét ,kis mosószer és 1 perc múlva ragyog.
Nekem azért kellett ,mert a homokot behordják a kocsiba erről meg csak kisöpröm. És szerintem igényesen néz ki. Mondjuk nem olcsó az tény. A fekete nem az enyém csak beraktam szerintem bitang jól néz ki.
EQMontoya
veterán
Turbonyomast is mer?
Same rules apply!
Ez patent, ez hol vagy honnan?
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
MasterMark
titán
Ezek a fajták is jónak tűnnek nagyon, de a fájdalomhatár felett van az áruk.
Switch Tax
WoW, ez bitang jól néz ki. Honnan lehet ilyet rendelni?
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
tboldi
nagyúr
Hímnemű vagyok. Vagy a csomiajtóra gondoltál?
Otthon? "Te tudod."
(#151132) BigBlackDog:
Nem. Egyrészt írja a kütyü digitálisan, másrészt nincs 220 felett, ott véget ér a skála.
(#151133) Tsebacsi:
Hasonlókat tudok írni én is a chips-ről, meg a litertöbbletekről.
(#151135) focvis:
Nem, a karosszériás lesz a következő.
(#151136) Cifu:
Eredetileg azzal akartam, de rá kellett jönnöm, hogy ami itthon van, az semennyire sem tapad, úgyhogy ideiglenesen azt a két darabka tépőzárat ragasztottam fel, amit adtak hozzá. Majd ha olyan helyen járok és találok fekete, szivacsos, kétoldalú szalagot, akkor kicserélem.
(#151138) EQMontoya:
Képes rá.
[ Szerkesztve ]
Integrale
veterán
Nem rossz egyebkent, nekem tetszik.
(Szarolaszon a klimapanelre ki tudom iratni ezeket egy kombkombinacioval. Ingyen )
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
doc
nagyúr
Pont rendelni készülök az i30 ba, engem is érdekel hogy honnan van
tboldi
nagyúr
Egy R34-féle központi rendszernek örülnék a legjobban.
molnarpeter
nagyúr
Alin van biztosan ilyen szivacsos ragacs
freeknight
őstag
Ezt honnan rendelted és mennyiért?
Mindenki csak szórakozik, de egy ilyen cuccos számomra is hiánypótló, mert a Lacetti nekem sem írja a fogyasztást.
OBD-n le lehet kérni, de minden indításkor csatlakoztatni, meg telefont tartóba...
Egy ilyen kis cuccos sokkal egyszerűbb lenne.
Csak 3 eves korara már zarlatos lesz es a hőfok helyett neha a guminyomast meri
[ Szerkesztve ]
zolynet
addikt
jaja, a csomiajtóra
kisvérszívás
Life is too short to stay stock!