Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [GoodSpeed:] Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [Lalikiraly:] Gigabyte G5 MF notebook bemutató
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Doki16
addikt
Én sem mennék tartósan gyorsan, csak többször kipróbálnám Én hozzáteszem, hogy a lehető legjobb esetben képes csak óra szerint 195-re kocsim. A valós 200-at soha nem tudná elérni.
Ebben lehet valami, ezért kellene mindenkinek elektromos. Ott ha gyorsan mész nem jutsz messzire (ne vegyétek komolyan)
(#139688) stickermajom: Ezt nem nagyon tudom elfogadni/megérteni. Egy főúton nagyon nagy különbség van 90 és 130 között fékútban. Soha nem ér 10 percet egy élet se. Autópályán miattam mehet amennyit akar. Ott azért nagyon kis eséllyel jön ki bármi elé.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.