Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [lezso6:] Miért veszünk SUV-okat?
- [Re:] [Argos:] MuzsikAI
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
rayoliviero
veterán
Neve alapján gondolhattam volna.
Kösz a segítségedet. Akkor Te melyiket ajánlod? Van tapasztalatod velük? Amelyik kevésbé szar. Ezek szerint Aegon és K&H? Kötelezőben a K&H az olcsók között van, Cascoban nem.
[ Szerkesztve ]
MontyCrew
senior tag
Leginkább NA esetleg NB tulajok azok akik tudnának felvilágosítást adni.
és neked mi az erősséged? hmm, van egy Skyline-om
máyköl
veterán
"3 húzása lehet, utána megy a hahura."
A7 szagot érzek...
Nekem aegonnal eddig jó tapasztalatom van, kötelezőként nekem okozott kárt fizette pik-pak, meg volt egy szélvédőcserém cascoval, ott se volt gond, meg együtt kötve 40eFt a cascom és 16 eFt a kötelező
2x Ryzen 5 3600 # 2x Sapphire RX 570 8GB # 2x G.SKILL 16GB Ripjaws V DDR4 3600Mhz # KINGSTON 500GB NV1 M.2 PCIe M.2 3,500MB/s read, 2,100MB/s write,
Én atni-csaó hívő vagyok sajnos -nem tudok ebben neked segíteni. A szomszéd a legdrágább Aegont kötötte mégsem fizettek neki 7 hónapig csak lórészletet.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
molnarpeter
nagyúr
Rozsda, rozsda, rozsda. Még valamit?
SzlobiG
félisten
12.3 még szerintem ok, nekem van hogy 12 körül van csak és simán indít. Az akku fesz hibát is csak 11.5 körül dobja, igaz ez egy sima dízel auto, nem érzékeny hájtech.
A kérdésedre a válasz sajna csak úgy fog kiderülni, ha kicseréled az akksit, viszont megértem azt is, hogy "potyara" nem akarsz venni másikat.
Apropó #A7
[ Szerkesztve ]
MontyCrew
senior tag
xDDDD szerencsére van pár öregebb autóm, így már rozsdaügyileg vannak jó embereim De igen, sajnos ez nagyon nagy ellensége minden idősebb autónál.. De a bukólámpa az bukólámpa
[ Szerkesztve ]
és neked mi az erősséged? hmm, van egy Skyline-om
molnarpeter
nagyúr
Az NA ilyen szempontból egyszerűbb eset, egy réteg lemez van elöl, nem dupla, mint az NB-nél. Amúgy ajánlom a Car Throttle és a Totalcar típust tárgyaló videóit, szerintem elég jól dokumentáltak a háklis dolgok
MontyCrew
senior tag
Megvagyok velük Mindegyiknek vannak érvei és ellenérvei és igen a dupla lemezes-t sok helyen felhozzák, hogy szétrohad az egész nyúlvány, ami nem szerencsés. Bukólámpás amúgy isjobban bejön formára, bár az árát sem aprózzák már el, de gondolom már nagyon nem fog lefele menni.. SŐT. Jó lenne Győr környékén tlaálni egyet, aki hajlandó lenne megmutatni, de nagyon nem találok erre sajnos.
és neked mi az erősséged? hmm, van egy Skyline-om
tboldi
nagyúr
Phil!
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
+SzlobiG
Délután töltöttem 1-1,5 órát a hibrid akkut (~75%-ra); reggel a melóhelyen ismét megmérjük a normál akksi feszültségét; majd csütörtökön ismét; kíváncsi vagyok, potyára nem cserélem.
Többiek:
Már megírtam; az A7-tel sajnos nem tudok hol parkolni, mert 4,97 méter hosszú, így elvetettem.
Reggie0
félisten
Passz. Tenyleg a nagyfeszrol megy a motor inditas es a klima is. Szerintem a 12V mar csak a lampak es a ventillatorok miatt eszik sokat. Meg az ablaktorlo es a futesek esetleg.
[ Szerkesztve ]
molnarpeter
nagyúr
Webasto is szereti kajálni az akkut, ha jól tudom.
speedernet
aktív tag
Üdv urak!
Arra lettem figyelmes hogy egyesben hagyva az autót szépen lassan el gurul.
Mindig egy kicsit.
Kb 2% os lejtőn.
Meg próbáltam tolni 1 egyesben hátrafele és elég könnyen ment.
Mi lehet a probléma?
Nem veszek észre semmi furcsát menet közben.
De hazudok mert 2 ezer felett el kezdett sípolni valami.
Egy Cruzerol van szó Z16XER motorral.
Kopott a motor?
Csúszik a kuplung?
Köszönöm szépen
Doki16
addikt
Lehet, hogy hülyeség amit mondani fogok, de asszem van valami kézifék szerű dolog amit pont ilyen elgurulás elleni rögzítésre találtak ki. YT Gajdán
Viccet félre téve, ne tedd sebességbe ha rögzíteni akarod, még húzd be mellé a kéziféket.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
gzbotii
veterán
Én azzal kiegészíteném, hogy 2% lejtőn (bár nem rengeteg), nem bíznám csak a kézifékre - kereket 45 fokos szögeben az útpadka felé tekerni, egyes, kézifék. És a kézifékre terheljen rá.
+nem vagyok autószerelő, de, hogy egyesben elgurul egy kicsit az nem tűnik normálisnak.
szerk.: most látom mit linkeltél. Semmi De akkor már itt a cikk is hozzá [link]
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Magnum_
nagyúr
Egyetertek, de en kettesbe tennem (abba szoktam), nem egyesbe. Valamiert az a kattanasom, hogy egyesbol kiugorhat.
I humbly and respectfully decline™
speedernet
aktív tag
Értem én de az nem normális hogy el gurul egyesben.
Masik két kocsit próbáltam és nem lehet még erős lökdösésre sem át ugrasztani.
Szóval itt valami rendellenesen működik vagy ép nem működik.
Kézifék? A kerék padkának tekerése?
Ha lejtőn/emelkedőn csak sebességben hagyod, feszül az egész hajtás
2x Ryzen 5 3600 # 2x Sapphire RX 570 8GB # 2x G.SKILL 16GB Ripjaws V DDR4 3600Mhz # KINGSTON 500GB NV1 M.2 PCIe M.2 3,500MB/s read, 2,100MB/s write,
Pedig az autót lehet tolni sebességben, pl. Ha nem indul úgy lehet beindítani, igaz olyankor célszerű elötte benyomni a kuplungot, vagy üresben elkezdeni tolni, de a motor átforog és beindul. Nem tesz neki jót. Pláne nem a modern autóknak
2x Ryzen 5 3600 # 2x Sapphire RX 570 8GB # 2x G.SKILL 16GB Ripjaws V DDR4 3600Mhz # KINGSTON 500GB NV1 M.2 PCIe M.2 3,500MB/s read, 2,100MB/s write,
Reggie0
félisten
Nyitott motorhaztetovel nezd meg, hogy a fotengelyt megforgatja-e. Tippre amugy nem. Ha az nem mozog, akkor kuplung, bar meglepo, hogy akkor meg mitol tudsz menni vele.
(#139772) kisza25: Azert ez nem ordogtol valo dolog a motornak. Az inditomotor is csak megforgatja, mint ahogy te raengededd a kuplungot.
[ Szerkesztve ]
Nem is a motornak, hanem a katalizátornak, nem fogalmaztam egyértelműen
[ Szerkesztve ]
2x Ryzen 5 3600 # 2x Sapphire RX 570 8GB # 2x G.SKILL 16GB Ripjaws V DDR4 3600Mhz # KINGSTON 500GB NV1 M.2 PCIe M.2 3,500MB/s read, 2,100MB/s write,
Doki16
addikt
Nálam csak kézifék van meg P fokozat. Automatánál meg nagyon nem ajánlott a hajtásra rálógatni/ráengedni az autó súlyát.
Nyilván nem okés, hogy egyesben el lehet tolni. Akkor ott baj van a kuplunggal erősen. Bár ahogy lentebb írták akkor az menet közben hatványozottan kijönne.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
#89309696
törölt tag
Ez a Tibi műhelye nem lett egy nagy sorozat. Most vagy ennyire nem volt nézettsége vagy Tibi nem ér rá a forgatásokra, mert csurig van munkával.
tboldi
nagyúr
Szerintem eleve nem is terveztek többet. Pedig szívesen látnék még.
rayoliviero
veterán
Köszönöm.
Ha a biztosítónak megadom a futásteljesítményt és ha közben többet megyek, akkor az nem probléma? Pontosan elég nehéz belőnöm, hogy évente mennyit megyek az autóval. A munkahelyemet azt be tudom, de ha megyek külföldre kirándulni (amit előre nem tudok, hogy mennyit), az megdobhatja.
speedernet
aktív tag
Rendben ez egy jó ötlet.
Haha érek és meg nézem.
Lejár a tesztidőszak, piaci áron lesz a töltés az ELMŰ villanyautó-töltőin
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Doki16
addikt
Nagyon drága lesz, ennyiért már eléggé nem megérős náluk tölteni. Legalább fogyasztói áron adnák.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
BigBlackDog
veterán
Nekem olyan érzésem van, hogy le akarják szoktatni a usereket a nyilvános töltőoszlopokról. Olyan, mintha csak nyűg lenne ez számukra.
Igen, otthon 40Ft napközben, éjjel meg még olcsóbb
[ Szerkesztve ]
2x Ryzen 5 3600 # 2x Sapphire RX 570 8GB # 2x G.SKILL 16GB Ripjaws V DDR4 3600Mhz # KINGSTON 500GB NV1 M.2 PCIe M.2 3,500MB/s read, 2,100MB/s write,
rbalint88
addikt
Ne mar... a legnagyobb teslat megdurrantod tiz rugoert, amivel elmesz 500km-t. Az pont fele uzemanyagkoltseg, mint egy hasonlo meretu (de fele tejesitmenyu) dizelbalnaval (5x10x400)... plusz ugye ez gyorstolto, a kenyelmi felarat is be kell arazni, hogy nem kell 10oran keresztul szoptatni a kocsit.
gzbotii
veterán
+ne nézzék parkolónak a töltőállomásokat, az sem utolsó szempont.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Dottore, Te is a büfé-szakirányon végeztél?! 5x5x400 = 10 000 Ft a dízel is.
(#139787) rbalint88: Vagy úgy, akkor én baszcsiztam el! Azt gondoltam, az 5-ös szám a fogyasztás lesz a képletben.
(#139764) Reggie0: Köszönöm, hogy utánanéztél!
[ Szerkesztve ]
rbalint88
addikt
Melyik bmw7-smerci-a8 fogyaszt 5 litert szazon a valosagban?
Doki16
addikt
14-ért tankolok és elmegyek vele 800 km-t. Meg annyira azért nem gyors töltő yt handrás
A lényeg, hogy szerintem egy kicsit drága. Főleg ha valakinek Leaf, Kona, E-UP van pl. Így ha valaki itt töltene már drágább az üzemeltetése mint egy hibridnek. Amúgy zokszó nélkül kétszer ennyiért is tölteném ha lenne egy normális elektromos autóm
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Magnum_
nagyúr
Ezek csak AC toltok. Tehat lassuak. Nem jo deal, foleg, hogy az emobi (meg) nem fizetos.
Pont ezert nem idoalapu, hanem kwh, mert AC. Aki csak varosban megy villannyal, annak valoban megeri otthon tolteni. Akik lakotelepre vettek villany hajtasut, akkor fognak orulni, ha az embi is fizetos lesz. Elmunek van kb 50 toltoje (minden kozteruleti AC), emobinak 400. Amibol sok DC tolto.
Erdekes modon a parkolokent hasznalt toltofoglalasra vonatkozo szankciot senki se meri meglepni, pedig jogi lehetoseg van ra. Na en ezt nem ertem...
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
Magnum_
nagyúr
Hogy lenne ejjel olcsobb???? Ejszakai arammal nem lehet tolteni. Csak olyan fogyaszto kotheto ejszakai aramara, ami nem levalaszthato.
I humbly and respectfully decline™
BigBlackDog
veterán
Ezt találtam...
A q7 utolsó generációja 6,5 körül van 3.0 motorral
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Magnum_
nagyúr
Helytelen. Kifejtem, ha erdekel, de helytelen. Az nem ejszakai aram (mas tarifa) es nen eri meg merohelyet kiepittetni. Cost effective nem eri meg. Az ejszakai aram mas.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
Doki16
addikt
Q5 2.0 TDI-vel is nem egyszer csináltam 6 litert. Az A6 2.7 TDI-vel megvolt már a 6,5.
Opel Antara 2.2 CDTi viszont katasztrófa volt. Azt még én se tudtam 8-9 alá vinni
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Ha nem túl időigényes, engem érdekel a kérdés. A közeljövőben mindenképp viszek le privát áramot a teremgarázsba.
BTW: Nem tervezek ELMŰ töltőn tölteni, de ha mégis, akkor tényleg az eCharge+ alkalmazás kell hozzá? (Telepítettem pár hete, a regisztráció nem ment végig PayPal-ra beállítva.)
Ez egy olyan alkalmazás, melynek még magyar nyelvű leírása sincs, egy német cég a fejlesztő. [link]
(#139787) rbalint88: Azt még tegyük hozzá, hogy ha 10-et eszik a nagydízel, akkor azért halad is, mondjuk pályán 170-180 kmh.
Vajon ilyen tempó mellett mennyit megy el a Tesla? Nem tudom, tippre a felét, 250 km-t.
[ Szerkesztve ]
Reggie0
félisten
Ejszakai aram egy kapcsolt szolgaltatas. Azaz raknak a villanyorad melle plusz egy villanyorat, ami az ejszakai aramot meri es egy tavvezerelt kapcsoloberendezest, amit ok kapcsolnak be az ejszakai volgyfogyasztas idejere. Emiatt az is feltetel, hogy levalaszthato fogyasztot nem lehet bekotni ebbe a korbe, csak fixen telepitett es bekotott eszkozoket, hogy ne tudd atdugni a normal halozatra, ugyanis a szolgaltato celja, hogy ejjel megnovelje a halozat fogyasztasat es ne kelljen az eromuveket annyira visszaszabalyozni. Ezert adjak olcsobban. Ha te atdugdosnad a fogyasztot, akkor a a halozat fogyasztasa nem none, csak olcsobban venned a villanyt. Tehat ha ejszakai aramos autotoltot telepitesz, az csak ejszaka fog neked tolteni, amikor kapcsolnak neki aramot.
Nem lakossagi fogyasztokent meg az is lehet, hogy neked fizetnek az aram elfogyasztasaert. Ott mar garantalnod kell azt is, hogy mekkora teljesitmenyt kapcsolnak es a nap folyaman kb. tetszoleges idopontban tetszoleges idotartamra kapcsoljak, de az is lehet, hogy sohasem kapcsoljak be. Ezt a halozat tranziens szabalyozasara hasznaljak, altalaban a legtobb ilyen kapcsolt eszkoz egyszeru ellenallas, nem sok ertelmes fogyasztot lehet kitalalni ilyen feltetelek mellett.
[ Szerkesztve ]
stickermajom
addikt
Én sem teljesen értem a problémát. Az oszlopok telepítése, fenntartása és az áram pénzbe kerül. Az elmű, vagy akármelyik szolgáltató nem jótékonysági szolgálat, a befektetéséből pénzt szeretne látni. Várható volt, hogy előbb-utóbb elindulnak a cégek a piaci ár felé, hosszabb távon a többi is minden bizonnyal követni fogja. Vagy a kedves zöldautósok úgy gondolták, hogy mégis létezik ingyen ebéd?
Különben is, nem az a lényeg, hogy a környezetet védjük velük?
brumi1024
veterán
Városon kívül nem nagyon tudtam 10 fölé vinni az X5-öt, még haladósan se, aztán az 2.5 tonna. Hosszabb úton megpakolva és haladva 7-8 körül megáll az átlag. A8/7/S szerintem alá megy ennek.
[ Szerkesztve ]
Reggie0
félisten
Szerintem meg olyan, hogy keves az oszlop es sok az auto, tehat a kereslet-kinalatbol adodo ar addig tolodik, amig nincs meg az egyensuly.
Meg eleve, aki ra van szorulva a toltoje, mert otthon nem tud tolteni, azzal minek pont annyit fizettetni, mintha otthon tudna tolteni. A lehetoseg hianya felarat szul.
(#139798) brumi1024: Lassan mesz.
[ Szerkesztve ]