Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
EQMontoya
veterán
Tegyük fel, hogy részben igazad van, de azonos súly/lóerő, szintén dízel és azonos súly/nyomaték arányokhoz képest is találtak még 8 tizedet: e46 320d
Pedig már az e46 20d 8.9-es értéke is erősen bátor.
8 tized meg 0-100-on ég és föld.
Egyébként az ugye megvan, hogy 0-100-at úgy mérnek, hogy kb. olyan fordulat mellett ugranak le a kuplungról, aminél még nem pörög ki a kerék? Tehát egy szívó benzinesnél ez mondjuk 3000 körül lesz, vagy fölötte.
Same rules apply!