Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [eldiablo:] Kioxia XG6, BiCS please
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Snoop-y
veterán
A Clio-k eleg jok.
Fek motor futomu szenzaciosak es birjak a strapat
Egy betegsege van de azt egyszer kell orvosolni es jo minosegut venni (gyujtotrafok).
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Declare
őstag
(#44682) EQMontoya +1
EQMontoya forumtarsnal az igazsag En nem bantom a Hondat...csak nem az en markam, de ennyi....lehet voltak nagyobb huzasai is akkor...nem tudom, de most azert elörebb jarnak a Nemetek szvsz...több ujjitas, több modell, nagyobb valasztek, jobban felszerelhetö, varialhato extrak stb.
A szoval az a baj, hogy minden szarra raaggatjak, es a luxus szinonimajakent hasznaljak, holott csak egy kis plusz a kommerszhez kepest. pontosan emiatt nem tudok tullendülni rajta. Minden ami nem sz@r az premium....ami meg jo az luxus...nem...ez marketing....azonnal beugranak azok a videok, amikor pl kijön az uj iPhone es a menömanó kiscsavo kifejti, hogy miert leszel különb, ha almas telefont raksz le az asztalra....falra maszom ettöl, hogy eladunk valami draga sz@rt, amit bedögönyözzük az emberek agyaba, hogy premium, meg luxus, azert mert draga es mindenki fujja es premium akar lenni a premium termektöl....holott Te is leirod, hogy egy 316i fapad verzioban, kenyelmetlen, lomha, problemas....ok, finomabban a müanyag, mitn egy subaruban? Ez annyit jelent, hogy jobb minösegü...ezt alairom.
Azon is gondolkoztam, amit valaki irt multkor, hogy azert premium, mert van valoban kiemelkedö auto a palettan....na ilyen minden gyartonak van....a pheton is kiemelkedö...ettöl még a vw polo nem lesz premium....(pedig az is minösegibb, mint egy dacia, vagy suzuki
[ Szerkesztve ]
lenko
aktív tag
Szebb, de ilyen extra listával nem volt egyszerű találni elfogadhatót.
(#44702) Declare
Nekem a premium az 5er tetején kezdődik, vagy phaeton, a Passat pl. még nem az.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
Qru
MODERÁTOR
Kiírtam.
Ejj kicsit off vok és 300+ hsz...
#nincsbennetarcsi
mdani01
aktív tag
Integrale
veterán
Raadasul ez az elso FL elottinek az adata.
"Bad reklám is reklám too"
-v-
addikt
A váltó is széthullik benne.
EQMontoya
veterán
Mondjuk a mai prémium autókban nem tudom, mi a prémium.
Nagy napfénytető, ipod csatlakozó meg hűthetű ülés egy tisztességesebb családi egyterűben is van, attól sem lesz prémiumabb, hogy mégegy turbó lóg a négyhengeres kerregő dízelen...
Azért ha 4-es Golfból vagy E11 Corollából átült az ember egy E46-ba vagy IS200-ba, és ment vele 500 métert, érezte a különbséget.
Ma mi történik, ha egy Paszulyból vagy Mazda6-ból átüllsz egy A4-be? Hát, talán kicsit szebben van varrva a bőr. Hurrá.
Same rules apply!
SzlobiG
félisten
Támogatom.
brumi1024
veterán
"Ma mi történik, ha egy Paszulyból vagy Mazda6-ból átüllsz egy A4-be? Hát, talán kicsit szebben van varrva a bőr. Hurrá."
Azért javaslom tedd meg. Belsőben egy Mazda 6 nem említhető egy lapon egy A4-gyel, de a Passattal sem. Továbbá Torsen Quattro se lesz a Mazdában, ahogy 3 literes motor se. Olyan csendes se lesz, mint az A4. Pár hsz-szel feljebb említve volt, hogy nem a napfénytető vagy a Carplay/Android Auto (alias iPod csatlakozó, csak hogy ne a kis túlzással 90-es évek technológiáját idézzem) teszi a prémiumautót.
De ez ismételten meddő vitába fog torkollni.
[ Szerkesztve ]
Akkor eriggy vegyél egy M3-at és kész
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Snoop-y
veterán
Arra rabaszna nem kicsit
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
SzlobiG
félisten
Kár is vitázni mert akinek japán van úgy is azt fogja mondani, hogy nem így van. Tehát veszett fejsze nyele.
EQMontoya
veterán
Belsőben egy Mazda 6 nem említhető egy lapon egy A4-gyel, de a Passattal sem.
A skyactive M6 szerintem elég korrekt belülről. De oké, lehet, hogy jobb a Passat beltere, ahhoz képest aztán tényleg mit ad az A4?
Továbbá Torsen Quattro se lesz a Mazdában
Azért az se egy prémium kiváltság, Passatba is kérhetsz, Bubukban alapból van, de Mazdához is van összkerék, még ha nem is ennyire profi.
ahogy 3 literes motor se
Ok, a csúcsverzióban még van tisztességes motor, még ha csak dízelből is. Benzinesből nincs semmilyen hat hengeres.
Olyan csendes se lesz, mint az A4
Itt azért nem lesz olyan nagy difi, hidd el. Maximum ésszerűtlenül magas tempónál (170+) lesz érezhetően halkabb az A4.
Persze ez csak addig igaz, ameddig ki nem nyitod a napfénytetőt vagy le nem ereszted az ablakot, mert a Mazda skyactiv dízel jóval kulturáltabban jár, mint az A4 alap dízelei.
SzlobiG:
Ez rohadtul nem a japán vs. német vita, pont azért említettem a Passatot is.
Ami egy annyira jó autó a maga kategóriájában, hogy szerintem egy A4 nem igazán ad hozzá képest komoly pluszt, viszont sokkal-sokkal drágább.
A Mazda és a Passat közül szerintem csak azért kérném a Mazdát, mert nekem jobban tetszik a formája és - mivel hosszabb távra terveznék bele - inkább választanám az egyszerűbb szívó technikát. Ettől függetlenül elismerem, hogy jó autó a Passat, nagyon is.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
stickermajom
addikt
Miez?
Ókorbol maradt itt?
Néha nehezen hiszem el, hogy betöltötted már a 13-at.
brumi1024
veterán
"A skyactive M6 szerintem elég korrekt belülről. De oké, lehet, hogy jobb a Passat beltere, ahhoz képest aztán tényleg mit ad az A4?"
Erre tényleg csak azt tudom mondani, hogy menj be egy szalonba és ülj bele egy A4-be. Én elég háklis vagyok arra, hogy semmi ne zörögjön, pillanatok alatt kiszúrom a picit nagyobb hézagokat (pl ezért nem vagyok maradéktalanul elégedett a mai BMW belsőkkel, még egy kategóriával feljebb sem), de ez szerintem is impresszív.
"Azért az se egy prémium kiváltság, Passatba is kérhetsz, Bubukban alapból van, de Mazdához is van összkerék, még ha nem is ennyire profi."
A Torsen nem említhető egy lapon a Haldex-szel, így pont egy prémium kiváltság.
"Benzinesből nincs semmilyen hat hengeres."
S4.
"Itt azért nem lesz olyan nagy difi, hidd el. Maximum ésszerűtlenül magas tempónál (170+) lesz érezhetően halkabb az A4."
Ez nem hit/nem hit kérdése, ültem Mazda 6-ban és vezettem A4-et, egyértelműen csendesebb az utóbbi. Persze lehúzott ablaknál ez változhat, de míg nálad a 170+-os tempó ésszerűtlen, nálam a lehúzott ablak az 30 km/h felett.
"Ami egy annyira jó autó a maga kategóriájában, hogy szerintem egy A4 nem igazán ad hozzá képest komoly pluszt, viszont sokkal-sokkal drágább."
Az tény, hogy sokkal-sokkal drágább, de szerintem egyértelműen jobb is. Kérdés megéri-e ez a vevőnek. Az utcaképet látva azért többeknek (szerk.: egyértelműsítés egynél több embernek ) igen.
[ Szerkesztve ]
Igen kevés 10+-os autó váltja ki sokunkból a must have érzést. Egy sima E46 coupé pl. nem. Egy ilyen BMW már inkább...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
lenko
aktív tag
Már akinél...egy sima fapad 318ci nem is, de egy m pakettes fullos 328 inkább, ezek az extrák benne vannak az E46 ba is, nem mellesleg nem egy bálnát terelgetsz, és jobban is megy sokkal a kisebb motor és ló ellenére is, ja és nem eszi le a hajad.
Az embereknek fáj az igazság!
+1, #dehüjevagy [bocs]
stickermajom
addikt
Belőlem se nyugi, a Touring jobban bejön E46-ból és az E9x szériából is. Egy LCI 35d-től a seggem verném a földhöz, és akkor mellé mehetne a játszós akármi. MX-5-be pl. pont beférek.
Nem is erre céloztam, hanem a vergődésre. Persze no offense, csak mintha magam látnám régebben ezzel az ide kapok, oda kapok dologgal.
[ Szerkesztve ]
EQMontoya
veterán
Én elég háklis vagyok arra, hogy semmi ne zörögjön, pillanatok alatt kiszúrom a picit nagyobb hézagokat
Én mondjuk alapvetően azt várom el, hogy ezért ne kelljen egy A4-ig mennem, mert az összeszerelési minőség azért nem teljesen azonos az anyagminőséggel, és egy olcsóbb belterű autót is illene tudni úgy összerakni, hogy ne zörögjön és ne férjen be az ujjam két elem közé. Az elvárásoddal alapvetően egyetértek, de szerintem elég nagy baj, ha ez csak a prémium kategóriában érhető el.
A Torsen nem említhető egy lapon a Haldex-szel, így pont egy prémium kiváltság.
Ok, ez jogos, igazad van.
Ez nem hit/nem hit kérdése, ültem Mazda 6-ban és vezettem A4-et, egyértelműen csendesebb az utóbbi. Persze lehúzott ablaknál ez változhat, de míg nálad a 170+-os tempó ésszerűtlen, nálam a lehúzott ablak az 30 km/h felett.
Hát több időt töltök a városban, lassan haladva, mint autópályán 170 fölött. Szerintem a legtöbb autópályánkon van akkora forgalom, hogy tartósan nem tudsz ennyire gyorsan menni. Illetve, ha már prémium autóban ülök, akkor azt az utca embere is érezze annak, és ne azért forduljon utánam, hogy "hogy lehet ilyen szar hangja ennek a szép autónak?!".
Példaként az anyámféknál fellelhető E osztályt tudnám felhozni, aminél szerintem jobb hangja lenne van
Az utcaképet látva azért többeknek (szerk.: egyértelműsítés egynél több embernek ) igen.
Persze, bár élek a gyanúperrel, hogy a jelentős része céges.
Annyiban igazad van, hogy valóban van különbség, nekem az az alapvető kifogásom, hogy a különbség azért sokat csökkent az elmúlt években (nagy motorok zömmel kiszorultak a prémium kategóriából, miközben az azonos kategóriájú, nem prémium gépekben is elérhető már bőven elég erős motor és beltérben is sokat fejlődtek), az árkülönbség pedig megmaradt.
Same rules apply!
Lacee1986
senior tag
Hali! Tud valaki új infót az Android Auto fejegységekről? Még tavasszal olvastam, hogy több gyártó is készül, de nem nagyon jönnek.
Az októberi Google eventen várható valami új infó?
C corsához milyen tárcsát + betétet vegyek? Ate, trw? Fékfolyadékból dot mennyi kell bele?
brumi1024
veterán
"nekem az az alapvető kifogásom, hogy a különbség azért sokat csökkent az elmúlt években (nagy motorok zömmel kiszorultak a prémium kategóriából, miközben az azonos kategóriájú, nem prémium gépekben is elérhető már bőven elég erős motor és beltérben is sokat fejlődtek), az árkülönbség pedig megmaradt."
Ezzel (meg amúgy az egész hsz-szel) abszolút egyetértek. És amíg sokaknak elegendő egy prémium autó esetén, hogy propeller/csillag/négykarika legyen az elején, emellett az sem érdekli őket, hogy nem érződik túlzottan minőséginek, és elég fapados is (jó példa erre egy A160/A180d közel 8 millióért, alapdízellel, nulla extrával), addig ezen nem is fognak akarni változtatni. Kíváncsi leszek mi lesz itt a villanyautók korában.
[ Szerkesztve ]
-v-
addikt
Kíváncsi leszek mi lesz itt a villanyautók korában.
Max. nyomaték 0-ról, az lesz
a többi meg ki a f*szt érdekel?
brumi1024
veterán
w333
félisten
Cromax árakat nézve ... Jurid + Ferodo, folyadékból Dot 4 !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
EQMontoya
veterán
A160/A180d közel 8 millióért, alapdízellel, nulla extrával
Ohh, mostanság láttam CLA 160d-t is.
Same rules apply!
Jurid az mi a tököm? Az életben nem hallottam még róla. Ferodo köszönöm nem, úgy vonyít a hondában mint az állat. Soha többet.
Akkor dot4 lesz, valami jóféle
[ Szerkesztve ]
w333
félisten
Ne már ... csak a világon az egyik legjobb fékszakértője
Ferodó helyett akkor eredeti Opel (9759 Ft) vagy Zimmermann (10075 Ft)
Az Ate kicsit drágább (15559 Ft)
Féktárcsából még a Brembot tudom ajánlani, nekem is ez van ... nagyon jó !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Skillet
addikt
Jelen! Engem érdekel!
Hallani akarom a V6-os mormogását, a turbo fütyülését, a lefújó tüsszentését.
A villanyos széket meghagyom másnak... neked
(#44731) w333
Honeywell? Ők nem a fűtéstechnikában vannak jelen? A termosztátunk ilyen márkájú
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
Brumi˘
addikt
Ha már honeywell, garett azért megvan gondolom. Jurid fék (tárcsa, betét) nálam jól bírja, de keveset városozok.
w333
félisten
Gondolom azt is gyártanak ...
Szerk.
Nincs is annál jobb érzés amikor a lámpánál a lelkét is kinyomod a V6 -ból de a villany mégis egyre távolabb lesz, ez az érzés felbecsülhetetlen tényleg !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
brumi1024
veterán
Még szerencse, hogy ingyenes extra a motorjelzés elhagyása.
Integrale
veterán
1.5 dCi
Tsebacsi: szerintem (az E9 után) a legszebb BMW, nem lenne baj, ha megjelenés szempontjából visszatérnének a gyökerekhez, és nem ilyen túlfújt behemótokat terveznének,mert az E65/6/7 óta pöffeszkedő az összes BMW.
E38, E39, E46 pedig a klasszikus BMW vonal, szép, sportos, elegáns, de nem basáskodó.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
szabonagyur
félisten
Lehet a megnövekedett fogyasztás oka, hogy a gyertyák régen (vagy soha) nem voltak cserélve?
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
szőröscica
addikt
Közlekedni elég.
Attól még a jó anyagminőség, menetkomfort, design benne van ugyanúgy, mint a 45AMG-ben.
EQMontoya
veterán
Persze, de ez már annyira magyar, mint a 712Li.
Csakaszomszédnak, vakíccsunk, aztán a Clio 1.4 kitakarít a belsőből az érdi parton felfelé 115-nél.
Same rules apply!
brumi1024
veterán
De míg a 45AMG-nél ott van a motor, a "sportosság" (értse mindenki jól ), addig ez itt elveszett. És anyagminőségben (számomra a design is csak kívülről bejövős, de főleg benne ülnék) nem biztos, hogy odatenném egy Octi vagy egy Golf mellé, és azok elvileg nem közvetlen konkurensei.
Kornel
veterán
na.
lőttem pár képet, mit értek a lábtér szélességén.
meg párat az ülésről is.
a térdem már pont nem érinti a középkonzolt, mert ott már "elfogy", rengeteg mai autóban egész végig a műszerfalig felviszik a középkonzolt, ráadásul szélesedik is.
Skillet
addikt
nana. attól függ mennyi pénzed is van arra a V6-ra. VR38DETT?
köszi, de nekem ne a hangszóróból szóljon a V6, azt lehet xboxozva is hallgatni
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
w333
félisten
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
brumi1024
veterán
P100D? Az ellen jöhet bármilyen V6, csak 200 felett van esélye. Az pedig nem éppen a lámpától rajt szituáció.
EQMontoya
veterán
Azért azt ne feledd, hogy az után a gyorsítás után aznap már maximum csendesen, behúzott nyakkal gurulsz haza 40-nel, fűtés/klíma nélkül.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-v-
addikt
Némi túlzást érzek itt
brumi1024
veterán
Nagyjából 54,5-szer tudsz egy akksiból (15%-ot veszteségre számolva) gyorsulni 10 sec-et, teljes teljesítményen. Azért az elegendő ahhoz, hogy 2-3 ilyen kört bevállalj és kényelmesen utazz haza. 10 sec alatt amúgy is közel végsebességen van az autó.
Skillet
addikt
nédd má! Szent Vilmos, a villanyos autók védőszentje!
persze, hogy túlzás volt... de az sem igaz, hogy a tesla seggét néznénk egy R35ből... ahogy távolodik.
inkább egyre közelebb kerülnénk hozzá, végül elsuhannánk mellette.
de mindegy is. nem vita téma. ha valakinek a villanyos a szimpi... hajrá.
nekem biztosan az R35 kellene. annak jobban örülnék, ha a garázsom előtt láthatnám
(#44744) brumi1024
10 sec? de, lehet lámpától rajt szitu is, akár egy topik talin a szerémin
khmmm, ki hozza a két vasat?
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
Immy
őstag
Sziasztok,
Ismertek olyan szerelőt, aki durva jégkárt tud javítani?
Apró: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/immy/index.html
BigBlackDog
veterán
Kelenföldi P+R parkolókról kinek mi a véleménye?