Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Brogyi:] CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
- [Re:] [Argos:] MuzsikAI
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
10+ éves autóval nekem még nincs bajom, ha nem prémiumról beszélünk Persze ha valakinek tv-re, meg bose-re van igénye és hajlandó kiperkálni a prémium felárat a szervizben annak hajrá Nekem köszönöm szépen jó a fapad ülés, manuál klíma, meg a kopó alkatrészek monoton cseréje
[ Szerkesztve ]
lenko
aktív tag
Tv nekem sem lényeg, de a jó hifi elengedhetetlen, és a jó ülés is.
Fapad ülésre/be, én nem bírok ránézni, se beleülni.
Az embereknek fáj az igazság!
Kornel
veterán
Persze, veszek egy 15 éves autót, mert kolléga azt parancsolta.
Bocsi, megyek a sarokba terdepelni, hogy csak egy szar 8 éves hondam van, ami amúgy se bmw 😂
Lenko:
Ha elfaradsz a topictalira, akkor kipróbálhatod, hogy mennyire fapad a plüss ülésem 😃
[ Szerkesztve ]
mdani01
aktív tag
Nekem köszönöm szépen jó a fapad ülés, manuál klíma, meg a kopó alkatrészek monoton cseréje
+1
iPhone 6S SpaceGray
Declare
őstag
minden rohad, rozsdasodik, öregszik, avul, kopik....plane egy nemet, ahol telen feher lesz minden auto a sotol...
raadasul nekem az mar öreg design. Van par auto, ami öegnek mondhato, de a mai napig tetszik...de eleg ritka. E46, E60, S60 volver....meg még tényleg egy pár de ennyi....de akkor sem vennem öket, mert régi....ennyi idö alatt minden elöregszik, kivül belül.
En szeretem az ujdonsagokat, uj technikat, uj designt stb...mas meg az oldtimereket....nem vagyunk egyformak
(#44651) tboy93 itt nem beszelgettünk premiumrol, semmi köze ennek ahhoz, vagy a felszereltseghez, tv vel. navival vagy bose rendszerhez....csak az idöröl beszelek, meg annak a vas fogacskáirol (de akar ezt is nezhetjük....legyen egy full extra e46, tv vel, navival....ma egy fapad golf kb körberöhögi az akkori hypermenö tv-s, navis egyseget.)
Nekem köszönöm szépen jó a fapad ülés, manuál klíma, meg a kopó alkatrészek monoton cseréje -1 , nekem meg pont, hogy baromira nem
[ Szerkesztve ]
#94529552
törölt tag
Jogos a kérdésed. Nekem is egyértelmű, hogy utána kell a futómű bemérést megcsináltatni.
Mágus2
Közösségépítő
Szerintem ilyen a G4 is.
[ Szerkesztve ]
Lol Bose az jó hifi?! Nagyon sírok Aki egy picit is komolyabban belemegy az autóhifi világába az körberöhögi a bose-t. 86 hangszóró, kick tartományon extra kiemelés, ettől közel sem lesz jó Gyere el egy SQ talira, aztán megváltozik a véleményed.
[ Szerkesztve ]
z123456789
addikt
Hifiről szerintem van fogalma Boyzinak. Mármint ami a minőséget illeti. Szerintem. (HSZ-ek alapján nem egy igénytelen gyerek lehet. )
(#44658) tboy93
Mondom én. Megelőztél.
[ Szerkesztve ]
lenko
aktív tag
Ki beszélt bose-ról?
BMW-ben nem az van, de vw ben sem. Egyébként csapnivaló a bose.
(#44657) Mágus2
Van benne valami, mert úgy is tart az oldalpárna, nem széles a háttámla, pont körbefog, kanyarban nem kell kapaszkodnom a kormányba, se könyöklőt támasztani erővel, jobb mint a nagyrecaro tartásra nekem.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
Gyakorlatilag sajnos mindegy hogy bose vagy más prémium márkában használt hifi rendszer. Csapnivaló szinte az összes. Gulácsi Zoli tudna mesélni, a hozzá járó autók 80%-a zsír új bimmer, 3-asok, 5-ösök, annyira ergya a hifi hogy még bot füllel is hallgathatatlan.
Kornel
veterán
Ebbe pont nem férnek el 😉
Declare
őstag
szerintem erdemes lenne volvo reszvenyeket venni....milyen autokat dobal ki most a volvo a piacra
lenko
aktív tag
Szerk idő lejárt...
Nekem is volt 88rs 2 fejegységem, DLS szettel, és erősítővel, mégse mentem SQ talira.
Most már nem költök ennyit erre, se kedvem bíbelődni vele, dsp nélkül megy az audio system szett egy szolid audio erősítővel, ez éppen megüti a szintet, bár olykor, néha jobb lenne a szebb hangzás.
Egyébként a vw dynaudioja nekem bejön, hangerőre nem egy nagy durranás, de egész hallgatható.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
Freeman007
aktív tag
Sziasztok. Remélem jó topik..
185/65R15 téligumiban mi a nyerő típus ? Akár különböző ársávban pl 13-20k huf / db.
Köszönöm előre is.
"A mai ember azon a pénzen, amellyel nem rendelkezik, megvesz egy sor olyan dolgot, amire nincs szüksége, hogy iriggyé tegyen vele olyan embereket, akiket nem szeret."
SzlobiG
félisten
Ez a jó topik.
Skillet
addikt
van gumis topik
megelőztek
[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
zoo8800
veterán
Jó a buli ma is
rip and tear, until it is done
Integrale
veterán
Kicsit kezdj el kapirgalni a Honda torikonyvben, meg fogsz lepodni, hogy a BMW meg a szaros E30-at reszelgette, amikor a Hondanak mar volt navigacioja (kezdetleges de mukodott), par evvel kesobb mar erintokepernyos es muholdas, TV, ESP, esoszenzor, automata lampa, kanyarfeny, es tarsai szinten. (80-as evek vege, 90-es eleje), 2000-ben mar muhold alapjan vezerelte a valtot es keszitette fel az elektronikat, aaa 4 kerek kormanyzast, futomuvet stb.
Letezik am Legend, Vigor, Azcot es Accord is. Erdemes utanaolvasni az ULEV es SULEV jeloleseknek is.
Tetőmikrofonos, aktív akusztikus zajkioltó, választható illatu illatadagoló, hűtőszekrény az utas lábtérben, oldalkamerák az első lökhárítóban, hátsó légzsák, szonáros útletapogató aktív futómű, hengerenként öt szelep, 4WS, szolárteto, masszírozós ülések, fűtött ablakmosó tartály, tolatószenzorok, elektromos kézifék, sötétedő visszapillantók, head-up display, követős tempomat stb, es ezek meg mindig 199X.
E46-rol annyit, hogy van a csaladban 3, egy 320D FL, egy 320D FL elotti, es egy 316, ebbol ketto egy honapon belul terdelt le.
Fl elottinek nemreg lett megcsinalva a hatso futomuve, kiszakadt a helyerol, tipushiba, ket elso ablak hebe hoba nem mukodik, de az meg a jobbik, tavasz elejen bezuhant az ajtoba a jobb oldali, allitolag ez is tipushiba. Ha raterdelsz az ulesre, akkor a foglaltsegjelzo megy a kukaba.
A 320D-nek ki lett herelve a szivosora, hogy ne verje szet a motort, ha torik a tengely, nagy bekesen Munchen fele menet elfaradt a fotengely szijtarcsa, toltes es tarsai ment a levesbe, az auto johetett haza treleren, gondolhatod mennyire volt zsebbenyulos...
Az az auto tobbet van szervizben illetve az ut szelen, mint barmelyik masik. Ami huzza, az a 316i, viszont olyan fapados, hogy faj beleulni. Premium, kozepkat es nincs legrostely hatra? Recsegnek a muanyagok?
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
lenko
aktív tag
Pont ezért férnél el az E46 M-Pakettes ülésben, az nem tart ennyire össze(én lötyögök benne a háttámla résznél az ülőlap jobb mint a golfomé), és a combtámasz része is hosszabb.
(#44669) Integrale Mutass egy eladót is...
E46-nál hátsó híd tud rohadni, megoldás? Garázsban tartottat kell venni.
Továbbá 28 ill. 30as szívó benzinest, a többi nem motor.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-v-
addikt
gondolhatod mennyire volt zsebbenyulos
Hát igen, olcsóbb lett volna preventatívan előre cserélni, ahogy normálisan illik - lévén ennél közismertebb típushiba 20d-nél (szíjtárcsa) nem igen van .. persze lehet így is öreg prémiumot üzemeltetni, ha szerettek veszélyesen élni A 316i-re meg inkább nem mondok semmit.
[ Szerkesztve ]
Declare
őstag
az E46 (meg ugy a 3er) a belepö szintü limuzinja a bmw nek a felsö közep kategoriaban...nalatok ket vegallas kapcsolo letezik....a gagyi sz@r es a premium (jelentem van olyan is, hogy jo, jobb, megjobb...stb...de nem kezdem megint )
Ha ilyeneket hasonlitasz, mint Honda Legend, akkor a bmw böl is 7 er/ 5 er t hasonlisd illetve csak csendben jegyzem meg, hogy a bmw group hoz tartozik a rolls royce is...ha mar premiumozni akarunk
Mindenesetre eleg perfekt vagy hondabol
[ Szerkesztve ]
Integrale
veterán
Legendet nem hasonlitottam semmihez, csak a korabbi kijelentesre reflektaltam.
A BMW ha tetszik ha nem, egy preimum gyarto, ami meglatszik az arcedulan, az apro finomsagokon, es az alkatreszek aran is, na meg persze a szervizen.
A 3-as nem felso kozep, hanem kozep (D szegmens) elobbi kategoriaban az 5-os van (E szegmens) a 7-es pedig F.
rvilike: Egyik 320D-n volt cserelve 2 eve, a masikon nem, ez teny. A veszelyesen eles az O dolguk, nem vagyunk napi kapcsolatban, csak nagyapam Peugeotja es a Lancia egy kalap szar,csak akkor jok, amikor szervizben van a BMW...
316-ra, marmint a kicsi motorra, az Irorszagi adozas miatt van szukseg.
lenko: nem rohadasrol van szo, hanem repedesrol, es kiszakadasrol.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
w333
félisten
De akkor minek akarod chipelni ... csilliárdokért ? semmi értelme nincs !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Kornel
veterán
Nem tudom kinél mi a csilliard, de 85k-ert egy reflash nem nagy osszeg, amivel az osszes gyári paramétert állítani tudják.
+10% simán benne van egy optimalizálással...
Ha ez annyira fáj, akkor bocs, de én akkor is megcsinálom.
stickermajom
addikt
Ennyi. 20d-nél kb. az a kötelező csere vételkor az olajak mellett.
-v-
addikt
Nekem az fájna, ha nem lenne type r matrica! Az mindenképp kell! Ha megígéred hogy lesz, akkor approveoljuk a csipszet.
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
Nem lesz vilike, nyugi.
😂
Úgyhogy ne engedélyezd 😂
w333
félisten
Akkor csináld ... de mondom szinte semmit nem fogsz érezni (max. placebot)
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Declare
őstag
a BMW meg a szaros E30-at reszelgette, amikor a Hondanak mar volt navigacioja (kezdetleges de mukodott), par evvel kesobb mar erintokepernyos es muholdas.....,Letezik am Legend, Vigor, Azcot es Accord is
A bmw nel meg 7 er, 5 er az E30 az a 3er.... csodalkoznek ha a 7er/5er ben nem lettek volna ugyan azok az extrak kb
amugy olvasd el a volvos TC cikket, amit linkeltem...tetszeni fog...ott még a parkoloör es a parkolo hely is premium kb...ha nincs benne 30x a premium szo egyszer sem....
(amugy a 3er hibasan van a wikipedian kategorizalva es arra neztem ra gyorsan, de valoban közep kat. [link] )
Snoop-y
veterán
Mondjuk az MK8 civic alatt ha normalis futomu lesz (es itt nem rallye vagy palya cuccra gondolok csak siman egy jo minosegure) azt meg fogja erezni. Gyarilag botranyosan szar a futomuve a civic-nek
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
EQMontoya
veterán
Ez elég meddő vita, nem nagyon tudnánk olyan gyártót felhozni szerintem, aki előremutató konstrukciókkal, újításokkal ne lendített volna sokat az autóiparon vagy ne alkotott volna ikonikus autókat.
Snoop-y: de még a Type-R-nek is.
Nem lennék meglepve, ha a 160 lovas MX-5 NC megenné egy kanyargósabb pályán.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Kornel
veterán
Ennyi.
De ugye képen már látott ilyen autót, így teljesen magabiztosan tud róla nyilatkozni.
Illetve a reflash-rol is...
Főleg, hogy gyarilag a DBW beállítása is botrányos.
De biztos felesleges 😉
lenko
aktív tag
8-10% benne lehet,viszont számíts rá, hogy alacsonyabb fordulaton élénkebb lesz, fent meg talán annyi se mint előtte, vagy max annyi. Ami nem is nagy baj, mert így nem igen kell majd 4-4,5-e felé forgatni.
Az embereknek fáj az igazság!
w333
félisten
Képen ... LOL !
Már akkor mondtam neked mikor megvetted hogy gyenge lesz, semmi élményt nem ad (régi Civic szerintem sokkal nagyobb élményautók voltak) és ezt úgy mondom hogy megszámolni nem tudom hány ilyet vezettem, az i-CDTi sokkal jobban megy mert nyomatékos az 1.8i inkább egy sima széria autó !
Ha élményt akarsz akkor valamilyen Diesel + chips ... ha pedig benzines akkor valamilyen turbós 1.8T (pl. Leon) vagy szívó 2.5 V6 innen kezdődik az élmény, ha feje tetejére állítod a Civic -t akkor sem lesz soha olyan amilyet szeretnél ... rakj rá egy komolyabb turbót és jó lesz !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Integrale
veterán
Tudom, hogy melyik BMW melyik szeria, de akkoriban az E34-ben nem volt ilyesmi, de meg az E32-ben sem, eloszor az E38-ban volt navigacio.
A Hondas peldak akkoriban nagyon egyedulalloak es innovativak voltak, nagyreszuk csak Japanban volt hasznalhato extra (pl a muhold/helyzet alapjan vezerelt valto)
A szoval az a baj, hogy minden szarra raaggatjak, es a luxus szinonimajakent hasznaljak, holott csak egy kis plusz a kommerszhez kepest. Ezert irtam multkor, hogy almat almaval, Egy E46-ot a B Vectrahoz lehet merni, ha mind a ketto tok alap, akkor is tobbet kapsz a bimmertol, nem kell egybol masszazsulesre gondolni, foleg, hogy a luxus kategoria (Rolls, Bentley stb) sokszor meg kevesebbet is ad mint mondjuk egy 7-es.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
SzlobiG
félisten
Mikor csináltatod meg? Ha már komolyabb helyre viszed, akkor méresd meg padon is már azt a 10-15k-t megéri és legalább megtudod hogyan sikerült a dolog.
Amúgy meg turbós autó kell és kész.
Kornel
veterán
Egyik se kell, már mondtam.
Nem figyelsz.
SzlobiG: lehet még iden meglesz.
Utána megméretem természetesen.
***Egyébként ez nem chiptuning, hanem obd2-n keresztül ecu reflash-el a gyári paraméterek tetszőleges módosítása, elég sok mindent lehet finomhangolni.
[ Szerkesztve ]
mdani01
aktív tag
Vitara 1.4T
iPhone 6S SpaceGray
Kornel
veterán
Nem baj, hogy lassabb, mint a szívó civic...
Amúgy meg erre kell egy turbo és kész 😂
EQMontoya
veterán
Amúgy meg erre kell egy turbo és kész 😂
Csak mire az jó lesz, addigra kijön az árából mellé egy élményautó.
Same rules apply!
w333
félisten
Oké ..
De akkor ne várd azt hogy lenyomod az 1.9 JtD -t mert az nem fog menni
Turbó kell rá és kész ...
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
brumi1024
veterán
"Egy E46-ot a B Vectrahoz lehet merni, ha mind a ketto tok alap, akkor is tobbet kapsz a bimmertol, nem kell egybol masszazsulesre gondolni, foleg, hogy a luxus kategoria (Rolls, Bentley stb) sokszor meg kevesebbet is ad mint mondjuk egy 7-es."
Persze, mert nem a navigáció, vagy a masszázsülés (ami már az Astrában is elérhető) teszi a luxusautót.
Kornel
veterán
Lesz is mellé.
Clio sport, colt CZT.
W333:
8 sec 0-100-al jelenleg pont egalban lenne a csippes jtd -vel a könnyebb 156-os kaszniban
[ Szerkesztve ]
lenko
aktív tag
EQMontoya
veterán
Colt CZT biztos fun, de belülről olyan fapados, hogy szálka megy a seggedbe.
A Cliot nem tudom, mennyire megbízható.
Same rules apply!
Kornel
veterán
Miez?
Ókorbol maradt itt? 😉
Montoya:
Asszonynak és/vagy második (élmény) autónak jó lesz.
[ Szerkesztve ]
Integrale
veterán
FL utani szebb a kupebol, kevesbe oregszik a forma, pedig csak minimalis a valtozas.
Brumi1024: igy ertettem en is.
Kornelka, nem konnyebb a 156 mint a Civiced.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Kornel
veterán
Igazad van.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- HP PROBOOK 450 G9 (6A150EA) - ÚJ - 15,6" FullHD IPS üzleti notebook - i3-1215U, W11pro
- fehér RTX3060Ti Gamer PC Intel i5-11400F, Zotac Gaming RTX3060Ti 8GB, 16GB Corsair RAM, vízhűtés!
- PlayStation 5 825GB - 1 év garancia, vállalkozástól!
- LG UltraWide UltraGear 34GN850-B Monitor
- Asus RTX Dual ventilátor 95mm