Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- MárkaLánc
- Milyen mosógépet vegyek?
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- VodkaTV kiegészítő Kodira
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- POCO X6 PRO 5G első napok - MultiSIM - Toronyhelyzet Hajdúszoboszlón
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CactuS
Arcképgyáros
Azért az, hogy a többi gyártó felzárkózott hozzá elég erős, még barokkos túlzással is, mármint az elektromos hajtásláncot és az FSD - és annak tanulási mechanizmusát - tekintve. Gyártási minőségben, anyaghasználatban meg a Tesla sosem volt igazán jó, sőt.
Az, hogy károkat okoz, egyértelmű, mint ember szerintem már régóta tudható volt, hogy egy p*cs, de ha más nem, akkor a twitteres ámokfutása a széleskörben is nyilvánvalóvá tette ezt. Ugyanakkor megvolt a képessége, hogy az embereknek eladja azt, ami talán csak a fejében létezik sok-sok éven át, még akkor is, ha pl. olyan látványos bakik csúsznak az előadásba, mint a Cybertruck törhetetlen betört üvege. Brumi jól írja, az elején még ez jól jött, de idén 20 éves a cég, betartható ígéretek kellenek, nem távoli, nagyot ütő álmok. A másik, hogy a cég részvényei sosem a jelent árazzák, hanem a jövőt. Az pedig, ahogy a twittert szétveri, eleve nem segít a Teslán, de pl. 1 éves távlatban a Google is volt 150 dollár körül és decemberben meg 83 dollárt nyaldosta.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
veterán
Opel Corsa C - 1.0 12V Club vélemény, tapasztalat?
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
hacki87
senior tag
Valaki jegyzeteli még a fordulatszám/ km/h adatokat? Ma volt időm megfigyelni a J Astra-n. /2013. 1.7cdti 131hp/ 6. Fokozat 125km/h@2000rpm.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
veterán
Valaki meg tudná mondani, kb mennyi pénzt vigyek Prius akksi ellenörzés/karbantartásra a Zsuffa Bélához?
Eleve nem tudom, magának a "bélázásnak" mennyi a normál tarifája, erre még rájöhetnek plusz költségek, ha talál hibás cellát.https://tinyurl.com/rasoapro
-
-v-
addikt
válasz CactuS #254952 üzenetére
Gyártási minőségben, anyaghasználatban meg a Tesla sosem volt igazán jó
Egyszer, töltési sebességben már vannak jobbak, hatótávban simán vannak mások is már ott, android autó nincs teslában nem is lesz, a belseje nekem kb. bármelyik másik autónak otthonosabb és jobban tetszik, csendességre is többnyire jobbak mások egy model 3-ból még a legújabb, elvileg már jobban zajszigeteltet is hangosnak mondják. Menni meg mindegyik megy eleget, nincs olyan őrült nagy szükség azért 1000 lóerős plaid-re.. ha nem lenne a supercharger hálózat, én felhasználói szemszögből annyira nem látom a killer featureöket (most nem beszélek arról h van saját akksigyáruk meg automatizálva jó profittal gyártanak stb. ez nekik jó felhasználó amikor hajtha az autót em érzi).
Pl. ez az új év autója dzsipp is tiszta jó lett, most néztem a Csikós tesztjét.[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
Amit fontos hozzávenni adaléknak, hogy a Tesla "haszonkulcsa" az autóin brutális (20-25% körülit olvastam, ha jól emlékszem, javítsatok ki, ha tévedek), míg a többi márkának nincs ekkora rajta, így adott esetben simán dobhatja még mindig a Tesla lejjebb az árát anélkül, hogy veszteséges lenne, amivel azért még oda lehet(ne) verni a piacnak.
Ugye Kínában már meg is lépte a Tesla, erre Nio, Xpeng is "kénytelen" volt, hogy tartani tudja a versenyt, csak a második két cég ha jól olvastam így már veszteséges az autóin...
Plusz nem szabad elfelejteni, hogy a cég egyéb termékei is szépen növekednek attól, mert az autós "ág" a legismertebb.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz brumi1024 #254962 üzenetére
Azért, mert idehaza relatív kevés Tesla van, nem igazán tudnak tanulni egymástól. Parkolás passz, azt nem szoktam használni. Karotta anno egész jól elmagyarázta, hogy hogyan is tanulnak az autók egymástól.
Zajszigetelés így van, ez még mindig egy amerikai autó, sajnos. És nem csak a szigeteléssel vannak gondok.
Vili: Ja, döbbenet, sikerült egy 4-6 éves technikát utolérni a konkurenciának, na bravo. Plusz a saját akkugyárnak van egy userek által is észrevehető előnye: tudnak autót gyártani, nem kell éveket várni 1-1 példányra.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Szada85
aktív tag
Pár napig hajthattam egy új Leon FR-t 5 ajtóval, 1.5-ös eTSI 150 lovas berregövel...hengerlekapcsolás, vitorlázás, S/S minden csodát bevet a fogyasztás- és környezetvédelem céljából..
Kezdjük a fogyival, úgyis az a fontos:
"Ovijárat"-os 8km-es etapot 9,3 - 10,1 liter között abszolvált.
Pályázós (140-160km/h közötti utazós, párszor 180km/h-ig elengedett) szakasz végén 7,6 liter lett.A benyomás elég felemás lett, a forma, üléspozíció, elsö sor kényelme, futómü sportos hangolása, a holttérfigyelö jelzés ötletes elhelyezése az ajtók hangulatviágításába rejtve tetszett, a gombtalan középkonzol kezelhetösége, rekacióideje, a virtuális müszerfal konfigolhatóságának hiánya nem igazán (lehet idövel megszokja persze az ember), a motor pedig felemás benyomást keltett.
A pályázás közbeni gázelvételre vitorlázás (motorfék ilyenkor nem volt), majd emiatt pici fékre lépve ismét beinduló és (ergya hangon) felbögö motor, az ezt követö apró rántással rendesen zavart..
Nem tudom ezek állíthatóak-e, vagy ez konstans ilyen, de jó érzés volt visszaülni az ehhez képest butának ható elöd Cuprába. -
BigBlackDog
veterán
válasz Szada85 #254971 üzenetére
A vitorlázás közben történő fékezéskor nálam nem ránt a motor (talán ritkán, nagyon minimálisat, de nem igazán maradt meg), ahogy beindult (valószínűleg ugyanez, a 150 lovas változat van a Golfban is). Melegebb időben előjött viszont egy durvább rúgás/rántás az esetek 70-80%-ban, mikor háromból kettőbe visszakapcsolt.
Mondjuk az eggyel korábbi Leon (1.4 TSi, hatos kézi) az én fejemben is egy megbízhatóbb, járműként él, amit nagyobb nyugalommal használtam.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz CactuS #254970 üzenetére
A mostani árcsökkentés óta 1x-2x ismét elgondolkodtam, hogy kéne venni egy 3-ast. Tesztvezetésen nagyon állat volt a long range, nekem csendesek tűnt, igaz csak az Osztyapenkóig és vissza tudtam kipróbálni (kb. max 100 kmh).
A belseje gyenge... :/
Olcsónak nem olcsó, de minden más is durva drága. És inkább ez, mint egy Kia / Hyundai / ID3, mert ebből még lehet "legenda", a többiből kétlem, azok nem keltenek bennem birtoklási vágyat. A műbőr üléseket nehezen emésztem, a kormányt egyből áthúzatnám rendes bőrrel.Szerk: és persze akkor már LR kéne, de ott van + pici pénzért az Y LR, ami jobban megéri, de valójában egy tatás suv. Nem lesz belőle bolt.
[ Szerkesztve ]
-
t72killer
titán
Tegnapelőtt vettem egy kanna ioncserélt vizet és elgondolkodtam: van itthon egy páramentesítőnk ami főleg a fürdőszobában űzi az ipart, napi 2 liter desztillált(?) vizet simán kivesz a levegőből, és mivel naponta használjuk, tiszta a rendszer. Használhatom az ioncserélt helyett a házilag lefőzött nedűt a hűtőfolyadékban?
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
félisten
-
t72killer
titán
válasz szabonagyur #254981 üzenetére
Desztillált víz: elpárologtatod a szutykos vizet majd a párát (amiben már nincsenek sók, egyéb szilárd v magas forrpontú cuccok) vmilyen hűtőfelületen kondenzálod. Ez történik a fürdőszobai körben, a kondenzációs (nem abszorberes) párátlanító egy radiátoros hűtő, amin kicsapódik a pára és lecsorog egy műanyag tartályba. Pont mint a desztillálónál.
#254983: az már frakcionálás (pl pálinkafőzésnél ). Mondjuk annak az esélye, hogy zuhanyzáskor problémás gőzök kerüljenek a kicsapatott légtérbe, kevés. Más persze ha pl nekiállok hipóval v ecettel takarítani, az megbolondíthatja a rendszert.
#254982: , az lesz, ablakmosót többet nem veszek, csak fagyállót.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
félisten
-
t72killer
titán
válasz szabonagyur #254986 üzenetére
Egyikünk se mérte ki, mi a cucc, amit a végén kiöntünk a lefolyón, de elméletben bizony az. A tisztasága a gép tisztaságától függ.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
-
-
-v-
addikt
válasz CactuS #254970 üzenetére
nem igazán tudnak tanulni
Hát én nem tudom mi a faszt tanulnak ezek a teslák de ennek a csávónak a csatornájára még az FSD beta megjelenésekor feliratkoztam: [link] - azóta postolja ki az összes új verzióval a teszt köröket, és azóta is pont ugyanúgy a kaliforniai full üres duplasávos napsütötte tökéletesen felfestett hibátlan útminőségű útra nem tud úgy kifordulni meg sávot váltani hogy ne kelljen folyton belenyúni meg noszogatni .. mindig kommentálja is hogy na kell nyomnom egy kis gázt meg megint nem akar menni bele kell nyúlnom stb. szerintem tiszta szégyen ez még mindig
Nézd meg mi a faszt csinál ez [link] sima jobbrakanyarodás kis ívben a szélső sávban és nem bírja megoldani hogy sávban maradjon és ne menjen át félig a másikba .. van videó ahol azért kell belenyúlnia mert annyira levágja kanyarodáskor az ívet h majdnem nekimegy a pirosnál álló autónak emiatt
[ Szerkesztve ]
-
t72killer
titán
válasz MasterMark #254989 üzenetére
A vas nem gond, a klór már lehet. De ha tényleg klór van a vízben és nem légbuborék, akkor azt nem zuhanyzónak, hanem gázkamrának hívják .
Nomind1, a motorba akkor nem megy a cucc
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
t72killer
titán
válasz BigBlackDog #254998 üzenetére
, jogos, lassan aktuális is egy nagytakarítás.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest